Період оскарження умов закупівлі - по 18-11-2024, 00:00
Оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 №1178 (зі змінами). Відповідно до пункту 38 Особливостей, дата і час розкриття тендерних пропозицій, дата і час проведення електронного аукціону визначаються електронною системою закупівель автоматично в день оприлюднення замовником оголошення про проведення відкритих торгів в електронній системі закупівель. Учасник процедури закупівлі підтверджує відсутність підстав, визначених пунктом 47 Особливостей (крім підпунктів 1 і 7 цього пункту), шляхом самостійного декларування відсутності таких підстав в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції. Дана процедура закупівлі оголошується для виконання вимог Закону України «Про дорожній рух» та Закону України «Про автомобільні дороги», а також з метою покращення вулично-дорожньої мережі та покращення доступності до адміністративної будівлі.
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 4 250 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 21 250 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Шевченківська районна адміністрація Львівської міської ради |
| ЄДРПОУ: | 04056115 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Потурай Орислава Василівна |
| Телефон: | 380322521984 |
| E-mail: | o.poturay@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 79058, Україна, Львівська область,Львів, ВУЛИЦЯ ЛИПИНСЬКОГО, будинок 11 |
4 |
ПОВІДОМЛЕННЯ з вимогою про усунення невідповідностей учаснику Приватне підприємство «РОМА» по предмету закупівлі «Поточний середній ремонт вулично-дорожньої мережі біля будику №11 на вулиці Липинського у м. Львові (ГБН Г.1-218-182:2011; ДК 021:2015 (CPV) 45230000-8)» (оголошення № UA-2024-11-13-015259-a) (у відповідності до норм пункту 43 Особливостей) 1.Перелік виявлених невідповідностей: під час розгляду тендерної пропозиції виявлено невідповідність у поданих документах, а саме: - на виконання вимог пункту 2 Частини 1 Додатку №1 до Тендерної документації учасник у складі тендерної пропозиції надав, зокрема: наказ №131-К від 31.10.2022; наказ №73-К від 03.07.2018; наказ №135-К від 02.01.2021; наказ №23-К від 11.04.2018; наказ №160-К від 06.11.2020; наказ №13-К від 13.03.2023; наказ №08-К від 10.02.2023; наказ №07-К від 31.01.2022; наказ №83-К від 07.06.2021. Однак, слід зазначити що вказані вище документи містять нечіткість, а саме відсутня частина зображення, що унеможливлює їх розгляд. Відповідно до пункту 1 Розділу ІІІ Тендерної документації у разі надання неякісних сканованих копій документів або пошкоджених електронних файлів, що унеможливлюють їх розгляд (нечітке зображення, зміщене зображення, файл не відкривається, невірний формат файлу, встановлено обмеження перегляду файлів шляхом встановлення на них паролів або у будь-який інший спосіб, тощо) такі документи Замовником не розглядаються і вважаються неподаними учасником. Зважаючи на викладене, це створює невідповідність у наданих документах та інформації. - на виконання вимог пункту 3 Частини 1 Додатку №1 до Тендерної документації учасник надав у складі тендерної пропозиції довідку від 19.11.2024 №1627/11/24 про наявність досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору. Відповідно до вказаної довідки в учасника наявний досвід виконання договору укладеного у 2021 році на суму 9 610 477,00 тис. грн. Однак, відповідно до наданого у складі тендерної пропозиції скан-копії договору від 13.07.2021 №65-07/21 та додаткової угоди №3 від 29.12.2022 до даного договору ціна договору становила 9 610 477,00 грн. Зважаючи на викладене, це створює невідповідність у наданій інформації та документах. - вимогами пункту 3 Частини 1 Додатку №1 до Тендерної документації учасники на підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору повинні надати, зокрема, скан-копiєю (-ми) документу (-ів) на підтвердження фактичного надання послуг за аналогічним (-и) договором (-ами), зазначеного (-их) в наданій Учасником Довідці (акти виконаних робіт, тощо). Однак, всупереч даної вимоги в складі тендерної пропозиції відсутні документи що підтведжують фактичне виконання договору від 13.07.2021 №65-07/21. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: вимоги пункту 2 Частини 1 Додатку №1 до Тендерної документації; вимоги пункту 3 Частини 1 Додатку №1 до Тендерної документації. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - надати скан-копії наказу №131-К від 31.10.2022, наказу №73-К від 03.07.2018, наказу №135-К від 02.01.2021, наказу №23-К від 11.04.2018, наказу №160-К від 06.11.2020, наказу №13-К від 13.03.2023, наказу №08-К від 10.02.2023, наказу №07-К від 31.01.2022 та наказу№83-К від 07.06.2021 прийнятними для читання; - усунути невідповідності що міститься у довідці від 19.11.2024 №1627/11/24 в частині зазначення суми договору; - надати скан-копію (-ї) документу (-ів) що підтведжують фактичне виконання договору від 13.07.2021 №65-07/21.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.