Період оскарження умов закупівлі - по 20-11-2024, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 14 591 370 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Роботи |
| Мінімальний крок аукціону: | 72 956,85 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Забезпечення пропозиції: | 70 000 UAH |
| Замовник: | Державний навчальний заклад "Сумське вище професійне училище будівництва та автотранспорту" |
| ЄДРПОУ: | 02549411 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://autovpu.sumy.ua |
| Контактна особа: | Людмила Рута |
| Телефон: | +380509251884 |
| E-mail: | sumysplbtaa@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 40013, Україна, Сумська область,м.Суми, пров. Гетьманський, буд.12 |
4 |
1. Відповідно до вимог підпункту 2.3. пункту 2 «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» Розділу 1 «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону» Додатку 1 до тендерної документації обов’язковою умовою є наявність в учасника посвідчень про навчання та перевірку знань з питань охорони праці та пожежної безпеки, зокрема: - для виконроба (виконавця робіт) та/або головного інженера та/або інженера з охорони праці та працівників/осіб інших робітничих спеціальностей - посвідчення про перевірку знань з правил охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями (НПАОП 0.00-1.71-13). Проте у складі тендерної пропозиції Учасника відсутнє посвідчення про перевірку знань з правил охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями (НПАОП 0.00-1.71-13) працівників/осіб інших робітничих спеціальностей, а саме: Лейка Євген Миколайович та Сорокін Максим Володимирович. Таким чином, для усунення зазначеної невідповідності, Учаснику необхідно у строк, визначений Особливостями надати посвідчення про перевірку знань з правил охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями (НПАОП 0.00-1.71-13) на працівників/осіб інших робітничих спеціальностей, а саме: Лейка Євген Миколайович та Сорокін Максим Володимирович. 2. Відповідно до вимог підпункту 3. пункту 3 «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» Розділу 1 «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону» Додатку 1 до тендерної документації наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом договору (договорів) - підтверджується наданням не менше двох копій договорів в повному обсязі, які повинні свідчити, що учасник має досвід виконання аналогічних договорів, та підтверджуючих документів щодо виконання цього договору (акти виконаних робіт за формою КБ-2в та довідка про вартість виконаних робіт КБ-3) та листами відгуками від замовників. У складі тендерної пропозиції Учасником надано договори, проте не в повному обсязі зокрема: - Договір № 0111 від 02.10.2023 з ФОП Марочкін Данило Ігорович, згідно умов розділу ХІІІ якого невідємними частинами договору є зокрема Додаток № 4 Відомість ресурсів. Проте у складі тендерної пропозиції Додаток № 4 Відомість ресурсів до Договору № 0111 від 02.10.2023 з ФОП Марочкін Данило Ігорович - відсутній; - Договір № 1 від 22.11.2023 з закладом дошкільної освіти (ясла-садок) № 1 "Ромашка" Сумської міської ради. Проте у складі тендерної прпозиції не надано додаткові угоди до договору, які є його невід’ємними частинами. Таким чином, для усунення зазначеної невідповідності, Учаснику необхідно у строк, визначений Особливостями надати Додаток № 4 Відомість ресурсів до Договору № 0111 від 02.10.2023 з ФОП Марочкін Данило Ігорович та додаткові угоди до Договору № 1 від 22.11.2023 з закладом дошкільної освіти (ясла-садок) № 1 "Ромашка" Сумської міської ради. 3. Відповідно до вимог пункту 6 Розділу 3 «Інша інформація та документи, що надаються учасником» Додатку 1 до тендерної документації учасник має надати копію свідоцтва платника єдиного податку або копія Витягу з реєстру платників єдиного податку (для платників єдиного податку). Проте у складі тендерної пропозиції Учасника відсутній вищезазначений документ. Таким чином, для усунення зазначеної невідповідності, Учаснику необхідно у строк, визначений Особливостями надати копію свідоцтва платника єдиного податку або копія Витягу з реєстру платників єдиного податку (для платників єдиного податку). 4. Відповідно до вимог пункту 16 Розділу 3 «Інша інформація та документи, що надаються учасником» Додатку 1 до тендерної документації учасник має надати документ, що містить інформацію про ціни на матеріальні ресурси де обов’язково має зазначатися така інформація: найменування матеріального ресурсу (з характеристиками), одиниця його виміру, кількість, відпускна ціна, а також вартість транспортування та заготівельно-складські витрати, а також країна походження товару щодо кожної номенклатурної позиції. Проте у складі тендерної пропозиції Учасника відсутній вищезазначений документ. Таким чином, для усунення зазначеної невідповідності, Учаснику необхідно у строк, визначений Особливостями надати документ, що містить інформацію про ціни на матеріальні ресурси де обов’язково має зазначатися така інформація: найменування матеріального ресурсу (з характеристиками), одиниця його виміру, кількість, відпускна ціна, а також вартість транспортування та заготівельно-складські витрати, а також країна походження товару щодо кожної номенклатурної позиції. У випадку не виправлення виявлених замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах у визначений строк, пропозиція учасника буде відхилена згідно підпункту 1 пункту 44 Особливостей: «учасник процедури закупівлі: не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей».
ПОВІДОМЛЕННЯ З ВИМОГОЮ ПРО УСУНЕННЯ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ 1. Відповідно до вимог підпункту 1.2. пункту 1 «Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» Розділу 1 «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону» Додатку 1 до тендерної документації Учасник має надати документальне підтвердження наявності: - Автомобільний кран вантажопідйомністю не менше 20т; - Зварювальний апарат; - Дрель електрична; - Маніпулятор; - Самоскид; - Перфоратор електричний. Для підтвердження наявності зазначених у довідці транспортних засобів (транспортного засобу) необхідно надати наступні документи: - для підтвердження наявності власних транспортних засобів (машин) мають бути надані скановані копії технічних паспортів або свідоцтв про реєстрацію ТЗ. Якщо зазначені в довідці транспортні засоби (машини) не перебувають у власності учасника, а знаходяться в користуванні за договорами оренди, суборенди за договором надання послуг тощо, в такому випадку, учасник повинен надати такі договори (які повинні бути строком дії не менше ніж до 31.12.2025) разом із сканованими копіями технічних паспортів або свідоцтв про реєстрацію ТЗ, що підтверджують право власності/користування орендодавця, лізингодавця, виконавця за договором надання послуг. Для підтвердження наявності зазначеного у довідці обладнання, інструмента необхідно надати наступні документи: - документи щодо підтвердження право власності (копії технічних паспортів або копію інвентаризаційного опису необоротних активів або бухгалтерську довідку щодо відображення в бухгалтерському обліку) або договір (и) оренди обладнання з документами, що свідчать про користування обладнанням (документи повинні бути строком дії не менше ніж до 31.12.2025) разом з документами, що підтверджують право власності орендодавця на зазначене обладнання. У складі тендерної пропозиції Учасника міститься Довідка про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій учасника, проте відсутнє документальне підтвердження наявності: - Автомобільний кран вантажопідйомністю не менше 20т; - Зварювальний апарат; - Дрель електрична; - Маніпулятор; - Самоскид; - Перфоратор електричний у спосіб та згідно вимог підпункту 1.2. пункту 1 «Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» Розділу 1 «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону» Додатку 1 до тендерної документації. Таким чином, для усунення зазначеної невідповідності, Учаснику необхідно у строк, визначений Особливостями надати документальне підтвердження наявності: - Автомобільний кран вантажопідйомністю не менше 20т; - Зварювальний апарат; - Дрель електрична; - Маніпулятор; - Самоскид; - Перфоратор електричний. Для підтвердження наявності зазначених у довідці транспортних засобів (транспортного засобу) необхідно надати наступні документи: - для підтвердження наявності власних транспортних засобів (машин) мають бути надані скановані копії технічних паспортів або свідоцтв про реєстрацію ТЗ. Якщо зазначені в довідці транспортні засоби (машини) не перебувають у власності учасника, а знаходяться в користуванні за договорами оренди, суборенди за договором надання послуг тощо, в такому випадку, учасник повинен надати такі договори (які повинні бути строком дії не менше ніж до 31.12.2025) разом із сканованими копіями технічних паспортів або свідоцтв про реєстрацію ТЗ, що підтверджують право власності/користування орендодавця, лізингодавця, виконавця за договором надання послуг. Для підтвердження наявності зазначеного у довідці обладнання, інструмента необхідно надати наступні документи: - документи щодо підтвердження право власності (копії технічних паспортів або копію інвентаризаційного опису необоротних активів або бухгалтерську довідку щодо відображення в бухгалтерському обліку) або договір (и) оренди обладнання з документами, що свідчать про користування обладнанням (документи повинні бути строком дії не менше ніж до 31.12.2025) разом з документами, що підтверджують право власності орендодавця на зазначене обладнання. 2. Відповідно до вимог підпункту 2.3. пункту 2 «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» Розділу 1 «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону» Додатку 1 до тендерної документації обов’язковою умовою є наявність в учасника посвідчень про навчання та перевірку знань з питань охорони праці та пожежної безпеки, зокрема: - для керівника та/або головного інженера та/або інженера з охорони праці та/або виконроба (виконавця робіт) - посвідчення про спеціального навчання з пожежно-технічного мінімуму. відсутні посвідчення. Проте у складі тендерної пропозиції Учасника відсутнє посвідчення про спеціального навчання з пожежно-технічного мінімуму для керівника та/або головного інженера та/або інженера з охорони праці та/або виконроба (виконавця робіт). Крім того, у складі тендерної пропозиції містяться Посвідчення № 040-2023/10 Біцак Андрій Юрійович, Посвідчення № 040-2023/11 Біцак Юрій Андрійович та Посвідчення № 040-2023/12 Захаров Максим Євгенович – зворотній бік яких поганої якості, не чіткі та не розбірливі для читання. Таким чином, для усунення зазначеної невідповідності, Учаснику необхідно у строк, визначений Особливостями надати посвідчення про спеціального навчання з пожежно-технічного мінімуму для керівника та/або головного інженера та/або інженера з охорони праці та/або виконроба (виконавця робіт) та чіткі та розбірливі для читання Посвідчення № 040-2023/10 Біцак Андрій Юрійович, Посвідчення № 040-2023/11 Біцак Юрій Андрійович та Посвідчення № 040-2023/12 Захаров Максим Євгенович. 3. Відповідно до вимог підпункту 3. пункту 3 «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» Розділу 1 «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону» Додатку 1 до тендерної документації наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом договору (договорів) - підтверджується наданням не менше двох копій договорів в повному обсязі, які повинні свідчити, що учасник має досвід виконання аналогічних договорів, та підтверджуючих документів щодо виконання цього договору (акти виконаних робіт за формою КБ-2в та довідка про вартість виконаних робіт КБ-3) та листами відгуками від замовників. Аналогічним договором буде вважатися договір подібний за змістом та предметом закупівлі. У складі тендерної пропозиції Учасником надано: - Договір субпідряду № 30 від 29.07.2020, предметом закупівлі якого є роботи «Енергоефективна термомодернізація (капітальний ремонт) будівлі стаціонару (новий корпус, 3-х поверхова будівля) комунального некомерційного підприємства «Дитяча клінічна лікарня Святої Зінаїди» Сумської міської ради»; - Договір підряду № 159 від 14.08.2019, предметом якого є «Енергоефективна термомодернізація (капітальний ремонт) будівлі стаціонару (старий корпус А2, 3-х поверхова будівля) комунального некомерційного підприємства «Дитяча клінічна лікарня Святої Зінаїди» Сумської міської ради» за адресою: м. Суми, вул. Троїцька, 28». Таким чином Учасником надано договори на виконання робіт з енергоефективної термомодернізації (капітальний ремонт) будівлі, у той час як предметом закупівлі є капітальний ремонт підвалу як споруди подвійного призначення з захисними властивостями ПРУ будівлі». Ураховуючи зазначене вище, учасник не підтвердив досвід виконання аналогічних договорів щодо виконання робіт з капітального ремонту підвалу як споруди подвійного призначення з захисними властивостями ПРУ будівлі тощо. Надані договори не є аналогічним, подібним за змістом та предметом закупівлі. Таким чином, для усунення зазначеної невідповідності, Учаснику необхідно у строк, визначений Особливостями надати не менше двох копій договорів в повному обсязі, які свідчать, що учасник має досвід виконання аналогічних договорів, та підтверджуючі документи щодо виконання цих договорів (акти виконаних робіт за формою КБ-2в та довідка про вартість виконаних робіт КБ-3) та листи відгуки від замовників до цих договорів. Аналогічним договором вважається договір подібний за змістом та предметом закупівлі, наприклад капітальний ремонт підвалу як споруди подвійного призначення з захисними властивостями ПРУ будівлі, тощо. 4. Відповідно до вимог пункту 8-9 «Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» Розділу 3 «Інша інформація та документи, що надаються учасником» Додатку 1 до тендерної документації учасник має надати: - Чинний Сертифікат системи екологічного менеджменту за стандартами ДСТУ ISO 14001:2015, виданого на ім'я учасника та звіт (чи інший документ) про наглядовий аудит, підтверджуючий чинність сертифікату стосовно КВЕД 41.20. «Будівництво житлових і нежитлових будівель» або ДКПП 41.00.4 «Будування нежитлових будівель (нове будівництво, реконструкція, капітальний і поточні ремонти.)». - Чинний Сертифікат системи менеджменту охорони здоров’я та безпеки праці за стандартами ДСТУ ISO 45001:2019/45001:2018, виданого на ім'я учасника та звіт (чи інший документ) про наглядовий аудит, підтверджуючий чинність сертифікату стосовно КВЕД 41.20. «Будівництво житлових і нежитлових будівель» або ДКПП 41.00.4 «Будування нежитлових будівель (нове будівництво, реконструкція, капітальний і поточні ремонти.)». У складі тендерної пропозиції Учасника містяться сертифікат Сертифікат системи екологічного менеджменту за стандартами ДСТУ ISO 14001:2015 та Сертифікат системи менеджменту охорони здоров’я та безпеки праці за стандартами ДСТУ ISO 45001:2019/45001:2018, проте вони скановані лише частково: не видно печатки та підпису на сертифікатах. Таким чином, для усунення зазначеної невідповідності, Учаснику необхідно у строк, визначений Особливостями надати сканований у повному обсязі чинний Сертифікат системи екологічного менеджменту за стандартами ДСТУ ISO 14001:2015, виданого на ім'я учасника стосовно КВЕД 41.20. «Будівництво житлових і нежитлових будівель» або ДКПП 41.00.4 «Будування нежитлових будівель (нове будівництво, реконструкція, капітальний і поточні ремонти.)» та чинний Сертифікат системи менеджменту охорони здоров’я та безпеки праці за стандартами ДСТУ ISO 45001:2019/45001:2018, виданого на ім'я учасника стосовно КВЕД 41.20. «Будівництво житлових і нежитлових будівель» або ДКПП 41.00.4 «Будування нежитлових будівель (нове будівництво, реконструкція, капітальний і поточні ремонти.)». У випадку не виправлення виявлених замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах у визначений строк, пропозиція учасника буде відхилена згідно підпункту 1 пункту 44 Особливостей: «учасник процедури закупівлі: не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей». Відповідно до пункту 43 Особливостей, повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей необхідно розмістити в електронній системі закупівель у строк не менше ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.