Період оскарження умов закупівлі - по 04-12-2024, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 4 847 300 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 24 236,50 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Забезпечення пропозиції: | 40 000 UAH |
| Замовник: | Департамент освіти і науки Запорізької міської ради |
| ЄДРПОУ: | 37573094 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Надія Шевцова |
| Телефон: | +380617086970 |
| E-mail: | tender_uon@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 69037, Україна, Запорізька область,м. Запоріжжя, вул. Незалежної України, 39-Б |
1 |
Відповідно до частини 10 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами та доповненнями) з урахуванням п. 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою КМУ № 1178 від 12.10.2022 (надалі - Постанова 1178) строк розгляду тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. У зв’язку зі значним обсягом інформації щодо розгляду документів тендерної пропозиції учасника у процедурі закупівлі UA-2024-11-29-016230-a «Поточний (аварійний) ремонт підвального приміщення будівлі Запорізької спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів №40 з поглибленим вивченням англійської мови Запорізької міської ради, з метою використання як укриття закладу освіти, розташованого за адресою: м (код ДК 021:2015 – 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи) розгляд найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції продовжено до 20 робочих днів, відповідно до протоколу уповноваженої особи № 122-Пр від 12.12.2024.
Відповідно до пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою КМУ № 1178 від 12.10.2022 (надалі - Постанова 1178) Замовником виявлені невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією: 1. У складі тендерної пропозиції учасника відсутня довідка про наявність обладнання, матеріально-технічної бази відповідно до вимог п.1таблиці 1 додатку 2 до тендерної документації. 2. У складі тендерної пропозиції учасника відсутня довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід та які будуть залучені до виконання умов договору відповідно до вимог п.2 таблиці 1 додатку 2 до тендерної документації. 3. У складі тендерної пропозиції учасника відсутній Витяг платника єдиного податку. 4. У складі тендерної пропозиції учасника відсутня Анкета Учасника. У зв’язку з вищенаведеним, керуючись приписами пункту 43 Постанови 1178, пропонуємо: - усунути невідповідності у тендерній пропозиції шляхом надання довідки про наявність обладнання, матеріально-технічної бази відповідно до вимог п.1 таблиці 1 додатку 2 до тендерної документації; - усунути невідповідності у тендерній пропозиції шляхом надання довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід та які будуть залучені до виконання умов договору відповідно до вимог п.2 таблиці 1 додатку 2 до тендерної документації; - усунути невідповідності у тендерній пропозиції шляхом надання Витягу платника єдиного податку; - усунути невідповідності у тендерній пропозиції шляхом надання Анкети Учасника.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.