Закупівлю оголошено - 14-11-2024, 14:38. Дата останніх змін - 14-11-2024, 14:40

Поточний ремонт приміщення головного управління Пенсійного фонду України в Харківській області у будівлі за адресою: Харківська область, м. Харків, проспект Героїв Харкова, буд. 198/3 (Джерело фінансування: кошти Пенсійного фонду України. Орган соціального страхування - Пенсійний фонд України. Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 "Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування"(зі змінами))

Поточний ремонт приміщення головного управління Пенсійного фонду України в Харківській області у будівлі за адресою: Харківська область, м. Харків, п... Державна закупівля - UA-2024-11-14-011183-a Поточний ремонт приміщення головного управління Пенсійного фонду України в Харківській області у будівлі за адресою: Харківська область, м. Харків, проспект Героїв Харкова, буд. 198/3 (Джерело фінансування: кошти Пенсійного фонду України. Орган соціального страхування - Пенсійний фонд України. від замовника Головне управління Пенсійного фонду України в Харківській області від 11/14/2024 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Закупівля: UA-2024-11-14-011183-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2024-11-14-000430-a
Період уточнень
Триває
Завершився
з 14-11-2024, 14:38
по 19-11-2024, 00:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 14-11-2024, 14:38
по 22-11-2024, 00:00
Аукціон Період аукціонів
Буде визначено після завершення періоду уточнень

Період оскарження умов закупівлі - по 19-11-2024, 00:00

Відповідно до лімітної довідки про бюджетні асигнування та кредитування на 2024 рік від 18.10.2024. Орган соціального страхування- Пенсійний фонд України. Джерело фінансування - кошти Пенсійного фонду України

Відкриті торги з особливостями
Статус:Очікування пропозицій
Бюджет:
770000
770 000,00 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Послуги
Мінімальний крок аукціону:7 700,00 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Замовник:Головне управління Пенсійного фонду України в Харківській області
ЄДРПОУ:14099344 Досьє YouControl
Контактна особа:Думітро Вікторія Олексіївна
Телефон:+380577062545
E-mail:zakupivli@kh.pfu.gov.ua
Місцезнаходження:
61022, Україна, Харківська область,місто Харків, майдан Свободи, Держпром, 3 під'їзд, 2 поверх
0



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Активний
Поточний ремонт приміщення гол ...
770 000,00 UAH (з ПДВ)
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Поточний ремонт приміщення головного управління Пенсійного фонду України в Харківській області у будівлі за адресою: Харківська область, м. Харків, проспект Героїв Харкова, буд. 198/3

1
послуга
61022 Україна Харківська область м. Харків пр. Героїв Харкова 198/3
по 10-12-2024
45450000-6
Інші завершальні будівельні роботи


+-
Пропозиції
+ -
Документи тендеру
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:14-11-2024, 14:40:26
      Тип документа: Тендерна документація
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:14-11-2024, 14:38:10
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:14-11-2024, 14:38:10
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:14-11-2024, 14:38:10
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:14-11-2024, 14:38:10
          Тип документа: Проект договору
            Файл
            Тип
            Приватність
            Стан
            Дата та час
            Дії
            Проект договору
            публічнийЕкспортовано:14-11-2024, 14:38:10
              Електронні тендерні вимоги
              1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Учасника процедури
              Законодавство:
              Учасник фізична особа підтверджує, що
              1 - Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
              Статус: Активна
              Дата створення: 14-11-2024, 14:38:08
              Учасник юридична особа підтверджує, що
              2 - Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
              Статус: Активна
              Дата створення: 14-11-2024, 14:38:08
              2. Вчинення економічних правопорушень
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Учасника процедури
              Законодавство:
              Учасник підтверджує, що
              1 - Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
              Статус: Активна
              Дата створення: 14-11-2024, 14:38:08
              3. Вчинення корупційних правопорушень
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Учасника процедури
              Законодавство:
              Учасник підтверджує, що
              1 - Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
              Статус: Активна
              Дата створення: 14-11-2024, 14:38:08
              Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
              Статус: Активна
              Дата створення: 14-11-2024, 14:38:08
              4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Учасника процедури
              Законодавство:
              Учасник підтверджує, що
              1 - Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
              Статус: Активна
              Дата створення: 14-11-2024, 14:38:08
              5. Порушення справ про банкрутство
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Учасника процедури
              Законодавство:
              Учасник підтверджує, що
              1 - Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
              Статус: Активна
              Дата створення: 14-11-2024, 14:38:08
              6. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
              Застосовується до:
              Замовника
              Стосується:
              Учасника процедури
              Законодавство:
              Замовник підтверджує, що
              1 - Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
              Статус: Активна
              Дата створення: 14-11-2024, 14:38:08
              7. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
              Застосовується до:
              Замовника
              Стосується:
              Учасника процедури
              Законодавство:
              Замовник підтверджує, що
              1 - Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
              Статус: Активна
              Дата створення: 14-11-2024, 14:38:08
              8. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Учасника процедури
              Законодавство:
              Учасник підтверджує, що
              1 - У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
              Статус: Активна
              Дата створення: 14-11-2024, 14:38:08
              Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
              Статус: Активна
              Дата створення: 14-11-2024, 14:38:08
              1. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Учасник підтверджує, що
              1 - Мова тендерної пропозиції українська
              Статус: Активна
              Дата створення: 14-11-2024, 14:38:08
              1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтвреджується, що
              1 - 1) довідку про наявність в учасника процедури закупівлі обладнання та матеріально – технічної бази, у табличному вигляді, складену та заповнену у довільній формі. У довідці учасником зазначаються лише ті обладнання, машини та механізми, які будуть використовуватися при наданні послуг з поточного ремонту, що є предметом закупівлі; На підтвердження наявності обладнання, машин та механізмів Учасник надає копії відповідних документів (видаткові накладні / акти введення в експлуатацію / оборотно-сальдові відомості або інші бухгалтерські документи, що підтверджують факт такої наявності) 2) довідку, складену у довільній формі, про дотримання технології при наданні послуг з поточного ремонту, перелік та обсяги яких визначено у додатку 2 до тендерної документації. Учасник може для підтвердження своєї відповідності такому кваліфікаційного критерію залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, щодо кожного субпідрядника. У разі якщо учасник планує залучати будь-якого субпідрядника до виконання робіт в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, учасник у складі своєї тендерної пропозиції повинен надати довідку, складену у довільній формі з відомостями про субпідрядника, в якій необхідно обов’язково вказати повне найменування такого субпідрядника та його місцезнаходження, перелік обладнання, машин і механізмів такого субпідрядника, які учасник планує залучати до виконання робіт, із зазначенням їх назв, типу (марки) або моделі, кількості, технічного стану, приналежності(власне субпідрядника або орендоване ним, чи залучене тощо). У разі участі об’єднання учасників, надається узагальнена довідка, в якій зазначається: якщо обладнання, машини і механізми є власними – «власна, найменування власника», в інших випадках – зазначається власник, номер, дата, термін дії договору, який надає учаснику право користування майном, договору надання послуг, виконання робіт тощо або реквізити гарантійного листа власника про укладання з переможцем відповідного договору.
              Статус: Активна
              Дата створення: 14-11-2024, 14:38:08
              2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтвреджується, що
              1 - 1) довідку про наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, у табличному вигляді, складену та заповнену за нижченаведеною формою І: Форма І «Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, для виконання умов договору про закупівлю і які прийматимуть участь у виконанні умов договору про закупівлю*». № з/п Прізвище, ім`я, по батькові Посада (робоча профе сія) Працює в організації учасника постійно/ за сумісництвом/ за ЦПУ Досвід роботи за фахом (років / місяців) 1 2 3 4 5 … Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, складена та заповненаза формою ІІ, обов’язково повинна містити інформацію про працівників робочих професій та штатних інженерно-технічних працівників учасника в необхідній кількості та відповідної кваліфікації. Посада, прізвище, ініціали, підпис уповноваженої особи учасника, засвідчений печаткою (у разі її використання учасником) або П.І.Б. та підпис учасника-фізичної особи *Примітка. У цій довідці обов’язково має бути зазначений керівний склад учасника (для учасника - юридичної особи) та працівники робочих професій, які будуть залучатися для надання послуг з поточного ремонту, що є предметом закупівлі. У складі персоналу учасника, під час надання послуг з поточного ремонту, що є предметом закупівлі, повинні бути працівники відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, згідно з технологічними вимогами до провадження відповідної діяльності та/або відповідних технологічних процесів. Учасник: фізична особа - підприємець відповідно до своєї професії та кваліфікації може надавати послуги особисто або із залученням найманих працівників; 2) оригінал (оригінали) чи копію (копії) розпорядчого (розпорядчих) документа (документів) про призначення на посаду працівників учасника та/або оригінали чи копії документів/оригінали чи копії витягів з документів, та/або оригінали чи копії цивільно-правових угод, що підтверджують наявність трудових відносин працівників з учасником (щодо всіх працівників, інформація про яких наведена учасником у формі І, згідно з підпунктом 1 цього пункту); 3) Гарантійний лист про забезпечення працівників, що будуть залучені до надання послуг, спецодягом, спецвзуттям і відповідними засобами індивідуального захисту. 4) Оригінали або копії посвідчень про проходження спеціального навчання і перевірку знань працівниками, згідно з наказом Державного комітету України з нагляду за охороною праці від 26.01.2005 № 15 (із змінами), згідно Наказу від 27.03.2007 №62 НПАОП 0.00-1.15-07 (Правила охорони праці під час виконання робіт на висоті), що підтверджують відповідну кваліфікацію та періодичну перевірку знань (не менше двох) у відповідності до інформації, наведеної учасником у таблиці форми ІІ. Оригінали чи копії посвідчень, щo необхідно надати у склaді тендерної пpoпoзицiї (необхідно зaвaнтaжити в електронну систему закупівель під час подання тендерної пропозиції) згідно з вимогами підпунктів 3 -5 цього пункту, пoвиннi бути скaнoвaнi i розташовані послідовно oдин за oдним, тaким чином щoб змiст кожного такого посвідчення не poзpивaвся і таке посвідчення було подано, як окремий документ.
              Статус: Активна
              Дата створення: 14-11-2024, 14:38:08
              3. Наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів)
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтвреджується, що
              1 - 1)довідку щодо аналогічних договорів, (не менше двох) у табличному вигляді, складену та заповнену за нижченаведеною формою ІІ: Форма ІІ «Довідка щодо виконання учасником аналогічного (аналогічних)договору (договорів)» №№з/п Назва, код згідно з ЄДРПОУ та адреса замовника (ген.підрядника) якому здійснювалось виконання робіт/надання послуг Номер та дата укладення договору, предмет договору, ціна договору, строк дії договору Посада, прізвище, ім`я, по батькові, посада, номер телефону контактної особи замовника (ген.підрядника) Інформація про виконання учасником зобов'язань за договором, «виконано в обсязі., сума…. (грн.)» Посада, прізвище, ініціали, підпис уповноваженої особи учасника, засвідчений печаткою (у разі її використання учасником) або П.І.Б. та підпис учасника-фізичної особи Аналогічним (аналогічними) договором (договорами) відповідно до умов цієї тендерної документації є договір (договори) виконаний (виконані)(не менше одного), та/або той, що виконується (не більше одного) Учасником в якості підрядника або субпідрядника, а саме: договір, який підтверджує наявність у учасника досвіду надання послуг/виконання робіт з поточного ремонту/ремонту (реставраційного)/реставрації/ капітального ремонту на об’єкті. 2) оригінал (оригінали) або копію (копії), зазначеного (зазначених) ним у таблиці за формою ІІ, аналогічного договору (аналогічних договорів), виконаного (виконаних) у повному обсязі(не менше одного), та/або того, що виконується (не більше одного). 3) оригінал (оригінали) або копію (копії) акту (актів) приймання виконаних будівельних робіт (форма №КБ-2в) та оригінал (оригінали) або копію(копії) довідки (довідок) про вартість виконаних робіт за формою № КБ-3, що свідчать про обсяг виконання наданого аналогічного договору (наданих аналогічних договорів) відповідно до інформації про виконання учасником зобов’язань за договором (кожного з наданих договорів), вказаного(вказаних) у графі 5 таблиці за формою ІІ; 4) оригінал листа-відгуку від замовника за наданим аналогічним договором (за кожним наданим аналогічним договором), інформація про який (які) наведена учасником у таблиці за формою ІІ, про належне та своєчасне виконання учасником умов договору (виконаного, або того, що виконується), (кожного з відповідних наданих аналогічних договорів).
              Статус: Активна
              Дата створення: 14-11-2024, 14:38:08
              ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ