Період оскарження умов закупівлі - по 15-12-2024, 00:00
Процедура закупівлі Відкриті торги проводиться Замовником з урахуванням Постанови від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами)
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 5 368 479 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Роботи |
| Мінімальний крок аукціону: | 53 684,79 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Забезпечення пропозиції: | 20 000 UAH |
| Замовник: | ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ КІЛІЙСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
| ЄДРПОУ: | 04057020 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Тетяна Кондратюк |
| Телефон: | +380638373295 |
| E-mail: | zkmrada@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 68300, Україна, Одеська область,м.Кілія, вул. Миру, 44 |
4 |
Необхідність більш детального ознайомлення з документами , що були надані Учасником ТОВ "БЕССАРАБІЯСТРОЙ" в складі тендерної пропозиції до закупівлі (документами, що стосуються кваліфікаційної частини та досить об'ємної кошторисної частини)
Під час розгляду тендерної пропозиції Учасника - ТОВ "БЕССАРАБІЯСТРОЙ" в процедурі відкритих торгів за предметом закупівлі: «Капітальний ремонт харчоблоку Опорного закладу освіти «Кілійський заклад загальної середньої освіти №4» Кілійської міської ради Одеської області. Адреса: 68301, Одеська область, Ізмаїльський район, м. Кілія, вул. Вишнева, 62-А. Коригування.» (ДК 021:2015 (CPV) - 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація) Замовником виявлено невідповідності в інформації, що подана Учасником у тендерній пропозиції, а саме: 1. Виявлена невідповідність: в складі документів тендерної пропозиції, Учасником надані у вигляді чорно-білої сканованої копії такі документи як: Додаткова угода № 2 від 08 серпня 2023 року до Договору № 83 від 18 липня 2023 року Рекомендаційний лист (позитивний відгук) (вих. № 116 від 16 грудня 2024 року) до Договору № 83 від 17 липня 2023 року Витяг з реєстру платників податку на додану вартість Відповідне розцінено Замовником як порушення порядку оформлення документів тендерної пропозиції. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: підпункт 7.1. пункту 7 Додатку 3 до тендерної документації. Перелік інформації та/або документів, які повинен надати Учасник для усунення виявлених невідповідностей: учасник повинен надати Додаткову угоду № 2 від 08 серпня 2023 року до Договору № 83 від 18 липня 2023 року, Рекомендаційний лист (позитивний відгук) (вих. № 116 від 16 грудня 2024 року) до Договору № 83 від 17 липня 2023 року, Витяг з реєстру платників податку на додану вартість у вигляді належним чином завірених копій або такі документи мають бути надані у формі електронного документа із накладанням електронного підпису (що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису) та відповідати вимогам Закону України "Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги ". 2. Виявлена невідповідність: в складі документів тендерної пропозиції, Учасником надано сертифікат на систему управління охороною здоров’я та безпекою праці на відповідність вимогам ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018, IDT). Поряд з тим, в сертифікаті визначено, що він є чинними за умови щорічного підтвердження. Документи, що підтверджують щорічне підтвердження чинності/дійсності сертифікату не надано. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: підпункт 5.8. пункту 5 Додатку 3 до тендерної документації Перелік інформації та/або документів, які повинен надати Учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учасник повинен надати документи щорічного підтвердження чинності/дійсності сертифікату на систему управління охороною здоров’я та безпекою праці на відповідність вимогам ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018, IDT).
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.