Період оскарження умов закупівлі - по 13-11-2024, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 242 398 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 2 423,98 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Управління освіти Чернігівської міської ради |
| ЄДРПОУ: | 02147598 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Ольга Количева |
| Телефон: | +380462676319 |
| E-mail: | kolycheva.o@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 14013, Україна, Чернігівська область,м. Чернігів, просп. Перемоги, 141 |
1 |
Вимога про усунення невідповідностей: 1) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності): 1.1. Згідно розділу 1 Додатку 1 до Тендерної документації учасник у складі закупівлі повинен надати Довідку за встановленою формою 2 за власноручним підписом уповноваженої особи учасника, яка завірена печаткою (за наявності), в якій зазначається наступна інформація: наявність працівників відповідної кваліфікації, які будуть залучені для виконання ремонтних робіт, що є предметом закупівлі, які мають необхідні знання та досвід. До довідки додати документ на кожного працівника, зазначеного в довідці, який засвідчує трудові відносини такого працівника з учасником (штатний розпис/ трудовий договір/ цивільно-правовий договір/ договір про надання послуг/інший документ, копії наказів тощо). копії документів для інженера з охорони праці, що підтверджують проходження навчання з охорони праці (посвідчення та протокол). 1.2. Згідно розділу 1 Додатку 1 до Тендерної документації учасник у складі закупівлі повинен надати Довідка (форма 1) з інформацією про наявність виконання аналогічного (них) договору (рів) за предметом закупівлі з підтверджуючими документами: - копією договору з усіма додатками та додатковими угодами (у випадку наявності), які є невід’ємною частиною договору; - додатково до договору потрібно надати підтверджуючі документи його виконання (позитивний відгук від контрагента про виконання договору та акти виконаних робіт). Інформація надається про повністю виконаний договір, строк дії якого закінчено. Аналогічним договором є договір на виконання ремонту в закладі освіти за ЄДК 021:2015, згідно розділу І п.4 цієї тендерної документації. 1.3.Згідно розділу 3 Додатку 1 тендерної документації учасник у складі закупівлі повинен надати сканований друкований розрахунок ціни (електронний файл формату pdf та ims) на запропоновану вартість виконання робіт, що відповідає сумі закупівлі з урахуванням технологій у діючій версії програмного комплексу АВК, а саме: - Договірна ціна. - Зведений кошторисний розрахунок. - Локальний кошторис на будівельні роботи з розрахунком одиничної вартості. - Підсумкова відомість ресурсів до локального кошторису* - Розрахунок загальновиробничих витрат до локального кошторису. - Календарний план-графік. При складанні ціни пропозиції (договірної ціни) на виконання робіт учасник повинен керуватись чинними державними будівельними нормативами. Також Учасник повинен підтвердити наявність чинної ліцензії на використання програмного комплексу АВК-5 або ІВК або іншого аналогічного Програмного Комплексу для виконання відповідних кошторисних розрахунків, дійсної на момент подання пропозиції. *У документах, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси, обов’язково має зазначатися така інформація: найменування матеріального ресурсу (з характеристиками), одиниця його виміру, кількість, відпускна ціна, а також вартість транспортування та заготівельно-складські витрати, а також країна походження товару щодо кожної номенклатурної позиції). 2) Перелік виявлених невідповідностей: 2.1. У складі пропозиції не надано довідку за встановленою формою 2 за власноручним підписом уповноваженої особи учасника, яка завірена печаткою (за наявності), в якій зазначається наступна інформація: наявність працівників відповідної кваліфікації, які будуть залучені для виконання ремонтних робіт, що є предметом закупівлі, які мають необхідні знання та досвід і копії документів для інженера з охорони праці, що підтверджують проходження навчання з охорони праці (посвідчення та протокол). 2.2. У складі пропозиції не надано додаткові угоди, які є невід’ємною частиною договору. 2.3. У складі пропозиції не надано підсумкову відомість ресурсів до локального кошторису*, що містить інформацію про ціни на матеріальні ресурси, обов’язково має зазначатися така інформація: найменування матеріального ресурсу (з характеристиками), одиниця його виміру, кількість, відпускна ціна, а також вартість транспортування та заготівельно-складські витрати, а також країна походження товару щодо кожної номенклатурної позиції). Також не надано календарний план-графік. 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 3.1. Надати довідку за встановленою формою 2 за власноручним підписом уповноваженої особи учасника, яка завірена печаткою (за наявності), в якій зазначається наступна інформація: наявність працівників відповідної кваліфікації, які будуть залучені для виконання ремонтних робіт, що є предметом закупівлі, які мають необхідні знання та досвід і копії документів для інженера з охорони праці, що підтверджують проходження навчання з охорони праці (посвідчення та протокол). 3.2. Надати додаткові угоди, які є невід’ємною частиною договору. 3.3. Надати підсумкову відомість ресурсів до локального кошторису*, що містить інформацію про ціни на матеріальні ресурси, обов’язково має зазначатися така інформація: найменування матеріального ресурсу (з характеристиками), одиниця його виміру, кількість, відпускна ціна, а також вартість транспортування та заготівельно-складські витрати, а також країна походження товару щодо кожної номенклатурної позиції) та календарний план-графік.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.