Закупівлю оголошено - 02-12-2024, 14:29. Дата останніх змін - 10-01-2025, 09:11

Будівництво захисної споруди цивільного захисту в комунальному закладі "Наталинський ліцей Наталинської сільської ради Красноградського району Харківської області", за адресою: вул. Промислова, 34, с. Наталине, Красноградський район, Харківська область. Коригування.

Будівництво захисної споруди цивільного захисту в комунальному закладі "Наталинський ліцей Наталинської сільської ради Красноградського району Харківс... Державна закупівля - UA-2024-12-02-010371-a Будівництво захисної споруди цивільного захисту в комунальному закладі "Наталинський ліцей Наталинської сільської ради Красноградського району Харківської області", за адресою: вул. Промислова, 34, с. Наталине, Красноградський район, Харківська область. Коригування. від замовника НАТАЛИНСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА від 12/2/2024 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Закупівля: UA-2024-12-02-010371-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2024-12-02-012658-a
Період уточнень
Триває
Завершився
з 02-12-2024, 14:29
по 14-12-2024, 00:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 02-12-2024, 14:29
по 17-12-2024, 00:00
Аукціон Період аукціонів
Завершився
з 17-12-2024, 11:03
по 17-12-2024, 11:26

Період оскарження умов закупівлі - по 14-12-2024, 00:00

Відкриті торги з особливостями
Статус:Завершена закупівля
Бюджет:
127793968.8
127 793 968,80 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Роботи
Мінімальний крок аукціону:1 277 939,69 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Забезпечення пропозиції:500 000 UAH Отримати банківську гарантію
Замовник:НАТАЛИНСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА
ЄДРПОУ:24288081 Досьє YouControl
Сайт:https://natalynska-gromada.gov.ua/
Контактна особа:Тетяна Бурдикіна
Телефон:+380993817295
E-mail:nataccount@ukr.net
Місцезнаходження:
63343, Україна, Харківська область,Берестинський район, с. Наталине, вул. І. Сенченка, буд. 89
3



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Завершено
Будівництво захисної споруди ц ...
127 793 968,80 UAH (з ПДВ)
Аукціон очікується з Аукціон очікується з Аукціон триває з Аукціон відбувся 17-12-2024, 11:03
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Будівництво захисної споруди цивільного захисту в комунальному закладі "Наталинський ліцей Наталинської сільської ради Красноградського району Харківської області", за адресою: вул. Промислова, 34, с. Наталине, Красноградський район, Харківська область. Коригування.

1
робота
63343 Україна Харківська область Берестинський район с. Наталине, вул. Промислова, 34
по 20-12-2025
45216129-4
Будівництво сховищ


+-
Пропозиції

Кваліфікація Учасників

Інформація про Переможця
Рішення підписано
Ім'я:
КОНСОРЦІУМ "БУДМОНТАЖ ГРУП КОНСТРАКШН"   Досьє YouControl
Строк розгляду пропозиції:
з 23-12-2024 по 31-12-2024
Статус:
учасник виграв закупівлю
Контактна інформація:
Україна, м. Київ, вул.Руденко Лариси будинок 6-А приміщення 58, 02141, Роман Шульган
Остаточна пропозиція:
119 999 999 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
125 215 997,07 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Дата акцепта:
24-12-2024, 13:18
Період подачі оскарження:
по 30-12-2024, 00:00

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 23-12-24, 11:59:48
24

Щодо прийняття рішення уповноваженою особою Порядок денний: 1. Про розгляд пропозиції учасника КОНСОРЦІУМ "БУДМОНТАЖ ГРУП КОНСТРАКШН" 2. Про виявлення замовником невідповідностей в інформації та/або документах тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі після їх розкриття. 3. Про оприлюднення повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції. Під час розгляду першого питання порядку денного: За рішенням уповноваженої особи від 02.12.2024 № 189 оголошено проведення процедури відкритих торгів з урахуванням положень Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022 року № 1178 (далі — Особливості), за предметом закупівлі: «Будівництво захисної споруди цивільного захисту в комунальному закладі "Наталинський ліцей Наталинської сільської ради Красноградського району Харківської області", за адресою: вул. Промислова, 34, с. Наталине, Красноградський район, Харківська область. Коригування», унікальний номер оголошення про проведення відкритих торгів, присвоєний електронною системою закупівель: UA-2024-12-02-010371-a (далі — Закупівля). У Закупівлі подано тендерні пропозиції учасників процедури закупівлі: 1) ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СІНЕРГІЯ БУД"; 2) КОНСОРЦІУМ "БУДМОНТАЖ ГРУП КОНСТРАКШН". Відповідно до пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Під час розгляду замовником тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі КОНСОРЦІУМ "БУДМОНТАЖ ГРУП КОНСТРАКШН" виявлено такі невідповідності, а саме відсутність інформації та/або документів, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією: Перелік виявлених невідповідностей та посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1. Відповідно підпункту 2.1. пункту 2 Додатку 1 до тендерної документації, Учасник надає заповнену довідка за формою, викладеній у Таблиці 2, що містять інформацію про наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій щодо виконання робіт, що є предметом закупівлі. КОНСОРЦІУМ "БУДМОНТАЖ ГРУП КОНСТРАКШН" надає Довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання робіт №12-12-2024/13 від 12 грудня 2024 року, в якій позиція «58», а саме: Складське приміщення за адресою: 02150, м. Київ, Дніпровський район, вулиця Тампере, будинок 13-Б, де зазначається що приміщення орендоване ТОВ «І.Б.К Девелопмент» у ТОВ «СІТІ БУД», згідно Договору оренди складського приміщення №4-03 від 04.01.2023. Проте згідно наданого договору оренди між ТОВ «СІТІ БУД» та ТОВ «І.Б.К Девелопмент» від 04 січня 2023 року номер договору зазначено 04/23. Замовник виявив невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, за 5 робочих дні до закінчення строку розгляду тендерної пропозиції Учасника. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель 23.12.2024 року. Під час розгляду другого питання порядку денного: Відповідно до пункту 43 Особливостей замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель у строк, який не може бути меншим ніж два робочих дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій у зв’язку із чим надає Учаснику КОНСОРЦІУМ "БУДМОНТАЖ ГРУП КОНСТРАКШН" ПЕРЕЛІК інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. Відповідно підпункту 2.1. пункту 2 Додатку 1 до тендерної документації, Учасник надає заповнену довідка за формою, викладеній у Таблиці 2, що містять інформацію про наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій щодо виконання робіт, що є предметом закупівлі. КОНСОРЦІУМ "БУДМОНТАЖ ГРУП КОНСТРАКШН" надає Довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання робіт №12-12-2024/13 від 12 грудня 2024 року, в якій позиція «58», а саме: Складське приміщення за адресою: 02150, м. Київ, Дніпровський район, вулиця Тампере, будинок 13-Б, де зазначається що приміщення орендоване ТОВ «І.Б.К Девелопмент» у ТОВ «СІТІ БУД», згідно Договору оренди складського приміщення №4-03 від 04.01.2023. Проте згідно наданого договору оренди між ТОВ «СІТІ БУД» та ТОВ «І.Б.К Девелопмент» від 04 січня 2023 року номер договору зазначено 04/23. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. ВИРІШИЛА: 1. Звернутись до учасника процедури закупівлі КОНСОРЦІУМ "БУДМОНТАЖ ГРУП КОНСТРАКШН" з вимогою про усунення виявлених невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією щодо закупівлі: «Будівництво захисної споруди цивільного захисту в комунальному закладі "Наталинський ліцей Наталинської сільської ради Красноградського району Харківської області", за адресою: вул. Промислова, 34, с. Наталине, Красноградський район, Харківська область. Коригування», унікальний номер оголошення про проведення відкритих торгів, присвоєний електронною системою закупівель: UA-2024-12-02-010371-a. 2. Оприлюднити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення виявлених невідповідностей учасником процедури закупівлі КОНСОРЦІУМ "БУДМОНТАЖ ГРУП КОНСТРАКШН".

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 24-12-24, 11:59:48
Договір
Договір опубліковано
Системний номер договору:
UA-2024-12-02-010371-a-b1
Номер договору:
2/25
Дата підписання договору:
08-01-2025, 09:06
Строк дії договору:
з 08-01-2025 по 31-12-2025
Опис договору:
1.Сторони домовились змінити п.4.2.2.та 4.2.3.та викласти в новій редакції.
119 999 999 UAH
Ціна договору
99 999 999,17 UAH
Ціна договору без ПДВ
Інформація про Учасника
Рішення підписано
Ім'я:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СІНЕРГІЯ БУД"   Досьє YouControl
Строк розгляду пропозиції:
з 17-12-2024 по 25-12-2024
Статус:
кваліфікаційна комісія відмовила переможцю
Причина дискваліфікації:
Контактна інформація:
Україна, , , , , МАКСИМ МАКАРОВ
Остаточна пропозиція:
114 500 000 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
125 877 059,27 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Період подачі оскарження:
по 29-12-2024, 00:00

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 20-12-24, 11:39:34
24

Щодо прийняття рішення уповноваженою особою Порядок денний: 1. Про розгляд пропозиції учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СІНЕРГІЯ БУД"; 2. Про виявлення замовником невідповідностей в інформації та/або документах тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі після їх розкриття. 3. Про оприлюднення повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції. Під час розгляду першого питання порядку денного: За рішенням уповноваженої особи від 02.12.2024 № 189 оголошено проведення процедури відкритих торгів з урахуванням положень Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022 року № 1178 (далі — Особливості), за предметом закупівлі: «Будівництво захисної споруди цивільного захисту в комунальному закладі "Наталинський ліцей Наталинської сільської ради Красноградського району Харківської області", за адресою: вул. Промислова, 34, с. Наталине, Красноградський район, Харківська область. Коригування», унікальний номер оголошення про проведення відкритих торгів, присвоєний електронною системою закупівель: UA-2024-12-02-010371-a (далі — Закупівля). У Закупівлі подано тендерні пропозиції учасників процедури закупівлі: 1) ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СІНЕРГІЯ БУД"; 2) КОНСОРЦІУМ "БУДМОНТАЖ ГРУП КОНСТРАКШН". Відповідно до пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Під час розгляду замовником тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СІНЕРГІЯ БУД" виявлено такі невідповідності, а саме відсутність інформації та/або документів, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією: Перелік виявлених невідповідностей та посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1. У пропозиції Учасника відсутня форма «Інформація про Учасника» відповідно до Додатку 7 тендерної документації. (вимога п. 1 Розділу III. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації). 2. У пропозиції Учасника відсутні документи, які вимагаються від учасника для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям згідно з Додатком 1 тендерної документації, (вимоги пп. 1.1, 1.2, 1.3, 1.4, 1.6 пункту 1. Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід Додатку 1 до тендерної документації), а саме: 1.1.Заповнена довідка за формою, викладеній у Таблиці 1, що містять інформацію про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід щодо виконання робіт, що є предметом закупівлі. Учасник обов’язково підтверджує наявність кваліфікованих робітників наступних професій: бетоняр - не менше 1-ї особи, маляр - не менше 2-х осіб, муляр- не менше 1-ї особи, столяр- не менше 2-х осіб, арматурник- не менше 2-х осіб, штукатур- не менше 1-ї особи, електрогазозварник або електрозварник- не менше 2-х осіб,монтажник санітарно-технічних систем і устатковання або слюсар-сантехнік- не менше 2-х осіб,лицювальник –плиточник- не менше 2-х осіб. 1.2. На підтвердження наявності відносин з працівниками, що вказані в довідці, учасник надає наступні документи: 1.2.1. для штатних працівників - копії наказів про призначення на посади або копії наказів на суміщення / сумісництво посад. 1.2.2. для залучених по цивільно-правовим угодам (або іншим договорам) – копії відповідних документів. Документи, зазначені в цьому підпункті, надаються щодо всіх осіб, вказаних в довідці. 1.3.Для підтвердження кваліфікації працівників надаються дипломи виконавця робіт, головного інженера або інженер з охорони праці. 1.3.1. Законом України «Про архітектурну діяльність» визначено, що виконавці окремих видів робіт (послуг), пов'язаних із створенням об'єктів архітектури, проходять професійну атестацію. Постановою Кабінету Міністрів України від 23 травня 2011 р. № 554 «Деякі питання професійної атестації виконавців окремих видів робіт (послуг), пов'язаних із створенням об'єктів архітектури». Кваліфікація інженера-проєктувальника в частині кошторисної документації підтверджується відповідним, чинним на дату його подання, кваліфікаційним сертифікатом, що виданий Атестаціною архітектурно-будівельною комісією Всеукраїнської громадської організації «Гільдія проектувальників у будівництві». Учасник додатково надає документ про підвищення кваліфікації протягом останніх п’яти років за відповідними програмами за напрямом професійної атестації інженера-проєктувальника у разі видачі його кваліфікаційного сертифікату раніше, ніж за 5 років до дати його подання учасником. 1.4. Учасник надає документи, що підтверджують наявність у штаті спеціаліста відповідального з охорони праці. Інформація підтверджується наказом про призначення відповідальних осіб за охорону праці на підприємстві. 1.6.Учасник надає підтвердження, що персонал Учасника пройшов навчання та перевірку знань з питань охорони праці: Загальний курс охорони праці, НПАОП 0.00-1.71-13 «Правила охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями»; НПАОП 0.00-1.15-07 «Правила охорони праці під час виконання робіт на висоті», НПАОП 0.00-1.75-15 «Правила охорони праці під час вантажно-розвантажувальних робіт», що підтверджується наданням оригіналів або копій відповідних, чинних на дату подання пропозиції, протоколів або витягів з протоколів та посвідчень з охорони праці на усіх вказаних учасником працівників, крім тих, що не будуть безпосередньо залучені до виконання відповідних робіт. 3. У пропозиції Учасника відсутні документи, які вимагаються від учасника для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям згідно з Додатком 1 тендерної документації, (вимоги пп. 2.1, 2.2, пункту 2. Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій Додатку 1 до тендерної документації), а саме: 2.1.Заповнена довідка за формою, викладеній у Таблиці 2, що містять інформацію про наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій щодо виконання робіт, що є предметом закупівлі. 2.2. На підтвердження права володіння/користування машинами, механізмами тощо, які зазначені у довідці, мають бути надані наступні документи: 2.2.1. щодо власних машин, механізмів - документи, що підтверджують право власності (технічний паспорт або свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу або договір купівлі абоакти прийому – передачі або договір лізингу, тощо); 2.2.2. щодо залучених машин, механізмів - документи, що підтверджують право користування (договори оренди, договори надання послуг тощо). Учасник обов’язково підтверджує наявність власної або оренднованої або залученої за договором надання послуг спеціальної техніки та обладнання: 1) Екскаватор-навантажувач або навантажувач – не менше 1 од. 2) Екскаватор – не менше 2 од. 3) Автомобіль вантажний самоскид - не менше 2 од. 4) Кран автомобільний (автокран)- не менше 1 од. 5) Бульдозер - не менше 1 од. 6) Автогрейдер - не менше 1 од. 7) Коток дорожній- не менше 1 од. 8) Шурупокрут- не менше 2 од. 9) Дриль - не менше 2 од. 10) Перфоратор - не менше 7 од. 11) Компресор - не менше 1 од. 12) Молоток відбійний – не менше 4 од. 13) Інвертор зварювальний– не менше 1 од. 4. У пропозиції Учасника відсутні документи, які вимагаються від учасника для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям згідно з Додатком 1 тендерної документації, (вимоги п. 3 Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору Додатку 1 до тендерної документації): 3.1. Заповнена довiдка на фірмовому бланку (у разi наявностi таких бланкiв) за пiдписом керiвника або уповноваженої особи учасника з інформацією про виконання не менше одного аналогiчного договору вартістю не менше 20 млн. грн., виконаного у повному обсязі у перiод 2021-2024 років, за формою, викладеною у Таблицi 3. - Сканкопія договору відповідно до довідки; - Сканкопії «Акта(ів) приймання виконаних будівельних робіт» (форма № КБ-2в) відповідно до наданого договору; - Сканкопії «Довідки (ок) про вартість виконаних будівельних робіт та витрати» (форма № КБ-3) відповідно до наданого договору; - Відгук від замовника про належне виконання учасником договору, зазначеного у довідці (відгук надається на бланку замовника, що містить найменування замовника, із зазначенням дати та номеру договору, на який надано відгук, та інформації про належне виконання договору, завірений підписом керівника замовника). 5. У пропозиції Учасника відсутній Гарантійний лист з чітко вказаним гарантійним строком якості виконаних робіт 10 років від дня його прийняття Замовником (вимога відповідно до пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації). 6. У пропозиції Учасника відсутній Лист – гарантія, що під час надання послуг/виконання робіт та після їх закінчення Учасник забезпечить прибирання території об’єкта від сміття та залишків матеріалів, що утворилися в процесі надання послуг/виконання робіт (вимога відповідно до пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації). 7. У пропозиції Учасника відсутня Антикорупційна програма, оформлена відповідно до типової антикорупційної програми юридичної особи за Наказом № 794/21 від 10.12.2021р., відповідний наказ про затвердження антикорупційної програми та призначення уповноваженого з її реалізації( вимога відповідно до пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації). 8. У пропозиції Учасника відсутня довідка щодо огляду об’єкта, що є предметом закупівлі, яка має бути складена і підписана представниками сторін в період уточнень даної закупівлі, що складає не менше трьох робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення закупівлі в електронній системі закупівель. Довідка щодо огляду об’єкта має відповідати вказаним умовам та містити: дату її складання, назву предмета закупівлі, інформацію щодо відвідування та здійсненого огляду об’єкту, посади та ПІБ уповноважених осіб Замовника та Учасника, має бути підписана керівником або уповноваженою особою Учасника та представником Замовника, завірена печаткою Замовника та печаткою Учасника, витрати на відвідування об’єкту несе учасник із власних коштів і вони не можуть бути предметом оскарження чи відшкодування (вимога відповідно до пункту 6 Додатку 3 до тендерної документації). 9. У пропозиції Учасника відсутній договір про надання послуг випробувальної лабораторії, сертифікатом на систему управління якістю, виданим згідно з чинними в Україні нормативними документами, що відповідає вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 «Системи управління якістю. Вимоги», атестатом про акредитацію випробувальної лабораторії (з інформацією щодо сфери акредитації), виданим Національним агентством з акредитації України відповідно до вимог ДСТУ EN ISO/IEC 17025:2019 (EN ISO/IEC 17025:2017. IDT; ISO/IEC 17025:2017. IDT) у сфері: бетонів; сумішей бетонних; добавок до бетонів; сумішей асфальтобетонних; сумішей будівельних; розчинів будівельних; випробування будівельних матеріалів, виробів та конструкцій; металевих конструкцій та виробів; збірних бетонних і залізобетонних конструкцій та виробів; матеріалів рулонних покрівельних та гідроізоляційних; дверей та вікон; скла та склопакетів; дерев’яних конструкцій, виробів та матеріалів; будівельних матеріалів (щебінь, пісок, вапно, цементи та ін.); керамічних та силікатних виробів; виробів із природнього каменю; виробів ПВХ; теплоізоляційних, звукопоглинальних і звукоізоляційних матеріалів та виробів (пінополістирол, мінеральна вата та ін.); грунтів; огороджувальних конструкцій будівель і споруд; інженерного обладнання будинків і споруд; арматури трубопровідної, труб, деталей з’єднувальних; неруйнівних методів контролю міцності бетону та якості зварних з’єднань. (вимога відповідно до пункту 7 Додатку 3 до тендерної документації). 10. У пропозиції Учасника відсутній Дозвіл, виданий Учаснику, на виконання робіт підвищеної небезпеки (чинний на дату його надання Учасником) або Декларація відповідності матеріально-технічної бази, видана Учаснику (чинна на дату її надання Учасником) на виконання робіт підвищеної небезпеки: - роботи в колодязях, шурфах, траншеях, котлованах, бункерах, камерах, колекторах, замкнутому просторі (ємностях, боксах, топках, трубопроводах тощо); - земляні роботи, що виконуються на глибині понад 2 метри або в зоні розташування підземних комунікацій чи під водою; - монтаж, демонтаж та капітальний ремонт будинків, споруд, а також відновлення та зміцнення їх аварійних частин; - вантажно-розвантажувальні роботи за допомогою машин і механізмів; - будівництво, ремонт, експлуатація та ліквідація підземних споруд, не повязаних з видобутком корисних копалин; - роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 метра; - нанесення лакофарбових покрить, грунтовок та штакльовок на основі нітрофарб, полімерних композицій (поліхлорвінілових, епоксидних тощо) - верхолазні роботи; - зварювальні, газополум’яні, а також наплавочні та паяльні роботи, що виконуються із застосуванням відкритого полум’я. - застосування скловати, шлаковати, азбесту, мастик на бітумній основі, перхлорвінілових і бакелітових матеріалів. (вимога відповідно до пункту 1 Додатку 3 до тендерної документації). 11. У пропозиції Учасника відсутня Копія сертифіката відповідності системи управління якістю у виробництві вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) щодо виробника, продукція якого пропонується таким учасником, або національних стандартів, якими їх замінено, виданого акредитованим відповідно до законодавства органом з оцінки відповідності щодо товарів, що передаються замовнику та вартість яких у складі предмета закупівлі дорівнює або перевищує вартісні межі, визначені абзацом першим пункту 6-1 розділу X “При копію або сканований оригінал Ліцензії ві та перехідні положення” Закону (вимога відповідно до пункту 3.4 Додатку 3 до тендерної документації) 12. У пропозиції Учасника відсутнє Забезпечення тендерної пропозиції у вигляді електронної банківської гарантії (вимога відповідно до пункту 6. Розділу ІІІ тендерної документації). 13. У пропозиції Учасника відсутнє Грошове забезпечення (покриття) гарантії, яке повинно бути підтверджено оригіналом платіжного документу, виписки банку та довідки (листа, тощо), виданої банком – гарантом (вимога відповідно до пункту 6. Розділу ІІІ тендерної документації). 14. У пропозиції Учасника відсутнє Свідоцтво внутрішнього аудитора з системи управління якістю відповідно до вимог ДСТУ EN ISO 9001:2018 «Системи управління якістю.Вимоги». (вимога відповідно до пункту 3.1 Додатку 3 до тендерної документації). 15. У пропозиції Учасника відсутнє Свідоцтво внутрішнього аудитора з системи екологічного управління відповідно до вимог ДСТУ ISO 14001:2015 «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування». (вимога відповідно до пункту 3.2 Додатку 3 до тендерної документації). 16. У пропозиції Учасника відсутнє Свідоцтво внутрішнього аудитора з системи управління охороною здоровя та безпекою праці відповідно до вимог ДСТУ ISO 45001:2019 «Системи управління охороною здоровя та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування». (вимога відповідно до Додатку №3 до Документації) (вимога відповідно до пункту 3.3 Додатку 3 до тендерної документації). 17. У пропозиції Учасника відсутній лист щодо погодження з проектом договору за формою згідно з Додатком №9 ( вимога відповідно до пункту 1. Розділу ІІІ тендерної документації). Замовник виявив невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, за 3 робочих дні до закінчення строку розгляду тендерної пропозиції Учасника. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель 20.12.2024 року. Під час розгляду другого питання порядку денного: Відповідно до пункту 43 Особливостей замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель у строк, який не може бути меншим ніж два робочих дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій у зв’язку із чим надає Учаснику ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СІНЕРГІЯ БУД" ПЕРЕЛІК інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. Надати форму «Інформація про Учасника» відповідно до Додатку 7 тендерної документації. (вимога п. 1 Розділу III. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації). 2. Надати документи, які вимагаються від учасника для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям згідно з Додатком 1 до тендерної документації, (вимоги пп. 1.1, 1.2, 1.3, 1.4, 1.6 пункту 1. Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід Додатку 1 до тендерної документації), а саме: 1.1.Заповнену довідку за формою, викладеній у Таблиці 1, що містять інформацію про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід щодо виконання робіт, що є предметом закупівлі. Учасник обов’язково підтверджує наявність кваліфікованих робітників наступних професій: бетоняр - не менше 1-ї особи, маляр - не менше 2-х осіб, муляр- не менше 1-ї особи, столяр- не менше 2-х осіб, арматурник- не менше 2-х осіб, штукатур- не менше 1-ї особи, електрогазозварник або електрозварник- не менше 2-х осіб,монтажник санітарно-технічних систем і устатковання або слюсар-сантехнік- не менше 2-х осіб,лицювальник –плиточник- не менше 2-х осіб. 1.2. На підтвердження наявності відносин з працівниками, що вказані в довідці, учасник надає наступні документи: 1.2.1. для штатних працівників - копії наказів про призначення на посади або копії наказів на суміщення / сумісництво посад. 1.2.2. для залучених по цивільно-правовим угодам (або іншим договорам) – копії відповідних документів. Документи, зазначені в цьому підпункті, надаються щодо всіх осіб, вказаних в довідці. 1.3.Для підтвердження кваліфікації працівників надаються дипломи виконавця робіт, головного інженера або інженер з охорони праці. 1.3.1. Законом України «Про архітектурну діяльність» визначено, що виконавці окремих видів робіт (послуг), пов'язаних із створенням об'єктів архітектури, проходять професійну атестацію. Постановою Кабінету Міністрів України від 23 травня 2011 р. № 554 «Деякі питання професійної атестації виконавців окремих видів робіт (послуг), пов'язаних із створенням об'єктів архітектури». Кваліфікація інженера-проєктувальника в частині кошторисної документації підтверджується відповідним, чинним на дату його подання, кваліфікаційним сертифікатом, що виданий Атестаціною архітектурно-будівельною комісією Всеукраїнської громадської організації «Гільдія проектувальників у будівництві». Учасник додатково надає документ про підвищення кваліфікації протягом останніх п’яти років за відповідними програмами за напрямом професійної атестації інженера-проєктувальника у разі видачі його кваліфікаційного сертифікату раніше, ніж за 5 років до дати його подання учасником. 1.4. Учасник надає документи, що підтверджують наявність у штаті спеціаліста відповідального з охорони праці. Інформація підтверджується наказом про призначення відповідальних осіб за охорону праці на підприємстві. 1.6.Учасник надає підтвердження, що персонал Учасника пройшов навчання та перевірку знань з питань охорони праці: Загальний курс охорони праці, НПАОП 0.00-1.71-13 «Правила охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями»; НПАОП 0.00-1.15-07 «Правила охорони праці під час виконання робіт на висоті», НПАОП 0.00-1.75-15 «Правила охорони праці під час вантажно-розвантажувальних робіт», що підтверджується наданням оригіналів або копій відповідних, чинних на дату подання пропозиції, протоколів або витягів з протоколів та посвідчень з охорони праці на усіх вказаних учасником працівників, крім тих, що не будуть безпосередньо залучені до виконання відповідних робіт. 3. Надати документи, які вимагаються від учасника для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям згідно з Додатком 1 до тендерної документації, (вимоги пп. 2.1, 2.2, пункту 2. Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій Додатку 1 до Документації), а саме: 2.1.Заповнену довідку за формою, викладеній у Таблиці 2, що містять інформацію про наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій щодо виконання робіт, що є предметом закупівлі. 2.2. На підтвердження права володіння/користування машинами, механізмами тощо, які зазначені у довідці, мають бути надані наступні документи: 2.2.1. щодо власних машин, механізмів - документи, що підтверджують право власності (технічний паспорт або свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу або договір купівлі абоакти прийому – передачі або договір лізингу, тощо); 2.2.2. щодо залучених машин, механізмів - документи, що підтверджують право користування (договори оренди, договори надання послуг тощо). Учасник обов’язково підтверджує наявність власної або оренднованої або залученої за договором надання послуг спеціальної техніки та обладнання: 14) Екскаватор-навантажувач або навантажувач – не менше 1 од. 15) Екскаватор – не менше 2 од. 16) Автомобіль вантажний самоскид - не менше 2 од. 17) Кран автомобільний (автокран)- не менше 1 од. 18) Бульдозер - не менше 1 од. 19) Автогрейдер - не менше 1 од. 20) Коток дорожній- не менше 1 од. 21) Шурупокрут- не менше 2 од. 22) Дриль - не менше 2 од. 23) Перфоратор - не менше 7 од. 24) Компресор - не менше 1 од. 25) Молоток відбійний – не менше 4 од. 26) Інвертор зварювальний– не менше 1 од. 4. На виконання вимоги п. 3 Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору Додатку 1 до тендерної документації: 3.1. Надати заповнену довiдку на фірмовому бланку (у разi наявностi таких бланкiв) за пiдписом керiвника або уповноваженої особи учасника з інформацією про виконання не менше одного аналогiчного договору вартістю не менше 20 млн. грн., виконаного у повному обсязі у перiод 2021-2024 років, за формою, викладеною у Таблицi 3. Також надати сканкопію договору відповідно до довідки; сканкопії «Акта(ів) приймання виконаних будівельних робіт» (форма № КБ-2в) відповідно до наданого договору; сканкопії «Довідки (ок) про вартість виконаних будівельних робіт та витрати» (форма № КБ-3) відповідно до наданого договору; відгук від замовника про належне виконання учасником договору, зазначеного у довідці (відгук надається на бланку замовника, що містить найменування замовника, із зазначенням дати та номеру договору, на який надано відгук, та інформації про належне виконання договору, завірений підписом керівника замовника). 5. Надати Гарантійний лист з чітко вказаним гарантійним строком якості виконаних робіт 10 років від дня його прийняття Замовником (на виконання вимоги відповідно до пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації). 6. Надати Лист – гарантію, що під час надання послуг/виконання робіт та після їх закінчення Учасник забезпечить прибирання території об’єкта від сміття та залишків матеріалів, що утворилися в процесі надання послуг/виконання робіт (на виконання вимоги відповідно до пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації). 7. Надати Антикорупційну програму, що оформлена відповідно до типової антикорупційної програми юридичної особи за Наказом № 794/21 від 10.12.2021р., відповідний наказ про затвердження антикорупційної програми та призначення уповноваженого з її реалізації( на виконання вимоги відповідно до пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації). 8. Надати довідку щодо огляду об’єкта, що є предметом закупівлі, яка має бути складена і підписана представниками сторін в період уточнень даної закупівлі, що складає не менше трьох робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення закупівлі в електронній системі закупівель. Довідка щодо огляду об’єкта має відповідати вказаним умовам та містити: дату її складання, назву предмета закупівлі, інформацію щодо відвідування та здійсненого огляду об’єкту, посади та ПІБ уповноважених осіб Замовника та Учасника, має бути підписана керівником або уповноваженою особою Учасника та представником Замовника, завірена печаткою Замовника та печаткою Учасника, витрати на відвідування об’єкту несе учасник із власних коштів і вони не можуть бути предметом оскарження чи відшкодування (на виконання вимоги відповідно до пункту 6 Додатку 3 до тендерної документації). 9. Надати договір про надання послуг випробувальної лабораторії, сертифікатом на систему управління якістю, виданим згідно з чинними в Україні нормативними документами, що відповідає вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 «Системи управління якістю. Вимоги» та атестат про акредитацію випробувальної лабораторії (з інформацією щодо сфери акредитації), виданим Національним агентством з акредитації України відповідно до вимог ДСТУ EN ISO/IEC 17025:2019 (EN ISO/IEC 17025:2017. IDT; ISO/IEC 17025:2017. IDT) у сфері: бетонів; сумішей бетонних; добавок до бетонів; сумішей асфальтобетонних; сумішей будівельних; розчинів будівельних; випробування будівельних матеріалів, виробів та конструкцій; металевих конструкцій та виробів; збірних бетонних і залізобетонних конструкцій та виробів; матеріалів рулонних покрівельних та гідроізоляційних; дверей та вікон; скла та склопакетів; дерев’яних конструкцій, виробів та матеріалів; будівельних матеріалів (щебінь, пісок, вапно, цементи та ін.); керамічних та силікатних виробів; виробів із природнього каменю; виробів ПВХ; теплоізоляційних, звукопоглинальних і звукоізоляційних матеріалів та виробів (пінополістирол, мінеральна вата та ін.); грунтів; огороджувальних конструкцій будівель і споруд; інженерного обладнання будинків і споруд; арматури трубопровідної, труб, деталей з’єднувальних; неруйнівних методів контролю міцності бетону та якості зварних з’єднань. (на виконання вимоги відповідно до пункту 7 Додатку 3 до тендерної документації). 10. Надати Дозвіл, виданий Учаснику, на виконання робіт підвищеної небезпеки (чинний на дату його надання Учасником) або Декларація відповідності матеріально-технічної бази, видана Учаснику (чинна на дату її надання Учасником) на виконання робіт підвищеної небезпеки: - роботи в колодязях, шурфах, траншеях, котлованах, бункерах, камерах, колекторах, замкнутому просторі (ємностях, боксах, топках, трубопроводах тощо); - земляні роботи, що виконуються на глибині понад 2 метри або в зоні розташування підземних комунікацій чи під водою; - монтаж, демонтаж та капітальний ремонт будинків, споруд, а також відновлення та зміцнення їх аварійних частин; - вантажно-розвантажувальні роботи за допомогою машин і механізмів; - будівництво, ремонт, експлуатація та ліквідація підземних споруд, не повязаних з видобутком корисних копалин; - роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 метра; - нанесення лакофарбових покрить, грунтовок та штакльовок на основі нітрофарб, полімерних композицій (поліхлорвінілових, епоксидних тощо) - верхолазні роботи; - зварювальні, газополум’яні, а також наплавочні та паяльні роботи, що виконуються із застосуванням відкритого полум’я. - застосування скловати, шлаковати, азбесту, мастик на бітумній основі, перхлорвінілових і бакелітових матеріалів. (на виконання вимоги відповідно до пункту 1 Додатку 3 до тендерної документації). 11. Надати Копію(ї) сертифіката (ів) відповідності системи управління якістю у виробництві вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) щодо виробника, продукція якого пропонується таким учасником, або національних стандартів, якими їх замінено, виданого акредитованим відповідно до законодавства органом з оцінки відповідності щодо товарів, що передаються замовнику та вартість яких у складі предмета закупівлі дорівнює або перевищує вартісні межі, визначені абзацом першим пункту 6-1 розділу X “При копію або сканований оригінал Ліцензії ві та перехідні положення” Закону (на виконання вимоги відповідно до пункту 3.4 Додатку 3 до тендерної документації) 12. Надати Забезпечення тендерної пропозиції у вигляді електронної банківської гарантії (на виконання вимоги відповідно до пункту 6. Розділу ІІІ тендерної документації). 13. Надати підтвердження наявності грошового забезпечення тендерної пропозиції у вигляді оригіналу платіжного документу, виписки банку та довідки (листа, тощо), виданої банком – гарантом (на виконання вимоги відповідно до пункту 6. Розділу ІІІ тендерної документації). 14. Надати Свідоцтво внутрішнього аудитора з системи управління якістю відповідно до вимог ДСТУ EN ISO 9001:2018 «Системи управління якістю. Вимоги». (на виконання вимоги відповідно до пункту 3.1 Додатку 3 до тендерної документації). 15. Надати Свідоцтво внутрішнього аудитора з системи екологічного управління відповідно до вимог ДСТУ ISO 14001:2015 «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування». (на виконання вимоги відповідно до пункту 3.2 Додатку 3 до тендерної документації). 16. Надати Свідоцтво внутрішнього аудитора з системи управління охороною здоровя та безпекою праці відповідно до вимог ДСТУ ISO 45001:2019 «Системи управління охороною здоровя та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування». (на виконання вимоги відповідно до пункту 3.3 Додатку 3 до тендерної документації). 17. Надати лист щодо погодження з проектом договору за формою згідно з Додатком 9 (на виконання вимоги відповідно до пункту 1 Розділу ІІІ тендерної документації). Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. ВИРІШИЛА: 1. Звернутись до учасника процедури закупівлі ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СІНЕРГІЯ БУД" з вимогою про усунення виявлених невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією щодо закупівлі: «Будівництво захисної споруди цивільного захисту в комунальному закладі "Наталинський ліцей Наталинської сільської ради Красноградського району Харківської області", за адресою: вул. Промислова, 34, с. Наталине, Красноградський район, Харківська область. Коригування», унікальний номер оголошення про проведення відкритих торгів, присвоєний електронною системою закупівель: UA-2024-12-02-010371-a. 2. Оприлюднити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення виявлених невідповідностей учасником процедури закупівлі ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СІНЕРГІЯ БУД".

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 21-12-24, 11:39:34

Пропозиції Учасників

Пропозицію подав:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СІНЕРГІЯ БУД"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
114 500 000 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
125 877 059,27 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
не залучаємо
Підпис:
підписано
Документи:
Тип документа:
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
2. Вчинення економічних правопорушень
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
3. Вчинення корупційних правопорушень
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
5. Порушення справ про банкрутство
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
6. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)
1. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська
2. Забезпечення тендерних пропозицій
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
1. Наявність працівників відповідної кваліфікації
Підтверджується, що
Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід
2. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Підтверджується, що
Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій:
3. Наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів)
Підтверджується, що
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору:
4. Наявність фінансової спроможності
Підтверджується, що
Наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

Пропозицію подав:
КОНСОРЦІУМ "БУДМОНТАЖ ГРУП КОНСТРАКШН"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
119 999 999 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
125 215 997,07 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
не залучаються
Підпис:
підписано
Документи:
Тип документа:
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
2. Вчинення економічних правопорушень
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
3. Вчинення корупційних правопорушень
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
5. Порушення справ про банкрутство
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
6. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)
1. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська
2. Забезпечення тендерних пропозицій
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
1. Наявність працівників відповідної кваліфікації
Підтверджується, що
Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід
Доказ:
Документ
2. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Підтверджується, що
Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій:
3. Наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів)
Підтверджується, що
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору:
4. Наявність фінансової спроможності
Підтверджується, що
Наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

+ -
Документи тендеру
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:02-12-2024, 14:35:33
      Інші
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Інший
        публічнийЕкспортовано:02-12-2024, 14:29:58
        Інший
        публічнийЕкспортовано:02-12-2024, 14:29:58
        Інший
        публічнийЕкспортовано:02-12-2024, 14:29:58
        Інший
        публічнийЕкспортовано:02-12-2024, 14:29:58
        Інший
        публічнийЕкспортовано:02-12-2024, 14:29:58
        Інший
        публічнийЕкспортовано:02-12-2024, 14:29:58
        Інший
        публічнийЕкспортовано:02-12-2024, 14:29:58
          Тип документа: Технічний опис предмету закупівлі
            Файл
            Тип
            Приватність
            Стан
            Дата та час
            Дії
            Технічний опис предмету закупівлі
            публічнийЕкспортовано:02-12-2024, 14:29:58
              Тип документа: Критерії оцінки
                Файл
                Тип
                Приватність
                Стан
                Дата та час
                Дії
                Критерії оцінки
                публічнийЕкспортовано:02-12-2024, 14:29:58
                  Тип документа: Проект договору
                    Файл
                    Тип
                    Приватність
                    Стан
                    Дата та час
                    Дії
                    Проект договору
                    публічнийЕкспортовано:02-12-2024, 14:29:58
                      Тип документа: Критерії прийнятності
                        Файл
                        Тип
                        Приватність
                        Стан
                        Дата та час
                        Дії
                        Критерії прийнятності
                        публічнийЕкспортовано:02-12-2024, 14:29:58
                          Тип документа: Тендерна документація
                            Файл
                            Тип
                            Приватність
                            Стан
                            Дата та час
                            Дії
                            Тендерна документація
                            публічнийЕкспортовано:02-12-2024, 14:29:58
                              Електронні тендерні вимоги
                              1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
                              Застосовується до:
                              Учасника процедури
                              Стосується:
                              Учасника процедури
                              Законодавство:
                              Учасник юридична особа підтверджує, що
                              1 - Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
                              Статус: Активна
                              Дата створення: 02-12-2024, 14:29:53
                              Учасник фізична особа підтверджує, що
                              2 - Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
                              Статус: Активна
                              Дата створення: 02-12-2024, 14:29:53
                              2. Вчинення економічних правопорушень
                              Застосовується до:
                              Учасника процедури
                              Стосується:
                              Учасника процедури
                              Законодавство:
                              Учасник підтверджує, що
                              1 - Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
                              Статус: Активна
                              Дата створення: 02-12-2024, 14:29:53
                              3. Вчинення корупційних правопорушень
                              Застосовується до:
                              Учасника процедури
                              Стосується:
                              Учасника процедури
                              Законодавство:
                              Учасник підтверджує, що
                              1 - Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
                              Статус: Активна
                              Дата створення: 02-12-2024, 14:29:53
                              Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
                              Статус: Активна
                              Дата створення: 02-12-2024, 14:29:53
                              4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
                              Застосовується до:
                              Учасника процедури
                              Стосується:
                              Учасника процедури
                              Законодавство:
                              Учасник підтверджує, що
                              1 - Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
                              Статус: Активна
                              Дата створення: 02-12-2024, 14:29:53
                              5. Порушення справ про банкрутство
                              Застосовується до:
                              Учасника процедури
                              Стосується:
                              Учасника процедури
                              Законодавство:
                              Учасник підтверджує, що
                              1 - Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
                              Статус: Активна
                              Дата створення: 02-12-2024, 14:29:53
                              6. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
                              Застосовується до:
                              Учасника процедури
                              Стосується:
                              Учасника процедури
                              Законодавство:
                              Учасник підтверджує, що
                              1 - Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
                              Статус: Активна
                              Дата створення: 02-12-2024, 14:29:53
                              Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)
                              Статус: Активна
                              Дата створення: 02-12-2024, 14:29:53
                              У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
                              Статус: Активна
                              Дата створення: 02-12-2024, 14:29:53
                              7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
                              Застосовується до:
                              Замовника
                              Стосується:
                              Учасника процедури
                              Законодавство:
                              Замовник підтверджує, що
                              1 - Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
                              Статус: Активна
                              Дата створення: 02-12-2024, 14:29:53
                              8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
                              Застосовується до:
                              Замовника
                              Стосується:
                              Учасника процедури
                              Законодавство:
                              Замовник підтверджує, що
                              1 - Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
                              Статус: Активна
                              Дата створення: 02-12-2024, 14:29:53
                              1. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
                              Застосовується до:
                              Учасника процедури
                              Стосується:
                              Закупівлі
                              Законодавство:
                              Учасник підтверджує, що
                              1 - Мова тендерної пропозиції українська
                              Статус: Активна
                              Дата створення: 02-12-2024, 14:29:53
                              2. Забезпечення тендерних пропозицій
                              Застосовується до:
                              Учасника процедури
                              Стосується:
                              Лоту Будівництво захисної споруди цивільного захисту в комунальному закладі "Наталинський ліцей Наталинської сільської ради Красноградського району Харківської області", за адресою: вул. Промислова, 34, с. Наталине, Красноградський район, Харківська область. Коригування.
                              Законодавство:
                              Учасник підтверджує, що
                              1 - Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
                              Повний опис умов та розміру надання забезпечення:
                              Електронна банківська гарантія. Замовник вимагає надання учасниками забезпечення тендерної пропозиції: - вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія; - розмір забезпечення тендерної пропозиції – 500 000,00 грн. (П'ятсот тисяч гривень 00 копійок); Код ЄДРПОУ: 24288081 р/р UA728201720355119001000052990, Банк:ДКСУ м.Київ МФО 820172
                              Статус: Активна
                              Дата створення: 02-12-2024, 14:29:53
                              Способи підтвердження:
                              Документ
                              1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
                              Застосовується до:
                              Учасника процедури
                              Стосується:
                              Лоту Будівництво захисної споруди цивільного захисту в комунальному закладі "Наталинський ліцей Наталинської сільської ради Красноградського району Харківської області", за адресою: вул. Промислова, 34, с. Наталине, Красноградський район, Харківська область. Коригування.
                              Законодавство:
                              Підтверджується, що
                              1 - Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій:
                              Статус: Активна
                              Дата створення: 02-12-2024, 14:29:53
                              Способи підтвердження:
                              Документ
                              2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
                              Застосовується до:
                              Учасника процедури
                              Стосується:
                              Лоту Будівництво захисної споруди цивільного захисту в комунальному закладі "Наталинський ліцей Наталинської сільської ради Красноградського району Харківської області", за адресою: вул. Промислова, 34, с. Наталине, Красноградський район, Харківська область. Коригування.
                              Законодавство:
                              Підтверджується, що
                              1 - Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід
                              Статус: Активна
                              Дата створення: 02-12-2024, 14:29:53
                              Способи підтвердження:
                              Документ
                              3. Наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів)
                              Застосовується до:
                              Учасника процедури
                              Стосується:
                              Лоту Будівництво захисної споруди цивільного захисту в комунальному закладі "Наталинський ліцей Наталинської сільської ради Красноградського району Харківської області", за адресою: вул. Промислова, 34, с. Наталине, Красноградський район, Харківська область. Коригування.
                              Законодавство:
                              Підтверджується, що
                              1 - Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору:
                              Статус: Активна
                              Дата створення: 02-12-2024, 14:29:53
                              Способи підтвердження:
                              Документ
                              4. Наявність фінансової спроможності
                              Застосовується до:
                              Учасника процедури
                              Стосується:
                              Лоту Будівництво захисної споруди цивільного захисту в комунальному закладі "Наталинський ліцей Наталинської сільської ради Красноградського району Харківської області", за адресою: вул. Промислова, 34, с. Наталине, Красноградський район, Харківська область. Коригування.
                              Законодавство:
                              Підтверджується, що
                              1 - Наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
                              Статус: Активна
                              Дата створення: 02-12-2024, 14:29:53
                              Способи підтвердження:
                              Документ
                              ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ