Період оскарження умов закупівлі - по 14-12-2024, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 127 793 968,80 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Роботи |
| Мінімальний крок аукціону: | 1 277 939,69 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Забезпечення пропозиції: | 500 000 UAH |
| Замовник: | НАТАЛИНСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА |
| ЄДРПОУ: | 24288081 Досьє YouControl |
| Сайт: | https://natalynska-gromada.gov.ua/ |
| Контактна особа: | Тетяна Бурдикіна |
| Телефон: | +380993817295 |
| E-mail: | nataccount@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 63343, Україна, Харківська область,Берестинський район, с. Наталине, вул. І. Сенченка, буд. 89 |
3 |
Щодо прийняття рішення уповноваженою особою Порядок денний: 1. Про розгляд пропозиції учасника КОНСОРЦІУМ "БУДМОНТАЖ ГРУП КОНСТРАКШН" 2. Про виявлення замовником невідповідностей в інформації та/або документах тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі після їх розкриття. 3. Про оприлюднення повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції. Під час розгляду першого питання порядку денного: За рішенням уповноваженої особи від 02.12.2024 № 189 оголошено проведення процедури відкритих торгів з урахуванням положень Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022 року № 1178 (далі — Особливості), за предметом закупівлі: «Будівництво захисної споруди цивільного захисту в комунальному закладі "Наталинський ліцей Наталинської сільської ради Красноградського району Харківської області", за адресою: вул. Промислова, 34, с. Наталине, Красноградський район, Харківська область. Коригування», унікальний номер оголошення про проведення відкритих торгів, присвоєний електронною системою закупівель: UA-2024-12-02-010371-a (далі — Закупівля). У Закупівлі подано тендерні пропозиції учасників процедури закупівлі: 1) ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СІНЕРГІЯ БУД"; 2) КОНСОРЦІУМ "БУДМОНТАЖ ГРУП КОНСТРАКШН". Відповідно до пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Під час розгляду замовником тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі КОНСОРЦІУМ "БУДМОНТАЖ ГРУП КОНСТРАКШН" виявлено такі невідповідності, а саме відсутність інформації та/або документів, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією: Перелік виявлених невідповідностей та посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1. Відповідно підпункту 2.1. пункту 2 Додатку 1 до тендерної документації, Учасник надає заповнену довідка за формою, викладеній у Таблиці 2, що містять інформацію про наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій щодо виконання робіт, що є предметом закупівлі. КОНСОРЦІУМ "БУДМОНТАЖ ГРУП КОНСТРАКШН" надає Довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання робіт №12-12-2024/13 від 12 грудня 2024 року, в якій позиція «58», а саме: Складське приміщення за адресою: 02150, м. Київ, Дніпровський район, вулиця Тампере, будинок 13-Б, де зазначається що приміщення орендоване ТОВ «І.Б.К Девелопмент» у ТОВ «СІТІ БУД», згідно Договору оренди складського приміщення №4-03 від 04.01.2023. Проте згідно наданого договору оренди між ТОВ «СІТІ БУД» та ТОВ «І.Б.К Девелопмент» від 04 січня 2023 року номер договору зазначено 04/23. Замовник виявив невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, за 5 робочих дні до закінчення строку розгляду тендерної пропозиції Учасника. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель 23.12.2024 року. Під час розгляду другого питання порядку денного: Відповідно до пункту 43 Особливостей замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель у строк, який не може бути меншим ніж два робочих дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій у зв’язку із чим надає Учаснику КОНСОРЦІУМ "БУДМОНТАЖ ГРУП КОНСТРАКШН" ПЕРЕЛІК інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. Відповідно підпункту 2.1. пункту 2 Додатку 1 до тендерної документації, Учасник надає заповнену довідка за формою, викладеній у Таблиці 2, що містять інформацію про наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій щодо виконання робіт, що є предметом закупівлі. КОНСОРЦІУМ "БУДМОНТАЖ ГРУП КОНСТРАКШН" надає Довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання робіт №12-12-2024/13 від 12 грудня 2024 року, в якій позиція «58», а саме: Складське приміщення за адресою: 02150, м. Київ, Дніпровський район, вулиця Тампере, будинок 13-Б, де зазначається що приміщення орендоване ТОВ «І.Б.К Девелопмент» у ТОВ «СІТІ БУД», згідно Договору оренди складського приміщення №4-03 від 04.01.2023. Проте згідно наданого договору оренди між ТОВ «СІТІ БУД» та ТОВ «І.Б.К Девелопмент» від 04 січня 2023 року номер договору зазначено 04/23. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. ВИРІШИЛА: 1. Звернутись до учасника процедури закупівлі КОНСОРЦІУМ "БУДМОНТАЖ ГРУП КОНСТРАКШН" з вимогою про усунення виявлених невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією щодо закупівлі: «Будівництво захисної споруди цивільного захисту в комунальному закладі "Наталинський ліцей Наталинської сільської ради Красноградського району Харківської області", за адресою: вул. Промислова, 34, с. Наталине, Красноградський район, Харківська область. Коригування», унікальний номер оголошення про проведення відкритих торгів, присвоєний електронною системою закупівель: UA-2024-12-02-010371-a. 2. Оприлюднити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення виявлених невідповідностей учасником процедури закупівлі КОНСОРЦІУМ "БУДМОНТАЖ ГРУП КОНСТРАКШН".
Щодо прийняття рішення уповноваженою особою Порядок денний: 1. Про розгляд пропозиції учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СІНЕРГІЯ БУД"; 2. Про виявлення замовником невідповідностей в інформації та/або документах тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі після їх розкриття. 3. Про оприлюднення повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції. Під час розгляду першого питання порядку денного: За рішенням уповноваженої особи від 02.12.2024 № 189 оголошено проведення процедури відкритих торгів з урахуванням положень Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022 року № 1178 (далі — Особливості), за предметом закупівлі: «Будівництво захисної споруди цивільного захисту в комунальному закладі "Наталинський ліцей Наталинської сільської ради Красноградського району Харківської області", за адресою: вул. Промислова, 34, с. Наталине, Красноградський район, Харківська область. Коригування», унікальний номер оголошення про проведення відкритих торгів, присвоєний електронною системою закупівель: UA-2024-12-02-010371-a (далі — Закупівля). У Закупівлі подано тендерні пропозиції учасників процедури закупівлі: 1) ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СІНЕРГІЯ БУД"; 2) КОНСОРЦІУМ "БУДМОНТАЖ ГРУП КОНСТРАКШН". Відповідно до пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Під час розгляду замовником тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СІНЕРГІЯ БУД" виявлено такі невідповідності, а саме відсутність інформації та/або документів, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією: Перелік виявлених невідповідностей та посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1. У пропозиції Учасника відсутня форма «Інформація про Учасника» відповідно до Додатку 7 тендерної документації. (вимога п. 1 Розділу III. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації). 2. У пропозиції Учасника відсутні документи, які вимагаються від учасника для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям згідно з Додатком 1 тендерної документації, (вимоги пп. 1.1, 1.2, 1.3, 1.4, 1.6 пункту 1. Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід Додатку 1 до тендерної документації), а саме: 1.1.Заповнена довідка за формою, викладеній у Таблиці 1, що містять інформацію про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід щодо виконання робіт, що є предметом закупівлі. Учасник обов’язково підтверджує наявність кваліфікованих робітників наступних професій: бетоняр - не менше 1-ї особи, маляр - не менше 2-х осіб, муляр- не менше 1-ї особи, столяр- не менше 2-х осіб, арматурник- не менше 2-х осіб, штукатур- не менше 1-ї особи, електрогазозварник або електрозварник- не менше 2-х осіб,монтажник санітарно-технічних систем і устатковання або слюсар-сантехнік- не менше 2-х осіб,лицювальник –плиточник- не менше 2-х осіб. 1.2. На підтвердження наявності відносин з працівниками, що вказані в довідці, учасник надає наступні документи: 1.2.1. для штатних працівників - копії наказів про призначення на посади або копії наказів на суміщення / сумісництво посад. 1.2.2. для залучених по цивільно-правовим угодам (або іншим договорам) – копії відповідних документів. Документи, зазначені в цьому підпункті, надаються щодо всіх осіб, вказаних в довідці. 1.3.Для підтвердження кваліфікації працівників надаються дипломи виконавця робіт, головного інженера або інженер з охорони праці. 1.3.1. Законом України «Про архітектурну діяльність» визначено, що виконавці окремих видів робіт (послуг), пов'язаних із створенням об'єктів архітектури, проходять професійну атестацію. Постановою Кабінету Міністрів України від 23 травня 2011 р. № 554 «Деякі питання професійної атестації виконавців окремих видів робіт (послуг), пов'язаних із створенням об'єктів архітектури». Кваліфікація інженера-проєктувальника в частині кошторисної документації підтверджується відповідним, чинним на дату його подання, кваліфікаційним сертифікатом, що виданий Атестаціною архітектурно-будівельною комісією Всеукраїнської громадської організації «Гільдія проектувальників у будівництві». Учасник додатково надає документ про підвищення кваліфікації протягом останніх п’яти років за відповідними програмами за напрямом професійної атестації інженера-проєктувальника у разі видачі його кваліфікаційного сертифікату раніше, ніж за 5 років до дати його подання учасником. 1.4. Учасник надає документи, що підтверджують наявність у штаті спеціаліста відповідального з охорони праці. Інформація підтверджується наказом про призначення відповідальних осіб за охорону праці на підприємстві. 1.6.Учасник надає підтвердження, що персонал Учасника пройшов навчання та перевірку знань з питань охорони праці: Загальний курс охорони праці, НПАОП 0.00-1.71-13 «Правила охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями»; НПАОП 0.00-1.15-07 «Правила охорони праці під час виконання робіт на висоті», НПАОП 0.00-1.75-15 «Правила охорони праці під час вантажно-розвантажувальних робіт», що підтверджується наданням оригіналів або копій відповідних, чинних на дату подання пропозиції, протоколів або витягів з протоколів та посвідчень з охорони праці на усіх вказаних учасником працівників, крім тих, що не будуть безпосередньо залучені до виконання відповідних робіт. 3. У пропозиції Учасника відсутні документи, які вимагаються від учасника для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям згідно з Додатком 1 тендерної документації, (вимоги пп. 2.1, 2.2, пункту 2. Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій Додатку 1 до тендерної документації), а саме: 2.1.Заповнена довідка за формою, викладеній у Таблиці 2, що містять інформацію про наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій щодо виконання робіт, що є предметом закупівлі. 2.2. На підтвердження права володіння/користування машинами, механізмами тощо, які зазначені у довідці, мають бути надані наступні документи: 2.2.1. щодо власних машин, механізмів - документи, що підтверджують право власності (технічний паспорт або свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу або договір купівлі абоакти прийому – передачі або договір лізингу, тощо); 2.2.2. щодо залучених машин, механізмів - документи, що підтверджують право користування (договори оренди, договори надання послуг тощо). Учасник обов’язково підтверджує наявність власної або оренднованої або залученої за договором надання послуг спеціальної техніки та обладнання: 1) Екскаватор-навантажувач або навантажувач – не менше 1 од. 2) Екскаватор – не менше 2 од. 3) Автомобіль вантажний самоскид - не менше 2 од. 4) Кран автомобільний (автокран)- не менше 1 од. 5) Бульдозер - не менше 1 од. 6) Автогрейдер - не менше 1 од. 7) Коток дорожній- не менше 1 од. 8) Шурупокрут- не менше 2 од. 9) Дриль - не менше 2 од. 10) Перфоратор - не менше 7 од. 11) Компресор - не менше 1 од. 12) Молоток відбійний – не менше 4 од. 13) Інвертор зварювальний– не менше 1 од. 4. У пропозиції Учасника відсутні документи, які вимагаються від учасника для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям згідно з Додатком 1 тендерної документації, (вимоги п. 3 Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору Додатку 1 до тендерної документації): 3.1. Заповнена довiдка на фірмовому бланку (у разi наявностi таких бланкiв) за пiдписом керiвника або уповноваженої особи учасника з інформацією про виконання не менше одного аналогiчного договору вартістю не менше 20 млн. грн., виконаного у повному обсязі у перiод 2021-2024 років, за формою, викладеною у Таблицi 3. - Сканкопія договору відповідно до довідки; - Сканкопії «Акта(ів) приймання виконаних будівельних робіт» (форма № КБ-2в) відповідно до наданого договору; - Сканкопії «Довідки (ок) про вартість виконаних будівельних робіт та витрати» (форма № КБ-3) відповідно до наданого договору; - Відгук від замовника про належне виконання учасником договору, зазначеного у довідці (відгук надається на бланку замовника, що містить найменування замовника, із зазначенням дати та номеру договору, на який надано відгук, та інформації про належне виконання договору, завірений підписом керівника замовника). 5. У пропозиції Учасника відсутній Гарантійний лист з чітко вказаним гарантійним строком якості виконаних робіт 10 років від дня його прийняття Замовником (вимога відповідно до пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації). 6. У пропозиції Учасника відсутній Лист – гарантія, що під час надання послуг/виконання робіт та після їх закінчення Учасник забезпечить прибирання території об’єкта від сміття та залишків матеріалів, що утворилися в процесі надання послуг/виконання робіт (вимога відповідно до пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації). 7. У пропозиції Учасника відсутня Антикорупційна програма, оформлена відповідно до типової антикорупційної програми юридичної особи за Наказом № 794/21 від 10.12.2021р., відповідний наказ про затвердження антикорупційної програми та призначення уповноваженого з її реалізації( вимога відповідно до пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації). 8. У пропозиції Учасника відсутня довідка щодо огляду об’єкта, що є предметом закупівлі, яка має бути складена і підписана представниками сторін в період уточнень даної закупівлі, що складає не менше трьох робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення закупівлі в електронній системі закупівель. Довідка щодо огляду об’єкта має відповідати вказаним умовам та містити: дату її складання, назву предмета закупівлі, інформацію щодо відвідування та здійсненого огляду об’єкту, посади та ПІБ уповноважених осіб Замовника та Учасника, має бути підписана керівником або уповноваженою особою Учасника та представником Замовника, завірена печаткою Замовника та печаткою Учасника, витрати на відвідування об’єкту несе учасник із власних коштів і вони не можуть бути предметом оскарження чи відшкодування (вимога відповідно до пункту 6 Додатку 3 до тендерної документації). 9. У пропозиції Учасника відсутній договір про надання послуг випробувальної лабораторії, сертифікатом на систему управління якістю, виданим згідно з чинними в Україні нормативними документами, що відповідає вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 «Системи управління якістю. Вимоги», атестатом про акредитацію випробувальної лабораторії (з інформацією щодо сфери акредитації), виданим Національним агентством з акредитації України відповідно до вимог ДСТУ EN ISO/IEC 17025:2019 (EN ISO/IEC 17025:2017. IDT; ISO/IEC 17025:2017. IDT) у сфері: бетонів; сумішей бетонних; добавок до бетонів; сумішей асфальтобетонних; сумішей будівельних; розчинів будівельних; випробування будівельних матеріалів, виробів та конструкцій; металевих конструкцій та виробів; збірних бетонних і залізобетонних конструкцій та виробів; матеріалів рулонних покрівельних та гідроізоляційних; дверей та вікон; скла та склопакетів; дерев’яних конструкцій, виробів та матеріалів; будівельних матеріалів (щебінь, пісок, вапно, цементи та ін.); керамічних та силікатних виробів; виробів із природнього каменю; виробів ПВХ; теплоізоляційних, звукопоглинальних і звукоізоляційних матеріалів та виробів (пінополістирол, мінеральна вата та ін.); грунтів; огороджувальних конструкцій будівель і споруд; інженерного обладнання будинків і споруд; арматури трубопровідної, труб, деталей з’єднувальних; неруйнівних методів контролю міцності бетону та якості зварних з’єднань. (вимога відповідно до пункту 7 Додатку 3 до тендерної документації). 10. У пропозиції Учасника відсутній Дозвіл, виданий Учаснику, на виконання робіт підвищеної небезпеки (чинний на дату його надання Учасником) або Декларація відповідності матеріально-технічної бази, видана Учаснику (чинна на дату її надання Учасником) на виконання робіт підвищеної небезпеки: - роботи в колодязях, шурфах, траншеях, котлованах, бункерах, камерах, колекторах, замкнутому просторі (ємностях, боксах, топках, трубопроводах тощо); - земляні роботи, що виконуються на глибині понад 2 метри або в зоні розташування підземних комунікацій чи під водою; - монтаж, демонтаж та капітальний ремонт будинків, споруд, а також відновлення та зміцнення їх аварійних частин; - вантажно-розвантажувальні роботи за допомогою машин і механізмів; - будівництво, ремонт, експлуатація та ліквідація підземних споруд, не повязаних з видобутком корисних копалин; - роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 метра; - нанесення лакофарбових покрить, грунтовок та штакльовок на основі нітрофарб, полімерних композицій (поліхлорвінілових, епоксидних тощо) - верхолазні роботи; - зварювальні, газополум’яні, а також наплавочні та паяльні роботи, що виконуються із застосуванням відкритого полум’я. - застосування скловати, шлаковати, азбесту, мастик на бітумній основі, перхлорвінілових і бакелітових матеріалів. (вимога відповідно до пункту 1 Додатку 3 до тендерної документації). 11. У пропозиції Учасника відсутня Копія сертифіката відповідності системи управління якістю у виробництві вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) щодо виробника, продукція якого пропонується таким учасником, або національних стандартів, якими їх замінено, виданого акредитованим відповідно до законодавства органом з оцінки відповідності щодо товарів, що передаються замовнику та вартість яких у складі предмета закупівлі дорівнює або перевищує вартісні межі, визначені абзацом першим пункту 6-1 розділу X “При копію або сканований оригінал Ліцензії ві та перехідні положення” Закону (вимога відповідно до пункту 3.4 Додатку 3 до тендерної документації) 12. У пропозиції Учасника відсутнє Забезпечення тендерної пропозиції у вигляді електронної банківської гарантії (вимога відповідно до пункту 6. Розділу ІІІ тендерної документації). 13. У пропозиції Учасника відсутнє Грошове забезпечення (покриття) гарантії, яке повинно бути підтверджено оригіналом платіжного документу, виписки банку та довідки (листа, тощо), виданої банком – гарантом (вимога відповідно до пункту 6. Розділу ІІІ тендерної документації). 14. У пропозиції Учасника відсутнє Свідоцтво внутрішнього аудитора з системи управління якістю відповідно до вимог ДСТУ EN ISO 9001:2018 «Системи управління якістю.Вимоги». (вимога відповідно до пункту 3.1 Додатку 3 до тендерної документації). 15. У пропозиції Учасника відсутнє Свідоцтво внутрішнього аудитора з системи екологічного управління відповідно до вимог ДСТУ ISO 14001:2015 «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування». (вимога відповідно до пункту 3.2 Додатку 3 до тендерної документації). 16. У пропозиції Учасника відсутнє Свідоцтво внутрішнього аудитора з системи управління охороною здоровя та безпекою праці відповідно до вимог ДСТУ ISO 45001:2019 «Системи управління охороною здоровя та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування». (вимога відповідно до Додатку №3 до Документації) (вимога відповідно до пункту 3.3 Додатку 3 до тендерної документації). 17. У пропозиції Учасника відсутній лист щодо погодження з проектом договору за формою згідно з Додатком №9 ( вимога відповідно до пункту 1. Розділу ІІІ тендерної документації). Замовник виявив невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, за 3 робочих дні до закінчення строку розгляду тендерної пропозиції Учасника. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель 20.12.2024 року. Під час розгляду другого питання порядку денного: Відповідно до пункту 43 Особливостей замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель у строк, який не може бути меншим ніж два робочих дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій у зв’язку із чим надає Учаснику ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СІНЕРГІЯ БУД" ПЕРЕЛІК інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. Надати форму «Інформація про Учасника» відповідно до Додатку 7 тендерної документації. (вимога п. 1 Розділу III. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації). 2. Надати документи, які вимагаються від учасника для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям згідно з Додатком 1 до тендерної документації, (вимоги пп. 1.1, 1.2, 1.3, 1.4, 1.6 пункту 1. Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід Додатку 1 до тендерної документації), а саме: 1.1.Заповнену довідку за формою, викладеній у Таблиці 1, що містять інформацію про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід щодо виконання робіт, що є предметом закупівлі. Учасник обов’язково підтверджує наявність кваліфікованих робітників наступних професій: бетоняр - не менше 1-ї особи, маляр - не менше 2-х осіб, муляр- не менше 1-ї особи, столяр- не менше 2-х осіб, арматурник- не менше 2-х осіб, штукатур- не менше 1-ї особи, електрогазозварник або електрозварник- не менше 2-х осіб,монтажник санітарно-технічних систем і устатковання або слюсар-сантехнік- не менше 2-х осіб,лицювальник –плиточник- не менше 2-х осіб. 1.2. На підтвердження наявності відносин з працівниками, що вказані в довідці, учасник надає наступні документи: 1.2.1. для штатних працівників - копії наказів про призначення на посади або копії наказів на суміщення / сумісництво посад. 1.2.2. для залучених по цивільно-правовим угодам (або іншим договорам) – копії відповідних документів. Документи, зазначені в цьому підпункті, надаються щодо всіх осіб, вказаних в довідці. 1.3.Для підтвердження кваліфікації працівників надаються дипломи виконавця робіт, головного інженера або інженер з охорони праці. 1.3.1. Законом України «Про архітектурну діяльність» визначено, що виконавці окремих видів робіт (послуг), пов'язаних із створенням об'єктів архітектури, проходять професійну атестацію. Постановою Кабінету Міністрів України від 23 травня 2011 р. № 554 «Деякі питання професійної атестації виконавців окремих видів робіт (послуг), пов'язаних із створенням об'єктів архітектури». Кваліфікація інженера-проєктувальника в частині кошторисної документації підтверджується відповідним, чинним на дату його подання, кваліфікаційним сертифікатом, що виданий Атестаціною архітектурно-будівельною комісією Всеукраїнської громадської організації «Гільдія проектувальників у будівництві». Учасник додатково надає документ про підвищення кваліфікації протягом останніх п’яти років за відповідними програмами за напрямом професійної атестації інженера-проєктувальника у разі видачі його кваліфікаційного сертифікату раніше, ніж за 5 років до дати його подання учасником. 1.4. Учасник надає документи, що підтверджують наявність у штаті спеціаліста відповідального з охорони праці. Інформація підтверджується наказом про призначення відповідальних осіб за охорону праці на підприємстві. 1.6.Учасник надає підтвердження, що персонал Учасника пройшов навчання та перевірку знань з питань охорони праці: Загальний курс охорони праці, НПАОП 0.00-1.71-13 «Правила охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями»; НПАОП 0.00-1.15-07 «Правила охорони праці під час виконання робіт на висоті», НПАОП 0.00-1.75-15 «Правила охорони праці під час вантажно-розвантажувальних робіт», що підтверджується наданням оригіналів або копій відповідних, чинних на дату подання пропозиції, протоколів або витягів з протоколів та посвідчень з охорони праці на усіх вказаних учасником працівників, крім тих, що не будуть безпосередньо залучені до виконання відповідних робіт. 3. Надати документи, які вимагаються від учасника для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям згідно з Додатком 1 до тендерної документації, (вимоги пп. 2.1, 2.2, пункту 2. Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій Додатку 1 до Документації), а саме: 2.1.Заповнену довідку за формою, викладеній у Таблиці 2, що містять інформацію про наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій щодо виконання робіт, що є предметом закупівлі. 2.2. На підтвердження права володіння/користування машинами, механізмами тощо, які зазначені у довідці, мають бути надані наступні документи: 2.2.1. щодо власних машин, механізмів - документи, що підтверджують право власності (технічний паспорт або свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу або договір купівлі абоакти прийому – передачі або договір лізингу, тощо); 2.2.2. щодо залучених машин, механізмів - документи, що підтверджують право користування (договори оренди, договори надання послуг тощо). Учасник обов’язково підтверджує наявність власної або оренднованої або залученої за договором надання послуг спеціальної техніки та обладнання: 14) Екскаватор-навантажувач або навантажувач – не менше 1 од. 15) Екскаватор – не менше 2 од. 16) Автомобіль вантажний самоскид - не менше 2 од. 17) Кран автомобільний (автокран)- не менше 1 од. 18) Бульдозер - не менше 1 од. 19) Автогрейдер - не менше 1 од. 20) Коток дорожній- не менше 1 од. 21) Шурупокрут- не менше 2 од. 22) Дриль - не менше 2 од. 23) Перфоратор - не менше 7 од. 24) Компресор - не менше 1 од. 25) Молоток відбійний – не менше 4 од. 26) Інвертор зварювальний– не менше 1 од. 4. На виконання вимоги п. 3 Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору Додатку 1 до тендерної документації: 3.1. Надати заповнену довiдку на фірмовому бланку (у разi наявностi таких бланкiв) за пiдписом керiвника або уповноваженої особи учасника з інформацією про виконання не менше одного аналогiчного договору вартістю не менше 20 млн. грн., виконаного у повному обсязі у перiод 2021-2024 років, за формою, викладеною у Таблицi 3. Також надати сканкопію договору відповідно до довідки; сканкопії «Акта(ів) приймання виконаних будівельних робіт» (форма № КБ-2в) відповідно до наданого договору; сканкопії «Довідки (ок) про вартість виконаних будівельних робіт та витрати» (форма № КБ-3) відповідно до наданого договору; відгук від замовника про належне виконання учасником договору, зазначеного у довідці (відгук надається на бланку замовника, що містить найменування замовника, із зазначенням дати та номеру договору, на який надано відгук, та інформації про належне виконання договору, завірений підписом керівника замовника). 5. Надати Гарантійний лист з чітко вказаним гарантійним строком якості виконаних робіт 10 років від дня його прийняття Замовником (на виконання вимоги відповідно до пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації). 6. Надати Лист – гарантію, що під час надання послуг/виконання робіт та після їх закінчення Учасник забезпечить прибирання території об’єкта від сміття та залишків матеріалів, що утворилися в процесі надання послуг/виконання робіт (на виконання вимоги відповідно до пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації). 7. Надати Антикорупційну програму, що оформлена відповідно до типової антикорупційної програми юридичної особи за Наказом № 794/21 від 10.12.2021р., відповідний наказ про затвердження антикорупційної програми та призначення уповноваженого з її реалізації( на виконання вимоги відповідно до пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації). 8. Надати довідку щодо огляду об’єкта, що є предметом закупівлі, яка має бути складена і підписана представниками сторін в період уточнень даної закупівлі, що складає не менше трьох робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення закупівлі в електронній системі закупівель. Довідка щодо огляду об’єкта має відповідати вказаним умовам та містити: дату її складання, назву предмета закупівлі, інформацію щодо відвідування та здійсненого огляду об’єкту, посади та ПІБ уповноважених осіб Замовника та Учасника, має бути підписана керівником або уповноваженою особою Учасника та представником Замовника, завірена печаткою Замовника та печаткою Учасника, витрати на відвідування об’єкту несе учасник із власних коштів і вони не можуть бути предметом оскарження чи відшкодування (на виконання вимоги відповідно до пункту 6 Додатку 3 до тендерної документації). 9. Надати договір про надання послуг випробувальної лабораторії, сертифікатом на систему управління якістю, виданим згідно з чинними в Україні нормативними документами, що відповідає вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 «Системи управління якістю. Вимоги» та атестат про акредитацію випробувальної лабораторії (з інформацією щодо сфери акредитації), виданим Національним агентством з акредитації України відповідно до вимог ДСТУ EN ISO/IEC 17025:2019 (EN ISO/IEC 17025:2017. IDT; ISO/IEC 17025:2017. IDT) у сфері: бетонів; сумішей бетонних; добавок до бетонів; сумішей асфальтобетонних; сумішей будівельних; розчинів будівельних; випробування будівельних матеріалів, виробів та конструкцій; металевих конструкцій та виробів; збірних бетонних і залізобетонних конструкцій та виробів; матеріалів рулонних покрівельних та гідроізоляційних; дверей та вікон; скла та склопакетів; дерев’яних конструкцій, виробів та матеріалів; будівельних матеріалів (щебінь, пісок, вапно, цементи та ін.); керамічних та силікатних виробів; виробів із природнього каменю; виробів ПВХ; теплоізоляційних, звукопоглинальних і звукоізоляційних матеріалів та виробів (пінополістирол, мінеральна вата та ін.); грунтів; огороджувальних конструкцій будівель і споруд; інженерного обладнання будинків і споруд; арматури трубопровідної, труб, деталей з’єднувальних; неруйнівних методів контролю міцності бетону та якості зварних з’єднань. (на виконання вимоги відповідно до пункту 7 Додатку 3 до тендерної документації). 10. Надати Дозвіл, виданий Учаснику, на виконання робіт підвищеної небезпеки (чинний на дату його надання Учасником) або Декларація відповідності матеріально-технічної бази, видана Учаснику (чинна на дату її надання Учасником) на виконання робіт підвищеної небезпеки: - роботи в колодязях, шурфах, траншеях, котлованах, бункерах, камерах, колекторах, замкнутому просторі (ємностях, боксах, топках, трубопроводах тощо); - земляні роботи, що виконуються на глибині понад 2 метри або в зоні розташування підземних комунікацій чи під водою; - монтаж, демонтаж та капітальний ремонт будинків, споруд, а також відновлення та зміцнення їх аварійних частин; - вантажно-розвантажувальні роботи за допомогою машин і механізмів; - будівництво, ремонт, експлуатація та ліквідація підземних споруд, не повязаних з видобутком корисних копалин; - роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 метра; - нанесення лакофарбових покрить, грунтовок та штакльовок на основі нітрофарб, полімерних композицій (поліхлорвінілових, епоксидних тощо) - верхолазні роботи; - зварювальні, газополум’яні, а також наплавочні та паяльні роботи, що виконуються із застосуванням відкритого полум’я. - застосування скловати, шлаковати, азбесту, мастик на бітумній основі, перхлорвінілових і бакелітових матеріалів. (на виконання вимоги відповідно до пункту 1 Додатку 3 до тендерної документації). 11. Надати Копію(ї) сертифіката (ів) відповідності системи управління якістю у виробництві вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) щодо виробника, продукція якого пропонується таким учасником, або національних стандартів, якими їх замінено, виданого акредитованим відповідно до законодавства органом з оцінки відповідності щодо товарів, що передаються замовнику та вартість яких у складі предмета закупівлі дорівнює або перевищує вартісні межі, визначені абзацом першим пункту 6-1 розділу X “При копію або сканований оригінал Ліцензії ві та перехідні положення” Закону (на виконання вимоги відповідно до пункту 3.4 Додатку 3 до тендерної документації) 12. Надати Забезпечення тендерної пропозиції у вигляді електронної банківської гарантії (на виконання вимоги відповідно до пункту 6. Розділу ІІІ тендерної документації). 13. Надати підтвердження наявності грошового забезпечення тендерної пропозиції у вигляді оригіналу платіжного документу, виписки банку та довідки (листа, тощо), виданої банком – гарантом (на виконання вимоги відповідно до пункту 6. Розділу ІІІ тендерної документації). 14. Надати Свідоцтво внутрішнього аудитора з системи управління якістю відповідно до вимог ДСТУ EN ISO 9001:2018 «Системи управління якістю. Вимоги». (на виконання вимоги відповідно до пункту 3.1 Додатку 3 до тендерної документації). 15. Надати Свідоцтво внутрішнього аудитора з системи екологічного управління відповідно до вимог ДСТУ ISO 14001:2015 «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування». (на виконання вимоги відповідно до пункту 3.2 Додатку 3 до тендерної документації). 16. Надати Свідоцтво внутрішнього аудитора з системи управління охороною здоровя та безпекою праці відповідно до вимог ДСТУ ISO 45001:2019 «Системи управління охороною здоровя та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування». (на виконання вимоги відповідно до пункту 3.3 Додатку 3 до тендерної документації). 17. Надати лист щодо погодження з проектом договору за формою згідно з Додатком 9 (на виконання вимоги відповідно до пункту 1 Розділу ІІІ тендерної документації). Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. ВИРІШИЛА: 1. Звернутись до учасника процедури закупівлі ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СІНЕРГІЯ БУД" з вимогою про усунення виявлених невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією щодо закупівлі: «Будівництво захисної споруди цивільного захисту в комунальному закладі "Наталинський ліцей Наталинської сільської ради Красноградського району Харківської області", за адресою: вул. Промислова, 34, с. Наталине, Красноградський район, Харківська область. Коригування», унікальний номер оголошення про проведення відкритих торгів, присвоєний електронною системою закупівель: UA-2024-12-02-010371-a. 2. Оприлюднити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення виявлених невідповідностей учасником процедури закупівлі ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СІНЕРГІЯ БУД".
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.