Період оскарження умов закупівлі - по 17-11-2024, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 2 912 496 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 58 300 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | АТ "УКРГАЗВИДОБУВАННЯ" |
| ЄДРПОУ: | 30019775 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://ugv.com.ua/ |
| Контактна особа: | Марина Михайліченко |
| Телефон: | +380532515489 |
| E-mail: | maryna.s.mykhailiche@ugv.com.ua |
| Місцезнаходження: | 04053, Україна, м. Київ,м. Київ, Шевченківський район ВУЛИЦЯ КУДРЯВСЬКА будинок 26/28 |
2 |
ПРОТОКОЛ №358 від 26.11.2024 щодо прийняття рішення Уповноваженою особою Центрального закупівельно-логістичного центру АТ «Укргазвидобування» (код ЄДРПОУ 30019775) ПОРЯДОК ДЕННИЙ: Щодо продовження строку розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА ФІРМА "ХІМЗАХИСТ", Код ЄДРПОУ/ ІПН 38869215, процедури закупівлі відкриті торги у порядку, визначеному Особливостями здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затвердженими постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (зі змінами, надалі - Закон, Особливості) по предмету: Ц_25П-004_ДК 021:2015-45440000-3-Фарбування та скління (Ремонт антикорозійного покриття на Яблунівському ВПГ). ідентифікатор закупівлі: UA-2024-11-11-015048-a та вжиття у зв’язку з цим заходів, передбачених п. 41 Особливостей. РОЗГЛЯДАВ: Інформацію, розміщену в електронній системі закупівель (my.zakupivli.pro), згідно якої у процедурі закупівлі відкриті торги у порядку, визначеному Особливостями, по предмету: Ц_25П-004_ДК 021:2015-45440000-3-Фарбування та скління (Ремонт антикорозійного покриття на Яблунівському ВПГ) розпочалася кваліфікація тендерної пропозиції учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА ФІРМА "ХІМЗАХИСТ" Код ЄДРПОУ/ ІПН 38869215, з ціною пропозиції 2 858 496,00 грн. з ПДВ. Службову записку відповідального закупника (ВЗРтаП ЦЗЛЦ АТ «Укргазвидобування») №306.1/10106-С від 25.11.2024 згідно якої, у зв’язку із великою кількістю документів, завантажених в електронну систему закупівель, необхідних для проведення перевірки необхідно продовжити строк розгляду тендерної пропозиції учасника. Пунктом 41 Особливостей передбачено, що розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 цих особливостей. Відповідно до ч. 10 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» строк розгляду тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. При цьому, згідно пункту 43 Особливостей якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. ВИРІШИВ: 1. Продовжити строк розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА ФІРМА "ХІМЗАХИСТ", Код ЄДРПОУ/ ІПН 38869215, до 20 робочих днів. 2. Оприлюднити в електронній системі закупівель повідомлення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції відповідно до п. 41 Особливостей та ч. 10 ст. 29 Закону. Уповноважена особа Володимир ПРИСТАВКА
Пункт 1: 1.Перелік виявлених невідповідностей: Учасником надано ВІДОМОСТІ ПРО ДОСВІД ВИКОНАННЯ АНАЛОГІЧНИХ ДОГОВОРІВ щодо предмету закупівлі: Ц_25П-004_ДК 021:2015-45440000-3-Фарбування та скління (Ремонт антикорозійного покриття на Яблунівському ВПГ) (файл «Відомості про досвід вик аналог договор..pdf») в яких некоректно зазначено назву та адресу Замовника, а саме: - В Договорі №1905000056 від 06.05.2019 (файл «Досвід Договір 1905000056 pdf.») та в Договорі №1908000075 від 09.08.2019 (файл «Договір pdf.») – Замовником вказано «Акціонерне товариство «Укртрансгаз» в особі філії «Оператор газосховищ України», проте у ВІДОМОСТЯХ зазначено «Філія Оператор газосховищ України» АТ «Укртрансгаз»; - в реквізитах сторін в Договорі №29-02/21-21 від 03.08.2021 (файл «Проект договору ПР ПП Броди-Держкордон ІІч. pdf.») зазначено адресу Замовника «вул. Московська, 32/2, м.Київ, 01010», проте у ВІДОМОСТЯХ зазначено «вул. Князів Острозьких, будинок 32/2». 2.Вимога тендерної документації та посилання на неї, щодо якої виявлені невідповідності: Підпункт 1. пункту 1 частини 1.1 розділу І. «Кваліфікаційні критерії та інші вимоги до учасників закупівель, критерії оцінки відповідності учасників закупівель встановленим критеріям та вимогам» Додатку №1 до ТД: 1. Надати довідку/лист в довільній формі за підписом керівника Учасника /посадової особи або представника Учасника, до повноважень яких належить підписання документів, які входять до складу тендерної пропозиції про виконання *аналогічного (-их) договору (-ів) щодо виконання робіт/надання послуг із зазначенням предмета договору або складу/наповнення договору роботами/ послугами, що відповідає предмету закупівлі та вважається *аналогічним(-ми). (достатньо інформації про один договір). Вимоги до інформації, що має бути надана в довідці/листі, Учасником, зокрема: найменування замовника, ЄДРПОУ, адреса та контактний телефон замовника(-ів) за договором, номер договору, предмет договору або склад/наповнення договору роботами/ послугами, наявність претензійної роботи; 3.Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Долучити до матеріалів пропозиції оновлену довідку/лист в довільній формі про виконання аналогічного (-их) договору (-ів) щодо виконання робіт/надання послуг із зазначенням предмета договору або складу/наповнення договору роботами/ послугами, що відповідає предмету закупівлі та вважається аналогічним(-ми). (достатньо інформації про один договір), зазначивши коректну назву Замовника відносно Договорів №п/п 1 та №п/п 3 «Акціонерне товариство «Укртрансгаз» в особі філії «Оператор газосховищ України»» та зазначивши коректну назву вулиці Замовника відносно Договору №п/п 2 «вул. Князів Острозьких, будинок 32/2 (вул. Московська, будинок 32/2)». Пункт 2: 1.Перелік виявлених невідповідностей: Учасником в ЛИСТІ щодо повноважень посадових осіб (файл «Довідка щодо повноважень pdf.») зазначив одним з документів, що підтверджують повноваження посадових осіб або представника учасника щодо підпису документів тендерної пропозиції та договору про закупівлю, «4.Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань». Однак даний документ не надано в складі тендерної пропозиції. 2.Вимога тендерної документації та посилання на неї, щодо якої виявлені невідповідності: Підпункт 1-2. пункту 1 частини 1.2 розділу І. «Кваліфікаційні критерії та інші вимоги до учасників закупівель, критерії оцінки відповідності учасників закупівель встановленим критеріям та вимогам» Додатку №1 до ТД: 1. Надати лист в складі тендерної пропозиції за підписом керівника по формі Додатку №1.1 до тендерної документації із зазначенням посадових осіб або представників учасника, до повноважень яких належить підписання документів, які входять до складу тендерної пропозиції та договору про закупівлю, в якому окремо зазначити: - службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено на підписання тендерної пропозиції; - службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено на підписання договору з боку учасника, та зазначити у листі перелік документів, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника щодо підпису документів тендерної пропозиції та договору про закупівлю, зокрема таких, як: протокол засновників, або наказ про призначення, або довіреність (доручення) або будь-який інший документ, що підтверджує повноваження посадової особи або представника учасника на підписання документів тендерної пропозиції та договору про закупівлю, статут або інший установчий документ. 2. Надати у складі тендерної пропозиції скановані копії документів, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника щодо підпису документів тендерної пропозиції та договору про закупівлю, зокрема таких, як: протокол засновників або наказ про призначення, або довіреність (доручення), або будь-який інший документ, що підтверджує повноваження посадової особи або представника учасника на підписання документів тендерної пропозиції та договору про закупівлю. 3.Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Долучити до матеріалів пропозиції АБО Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, АБО надати ОНОВЛЕНИЙ ЛИСТ щодо повноважень посадових осіб по формі Додатку №1.1 до тендерної документації без посилання на «Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань». Пункт 3: 1.Перелік виявлених невідповідностей: Учасником в складі пропозиції надано ДОЗВІЛ №040.14.35 від 29.01.2014 р. (файл «040.14.35 pdf.») в якому зазначено термін його дії «до 28.01.2024 року» та Постанову Кабміну від 24 березня 2022 р. №357 «Деякі питання виконання робіт підвищеної небезпеки та експлуатації (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки на період дії воєнного стану» (файл «Постанова № 357 від 24.03.22.- Про Дозволи та Декларації)». Відповідно до Постанови №357: «4) строк дії документів дозвільного характеру на експлуатацію машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки та на виконання робіт підвищеної небезпеки, який закінчився в період дії воєнного стану, автоматично продовжується на період дії воєнного стану і протягом одного місяця після його припинення чи скасування». Однак, Законом України «Про затвердження Указу Президента України "Про продовження строку дії воєнного стану в Україні" від 29 жовтня 2024 року №4024-IX затверджено Указ Президента України від 28 жовтня 2024 року № 740/2024 "Про продовження строку дії воєнного стану в Україні» згідно якого продовжено строк дії воєнного стану в Україні з 05 години 30 хвилин 10 листопада 2024 року строком на 90 діб. Відповідно строк дії вищевказаного Дозволу закінчується 08.03.2024 року, що свідчить, що він не дійсний на весь період надання послуг (до 31.12.2025 р.). 2.Вимога тендерної документації та посилання на неї, щодо якої виявлені невідповідності: Підпункт 1. пункту 2 частини 1.2 розділу І. «Кваліфікаційні критерії та інші вимоги до учасників закупівель, критерії оцінки відповідності учасників закупівель встановленим критеріям та вимогам» Додатку №1 до ТД: 1. Надати скан-копії (з оригіналу або з копії) з документів для підтвердження наявності виданих на Учасника закупівлі дозвільних документів відповідно до вимог чинного законодавства, а саме: 1.1. Дозволу(-ів) уповноваженого органу (Держпраці) та/або Декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці*, що підтверджує право Учасника на виконання робіт підвищеної небезпеки за місцем виконання робіт підвищеної небезпеки та/або експлуатації (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки: за постійним місцезнаходженням об’єкта Замовника або за місцем виконання робіт/експлуатації, що змінюється (Полтавської області або територія України), виданої відповідно до Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 26 жовтня 2011 р. № 1107 зі змінами), а саме: * роботи у вибухопожежонебезпечних зонах; * роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 метра; * верхолазні роботи. У випадку, коли надані дозвільні документи не дійсні на весь період надання послуг, то Учасник у складі своєї пропозиції повинен надати Гарантійний лист в довільній формі, в якому зобов’язується продовжити термін дії дозвільного документу на термін, що не менший за період надання послуг. *-формулювання назв видів робіт у вищезазначених пунктах ліцензій, дозволів, декларацій може відрізнятися від зазначених у тендерній документації (залежно від часу видачі зазначених документів) або відповідно до визначення, що зазначалося у попередніх редакціях законодавчих актів але за умови чинності дозвільного(-их) документів). АБО Надати довідку/лист в довільній формі за підписом керівника Учасника/ Уповноваженої особи Учасника з посиланням на місце оприлюднення дозвільних документів, у разі якщо згідно із чинним законодавством паперові ліцензії, дозволи, декларації не видаються/не реєструються. 3.Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Долучити до матеріалів пропозиції Гарантійний лист в довільній формі, в якому Учасник зобов’язується продовжити термін дії дозвільного документу на термін, що не менший за період надання послуг. Пункт 4: 1.Перелік виявлених невідповідностей: Учасником не надано заповненого Опитувальника Контрагента - юридичної особи згідно Додатку №5 «Опитувальник Контрагента - юридичної особи» до Тендерної Документації. 2.Вимога тендерної документації та посилання на неї, щодо якої виявлені невідповідності: Пункт 1 розділу ІІ. «Інші документи, що вимагаються Замовником для завантаження учасниками до кінцевого строку подання тендерних пропозицій» Додатку №1 до ТД: 1. Додаток №5 «Опитувальник Контрагента - юридичної особи» (надається учасниками-юридичними особами). 3.Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Долучити до матеріалів пропозиції Опитувальник контрагента - юридичної особи (далі–Опитувальник), форма якого передбачена Додатком № 5 до тендерної документації, а саме: надати заповнену та підписану Анкету (із зазначенням дати заповнення опитувальника, МП за наявності, Підпис, ПІБ)., та Додаток – структура власності. До уваги Учасника: документи/інформація, які надаються учасником на виконання «Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей», створюються та подаються з урахуванням вимог п.1 «Зміст і спосіб подання тендерних пропозицій» Розділу ІІІ. «Інструкція з підготовки тендерних пропозицій» тендерної документації шляхом накладання кваліфікованого електронного підпису або удосконаленого електронного підпису, який базується на кваліфікованому сертифікаті відкритого ключа, учасника процедури закупівлі або уповноваженої особи учасника процедури закупівлі.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.