Період оскарження умов закупівлі - по 04-12-2024, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 80 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 800 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Виконавчий комітет Тернівської районної у місті ради |
| ЄДРПОУ: | 04052554 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Лілія Орлова |
| Телефон: | +380966700463 |
| E-mail: | zakupivli@trnvk.gov.ua |
| Місцезнаходження: | 50079, Україна, Дніпропетровська область,м. Кривий Ріг, вул. Короленка, буд. 1а |
1 |
Під час розгляду документів учасника було виявлено невідповідності в поданні документів, а саме: 1. Не корректно надана інформація: Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору, а саме надано договори про досвід виконання аналогічного договору за кодом ДК 021:2015 90610000-6 - Послуги з прибирання та підмітання вулиць за період 2020-2023 рр), що не відповідає умові: Довідка про досвід виконання аналогічного договору за кодом ДК 021:2015 45110000-1 - Руйнування та знесення будівель і земляні роботи за період 2020-2023 рр., що вимагалося у Тендерній документації 2. Не надано документи про освіту, що підтверджують відповідність кваліфікаційним вимогам працівників керівного складу. 3. Не корректно надано інформація: Наявність обладнання та матеріально-технічної бази: відсутні договорити оренди на автотрнспорт (ЗИЛ-ММЗ АЕ0993МВ), акумуляторну болгарку, відбійний молоток, бензопилу ланцюгову, кувалду, лопату штикову та лопату совкову. Також не надано технічний паспорт на ЗИЛ-ММЗ АЕ0993М. 4. Не зазначено опис формальних помилок у письмовому погодженні з формальними помилками. 5. Не надано довідки з усіх обслуговуючих банків з інформацією про наявність в учасника відкритого (тих) рахунку (ків) із зазначенням його номеру у форматі IBAN та довідки з обслуговуючого(чих) банку(ків) про відсутність простроченої заборгованості по кредитах, що датовані не раніше дня оприлюднення оголошення закупівлі. Враховуючи вищевикладене учасника необхідно завантажити в електронну систему протягом 24 годин з моменту розміщення повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, а саме: 1. Інформацію про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору за кодом ДК 021:2015 45110000-1 - Руйнування та знесення будівель і земляні роботи за період 2020-2023 рр., а також На підтвердження інформації наведеної в таблиці надаються: 1) Оригінали, або копії договорів, в зазначених в довідці про досвід виконання аналогічного договору. Якщо в договорі міститься посилання на додатки до договору, то вони мають бути також надані учасником; 2) Документи, що підтверджують виконання договорів, зазначених в довідці про досвід виконання аналогічних договорів, а саме: - Лист-відгук від контрагента, з яким співпрацював учасник, в якому зазначено про повне надання послуг учасником; - Акти наданих послуг на всю суму договору. 2. Документи про освіту, що підтверджують відповідність кваліфікаційним вимогам працівників керівного складу; 3. Корректно надати інформацію щодо наявністі обладнання та матеріально-технічної бази; 4.Оопис формальних помилок у письмовому погодженні з формальними помилками; 5. Довідки з усіх обслуговуючих банків з інформацією про наявність в учасника відкритого (тих) рахунку (ків) із зазначенням його номеру у форматі IBAN та довідки з обслуговуючого(чих) банку(ків) про відсутність простроченої заборгованості по кредитах, що датовані не раніше дня оприлюднення оголошення закупівлі.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.