Закупівлю оголошено - 22-11-2024, 10:13. Дата останніх змін - 22-11-2024, 10:20

Капітальний ремонт будівлі №**/49 **** **** **** Ковельського району Волинської області

Капітальний ремонт будівлі №**/49 **** **** **** Ковельського району Волинської області... Державна закупівля - UA-2024-11-22-002589-a Капітальний ремонт будівлі №**/49 **** **** **** Ковельського району Волинської області від замовника Квартирно - експлуатаційний відділ м. Володимир від 11/22/2024 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Закупівля: UA-2024-11-22-002589-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2024-11-21-015558-a
Період уточнень
Триває
Завершився
з 22-11-2024, 10:13
по 03-12-2024, 00:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 22-11-2024, 10:13
по 06-12-2024, 10:18
Аукціон Період аукціонів
Буде визначено після завершення періоду уточнень

Період оскарження умов закупівлі - по 03-12-2024, 00:00

Субвенція.Оприлюднення в електронній системі закупівель інформації про місце виконання робіт (оприлюднення якої передбачено Законом та/або особливостями) несе загрозу безпеці замовника та/або постачальника (виконавця робіт), така інформація зазначається частково. (п. 10 Особливостей).

Відкриті торги з особливостями
Статус:Очікування пропозицій
Бюджет:
3590348
3 590 348,00 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Роботи
Мінімальний крок аукціону:17 951,74 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Забезпечення пропозиції:3 590,35 UAH Отримати банківську гарантію
Замовник:Квартирно - експлуатаційний відділ м. Володимир
ЄДРПОУ:07516184 Досьє YouControl
Контактна особа:Ліскова Юлія Юріївна
Телефон:+380334233333
E-mail:prozorro_kev_volvol@post.mil.gov.ua
Місцезнаходження:
Україна, Волинська область,Володимир,
0



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Активний
Капітальний ремонт будівлі №** ...
3 590 348,00 UAH (з ПДВ)
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Капітальний ремонт будівлі №**/49 **** **** **** Ковельського району Волинської області

1
робота
45008 Україна Волинська область Ковельський район Ковельський район
по 30-08-2025
45450000-6
Інші завершальні будівельні роботи


+-
Пропозиції
+ -
Документи тендеру
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:22-11-2024, 10:20:15
      Тип документа: Технічний опис предмету закупівлі
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Технічний опис предмету закупівлі
        публічнийЕкспортовано:22-11-2024, 10:13:59
          Тип документа: Проект договору
            Файл
            Тип
            Приватність
            Стан
            Дата та час
            Дії
            Проект договору
            публічнийЕкспортовано:22-11-2024, 10:13:59
              Тип документа: Тендерна документація
                Файл
                Тип
                Приватність
                Стан
                Дата та час
                Дії
                Тендерна документація
                публічнийЕкспортовано:22-11-2024, 10:13:59
                Тендерна документація
                публічнийЕкспортовано:22-11-2024, 10:13:59
                Тендерна документація
                публічнийЕкспортовано:22-11-2024, 10:13:59
                  Електронні тендерні вимоги
                  1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Учасника процедури
                  Законодавство:
                  Учасник фізична особа підтверджує, що
                  1 - Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 22-11-2024, 10:13:56
                  Учасник юридична особа підтверджує, що
                  2 - Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 22-11-2024, 10:13:56
                  2. Вчинення економічних правопорушень
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Учасника процедури
                  Законодавство:
                  Учасник підтверджує, що
                  1 - Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 22-11-2024, 10:13:56
                  3. Вчинення корупційних правопорушень
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Учасника процедури
                  Законодавство:
                  Учасник підтверджує, що
                  1 - Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 22-11-2024, 10:13:56
                  Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 22-11-2024, 10:13:56
                  4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Учасника процедури
                  Законодавство:
                  Учасник підтверджує, що
                  1 - Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 22-11-2024, 10:13:56
                  5. Порушення справ про банкрутство
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Учасника процедури
                  Законодавство:
                  Учасник підтверджує, що
                  1 - Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 22-11-2024, 10:13:56
                  6. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
                  Застосовується до:
                  Замовника
                  Стосується:
                  Учасника процедури
                  Законодавство:
                  Замовник підтверджує, що
                  1 - Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 22-11-2024, 10:13:56
                  7. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
                  Застосовується до:
                  Замовника
                  Стосується:
                  Учасника процедури
                  Законодавство:
                  Замовник підтверджує, що
                  1 - Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 22-11-2024, 10:13:56
                  8. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Учасника процедури
                  Законодавство:
                  Учасник підтверджує, що
                  1 - У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 22-11-2024, 10:13:56
                  Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 22-11-2024, 10:13:56
                  1. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Учасник підтверджує, що
                  1 - Мова тендерної пропозиції українська
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 22-11-2024, 10:13:56
                  2. Забезпечення тендерних пропозицій
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Лоту Капітальний ремонт будівлі №**/49 **** **** **** Ковельського району Волинської області
                  Законодавство:
                  Учасник підтверджує, що
                  1 - Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
                  Повний опис умов та розміру надання забезпечення:
                  Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (Під час здійснення цієї закупівлі відповідно до Особливостей застосовуються положення статті 25 Закону з урахуванням положень пункту 47 Особливостей. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 0,1 % від очікуваної вартості предмету закупівлі Вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції учасника (банківської гарантії) має дорівнювати або перевищувати 120 (сто двадцять) днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій включно. 1. Вимоги визначають обов'язкові вимоги до гарантії, яка надається як забезпечення тендерної пропозиції, передбаченої пунктом 10 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — гарантія) з урахуванням Особливостей, банками (далі — гарант). 2. Терміни, зазначені у Вимогах і Формі, вживаються у значеннях, визначених Цивільним кодексом України, Законом України «Про публічні закупівлі», постановою Правління Національного банку України від 15 грудня 2004 року № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» (у редакції постанови Правління Національного банку України від 25 січня 2018 року № 5). 3. Реквізити гарантії, визначені у Формі, є обов'язковими для складання гарантії. 4. У реквізитах гарантії: 1) щодо повного найменування гаранта зазначається інформація: — повне найменування гаранта, його ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань; — код банку (у разі наявності); — адреса місцезнаходження; поштова адреса для листування; — адреса електронної пошти гаранта, на яку отримуються документи; — SWIFT-адреса гаранта; 2) щодо повного найменування принципала, яким є учасник процедури закупівлі, зазначається інформація: — повне найменування — для юридичної особи; — прізвище, ім'я та по батькові (у разі наявності) — для фізичної особи; — ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань — для принципала юридичної особи – резидента; — реєстраційний номер облікової картки платника податків — для принципала фізичної особи — резидента (у разі наявності); — серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичної особи, яка через свої релігійні переконання відмовляється від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків) або індивідуальний податковий номер платника податку на додану вартість (у разі відсутності паспорта); — адреса місцезнаходження; 3) щодо повного найменування бенефіціара, яким є замовник, зазначається інформація: — повне найменування юридичної особи; ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань; — адреса місцезнаходження; 4) сума гарантії зазначається цифрами і словами, назва валюти — словами; 5) у назві валюти, у якій надається гарантія, зазначається валюта, у якій надається гарантія, та її цифровий і літерний код відповідно до Класифікатора іноземних валют та банківських металів, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 04 лютого 1998 року № 34; 6) датою початку строку дії гарантії зазначається дата видачі гарантії або дата набрання нею чинності; 7) зазначається дата закінчення строку дії гарантії, якщо жодна з подій, передбачених у пункті 4 форми, не настане; 8) зазначаються унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, у форматі UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X та назва і вебсайт інформаційно-телекомунікаційної системи «PROZORRO»; 9) в інформації щодо тендерної документації зазначаються: — дата рішення замовника, яким затверджена тендерна документація; — назва предмета закупівлі / частини предмета закупівлі (лота) згідно з оголошенням про проведення конкурентної процедури закупівлі; 10) строк сплати коштів за гарантією зазначається в банківських днях; 5. Гарантія та договір, який укладається між гарантом та принципалом, не може містити додаткових умов щодо: — вимог надання принципалом листів або інших документів (крім випадків надання принципалом повідомлення гаранту про настання обставин, за яких строк дії гарантії вважається закінченим, зазначених у абзаці четвертому пункту 4 Форми; — вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку; — можливості часткової сплати суми гарантії. 6. Гарантія, яка надається в електронній формі, підписується шляхом накладання кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) гаранта та його печатки відповідно. 7. Зміни до гарантії можуть бути внесені в порядку, передбаченому законодавством України, після чого вони стають невід'ємною частиною цієї гарантії. До уваги учасників інформація для оформлення банківської гарантії: Назва Замовника: Квартирно-експлуатаційний відділ міста Володимир Місцезнаходження Замовника: 44701, м. Володимир, вул. Академіка Глушкова,1 Код ЄДРПОУ: 07516184 IBAN № р/р UA 578201720355189002000000450 в ДКСУ м. Київ
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 22-11-2024, 10:13:56
                  3. Забезпечення виконання договору
                  Застосовується до:
                  Переможця тендеру
                  Стосується:
                  Лоту Капітальний ремонт будівлі №**/49 **** **** **** Ковельського району Волинської області
                  Законодавство:
                  Учасник підтверджує, що
                  1 - Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю
                  Повний опис умов та розміру надання забезпечення:
                  Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю (Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю (Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю (Під час здійснення цієї закупівлі відповідно до Особливостей застосовуються положення статті 27 Закону з урахуванням положень пункту 21 Особливостей. Генпідрядник забезпечує виконання своїх зобов’язань за Договором у розмірі 3 % від вартості Договору наданням грошового депозиту, внесення якого підтверджується платіжним дорученням від ________ №____ на суму ________ грн. (____________грн) у відповідності до вимог тендерної документації, оголошення № ___________, оприлюдненого на веб-порталі Уповноваженого органу ___ __________ 20__ року, переможцем якого визнано Учасника. Платіжне доручення, яке підтверджує внесення Генпідрядником забезпечення виконання Договору, надається Замовнику не пізніше дати укладення договору про закупівлю. Внесення забезпечення виконання договору не припиняє виконання зобов’язань Генпідрядника за Договором. Реквізити для перерахування забезпечення виконання договору: р/р UA 578201720355189002000000450 в ДКСУ , МФО 820172, одержувач: Квартирно-експлуатаційний відділ м. Володимир-Волинський, код ЄДРПОУ 07516184. У призначенні платежу обов’язково вказати: “Забезпечення виконання договору на закупівлю ______(назва предмета закупівлі)_, номер закупівлі _______________, вид 1.4.1.09, (забезпечення виконання договору, без ПДВ)”. Для підтвердження надання забезпечення виконання договору учасник-переможець надає: - копію платіжного доручення про перерахування суми забезпечення виконання договору з відміткою (печаткою) банку. Усі витрати, пов’язані з поданням забезпечення виконання договору, здійснюються за рахунок коштів учасника. Замовник зобов’язується повернути Генпідряднику забезпечення виконання Договору підряду після належного виконання Генпідрядником умов Договору щодо якості та строків, крім випадків, визначених у пункті 11.7., а також у разі скасування у судовому порядку результатів процедури закупівлі або цього Договору та у випадках, передбачених статтею 27 Закону України “Про публічні закупівлі”, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин та підписання Акту готовності об’єкта до експлуатації згідно пункту 4.1.7 Договору. Замовник не повертає Генпідряднику забезпечення виконання Договору підряду та стягує безвідсотковий грошовий депозит шляхом перерахування його до державного бюджету при настанні однієї або декількох наступних умов: - односторонньої відмови Генпідрядника від виконання зобов’язань за цим Договором; - розірвання цього Договору Замовником з підстав невиконання або неналежного виконання Генпідрядником своїх зобов’язань згідно пп. 6.2.1 Договору; - Генпідрядник більш ніж на 30 (тридцять) календарних днів порушив строк завершення виконання робіт та передачу його Замовнику відповідно до умов Договору (пп. 5.1.3). Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору (у разі якщо вони не повертаються), підлягають перерахуванню до державного бюджету. Учасник у складi пропозицiї повинен надати гарантiйний лист про те, що у разi визначення його переможцем даної процедури закупiвлі, гарантує надання замовнику забезпечення виконання договору про закупiвлю у вигляді та у порядку вказаному у тендерній документації.
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 22-11-2024, 10:13:56
                  1. Наявність працівників відповідної кваліфікації
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Лоту Капітальний ремонт будівлі №**/49 **** **** **** Ковельського району Волинської області
                  Законодавство:
                  Учасник підтверджує, що
                  1 - Розрахунки за виконані роботи по ОБ’ЄКТУ проводяться на підставі “Актів приймання виконаних будівельних робіт” за формою КБ-2в та “Довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрат” за формою КБ-3, протягом дев’яноста робочих днів після їх підписання Замовником. При складанні актів здачі приймання виконаних робіт (форма КБ-2в), Підрядник передає замовнику завірені копії розрахункових документів, що підтверджують факт продажу матеріалів та устаткування, та товарно-транспортні накладні на їх перевезення.
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 22-11-2024, 10:13:56
                  2. Наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів)
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Лоту Капітальний ремонт будівлі №**/49 **** **** **** Ковельського району Волинської області
                  Законодавство:
                  Учасник підтверджує, що
                  1 - Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 22-11-2024, 10:13:56
                  ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ