Період оскарження умов закупівлі - по 07-12-2024, 00:00
Згідно умов цієї процедури закупівлі тендерною документацією вважається сукупність інформації у вигляді заповнених електронних полів в розділі "Тендерна документація" та прикріпленого текстового документу "Тендерна документація влаштування фундаменту", що містить всю іншу інформацію, передбачену згідно ст. 22 Закону та з урахуванням Особливостей. До розгляду не приймається тендерна пропозиція, ціна якої є вищою ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена замовником в оголошенні про проведення цих відкритих торгів
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 6 155 016,95 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 30 775,08 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МИКОЛАЇВКОМУНТРАНС" |
| ЄДРПОУ: | 32459822 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Діана Лазарєва |
| Телефон: | +0512586960 |
| E-mail: | nikkomuntrans@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 54034, Україна, Миколаївська область,місто Миколаїв, вул. Кузнецька, 199 |
2 |
Відповідно до статті 11 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) відповідальною за організацію та проведення процедури закупівлі є уповноважена особа. Рішення уповноваженої особи оформлюються протоколом із зазначенням дати прийняття рішення, який підписується уповноваженою особою. Закупівля здійснюється з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою КМУ від 12.10.22 № 1178. Відповідно до частини першої статті 29 Закону, оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначеної замовником у тендерній документації. Найбільш економічно вигідною пропозицією визначено пропозицію, подану учасником – ПП "НІКДОР-ПЛЮС" код ЄДРПОУ/ІПН: 43025065 (далі - Учасник). Згідно з частиною десятою статті 29 Закону строк розгляду тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. У зв’язку з необхідністю ретельно дослідити великий перелік документів, наданих учасником та необхідністю залучення фахівців для отримання консультацій щодо технічних питань виникає необхідність продовжити строк розгляду тендерної пропозиції. Враховуючи викладене вище, уповноваженою особою було прийнято рішення продовжити строк розгляду тендерної пропозиції учасника до 20 робочих днів – тобто до 24.01.2025 року включно, та оприлюднити повідомлення про продовження такого строку протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення у вигляді цього протоколу. Керуючись вищезазначеними нормами уповноважена особа, вирішила: 1. Продовжити строк розгляду тендерної пропозиції учасника ПП "НІКДОР-ПЛЮС" код ЄДРПОУ/ІПН: 43025065 до 24.01.2025 року включно. 2. Оприлюднити повідомлення про продовження строку розгляду зазначеної тендерної пропозиції в електронній системі закупівель у вигляді цього протоколу протягом одного дня з дня прийняття даного рішення, відповідно до вимог частини десятої статті 29 Закону.
Під час розгляду пропозиції учасника ПП "НІКДОР-ПЛЮС", код ЄДРПОУ/ІПН: 43025065 було виявлено наступні невідповідності: Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності та перелік виявлених невідповідностей: 1. Згідно з п. 2 Додатку № 1 до Тендерної документації, для участі у процедурі закупівлі учасник повинен мати працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт, які є предметом закупівлі, із зазначенням прізвища та ініціалів, посади, досвіду роботи на посаді, а саме: - головний інженер з будівельною освітою; - виконроб з будівельною освітою; - інженер з охорони праці; - сертифікований інженер проектувальник; - машиніст крану автомобільного (не менше 4-го розряду); - водій автомобілю; - електрик. Згідно з п. 2 Додатку № 1 та Додатком № 5 до Тендерної документації на підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід учасник процедури закупівлі має надати довідку за формою 2 до Додатку № 1. Для підтвердження інформації наведеної у довідці учасник має надати документи, що підтверджують працевлаштування, кваліфікацію, освіту, досвід та проходження навчань з ОП та ПБ працівників. відповідно до вищевказаних вимог. 2. Згідно з п. 3 Додатку № 1 та Додатком № 5 до Тендерної документації на підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) учасник процедури закупівлі має надати довідку за формою 3 до Додатку № 1; копію аналогічного договору (не менше 2-х) з усіма додатками до нього та копію документу(ів), що підтверджують його виконання (накладні, акти виконаних робіт; листи-відгуки). 3. Згідно з п. 1 Додатку № 1 та Додатком № 5 до Тендерної документації на підтвердження наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій учасник процедури закупівлі має надати довідку за формою 1. Для підтвердження наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, зазначених в довідці, учасник має надати документи, що свідчать про правові підстави володіння та / або користування цим обладнанням, матеріально-технічною базою та технологіями (документи на право власності, договори оренди, договори суборенди, договори про надання послуг тощо). 4. Згідно з Додатком № 5 до Тендерної документації учасник надає копію свідоцтва про реєстрацію платника податку на додану вартість, або копія свідоцтва про право сплати єдиного податку або витяг з реєстру платників податку на додану вартість/єдиного податку; 5. Згідно з Додатком № 5 до Тендерної документації учасник надає достовірну інформацію у вигляді довідки довільної форми, у якій зазначити дані про наявність чинної ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом. Замість довідки довільної форми учасник може надати чинну ліцензію або документ дозвільного характеру. 6. Згідно з Додатком № 5 до Тендерної документації учасник надає кошторисну документацію (договірна ціна, пояснювальна записка, локальний кошторис, підсумкова відомість ресурсів, розрахунок загальновиробничих витрат до локального кошторису), розроблену в програмному комплексі АВК або в інших програмних комплексах, які розроблено на підставі державних і галузевих нормативів (норм) (ДСТУ). 7. Згідно з Додатком № 5 до Тендерної документації учасник надає дійсну ліцензія на ПК АВК-5 або на інший програмний комплекс, який розроблено на підставі державних і галузевих нормативів (норм) (ДСТУ). 8. Згідно з Додатком № 5 до Тендерної документації учасник надає сертифікат відповідності на арматуру, що буде використовуватися в процесі надання послуг; 9. Згідно з Додатком № 3 до Тендерної документації: підсумкова відомість ресурсів повинна містити наступну інформацію: найменування матеріального ресурсу (з характеристиками), одиниця виміру, кількість, відпускна ціна, вартість транспортування та заготівельно-складські витрати, країна походження товару щодо кожної номенклатурної позиції). 10. Згідно з Додатком № 5 до Тендерної документації учасник надає статут або інший установчий документ (всі сторінки) (оригінал або копію, завірену підписом уповноваженої особи Учасника); Перелік виявлених невідповідностей: - в тендерній пропозиції Учасника наданий не повний перелік документів, що підтверджують кваліфікацію та освіту всіх працевлаштованих працівників; - в довідці за формою 2 до Додатку № 1 до Тендерної документації не зазначено досвід роботи на посаді працівників учасника, не зазначені документи, що підтверджують освіту чи кваліфікацію та працевлаштування; - відсутні документи, що підтверджують працевлаштування у учасника працівників (заміть таких документів Учасником надані цивільно-правові угоди, що є невідповідністю кваліфікаційним вимогам встановленим у Додатку № 1 до Тендерної документації); - відсутні документи, що підтверджують проходження навчань з ОП та ПБ працівників, які зобов’язані пройти таке навчання згідно норм законодавства; - в довідці за формою 3 до Додатку № 1 до Тендерної документації надана інформація лише про один аналогічний договір (вимога не менше 2-х); - надана копія одного договору (вимога не менше 2-х), предмет договору не є аналогічним до договору закупівлі; - відсутність довідки за формою 1; - відсутні документи, що свідчать про правові підстави володіння та / або користування автомобілем бортовим - 1 од. та краном на автомобільному ходу – 1 од. - не надано копію свідоцтва про реєстрацію платника податку на додану вартість, або копію свідоцтва про право сплати єдиного податку або витяг з реєстру платників податку на додану вартість/єдиного податку або лист – роз’яснення щодо відсутності документу, з посиланням на норми законодавства; - не надано достовірна інформація у вигляді довідки довільної форми, у якій зазначити дані про наявність чинної ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом; - в складі кошторисної документації не надана пояснювальна записка; - не надана дійсна ліцензія на програмний комплекс Будівельні Технології: Кошторис 8.3; ліцензія на програмний комплекс АВК надана на особу, з якою укладено ЦПУ; - не надано сертифікат відповідності на арматуру, що буде використовуватися в процесі надання послуг; - не зазначена країна походження товару щодо кожної номенклатурної позиції в підсумковій відомості ресурсів; - надана копія статуту, яка не завірена підписом уповноваженої особи Учасника. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - документи, що підтверджують кваліфікацію та освіту всіх працевлаштованих працівників; - в довідці за формою 2 до Додатку № 1 до Тендерної документації зазначити документи, що підтверджують освіту чи кваліфікацію та працевлаштування працівників учасника; - документи, що підтверджують працевлаштування у учасника працівників (копії наказів про прийняття на роботу або копії трудових книжок тощо); - документи, що підтверджують проходження навчань з ОП та ПБ працівників, які зобов’язані пройти таке навчання згідно норм законодавства; - оновлену довідку за формою 3 до Додатку № 1 до Тендерної документації з інформацією про досвід виконання аналогічних договорів (не менше 2-х); - копії не менше 2-х аналогічних договорів (аналогічним вважається виконаний в повному обсязі договір з надання послуг, аналогічних до послуг, зазначених в технічному завданні (додаток № 3 тендерної документації) , в якому учасник виступає виконавцем); - копії документів, що підтверджують їх виконання (акти виконаних робіт тощо); - листи –відгуки; - довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій учасника (за формою 1); - документи, що свідчать про правові підстави володіння та / або користування автомобілем бортовим - 1 од. та краном на автомобільному ходу – 1 од. ; - копію свідоцтва про реєстрацію платника податку на додану вартість, або копію свідоцтва про право сплати єдиного податку або витяг з реєстру платників податку на додану вартість/єдиного податку або лист – роз’яснення щодо відсутності документу, з посиланням на норми законодавства; - достовірна інформація у вигляді довідки довільної форми, у якій зазначити дані про наявність чинної ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом; - пояснювальну записку до кошторисної документації; - дійсну ліцензію на програмний комплекс Будівельні Технології: Кошторис 8.3; ліцензія на програмний комплекс АВК надану учаснику даної закупівлі; - сертифікат відповідності на арматуру, що буде використовуватися в процесі надання послуг; - зазначити країну походження товару щодо кожної номенклатурної позиції в підсумковій відомості ресурсів; - копію статуту, завірену підписом уповноваженої особи Учасника.
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО «МИКОЛАЇВКОМУНТРАНС» КП «МИКОЛАЇВКОМУНТРАНС» ПРОТОКОЛ 17.12.2024р. м. Миколаїв №17/12-1 Про продовження строку розгляду тендерної пропозиції учасника в закупівлі № UA-2024-12-02-013973-a Відповідно до статті 11 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) відповідальною за організацію та проведення процедури закупівлі є уповноважена особа. Рішення уповноваженої особи оформлюються протоколом із зазначенням дати прийняття рішення, який підписується уповноваженою особою. Закупівля здійснюється з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою КМУ від 12.10.22 № 1178. Відповідно до частини першої статті 29 Закону, оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначеної замовником у тендерній документації. Найбільш економічно вигідною пропозицією визначено пропозицію, подану учасником – ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ ЗАТИШНИЙ ДІМ" код ЄДРПОУ/ІПН: 42294592 (далі - Учасник). Згідно з частиною десятою статті 29 Закону строк розгляду тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. У зв’язку з необхідністю ретельно дослідити великий перелік документів, наданих учасником та необхідністю залучення фахівців для отримання консультацій щодо технічних питань виникає необхідність продовжити строк розгляду тендерної пропозиції. Враховуючи викладене вище, уповноваженою особою було прийнято рішення продовжити строк розгляду тендерної пропозиції учасника до 20 робочих днів – тобто до 08.01.2025 року включно, та оприлюднити повідомлення про продовження такого строку протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення у вигляді цього протоколу. Керуючись вищезазначеними нормами уповноважена особа, вирішила: 1. Продовжити строк розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ ЗАТИШНИЙ ДІМ" код ЄДРПОУ/ІПН: 42294592 до 08.01.2025 року включно. 2. Оприлюднити повідомлення про продовження строку розгляду зазначеної тендерної пропозиції в електронній системі закупівель у вигляді цього протоколу протягом одного дня з дня прийняття даного рішення, відповідно до вимог частини десятої статті 29 Закону. Фахівець з публічних закупівель, Уповноважена особа Світлана КОВАЛЕНКО
Під час розгляду пропозиції учасника ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ ЗАТИШНИЙ ДІМ", код ЄДРПОУ/ІПН: 42294592 було виявлено наступні невідповідності: Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності та перелік виявлених невідповідностей: 1. Згідно з п. 2 Додатку № 1 до Тендерної документації, для участі у процедурі закупівлі учасник повинен мати працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт, які є предметом закупівлі, із зазначенням прізвища та ініціалів, посади, досвіду роботи на посаді, а саме: - головний інженер з будівельною освітою; - виконроб з будівельною освітою; - інженер з охорони праці; - сертифікований інженер проектувальник; - машиніст крану автомобільного (не менше 4-го розряду); - водій автомобілю; - електрик. Згідно з п. 2 Додатку № 1 та Додатком № 5 до Тендерної документації на підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід учасник процедури закупівлі має надати довідку за формою 2 до Додатку № 1. Для підтвердження інформації наведеної у довідці учасник має надати документи, що підтверджують працевлаштування, кваліфікацію, освіту, досвід та проходження навчань з ОП та ПБ працівників. відповідно до вищевказаних вимог. Перелік виявлених невідповідностей: - в тендерній пропозиції Учасника відсутні документи, що підтверджують кваліфікацію та освіту інженера з охорони праці; - в довідці за формою 2 до Додатку № 1 до Тендерної документації не зазначено досвід роботи на посаді працівників учасника; - відсутні документи, що підтверджують працевлаштування у учасника сертифікованого інженера проектувальника та машиніста крану автомобільного (заміть таких документів Учасником надані цивільно-правові угоди, що є невідповідністю кваліфікаційним вимогам встановленим у Додатку № 1 до Тендерної документації); - відсутні документи, що підтверджують працевлаштування водія автомобілю (учасник надав наказ на працевлаштування водія автотранспортного засобу в ТОВ «Балтом Україна», що є невідповідністю кваліфікаційним вимогам встановленим у Додатку № 1 до Тендерної документації). Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - надати оновлену довідку за формою 2 до Додатку № 1 Тендерної документації з зазначенням досвіду роботи працівників учасника; - додати документи, що підтверджують працевлаштування, кваліфікацію, освіту, досвід та проходження навчань з ОП та ПБ працівників, яких повинен мати учасник: сертифікованого інженера проектувальника, машиніста крану автомобільного та водія автомобілю; - надати документи, що підтверджують кваліфікацію та освіту інженера з охорони праці. 2. Відповідно до вимог п. 3 Додатку № 1 до Тендерної документації Учасник: «На підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору учасник процедури закупівлі має надати довідку за формою 3, із зазначенням в ній не менше двох таких договорів. Для підтвердження інформації, наведеної у довідці учасник має надати: - копії аналогічних договорів з усіма додатками до них; - копію (-ї) документу(ів), що підтверджують його виконання (акти виконаних робіт тощо); - листи –відгуки». У складі тендерної пропозиції Учасника в pdf-файлі під назвою «4. Довідка про виконання аналогічного договору» міститься Відгук щодо якості наданих послуг б/н від 06.12.2024 р. про виконання Договору № 1209/22 від 12.09.2022 р., складений та підписаний від імені громадянина України Баєва Кирила Олеговича. Перелік виявлених невідповідностей: - наданий у складі тендерної пропозиції Відгук щодо якості наданих послуг б/н від 06.12.2024 р. складений від імені громадянина України Баєва Кирила Олеговича про виконання Договору № 1209/22 від 12.09.2022 р., не містить в собі даних, які дають можливість провести ідентифікацію особи, від імені якої складено та підписано відгук про виконання аналогічного договору. шляхом встановлення особи через порівняння наданих даних з наявною інформацією про особу/громадянина в Договорі № 1209/22 від 12.09.2022 р. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - надати лист-відгук складений та підписаний від імені громадянина України Баєва Кирила Олеговича про виконання Договору № 1209/22 від 12.09.2022 р. в якому будуть зазначені серія та номер його паспорту та його РНОКПП.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.