Період оскарження умов закупівлі - по 30-11-2024, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 3 104 424 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Роботи |
| Мінімальний крок аукціону: | 31 044,24 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Забезпечення пропозиції: | 15 522 UAH |
| Замовник: | Київське квартирно-експлуатаційне управління |
| ЄДРПОУ: | 22991617 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Коваль Людмила |
| Телефон: | 380978579998 |
| E-mail: | kkeu-tender2@post.mil.gov.ua |
| Місцезнаходження: | Україна |
6 |
Керуючись вимогами статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), п 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (далі- Особливості), затверджених Постановою КМУ від 12.10.2022 № 1178, Положенням про уповноважену особу, що затверджене рішенням начальника Київського квартирно-експлуатаційного управління від 30.12.2021 р. № 386 замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «ІБК ПЛЮС» в процедурі відкритих торгів (з особливостями) на закупівлю за кодом CPV ДК 021-2015 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт (Капітальний ремонт ** будівлі № **військового містечка № ** в м. Києві) виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, а саме: 1) Відповідно до п 1 ч 1 Додатку 1 тендерної документації замовником вимагається надання довідки, складеної у довільній формі, про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, де зазначено інформацію про найменування кожного з об’єктів обладнання та матеріально-технічної бази (назва, марка), підстави використання такого майна, наявну кількість, відомості про технічний стан та термін використання. У разі, якщо учасник процедури закупівлі користуватиметься власним обладнанням та матеріально-технічною базою, він повинен надати документи, що підтверджують право власності (або документ, що підтверджує купівлю, або підтвердження взяття на баланс) на кожне обладнання зазначене в довідці. Учасником надано довідку у довільній формі з переліком матеріально-технічної бази, де зазначене обладнання в п. 9 «Станок для різання керамічної плитки Scheppach FS -4700 5906707901» в кількості 2 шт. не підтверджено наявною інформацією з оборотно-сальдової відомості. 2) Відповідно до п 3 ч 1 Додатку 1 тендерної документації замовником вимагається надання довідки з інформацією про виконання аналогічного(-них) договору(-ів) укладеного не раніше 2021 року, де зазначено перелік виконаного(-них) аналогічного(-них) договору(-ів) із зазначенням суми та номеру договору (-ів), повного найменування замовника згідно таких договорів, їх адреса та контактних номерів телефонів, прізвища ім’я та по батькові осіб представників замовника, предмет договору(-ів), та строки виконання робіт. Також учасник подає копії аналогічного(-них) договору(-ів) з підтвердними документами повного їх виконання. Учасником для підтвердження даного критерію надано договір № 164/КЕС/211 від 15.09.2023 на виконання поточного ремонту, що за предметом закупівлі визначається як «послуга», та не відповідає предмету закупівлі замовника і не є аналогічним договором в розумінні вимог замовника. 3) Відповідно до пункту 3 розділу 2 Додатку 1 замовником вимагається подання документів, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції (в т.ч. завірення копій документів, які завантажуються в електронну систему закупівель в складі тендерної пропозиції) та договору про закупівлю: для керівника учасника - документ, який підтверджує обрання/призначення керівника та його право підпису відповідно до установчих документів учасника (протокол зборів засновників підприємства/виписка з протоколу зборів засновників та наказ про призначення тощо). У разі обмеження повноваження керівника установчими документами в частині підписання Договору та\або для ТОВ і ТДВ відповідно до ст. 44 ЗУ «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю» на визначену суму, учасник повинен надати відповідне рішення, що дозволяє такій особі підписувати договір на суму, яка зазначена в пропозиції торгів. Установчі документи учасника містять обмеження щодо укладення правочинів, вартість яких перевищує п’ятдесят відсотків вартості чистих активів Товариства станом на кінець попереднього кварталу. Учасником у складі пропозиції не надано рішення щодо надання дозволу на укладання договору на суму, яка зазначена в пропозиції торгів. 4) Відповідно до абзацу 2 Додатку 5 розрахунок ціни тендерної пропозиції (договірної ціни) Учасник/Переможець повинен надати за формою договірної ціни, визначеної згідно з Кошторисними нормами України «Настанова з визначення вартості будівництва» затверджених Накозом Мінрегіону від 28.11.2021 № 281 (відповідно до переліку робіт, зазначеному у додатку № 3 цієї тендерної документації та доповнення до нього у вигляді локальних кошторисів, підсумкових відомостей ресурсів, розрахунків загальновиробничих витрат, розрахунків адміністративних витрат, розрахунків кошторисного прибутку), а також інформаційну модель кошторисної документації у форматі imd, створеної за допомогою програмного комплексу АВК-5 та/або інформаційного блоку даних, розробленого в іншому сертифікованому програмному комплексі. При перевірці документації Учасника, яка визначена у складі інформаційної IMD моделі кошторису, встановлено, що у складі договірної ціни враховано витрати на здійснення технічного нагляду у розмірі 1,5% від суми глав 1-9. У кошторисній документації, що надана учасником у форматі PDF витрати на здійснення технічного нагляду в складі договірної ціни не враховано. Відповідно до умов тендерної документації Замовника не передбачено врахування Учасником витрат на здійснення технічного нагляду в складі договірної ціни. Учаснику необхідно виключити витрати на здійснення технічного нагляду з договірної ціни , яка надається у форматі IMD. Відповідно до п. 43 Особливостей, з метою забезпечення права учасника процедури закупівлі на усунення невідповідностей в інформації та/або документах: ВИРІШИЛА: 1. Надати учаснику ТОВ «ІБК ПЛЮС» 24 години на виправлення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією шляхом завантаження до електронної системи закупівель наступних документів, а саме: - підтвердних документів щодо обладнання, зазначеного в п. 9 довідки про наявність обладнання та/або оновленої довідки про наявність обладнання, що підтверджується інформацією з оборотно-сальдової відомості; - підтвердних документів відповідно до п 3 ч 1 Додатку 1 тендерної документації; - рішення учасника щодо надання дозволу на укладання договору на суму, яка зазначена в пропозиції торгів; - скоригованих кошторисних документів у відповідності до виявлених недоліків.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.