Закупівлю оголошено - 14-11-2024, 13:06. Дата останніх змін - 14-11-2024, 13:06

Капітальний ремонт зовнішньої мережі водопостачання в/м №**** м. Дніпро

Капітальний ремонт зовнішньої мережі водопостачання в/м №**** м. Дніпро... Державна закупівля - UA-2024-11-14-008104-a Капітальний ремонт зовнішньої мережі водопостачання в/м №**** м. Дніпро від замовника Дніпровське квартирно-експлуатаційне управління від 11/14/2024 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Закупівля: UA-2024-11-14-008104-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2024-11-11-009471-a
Період уточнень
Триває
Завершився
з 14-11-2024, 13:06
по 26-11-2024, 00:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 14-11-2024, 13:06
по 29-11-2024, 00:00
Аукціон Період аукціонів
Буде визначено після завершення періоду уточнень

Період оскарження умов закупівлі - по 26-11-2024, 00:00

Відкриті торги з особливостями
Статус:Очікування пропозицій
Бюджет:
2885890.79
2 885 890,79 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Роботи
Мінімальний крок аукціону:14 429,45 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Забезпечення пропозиції:14 429,00 UAH Отримати банківську гарантію
Замовник:Дніпровське квартирно-експлуатаційне управління
ЄДРПОУ:08004581 Досьє YouControl
Контактна особа:Головань Олексій Віталійович
Телефон:380994911319
E-mail:kev_dnipro@post.mil.gov.ua
Місцезнаходження:
49005, Україна, Дніпропетровська область,Дніпро, вул. Феодосіївська, буд. 13
1



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Активний
Капітальний ремонт зовнішньої ...
2 885 890,79 UAH (з ПДВ)
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Капітальний ремонт зовнішньої мережі водопостачання в/м №**** м. Дніпро

1
робота
Україна Відповідно до документації
по 20-12-2024
45453000-7
Капітальний ремонт і реставрація


+-
Пропозиції
+ -
Документи тендеру
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічний Видалено14-11-2024, 13:05:03
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:14-11-2024, 13:06:17
      Тип документа: Тендерна документація
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:14-11-2024, 13:01:21
          Електронні тендерні вимоги
          1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Учасника процедури
          Законодавство:
          Учасник фізична особа підтверджує, що
          1 - Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
          Статус: Активна
          Дата створення: 14-11-2024, 13:04:20
          Учасник юридична особа підтверджує, що
          2 - Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
          Статус: Активна
          Дата створення: 14-11-2024, 13:04:20
          2. Вчинення економічних правопорушень
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Учасника процедури
          Законодавство:
          Учасник підтверджує, що
          1 - Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
          Статус: Активна
          Дата створення: 14-11-2024, 13:04:20
          3. Вчинення корупційних правопорушень
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Учасника процедури
          Законодавство:
          Учасник підтверджує, що
          1 - Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
          Статус: Активна
          Дата створення: 14-11-2024, 13:04:20
          Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
          Статус: Активна
          Дата створення: 14-11-2024, 13:04:20
          4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Учасника процедури
          Законодавство:
          Учасник підтверджує, що
          1 - Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
          Статус: Активна
          Дата створення: 14-11-2024, 13:04:20
          5. Порушення справ про банкрутство
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Учасника процедури
          Законодавство:
          Учасник підтверджує, що
          1 - Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
          Статус: Активна
          Дата створення: 14-11-2024, 13:04:20
          6. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
          Застосовується до:
          Замовника
          Стосується:
          Учасника процедури
          Законодавство:
          Замовник підтверджує, що
          1 - Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
          Статус: Активна
          Дата створення: 14-11-2024, 13:04:20
          7. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
          Застосовується до:
          Замовника
          Стосується:
          Учасника процедури
          Законодавство:
          Замовник підтверджує, що
          1 - Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
          Статус: Активна
          Дата створення: 14-11-2024, 13:04:20
          8. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Учасника процедури
          Законодавство:
          Учасник підтверджує, що
          1 - У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
          Статус: Активна
          Дата створення: 14-11-2024, 13:04:20
          Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
          Статус: Активна
          Дата створення: 14-11-2024, 13:04:20
          1. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          Учасник підтверджує, що
          1 - Мова тендерної пропозиції українська
          Статус: Активна
          Дата створення: 14-11-2024, 13:04:20
          2. Забезпечення тендерних пропозицій
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Лоту Капітальний ремонт зовнішньої мережі водопостачання в/м №**** м. Дніпро
          Законодавство:
          Учасник підтверджує, що
          1 - Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
          Повний опис умов та розміру надання забезпечення:
          Вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія (далі-банківська гарантія) з накладеним кваліфікованого електронного підпису гаранту (далі-банк-гарант) відповідно до вимог діючого законодавства. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 14 429,00 гривень 00 копійок Відомості Замовника для отримання банківської гарантії: Назва Замовника: Дніпровське квартирно-експлуатаційне управління Місцезнаходження Замовника: 49005, м. Дніпро, вул. Феодосіївська, 13. Код ЄДРПОУ: 08004581 IBAN № UA 028 201 720 355 15900 1 000006951 в ДКСУ м. Київ Строк дії забезпечення тендерної пропозиції учасника (банківської гарантії) має дорівнювати або перевищувати 120 (сто двадцять) днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій включно. Форма та зміст банківської гарантії повинні відповідати вимогам Наказу Мінекономіки №2628 від 14.12.2020 та вимогам постанови Правління НБУ від 15.12.2004 № 639. Гарантія має набувати чинності з дня її надання та має передбачати лише можливість сплати всієї суми, на яку вона видана (часткові сплати-заборонені). Банківська гарантія повинна бути оформлена з повним грошовим покриттям на весь строк дії такої гарантії. На підтвердження наявності грошового покриття, надається довідка з банку про наявність повного грошового покриття на весь строк дії відповідної гарантії та виписка з Банку по рахунку покриття, яка підтверджує зачислення грошового покриття на рахунок покриття , видані Банком- гарантом, завірені печаткою Банка-гаранта (у разі використання) та підписом уповноваженої особи від Банку-гаранта. Грошове покриття передбачає списання (перерахування) грошових коштів із поточного рахунку Учасника (Принципала) на рахунок покриття за банківською гарантією. Грошове покриття не може виступати забезпеченням за будь-якими іншими фінансовими зобов’язаннями. Крім того, разом із банківською гарантією надаються у електронному форматі копія витягу з Державного реєсту банків або ліцензія, копія документа про повноваження особи, котра підписує банківську гарантію. Зазначені копії повинні бути завірені банком. Банківська гарантія надається у складі тендерної пропозиції у форматі, що дає можливість перевірити кваліфікований електронний підпис банку-гаранта за допомогою ресурсу офіційного веб-сайту Центрального засвідчувального органу Міністерства юстиції України. У разі відсутності або не підтвердження КЕП банківської гарантії, подана учасником тендерна пропозиція відхиляється Замовником. Банківська гарантія повинна бути видана обслуговуючим банком, реквізити якого зазначені у довідці з відомостями про учасника. Усі витрати, пов’язані з поданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок Учасника. Замовник має право звернутися з відповідним запитом до установи, що надала гарантію, з метою підтвердження достовірності інформації щодо оформлення та надання учаснику гарантії згідно з вимогами чинного законодавства України. Тендерна пропозиція, у складі якої буде банківська гарантія, що не відповідає умовам тендерної документації, буде відхилена Замовником.
          Статус: Активна
          Дата створення: 14-11-2024, 13:04:20
          Способи підтвердження:
          Документ
          3. Забезпечення виконання договору
          Застосовується до:
          Переможця тендеру
          Стосується:
          Лоту Капітальний ремонт зовнішньої мережі водопостачання в/м №**** м. Дніпро
          Законодавство:
          Учасник підтверджує, що
          1 - Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю
          Повний опис умов та розміру надання забезпечення:
          Забезпечення виконання зобов’язань за Договором про закупівлю вноситься у розмірі 5% вартості Договору наданням грошового депозиту внесення якого підтверджується відповідним платіжним дорученням. Платіжне доручення, яке підтверджує внесення забезпечення виконання Договору, надається Замовнику не пізніше дати укладення договору підряду. Усі витрати, пов’язані з поданням забезпечення виконання договору, здійснюються за рахунок коштів Переможця.
          Статус: Активна
          Дата створення: 14-11-2024, 13:04:20
          Способи підтвердження:
          Документ
          1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Лоту Капітальний ремонт зовнішньої мережі водопостачання в/м №**** м. Дніпро
          Законодавство:
          Підтверджується, що
          1 - Інформаційна довідка, що містить інформацію про наявність у учасника основних засобів, основних будівельних машин, механізмів, обладнання та технологій, необхідних для виконання Договору про закупівлю, із зазначенням: найменування машин, механізмів, та обладнання, технологій, їх кількість, термін експлуатації, відомості про технічний стан та правові підстави наявності матеріально-технічної бази (власна, власність субпідрядника, орендується (лізинг, надання послуг тощо), необхідно зазначити № та дату договору оренди або лізингу тощо і найменування організації, в якій залучаються будівельні машини, механізми та обладнання тощо. Обов’язкова наявність наступних машин, механізмів: • Автомайстерня (Аварійна машина) 1 одиниця; • Екскаватор-навантажувач 1 одиниця; • Станція автоматична для стикового зварювання поліетиленових труб. На підтвердження інформації викладеної в довідці Учасником надаються: 2.1. Якщо машини, механізми, обладнання, тощо є власністю Учасника - свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів. 2.2. Якщо машини, механізми, обладнання та технології не є власністю учасника або субпідрядника, а залучені, то Учасником подаються дійсні та чинні, протягом всього строку дії договору про закупівлю договорів оренди (лізингу, надання послуг, тощо з додатками (зазначеними у договорі) на запропоновані машини, механізми, устаткування, обладнання та технології та акти приймання-передачі (зазначеними у договорі) учаснику таких транспортних засобів, будівельних машин, механізмів, обладнання та технологій до договорів (у разі, коли вимогами чинного законодавства та/або умовами зазначених договорів передбачено їх складання), на усі вказані у довідці будівельні машини, механізми, обладнання та технології. Учасник повинен надати лист-підтвердження орендодавця (або лізингодавця, або надавача послуг, тощо) щодо незаперечення використання його машин, механізмів обладнання та технології для надання послуг учасником за предметом закупівлі на весь термін робіт. Листи-підтвердження повинні бути отримані учасником не раніше ніж за 30 днів до дня оприлюднення оголошення. Учасник повинен підтвердити, що він має можливість базування персоналу та матеріально-технічних ресурсів для проведення робіт у Дніпропетровській області (надати копію витягу з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно, договору оренди, тощо). Якщо відповідне місце базування персоналу та матеріально-технічних ресурсів не є власністю учасника або субпідрядника, а залучені, то учасником подаються дійсні та чинні, протягом всього строку дії договору про закупівлю договорів оренди (у разі, коли вимогами чинного законодавства та/або умовами зазначених договорів передбачено їх складання), на усі відповідні місця базування персоналу та матеріально-технічних ресурсів. Додатково надається підтвердження відповідних прав власності орендодавців або субпідрядника. Учасник повинен надати лист-підтвердження орендодавця щодо незаперечення використання його власності для надання послуг учасником за предметом закупівлі на весь термін робіт. Листи-підтвердження повинні бути отримані учасником не раніше ніж за 30 днів до дня оприлюднення оголошення. У разі якщо учасник планує залучити субпідрядника(ів)/співвиконавця(ів) для підтвердження наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, то такі учасники у складі пропозиції надають довідку в довільній формі, щодо наявності у субпідрядника(ів)/співвиконавця(ів) обладнання, матеріально-технічної бази та технологій (без підтвердних документів).
          Статус: Активна
          Дата створення: 14-11-2024, 13:04:20
          Способи підтвердження:
          Документ
          2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Лоту Капітальний ремонт зовнішньої мережі водопостачання в/м №**** м. Дніпро
          Законодавство:
          Підтверджується, що
          1 - Інформаційна довідка, про наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. На підтвердження інформації, викладеної в Довідці, учаснику необхідно надати: копії/оригінали трудових книжок (перша, передостання та остання із заповнених сторінок), або копії /оригінали наказів про призначення/сумісництво, або копії/оригінали трудових договорів, копії/оригінали договорів цивільно-правового характеру не розглядаються Замовником як підтвердження кваліфікаційних вимог та їх надання буде вважатися невідповідністю тендерної пропозиції Учасника. Обов’язкова наявність наступних фахівців: • Головний інженер (обов'язкова наявність проходження навчання з охорони праці за НПАОП 0.00-1.81-18 «Правила охорони праці під час експлуатації обладнання, що працює під тиском», НПАОП 0.00-5.11-85 «Типова інструкція з організації безпечного ведення газонебезпечних робіт»); • Фахівець, який має кваліфікаційний сертифікат інженера-проектувальника у частині кошторисної документації, (обов'язкова наявність вищої або середньо-спеціальної освіти в галузі будівництва – надаються: відповідні дипломи про фахову освіту, діючий сертифікат); • Інженер з охорони праці (обов'язкова наявність проходження навчання з охорони праці за НПАОП 0.00-1.81-18 «Правила охорони праці під час експлуатації обладнання, що працює під тиском», НПАОП 0.00-5.11-85 «Типова інструкція з організації безпечного ведення газонебезпечних робіт»); • Майстер (обов'язкова наявність проходження навчання з охорони праці за НПАОП 0.00-1.81-18 «Правила охорони праці під час експлуатації обладнання, що працює під тиском», НПАОП 0.00-5.11-85 «Типова інструкція з організації безпечного ведення газонебезпечних робіт»); • Відповідні фахівці робітничих спеціальностей не менше 5 чоловік; У разі якщо учасник планує залучити субпідрядника(ів)/співвиконавця(ів) для підтвердження наявності працівників, які мають необхідні знання та досвід то такий учасники у складі пропозиції надають документи які підтверджують працевлаштування працівників у субпідрядника(ів)/співвиконавця(ів) відповідно до вимог цієї документації встановлених до самих учасників.
          Статус: Активна
          Дата створення: 14-11-2024, 13:04:20
          Способи підтвердження:
          Документ
          3. Наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів)
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Лоту Капітальний ремонт зовнішньої мережі водопостачання в/м №**** м. Дніпро
          Законодавство:
          Підтверджується, що
          1 - На підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник процедури закупівлі повинен надати: 1. Інформаційну довідку, складену в довільній формі, що підтверджує досвід виконання аналогічних договорів, яка повинна містити номер та дату аналогічного договору, назву послуги (роботи) яка закуповувалась, ціну договору, назву колишнього замовника. Учасниками зазначається та надається не менше ніж один аналогічний договір, укладений в період з 2023 по 2024 роки. 2. Копії (оригінали) аналогічних(ного) договорів (у). Зазначені договори (вір) необхідно надати з додатками, додатковими угодами, копіями довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (наданих послуг) за таким договором (форма КБ-3). 3. Позитивний (і) відгук (и) замовника (ів) за наданим(-и) аналогічним(-и) договором(-ами), у якому(-их) обов’язково має бути зазначено: дату його видачi, вихiдний номер, посилання на номер, дату та предмет укладеного договору, сума виконання договору, а також iнформацiю про якiсть наданих послуг (робіт), дотримання термінів виконання, щодо відсутності з боку замовника претензій щодо невиконання або неналежного виконання умов договору. У разі участі об’єднання учасників підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям здійснюється з врахуванням узагальнених об’єднаних показників кожного учасника такого об’єднання на підставі наданої об’єднанням інформації. Всі вказані в довідці договори, мають бути виконані в повному обсязі, з остаточною ціною цих договорів (виконаних в повному обсязі договорів) не менш ніж 100% очікуваної вартості цієї закупівлі. У розумінні даної тендерної документації, вважатимуться аналогічними договори виконання робіт з капітального ремонту будівель/споруд/приміщень/комунікацій та надання послуг з поточного ремонту будівель/споруд/приміщень/комунікацій.
          Статус: Активна
          Дата створення: 14-11-2024, 13:04:20
          Способи підтвердження:
          Документ
          4. Наявність фінансової спроможності
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Лоту Капітальний ремонт зовнішньої мережі водопостачання в/м №**** м. Дніпро
          Законодавство:
          Підтверджується, що
          1 - На підтвердження фінансової спроможності учасник процедури закупівлі має надати фінансову звітність (форма № 1, або форма № 1-м, та форма № 2 або форма № 2-м) за останній звітний період. Обсяг річного доходу (виручки) повинен бути не менш ніж очікувана вартість предмета закупівлі. Якщо учасник процедури закупівлі є новоствореним підприємством (працює менше року), учасник має надати фінансову звітність за період роботи). У разі, якщо складання та подання фінансової звітності або скороченої фінансової звітності не передбачені законодавством для учасником, учасник має надати лист пояснення із посиланням на відповідні норми Закону. У разі участі об’єднання учасників підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям здійснюється з урахуванням узагальнених об’єднаних показників кожного учасника такого об’єднання на підставі наданої об’єднанням інформації.
          Статус: Активна
          Дата створення: 14-11-2024, 13:04:20
          Способи підтвердження:
          Документ
          ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ