Закупівлю оголошено - 04-12-2024, 15:16. Дата останніх змін - 17-12-2024, 15:09

Капітальний ремонт внутрішньобудинкових інженерних мереж (підготовка об’єктів до опалювального сезону та заходи з енергозбереження) у житловому будинку за адресою вул. Йорданська, 8 в Оболонському районі м. Києва (ДК 021:2015 (CPV) 45231000-5 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач)

Капітальний ремонт внутрішньобудинкових інженерних мереж (підготовка об’єктів до опалювального сезону та заходи з енергозбереження) у житловому будинк... Державна закупівля - UA-2024-12-04-014607-a Капітальний ремонт внутрішньобудинкових інженерних мереж (підготовка об’єктів до опалювального сезону та заходи з енергозбереження) у житловому будинку за адресою вул. Йорданська, 8 в Оболонському районі м. Києва (ДК 021:2015 (CPV) 45231000-5 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та від замовника УПРАВЛІННЯ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА ОБОЛОНСЬКОЇ РАЙОННОЇ В МІСТІ КИЄВІ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ від 12/4/2024 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Закупівля: UA-2024-12-04-014607-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2024-12-04-016964-a
Період уточнень
Триває
Завершився
з 04-12-2024, 15:16
по 10-12-2024, 09:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 10-12-2024, 12:00
по 13-12-2024, 08:00
Аукціон Період аукціонів
Аукціон не відбувся

Спрощена закупівля
Статус:Завершена закупівля
Бюджет:
958173
958 173 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Роботи
Мінімальний крок аукціону:4 790,87 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Розгляд пропозицій:Поступовий
Мінімальна кількість пропозицій:1
Наявність прекваліфікації:Ні
Замовник:УПРАВЛІННЯ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА ОБОЛОНСЬКОЇ РАЙОННОЇ В МІСТІ КИЄВІ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
ЄДРПОУ:37445395 Досьє YouControl
Сайт:https://obolon.kyivcity.gov.ua/
Контактна особа:Віталія Борисенко
Телефон:+380444267203
E-mail:vitaliia.borysenko@kyivcity.gov.ua
Місцезнаходження:
04205, Україна, м. Київ,м. Київ, вул. Лук’яненка Левка, будинок 16
4



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Завершено
Капітальний ремонт внутрішньоб ...
958 173 UAH (з ПДВ)
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Капітальний ремонт внутрішньобудинкових інженерних мереж (підготовка об’єктів до опалювального сезону та заходи з енергозбереження) у житловому будинку за адресою вул. Йорданська, 8 в Оболонському районі м. Києва (ДК 021:2015 (CPV) 45231000-5 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач)

304
погонний метр
04211 Україна м. Київ м.Київ вул. Йорданська, 8
по 31-12-2024
45231000-5
Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач


+-
Пропозиції

Кваліфікація Учасників

Інформація про Переможця
Рішення підписано
Ім'я:
ТОВ "СТРІМТЕХ"   Досьє YouControl
Строк розгляду пропозиції:
з 13-12-2024 по 21-12-2024
Статус:
учасник виграв закупівлю
Контактна інформація:
Україна, Київська область, Київ, ВУЛ. АКАДЕМІКА КРИМСЬКОГО, будинок 27-А, офіс 304, 03142, Лящук Володимир Миколайович
Остаточна пропозиція:
928 647,77 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Дата акцепта:
16-12-2024, 09:18

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 13-12-24, 14:01:33
24

ПОВІДОМЛЕННЯ з вимогою про усунення невідповідностей. 1.Перелік виявлених невідповідностей: Учасник надав копію Опису документів, що подаються заявником для проведення державної реєстрації в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань «Державна реєстрація змін до відомостей про юридичну особу» від 07.10.2021, який не завірений належним чином (печатка та підписом уповноваженої особи). Учасник надав копію повідомлення про прийняття на роботу Ружицького Віктора Сергійовича, яке не завірено належним чином (печатка та підписом уповноваженої особи). Учасник надав аналогічні договори № 85-кр від 17.03.2020, №11-кр від 26.02.2020, № 13-кр від 26.02.2020 (довідка № 222-12/12 від 12.12.2024) без графіків виконання робіт. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Згідно п.1 додатку №2 до Оголошення Учасник надає документи, що підтверджують повноваження посадової особи або представника Учасника процедури закупівлі щодо підпису документів цінової пропозиції, договору підряду та актів виконаних робіт: (наказ (розпорядження) та копія протоколу установчих (загальних) зборів), Статут або витяг зі Статуту (перша сторінка, сторінка(и) з переліком видів діяльності підприємства, сторінка(и) щодо повноважень директора та загальних зборів (акціонерів та /або учасників) та остання сторінка), або лист в довільній формі із зазначенням коду доступу до електронної версії чинного Статуту. Згідно до пп.4.2 п.4 додатку №2 до Оголошення Учасник повинен підтвердити, що зазначені працівники працюють на підприємстві Учасника, надавши в складі пропозиції копію повідомлення про прийняття кожного працівника на роботу за формою згідно постанови Кабінету Міністрів України від 17 червня 2015 р. № 413 з відміткою (квитанцією) про його прийняття до територіальних органів Державної податкової служби за місцем обліку, але якщо учасники в складі пропозиції зазначили працівників які були прийняті на роботу до 17 червня 2015 р, тоді необхідно надати копії цивільно-правових угод, або копії наказів про прийняття на роботу. Відповідно до п.7 додатку № 2 до Оголошення учасник надає довідку про досвід виконання аналогічних договорів (від 3-х договорів), щодо виконання робіт, які є предметом закупівлі, в якій зазначається наступна інформація… Для підтвердження зазначеної у довідці інформації учасник повинен надати: 7.1. Скан-копії аналогічних договорів зазначених в довідці щодо виконання аналогічних робіт, разом із копією акту(ів) виконаних робіт. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати Учасник для усунення виявлених невідповідностей: Для усунення виявлених невідповідностей: - надати копію Опису документів, що подаються заявником для проведення державної реєстрації в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань «Державна реєстрація змін до відомостей про юридичну особу» від 07.10.2021 завірене належним чином (печатка та підписом уповноваженої особи); - надати копію повідомлення про прийняття на роботу Ружицького Віктора Сергійовича завірене належним чином (печатка та підписом уповноваженої особи); - просимо надати до наданих аналогічних договорів № 85-кр від 17.03.2020, №11-кр від 26.02.2020, № 13-кр від 26.02.2020 – графіки виконання робіт.

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 14-12-24, 14:01:33
Договір
Договір опубліковано
Системний номер договору:
UA-2024-12-04-014607-a-c1
Номер договору:
444-кр
Дата підписання договору:
17-12-2024, 14:00
Строк дії договору:
з 17-12-2024 по 31-12-2024
928 647,77 UAH
Ціна договору
773 873,14 UAH
Ціна договору без ПДВ

Пропозиції Учасників

Пропозицію подав:
ТОВ "СТРІМТЕХ"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
928 647,77 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Документи:
Тип документа:

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

+ -
Документи тендеру
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:04-12-2024, 15:19:22
      Інші
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Інший
        публічнийЕкспортовано:04-12-2024, 15:16:56
        Інший
        публічнийЕкспортовано:04-12-2024, 15:16:56
        Інший
        публічнийЕкспортовано:04-12-2024, 15:16:56
        Інший
        публічнийЕкспортовано:04-12-2024, 15:16:56
        Інший
        публічнийЕкспортовано:04-12-2024, 15:16:56
          ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ