Період оскарження умов закупівлі - по 06-12-2024, 00:00
| Статус: | Закупівля не відбулась |
| Бюджет: | 505 747 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 2 528,74 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | АДМІНІСТРАЦІЯ АМУР-НИЖНЬОДНІПРОВСЬКОГО РАЙОНУ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
| ЄДРПОУ: | 43938788 Досьє YouControl |
| Сайт: | https://dniprorada.gov.ua/uk/page/administraciya-amur-nizhnodniprovskogo-rajonu-dniprovskoi-miskoi-radi |
| Контактна особа: | Олена Сосницька |
| Телефон: | +380964882260 |
| E-mail: | andvkg@dniprorada.gov.ua |
| Місцезнаходження: | 49023, Україна, Дніпропетровська область,місто Дніпро, пр.Мануйлівський, будинок 31 |
1 |
1. Відповідно до вимог Додатку № 1 до тендерної документації Учасником надано Відомості про учасника, в яких зазначена інформація не відповідає підтверджувальним документам. Учаснику необхідно привести у відповідність інформацію та надати вірні Відомості про учасника. 2. Відповідно до вимог п. 1 Додатку № 2 Учасником надано довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, в якій зазначена інформація не відповідає інформації зазначеній в цивільно-правових договорах. Учаснику необхідно привести у відповідність інформацію зазначену в довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід відповідно до цивільно-правових договорів та надати довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід складену за формою 4. 3. Відповідно до вимог п.1 Додатку № 2 до тендерної документації Учасником для підтвердження наявності працівників надано оригінали цивільно-правових угод та заяви на обробку персональних даних відповідних працівників. Інформація зазначена у цивільно-правових договорах № 2 від 26.04.2024 р., № 13 від 26.04.2024 р. не відповідає інформації зазначеній у заявах на обробку персональних даних відповідних працівників. Учаснику необхідно привести у відповідність інформацію зазначену у заявах на обробку персональних даних відповідно до цивільно-правових договорів та надати вірно оформленні заяви на обробку персональних даних відповідних працівників. 4. Відповідно до вимог п. 2 Додатку № 2 якщо для підтвердження наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій учасник буде використовувати договори оренди, або лізингу, або послуг тощо або інше, що визначене законодавством України, то учасник у складі пропозиції надає сканкопії з оригіналів договорів оренди, або лізингу, або послуг тощо або інше, що визначене законодавством України зі всіма додатками до них (нього). На дану вимогу Учасником надано завірені копії договорів № 24-10/2 від 09.10.2024 р. оренди обладнання та №24-10/1 від 09.10.2024 надання послуг. Учаснику необхідно надати сканкопії з оригіналів договорів № 24-10/2 від 09.10.2024 р. оренди обладнання та №24-10/1 від 09.10.2024 надання послуг. 5. Відповідно до вимог п. 2 Додатку № 2 для підтвердження наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій учасником надано договір № 24-10/2 від 09.10.2024 р. оренди обладнання в якому умови п. 3.1 суперечать умовах п. 10.1. Учаснику необхідно надати договір оренди обладнання укладений відповідно до вимог чинного законодавства. 6. Відповідно до вимог п. 2 Додатку № 2 для підтвердження наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій учасником надано договір №17/11/2024 від 27.11.2024 р. оренди приміщення укладеного з ФОП Ягубець Володимиром Віталійовичем (ІПН 2594317814), в якому відсутня печатка ФОП Ягубець В.В. Відповідно до інформації, яка є в наявності у вільному доступі, ФОП Ягубець Володимир Віталійович (ІПН 2594317814) працює з печаткою. Учаснику необхідно надати договір оренди приміщення укладений відповідно до вимог чинного законодавства. 7. Відповідно до вимог п. 3 Додатку № 2 для підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного договору за предметом закупівлі учасником надано копію договору №24-05/1 від 24.05.2024 р. на послуги з благоустрою території не в повному обсязі. Учаснику необхідно надати аналогічний договір в повному обсязі. 8. Відповідно до вимог п. 3 Додатку № 2 Учасником надано довідку про акти наданих послуг що підтверджують наявність досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору, в якій інформація не відповідає підтверджувальним документам. Учаснику необхідно привести у відповідність інформацію зазначену у довідці відповідно до підтверджувальних документів та надати її.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.