Період оскарження умов закупівлі - по 13-12-2024, 00:00
| Статус: | Торги відмінено |
| Бюджет: | 1 891 845 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 9 460 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | КП Благоустрій |
| ЄДРПОУ: | 37822789 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | КОРПАК АНДРІЙ ІВАНОВИЧ |
| Телефон: | +380961450788 |
| E-mail: | blagoust2016@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 47600, Україна, Тернопільська область,Тернопільський район смт Козова, ВУЛИЦЯ ГРУШЕВСЬКОГО, будинок 32 |
3 |
Статус:
Виконано
Опис скасування закупівлі/лоту:
Замовник виявив у Закупівлі порушення законодавства з питань публічних закупівель. Опис порушення: Встановлено факт неможливості внесення змін в Тендерну документацію, а саме через неможливість внесення змін в тендерну документацію на вимогу учасника закупівлі в пункт 7.6 Додатку 1 тендерної документації протягом з 09.12.2024 р по 11.12.2024 р , що виникло внаслідок збою роботи програмного забезпечення авторизованого електронного майданчика, та наданий час не уможливлює внесення відповідних змін до тендерної документації та виправлення невідповідності Тендерної документації.
Причина скасування закупівлі/лоту:
Дата:
22-12-2024, 00:00
Період оскарження:
з 11-12-2024, 14:55 по 22-12-2024, 00:00
Документи: