Закупівлю оголошено - 02-12-2024, 15:53. Дата останніх змін - 10-02-2025, 16:31

Послуги з влаштування фундаменту код ДК 021:2015 - 45260000-7 "Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи" (45262210-6 Влаштовування фундаментів)

Послуги з влаштування фундаменту код ДК 021:2015 - 45260000-7 "Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи" (45262210-6 Влаштовування... Державна закупівля - UA-2024-12-02-013973-a Послуги з влаштування фундаменту код ДК 021:2015 - 45260000-7 "Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи" (45262210-6 Влаштовування фундаментів) від замовника КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МИКОЛАЇВКОМУНТРАНС" від 12/2/2024 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2024-12-02-013973-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2024-12-02-016355-a
Період уточнень
Триває
Завершився
з 02-12-2024, 15:53
по 07-12-2024, 00:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 02-12-2024, 15:53
по 10-12-2024, 01:00
Аукціон Період аукціонів
Завершився
з 11-12-2024, 12:41
по 11-12-2024, 13:04

Період оскарження умов закупівлі - по 07-12-2024, 00:00

Згідно умов цієї процедури закупівлі тендерною документацією вважається сукупність інформації у вигляді заповнених електронних полів в розділі "Тендерна документація" та прикріпленого текстового документу "Тендерна документація влаштування фундаменту", що містить всю іншу інформацію, передбачену згідно ст. 22 Закону та з урахуванням Особливостей. До розгляду не приймається тендерна пропозиція, ціна якої є вищою ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена замовником в оголошенні про проведення цих відкритих торгів

Відкриті торги з особливостями
Статус:Завершена закупівля
Бюджет:
6155016.95
6 155 016,95 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Послуги
Мінімальний крок аукціону:30 775,08 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Замовник:КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МИКОЛАЇВКОМУНТРАНС"
ЄДРПОУ:32459822 Досьє YouControl
Контактна особа:Діана Лазарєва
Телефон:+0512586960
E-mail:nikkomuntrans@gmail.com
Місцезнаходження:
54034, Україна, Миколаївська область,місто Миколаїв, вул. Кузнецька, 199
2



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Завершено
Послуги з влаштування фундамен ...
6 155 016,95 UAH (з ПДВ)
Аукціон очікується з Аукціон очікується з Аукціон триває з Аукціон відбувся 11-12-2024, 12:41
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Послуги з влаштування фундаменту

1
послуга
54034 Україна Миколаївська область місто Миколаїв вулиця Ковальська, 199
по 30-05-2025
45262210-6
Влаштовування фундаментів


+-
Пропозиції

Кваліфікація Учасників

Інформація про Переможця
Протокол визначення переможця закупівлі та намір укласти договір про закупівлю.pdf
Рішення підписано
Ім'я:
ПП "НІКДОР-ПЛЮС"   Досьє YouControl
Строк розгляду пропозиції:
з 27-12-2024 по 25-01-2025
Статус:
учасник виграв закупівлю
Контактна інформація:
Україна, Миколаївська область, Миколаїв, ВУЛ. 1 СЛОБІДСЬКА, БУД. 43, КВ. (ОФІС) 177, 54055, Жилкін Ігор Миколайович
Остаточна пропозиція:
6 150 000 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
6 150 000 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Дата акцепта:
24-01-2025, 17:54
Період подачі оскарження:
по 30-01-2025, 00:00

Продовження строку розгляду тендерної пропозиції

Дата публікації: 02-01-25, 08:38:31
Протокол продовження строку розгляду тендерної пропозиції/пропозиції.pdf

Відповідно до статті 11 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) відповідальною за організацію та проведення процедури закупівлі є уповноважена особа. Рішення уповноваженої особи оформлюються протоколом із зазначенням дати прийняття рішення, який підписується уповноваженою особою. Закупівля здійснюється з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою КМУ від 12.10.22 № 1178. Відповідно до частини першої статті 29 Закону, оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначеної замовником у тендерній документації. Найбільш економічно вигідною пропозицією визначено пропозицію, подану учасником – ПП "НІКДОР-ПЛЮС" код ЄДРПОУ/ІПН: 43025065 (далі - Учасник). Згідно з частиною десятою статті 29 Закону строк розгляду тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. У зв’язку з необхідністю ретельно дослідити великий перелік документів, наданих учасником та необхідністю залучення фахівців для отримання консультацій щодо технічних питань виникає необхідність продовжити строк розгляду тендерної пропозиції. Враховуючи викладене вище, уповноваженою особою було прийнято рішення продовжити строк розгляду тендерної пропозиції учасника до 20 робочих днів – тобто до 24.01.2025 року включно, та оприлюднити повідомлення про продовження такого строку протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення у вигляді цього протоколу. Керуючись вищезазначеними нормами уповноважена особа, вирішила: 1. Продовжити строк розгляду тендерної пропозиції учасника ПП "НІКДОР-ПЛЮС" код ЄДРПОУ/ІПН: 43025065 до 24.01.2025 року включно. 2. Оприлюднити повідомлення про продовження строку розгляду зазначеної тендерної пропозиції в електронній системі закупівель у вигляді цього протоколу протягом одного дня з дня прийняття даного рішення, відповідно до вимог частини десятої статті 29 Закону.

Кінцева дата розгляду пропозиції: 25-01-25, 00:00:00

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 22-01-25, 22:28:59
24

Під час розгляду пропозиції учасника ПП "НІКДОР-ПЛЮС", код ЄДРПОУ/ІПН: 43025065 було виявлено наступні невідповідності: Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності та перелік виявлених невідповідностей: 1. Згідно з п. 2 Додатку № 1 до Тендерної документації, для участі у процедурі закупівлі учасник повинен мати працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт, які є предметом закупівлі, із зазначенням прізвища та ініціалів, посади, досвіду роботи на посаді, а саме: - головний інженер з будівельною освітою; - виконроб з будівельною освітою; - інженер з охорони праці; - сертифікований інженер проектувальник; - машиніст крану автомобільного (не менше 4-го розряду); - водій автомобілю; - електрик. Згідно з п. 2 Додатку № 1 та Додатком № 5 до Тендерної документації на підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід учасник процедури закупівлі має надати довідку за формою 2 до Додатку № 1. Для підтвердження інформації наведеної у довідці учасник має надати документи, що підтверджують працевлаштування, кваліфікацію, освіту, досвід та проходження навчань з ОП та ПБ працівників. відповідно до вищевказаних вимог. 2. Згідно з п. 3 Додатку № 1 та Додатком № 5 до Тендерної документації на підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) учасник процедури закупівлі має надати довідку за формою 3 до Додатку № 1; копію аналогічного договору (не менше 2-х) з усіма додатками до нього та копію документу(ів), що підтверджують його виконання (накладні, акти виконаних робіт; листи-відгуки). 3. Згідно з п. 1 Додатку № 1 та Додатком № 5 до Тендерної документації на підтвердження наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій учасник процедури закупівлі має надати довідку за формою 1. Для підтвердження наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, зазначених в довідці, учасник має надати документи, що свідчать про правові підстави володіння та / або користування цим обладнанням, матеріально-технічною базою та технологіями (документи на право власності, договори оренди, договори суборенди, договори про надання послуг тощо). 4. Згідно з Додатком № 5 до Тендерної документації учасник надає копію свідоцтва про реєстрацію платника податку на додану вартість, або копія свідоцтва про право сплати єдиного податку або витяг з реєстру платників податку на додану вартість/єдиного податку; 5. Згідно з Додатком № 5 до Тендерної документації учасник надає достовірну інформацію у вигляді довідки довільної форми, у якій зазначити дані про наявність чинної ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом. Замість довідки довільної форми учасник може надати чинну ліцензію або документ дозвільного характеру. 6. Згідно з Додатком № 5 до Тендерної документації учасник надає кошторисну документацію (договірна ціна, пояснювальна записка, локальний кошторис, підсумкова відомість ресурсів, розрахунок загальновиробничих витрат до локального кошторису), розроблену в програмному комплексі АВК або в інших програмних комплексах, які розроблено на підставі державних і галузевих нормативів (норм) (ДСТУ). 7. Згідно з Додатком № 5 до Тендерної документації учасник надає дійсну ліцензія на ПК АВК-5 або на інший програмний комплекс, який розроблено на підставі державних і галузевих нормативів (норм) (ДСТУ). 8. Згідно з Додатком № 5 до Тендерної документації учасник надає сертифікат відповідності на арматуру, що буде використовуватися в процесі надання послуг; 9. Згідно з Додатком № 3 до Тендерної документації: підсумкова відомість ресурсів повинна містити наступну інформацію: найменування матеріального ресурсу (з характеристиками), одиниця виміру, кількість, відпускна ціна, вартість транспортування та заготівельно-складські витрати, країна походження товару щодо кожної номенклатурної позиції). 10. Згідно з Додатком № 5 до Тендерної документації учасник надає статут або інший установчий документ (всі сторінки) (оригінал або копію, завірену підписом уповноваженої особи Учасника); Перелік виявлених невідповідностей: - в тендерній пропозиції Учасника наданий не повний перелік документів, що підтверджують кваліфікацію та освіту всіх працевлаштованих працівників; - в довідці за формою 2 до Додатку № 1 до Тендерної документації не зазначено досвід роботи на посаді працівників учасника, не зазначені документи, що підтверджують освіту чи кваліфікацію та працевлаштування; - відсутні документи, що підтверджують працевлаштування у учасника працівників (заміть таких документів Учасником надані цивільно-правові угоди, що є невідповідністю кваліфікаційним вимогам встановленим у Додатку № 1 до Тендерної документації); - відсутні документи, що підтверджують проходження навчань з ОП та ПБ працівників, які зобов’язані пройти таке навчання згідно норм законодавства; - в довідці за формою 3 до Додатку № 1 до Тендерної документації надана інформація лише про один аналогічний договір (вимога не менше 2-х); - надана копія одного договору (вимога не менше 2-х), предмет договору не є аналогічним до договору закупівлі; - відсутність довідки за формою 1; - відсутні документи, що свідчать про правові підстави володіння та / або користування автомобілем бортовим - 1 од. та краном на автомобільному ходу – 1 од. - не надано копію свідоцтва про реєстрацію платника податку на додану вартість, або копію свідоцтва про право сплати єдиного податку або витяг з реєстру платників податку на додану вартість/єдиного податку або лист – роз’яснення щодо відсутності документу, з посиланням на норми законодавства; - не надано достовірна інформація у вигляді довідки довільної форми, у якій зазначити дані про наявність чинної ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом; - в складі кошторисної документації не надана пояснювальна записка; - не надана дійсна ліцензія на програмний комплекс Будівельні Технології: Кошторис 8.3; ліцензія на програмний комплекс АВК надана на особу, з якою укладено ЦПУ; - не надано сертифікат відповідності на арматуру, що буде використовуватися в процесі надання послуг; - не зазначена країна походження товару щодо кожної номенклатурної позиції в підсумковій відомості ресурсів; - надана копія статуту, яка не завірена підписом уповноваженої особи Учасника. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - документи, що підтверджують кваліфікацію та освіту всіх працевлаштованих працівників; - в довідці за формою 2 до Додатку № 1 до Тендерної документації зазначити документи, що підтверджують освіту чи кваліфікацію та працевлаштування працівників учасника; - документи, що підтверджують працевлаштування у учасника працівників (копії наказів про прийняття на роботу або копії трудових книжок тощо); - документи, що підтверджують проходження навчань з ОП та ПБ працівників, які зобов’язані пройти таке навчання згідно норм законодавства; - оновлену довідку за формою 3 до Додатку № 1 до Тендерної документації з інформацією про досвід виконання аналогічних договорів (не менше 2-х); - копії не менше 2-х аналогічних договорів (аналогічним вважається виконаний в повному обсязі договір з надання послуг, аналогічних до послуг, зазначених в технічному завданні (додаток № 3 тендерної документації) , в якому учасник виступає виконавцем); - копії документів, що підтверджують їх виконання (акти виконаних робіт тощо); - листи –відгуки; - довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій учасника (за формою 1); - документи, що свідчать про правові підстави володіння та / або користування автомобілем бортовим - 1 од. та краном на автомобільному ходу – 1 од. ; - копію свідоцтва про реєстрацію платника податку на додану вартість, або копію свідоцтва про право сплати єдиного податку або витяг з реєстру платників податку на додану вартість/єдиного податку або лист – роз’яснення щодо відсутності документу, з посиланням на норми законодавства; - достовірна інформація у вигляді довідки довільної форми, у якій зазначити дані про наявність чинної ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом; - пояснювальну записку до кошторисної документації; - дійсну ліцензію на програмний комплекс Будівельні Технології: Кошторис 8.3; ліцензія на програмний комплекс АВК надану учаснику даної закупівлі; - сертифікат відповідності на арматуру, що буде використовуватися в процесі надання послуг; - зазначити країну походження товару щодо кожної номенклатурної позиції в підсумковій відомості ресурсів; - копію статуту, завірену підписом уповноваженої особи Учасника.

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 23-01-25, 22:28:59
Договір
Договір опубліковано
Системний номер договору:
UA-2024-12-02-013973-a-c1
Номер договору:
07/02/25-З
Дата підписання договору:
07-02-2025, 16:29
Строк дії договору:
з 07-02-2025 по 30-05-2025
Опис договору:
продовження строку дії договору про закупівлю до 30.04.2025 року та строку виконання зобов’язань щодо надання послуг протягом 83 календарних днів
6 150 000 UAH
Ціна договору
6 150 000 UAH
Ціна договору без ПДВ
Інформація про Учасника
Протокол відхилення тендерної пропозиції/пропозиції.pdf
Рішення підписано
Ім'я:
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ ЗАТИШНИЙ ДІМ"   Досьє YouControl
Строк розгляду пропозиції:
з 11-12-2024 по 09-01-2025
Статус:
кваліфікаційна комісія відмовила переможцю
Причина дискваліфікації:
Контактна інформація:
Україна, Одеська область, село Петропавлівка, вулиця Центральна, 98, 68211, Кравчук Руслана Юріївна
Остаточна пропозиція:
6 039 675,60 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
6 039 675,60 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Період подачі оскарження:
по 02-01-2025, 00:00

Продовження строку розгляду тендерної пропозиції

Дата публікації: 17-12-24, 09:42:25
Протокол продовження строку розгляду тендерної пропозиції/пропозиції.pdf

КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО «МИКОЛАЇВКОМУНТРАНС» КП «МИКОЛАЇВКОМУНТРАНС» ПРОТОКОЛ 17.12.2024р. м. Миколаїв №17/12-1 Про продовження строку розгляду тендерної пропозиції учасника в закупівлі № UA-2024-12-02-013973-a Відповідно до статті 11 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) відповідальною за організацію та проведення процедури закупівлі є уповноважена особа. Рішення уповноваженої особи оформлюються протоколом із зазначенням дати прийняття рішення, який підписується уповноваженою особою. Закупівля здійснюється з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою КМУ від 12.10.22 № 1178. Відповідно до частини першої статті 29 Закону, оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначеної замовником у тендерній документації. Найбільш економічно вигідною пропозицією визначено пропозицію, подану учасником – ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ ЗАТИШНИЙ ДІМ" код ЄДРПОУ/ІПН: 42294592 (далі - Учасник). Згідно з частиною десятою статті 29 Закону строк розгляду тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. У зв’язку з необхідністю ретельно дослідити великий перелік документів, наданих учасником та необхідністю залучення фахівців для отримання консультацій щодо технічних питань виникає необхідність продовжити строк розгляду тендерної пропозиції. Враховуючи викладене вище, уповноваженою особою було прийнято рішення продовжити строк розгляду тендерної пропозиції учасника до 20 робочих днів – тобто до 08.01.2025 року включно, та оприлюднити повідомлення про продовження такого строку протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення у вигляді цього протоколу. Керуючись вищезазначеними нормами уповноважена особа, вирішила: 1. Продовжити строк розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ ЗАТИШНИЙ ДІМ" код ЄДРПОУ/ІПН: 42294592 до 08.01.2025 року включно. 2. Оприлюднити повідомлення про продовження строку розгляду зазначеної тендерної пропозиції в електронній системі закупівель у вигляді цього протоколу протягом одного дня з дня прийняття даного рішення, відповідно до вимог частини десятої статті 29 Закону. Фахівець з публічних закупівель, Уповноважена особа Світлана КОВАЛЕНКО

Кінцева дата розгляду пропозиції: 09-01-25, 00:00:00

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 20-12-24, 21:25:02
24

Під час розгляду пропозиції учасника ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ ЗАТИШНИЙ ДІМ", код ЄДРПОУ/ІПН: 42294592 було виявлено наступні невідповідності: Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності та перелік виявлених невідповідностей: 1. Згідно з п. 2 Додатку № 1 до Тендерної документації, для участі у процедурі закупівлі учасник повинен мати працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт, які є предметом закупівлі, із зазначенням прізвища та ініціалів, посади, досвіду роботи на посаді, а саме: - головний інженер з будівельною освітою; - виконроб з будівельною освітою; - інженер з охорони праці; - сертифікований інженер проектувальник; - машиніст крану автомобільного (не менше 4-го розряду); - водій автомобілю; - електрик. Згідно з п. 2 Додатку № 1 та Додатком № 5 до Тендерної документації на підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід учасник процедури закупівлі має надати довідку за формою 2 до Додатку № 1. Для підтвердження інформації наведеної у довідці учасник має надати документи, що підтверджують працевлаштування, кваліфікацію, освіту, досвід та проходження навчань з ОП та ПБ працівників. відповідно до вищевказаних вимог. Перелік виявлених невідповідностей: - в тендерній пропозиції Учасника відсутні документи, що підтверджують кваліфікацію та освіту інженера з охорони праці; - в довідці за формою 2 до Додатку № 1 до Тендерної документації не зазначено досвід роботи на посаді працівників учасника; - відсутні документи, що підтверджують працевлаштування у учасника сертифікованого інженера проектувальника та машиніста крану автомобільного (заміть таких документів Учасником надані цивільно-правові угоди, що є невідповідністю кваліфікаційним вимогам встановленим у Додатку № 1 до Тендерної документації); - відсутні документи, що підтверджують працевлаштування водія автомобілю (учасник надав наказ на працевлаштування водія автотранспортного засобу в ТОВ «Балтом Україна», що є невідповідністю кваліфікаційним вимогам встановленим у Додатку № 1 до Тендерної документації). Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - надати оновлену довідку за формою 2 до Додатку № 1 Тендерної документації з зазначенням досвіду роботи працівників учасника; - додати документи, що підтверджують працевлаштування, кваліфікацію, освіту, досвід та проходження навчань з ОП та ПБ працівників, яких повинен мати учасник: сертифікованого інженера проектувальника, машиніста крану автомобільного та водія автомобілю; - надати документи, що підтверджують кваліфікацію та освіту інженера з охорони праці. 2. Відповідно до вимог п. 3 Додатку № 1 до Тендерної документації Учасник: «На підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору учасник процедури закупівлі має надати довідку за формою 3, із зазначенням в ній не менше двох таких договорів. Для підтвердження інформації, наведеної у довідці учасник має надати: - копії аналогічних договорів з усіма додатками до них; - копію (-ї) документу(ів), що підтверджують його виконання (акти виконаних робіт тощо); - листи –відгуки». У складі тендерної пропозиції Учасника в pdf-файлі під назвою «4. Довідка про виконання аналогічного договору» міститься Відгук щодо якості наданих послуг б/н від 06.12.2024 р. про виконання Договору № 1209/22 від 12.09.2022 р., складений та підписаний від імені громадянина України Баєва Кирила Олеговича. Перелік виявлених невідповідностей: - наданий у складі тендерної пропозиції Відгук щодо якості наданих послуг б/н від 06.12.2024 р. складений від імені громадянина України Баєва Кирила Олеговича про виконання Договору № 1209/22 від 12.09.2022 р., не містить в собі даних, які дають можливість провести ідентифікацію особи, від імені якої складено та підписано відгук про виконання аналогічного договору. шляхом встановлення особи через порівняння наданих даних з наявною інформацією про особу/громадянина в Договорі № 1209/22 від 12.09.2022 р. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - надати лист-відгук складений та підписаний від імені громадянина України Баєва Кирила Олеговича про виконання Договору № 1209/22 від 12.09.2022 р. в якому будуть зазначені серія та номер його паспорту та його РНОКПП.

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 21-12-24, 21:25:02

Пропозиції Учасників

Пропозицію подав:
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ ЗАТИШНИЙ ДІМ"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
6 039 675,60 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
6 039 675,60 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
09-12-2024, 19:43:04
Документи:
Тип документа:
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
2. Вчинення економічних правопорушень
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
3. Вчинення корупційних правопорушень
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
5. Порушення справ про банкрутство
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
6. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
1. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська
1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Підтверджується, що
Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
Підтверджується, що
Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід
3. Наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів)
Підтверджується, що
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

Пропозицію подав:
ПП "НІКДОР-ПЛЮС"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
6 150 000 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
6 150 000 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
без субпідрядників
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
09-12-2024, 23:10:33
Документи:
Тип документа:
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
2. Вчинення економічних правопорушень
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
3. Вчинення корупційних правопорушень
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
5. Порушення справ про банкрутство
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
6. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
1. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська
1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Підтверджується, що
Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
Підтверджується, що
Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід
3. Наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів)
Підтверджується, що
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

+ -
Документи тендеру
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:02-12-2024, 15:55:40
      Тип документа: Критерії прийнятності
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Критерії прийнятності
        публічнийЕкспортовано:02-12-2024, 15:53:52
          Інші
            Файл
            Тип
            Приватність
            Стан
            Дата та час
            Дії
            Інший
            публічнийЕкспортовано:02-12-2024, 15:53:52
            Інший
            публічнийЕкспортовано:02-12-2024, 15:53:52
            Інший
            публічнийЕкспортовано:02-12-2024, 15:53:52
            Інший
            публічнийЕкспортовано:02-12-2024, 15:53:52
              Тип документа: Технічний опис предмету закупівлі
                Файл
                Тип
                Приватність
                Стан
                Дата та час
                Дії
                Технічний опис предмету закупівлі
                публічнийЕкспортовано:02-12-2024, 15:53:52
                  Тип документа: Проект договору
                    Файл
                    Тип
                    Приватність
                    Стан
                    Дата та час
                    Дії
                    Проект договору
                    публічнийЕкспортовано:02-12-2024, 15:53:52
                      Електронні тендерні вимоги
                      1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
                      Застосовується до:
                      Учасника процедури
                      Стосується:
                      Учасника процедури
                      Законодавство:
                      Учасник юридична особа підтверджує, що
                      1 - Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 02-12-2024, 15:53:43
                      Учасник фізична особа підтверджує, що
                      2 - Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 02-12-2024, 15:53:43
                      2. Вчинення економічних правопорушень
                      Застосовується до:
                      Учасника процедури
                      Стосується:
                      Учасника процедури
                      Законодавство:
                      Учасник підтверджує, що
                      1 - Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 02-12-2024, 15:53:43
                      3. Вчинення корупційних правопорушень
                      Застосовується до:
                      Учасника процедури
                      Стосується:
                      Учасника процедури
                      Законодавство:
                      Учасник підтверджує, що
                      1 - Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 02-12-2024, 15:53:43
                      Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 02-12-2024, 15:53:43
                      4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
                      Застосовується до:
                      Учасника процедури
                      Стосується:
                      Учасника процедури
                      Законодавство:
                      Учасник підтверджує, що
                      1 - Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 02-12-2024, 15:53:43
                      5. Порушення справ про банкрутство
                      Застосовується до:
                      Учасника процедури
                      Стосується:
                      Учасника процедури
                      Законодавство:
                      Учасник підтверджує, що
                      1 - Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 02-12-2024, 15:53:43
                      6. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
                      Застосовується до:
                      Учасника процедури
                      Стосується:
                      Учасника процедури
                      Законодавство:
                      Учасник підтверджує, що
                      1 - Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 02-12-2024, 15:53:43
                      У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 02-12-2024, 15:53:43
                      Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)
                      Статус: Архівована
                      Дата створення: 02-12-2024, 15:53:43
                      Дата архівування:
                      7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
                      Застосовується до:
                      Замовника
                      Стосується:
                      Учасника процедури
                      Законодавство:
                      Замовник підтверджує, що
                      1 - Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 02-12-2024, 15:53:43
                      8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
                      Застосовується до:
                      Замовника
                      Стосується:
                      Учасника процедури
                      Законодавство:
                      Замовник підтверджує, що
                      1 - Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 02-12-2024, 15:53:43
                      1. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
                      Застосовується до:
                      Учасника процедури
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      Учасник підтверджує, що
                      1 - Мова тендерної пропозиції українська :
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 02-12-2024, 15:53:43
                      1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
                      Застосовується до:
                      Учасника процедури
                      Стосується:
                      Лоту Послуги з влаштування фундаменту код ДК 021:2015 - 45260000-7 "Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи" (45262210-6 Влаштовування фундаментів)
                      Законодавство:
                      Підтверджується, що
                      1 - Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 02-12-2024, 15:53:43
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
                      Застосовується до:
                      Учасника процедури
                      Стосується:
                      Лоту Послуги з влаштування фундаменту код ДК 021:2015 - 45260000-7 "Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи" (45262210-6 Влаштовування фундаментів)
                      Законодавство:
                      Підтверджується, що
                      1 - Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 02-12-2024, 15:53:43
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      3. Наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів)
                      Застосовується до:
                      Учасника процедури
                      Стосується:
                      Лоту Послуги з влаштування фундаменту код ДК 021:2015 - 45260000-7 "Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи" (45262210-6 Влаштовування фундаментів)
                      Законодавство:
                      Підтверджується, що
                      1 - Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 02-12-2024, 15:53:43
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ