Період оскарження умов закупівлі - по 21-11-2024, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 719 406 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 7 194,06 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ НОВОМОСКОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
| ЄДРПОУ: | 02142342 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://novosvita.klasna.com/ |
| Контактна особа: | Наталія Юдіна |
| Телефон: | +380978973724 |
| E-mail: | osvitayudina.natali@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 51200, Україна, Дніпропетровська область,м. Новомосковськ, вул. Гетьманська, буд. 39 |
1 |
Керуючись вимогами Закону України «Про публічні закупівлі» (Далі – Закон), приписами Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для Замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затвердженні Постанвою КМУ від 12.10.2022 року №1178 (далі Особливості), уповноваженою особою Управління освіти Виконавчого комітету Новомосковської міської ради розглянуто Тендерну пропозиію учасника торгів ТОВ "СВІТЕП-С", за предметом закупівлі Поточний ремонт віконних відкосів у закладах освіти м.Новомосковськ, Дніпропетровьскої області (UA-2024-11-16-000660-a) виявлено невідповідності в інформації та документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та подання яких передбачалося тендерною документацією, а саме: 1) Замовник у Тендерній документації вимагав гарантійного листа щодо якості наданих послуг. Учасником не надано дану довцудку. 2) Вимоги замовника щодо копії ліцензії у складі пропозиції учасника відсутні. 3) Відсутня довідка про відомості підприємства. 4) Лист згоду про можливу затримку оплати відсутній у складі пропозиції. 5) Також надано Тендерну пропозицію не за формою замовника. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями вказані вище підтвердження. ВИРІШИВ: 1) Надати Учаснику процедури закупівлі виправлення невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. 2) Оприляднити в електронній системі закупівель рішення, щодо усунення невідповідностей Учасника.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.