Період оскарження умов закупівлі - по 05-12-2024, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 75 690 462 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Роботи |
| Мінімальний крок аукціону: | 378 452,31 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Забезпечення пропозиції: | 378 452 UAH |
| Замовник: | Департамент капітального будівництва Чернівецької обласної державної адміністрації |
| ЄДРПОУ: | 04014252 Досьє YouControl |
| Сайт: | https://new.bukoda.gov.ua/ |
| Контактна особа: | Мар'яна Ванчуляк |
| Телефон: | +380372576668 |
| E-mail: | melnik_m@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 58013, Україна, Чернівецька область,м. Чернівці, вул. Героїв Майдану, буд. 194 А |
5 |
1. Перелік виявлених невідповідностей. 1.1. Учасником процедури закупівлі не дотримано форми листа – зобов’язання визначеної замовником. Учасником подано лист – зобов’язання, згідно форми Додатку 12, де в примітці зазначено : «Учасник ознайомлений із зміною № 3 до кошторисних норм України…», однак замовником зазначено : «Учасник ознайомлений із всіма змінами до Кошторисних норм України…». Отже, Учасник відступив від наданої замовником форми, зазначивши зміну № 3 до Кошторисних норм України, яка не є кінцевою, адже Наказом Міністерства розвитку громад, територій та інфраструктури України від 20 березня 2024 року № 243 затверджено зміну № 4 до Кошторисних норм України у будівництві «Настанова з визначення вартості будівництва». 1.2. Пунктами 13,14,15,16,22,23,24,27,31,36, Розділу ІІ «Будівельні машини і механізми» підсумкової відомості наданої у складі тендерної пропозиції зазначено, що будівельні машини і механізми Учасник орендує. Згідно встановленої замовником форми довідки про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання робіт (Додаток 3) Учаснику потрібно обрати із запропонованих варіантів : «Власне, орендоване, інше». Інформація у довідці Учасника містить розбіжності з підсумковою відомістю по вищезазначених машинах і механізмах, адже у ній зазначено «надання послуг». 1.3. Незаповнено згідно вимог тендерної документації додаток до проєкту договору календарний план - графік виконання робіт та фінансування (колонка 2), де чітко вказано «заповнюється Підрядником». 2. Посилання на вимогу(и) тендерної документації, щодо якої(их) виявлені невідповідності. 2.1. Додаток 12 до тендерної документації. 2.2 Додаток 3 до тендерної документації. 2.3 Додаток 10 до тендерної документації (додаток до проєкту договору календарний план - графік виконання робіт та фінансування). 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. 3.1 Внести коректні зміни, з врахуванням чинного законодавства, у Додаток 12 до тендерної документації. 3.2 Додаток 3 до тендерної документації викласти відповідно до інформації зазначеній у підсумковій відомості ресурсів. 3.3 Заповнити колонку 2 в календарному плану - графіку виконання робіт та фінансування, який є додатком до проєкту договору. На підставі пункту 1 розділу V тендерної документації та з метою усунення виявлених невідповідностей, пропонуємо у термін протягом 24 годин з моменту оприлюднення в електронній системі закупівель цього повідомлення надати інформацію щодо виправлення виявлених невідповідностей. Інформацію необхідно подати шляхом оприлюднення в електронній системі уточнених та/або нових документів. Замовник виявив невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, за 2 робочих дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель 10 грудня 2024 року.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.