Період оскарження умов закупівлі - по 13-12-2024, 00:00
| Статус: | Торги відмінено |
| Бюджет: | 12 988 410 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Роботи |
| Мінімальний крок аукціону: | 64 942,05 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТРАЛІЗОВАНА ЗАКУПІВЕЛЬНА ОРГАНІЗАЦІЯ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ" |
| ЄДРПОУ: | 40600473 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Олександр Кучанський |
| Телефон: | +380965447392 |
| E-mail: | czo.odesa@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 65107, Україна, Одеська область,місто Одеса, ВУЛИЦЯ КАНАТНА, будинок 83 |
| Замовник(и): | УПРАВЛІННЯ ОБЛАСНОЇ РАДИ З МАЙНОВИХ ВІДНОСИН |
2 |
Статус:
Виконано
Опис скасування закупівлі/лоту:
Відповідно підпункту 3 пункту 50 Особливостей замовник відміняє відкриті торги у разі скорочення обсягу видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт чи послуг
Причина скасування закупівлі/лоту:
Дата:
02-03-2025, 00:00
Період оскарження:
з 19-02-2025, 12:22 по 02-03-2025, 00:00
Документи:
Статус:
Невдале скасування
Опис скасування закупівлі/лоту:
в лист №03/323/25 від Управлінн10.02.2025 надійшоя обласної ради з майнових відносин на електронну адресу czo.odesa@ukr.net КП «Централізована закупівельна організація Одеської обласної ради» в якому йдеться про те, що не передбачаються бюджетні призначення на фінансування «Ремонт (реставраційний) систем електропостачання в будівлі за адресою: вул. Успенська, 4, м. Одеса (коригування)» за кодом ДК021:2015: 45310000-3 Електромонтажні роботи, що є підставою для відміни торгів згідно з пунктом 50 Особливостей
Причина скасування закупівлі/лоту:
Дата:
19-02-2025, 12:06
Документи:
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: 1) Невідповідність пункту 2 Додатку № 5 до Тендерної документації. Перелік документів та/або інформації на підтвердження інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі. ТОВ «ТОП ФАЄР» не надано та в складі тендерної пропозиції відсутній сертифікат відповідності системи управління якістю вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT). Відповідно до умов пункту 2 додатку № 5 до Тендерної документації учасник надає Копію чинного сертифіката відповідності системи управління якістю вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT), або національних стандартів, якими їх замінено, виданого акредитованим органом з оцінки відповідності за відповідними напрямками: • монтаж, демонтаж, налагодження, ремонт, технічного обслуговування, реконструкції машин, механізмів устаткування підвищеної небезпеки; • вантажно-розвантажувальних робіт за допомогою машин і механізмів. (стор. 6) Додатка № 5 до Тендерної документації Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями : Копію чинного сертифіката відповідності системи управління якістю вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT), або національних стандартів, якими їх замінено, виданого акредитованим органом з оцінки відповідності за відповідними напрямками: • монтаж, демонтаж, налагодження, ремонт, технічного обслуговування, реконструкції машин, механізмів устаткування підвищеної небезпеки; • вантажно-розвантажувальних робіт за допомогою машин і механізмів. (стор. 6) Додатка № 5 до Тендерної документації 2) Невідповідність пункту 4 додатку № 5 до Тендерної документації. Інша інформація та документи, які встановлено для Учасників. Договір добровільного страхування Учасником відповідальності перед третіми особами ризиків випадкового знищення або пошкодження об’єкта (майна) внаслідок неналежного виконання ремонтно-будівельних робіт. Учасником – ТОВ «ТОП ФАЄР» не надано Договір добровільного страхування Учасником відповідальності перед третіми особами ризиків випадкового знищення або пошкодження об’єкта (майна) внаслідок неналежного виконання ремонтно-будівельних робіт Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями : Договір добровільного страхування перед третіми особами ризиків випадкового знищення або пошкодження об’єкта (майна) внаслідок неналежного виконання ремонтно-будівельних робіт 3) Невідповідність пункту 4 додатку № 5 до Тендерної документації. Інша інформація та документи, які встановлено для Учасників, п.п 4.5. «4.5 Лист в довільній формі за підписом уповноваженої особи учасника, завірений печаткою (у разі використання), з інформацією про те, що учасник не підпадає під дію умов Постанови КМУ від 3 березня 2022 р. № 187 «Про забезпечення захисту національних інтересів за майбутніми позовами держави Україна у зв’язку з військовою агресією РФ» (далі - Постанова №187) щодо особи, пов’язаної з державою-агресором (фізичною та/або юридичною особою)». Учасником не надано Лист в довільній формі за підписом уповноваженої особи учасника, завірений печаткою (у разі використання), з інформацією про те, що учасник не підпадає під дію умов Постанови КМУ від 3 березня 2022 р. № 187 «Про забезпечення захисту національних інтересів за майбутніми позовами держави Україна у зв’язку з військовою агресією РФ» (далі - Постанова №187) щодо особи, пов’язаної з державою-агресором (фізичною та/або юридичною особою). Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями : Лист в довільній формі за підписом уповноваженої особи учасника, завірений печаткою (у разі використання), з інформацією про те, що учасник не підпадає під дію умов Постанови КМУ від 3 березня 2022 р. № 187 «Про забезпечення захисту національних інтересів за майбутніми позовами держави Україна у зв’язку з військовою агресією РФ» (далі - Постанова №187) щодо особи, пов’язаної з державою-агресором (фізичною та/або юридичною особою).
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.