Період оскарження умов закупівлі - по 17-11-2024, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 2 780 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Роботи |
| Мінімальний крок аукціону: | 13 900 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Комунальне некомерційне підприємство "Прикарпатський обласний центр служби крові Івано-Франківської обласної ради" |
| ЄДРПОУ: | 01993138 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Віра Бойчук |
| Телефон: | +380342789023 |
| E-mail: | ospkif@meta.ua |
| Місцезнаходження: | Україна |
4 |
Відповідно до умов тендерної документації замовника а саме Додатку 2 на підтвердження відповідності учасника кваліфікаційному критерію учасник у складі своєї тендерної пропозиції повинен був надати: 1. Гарантійний лист про те що гарантійний термін на обладнання, яке буде встановлюватись повинен становити не менше 5 років на інвертор та не менше 12 років на фотоелектричний модуль. Учасник на підтвердження гарантійного терміну на обладнання надає у складі тендерної пропозиції гарантійний лист, у якому зазначає найменування обладнання, яке буде використовуватись та гарантійний термін. Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції дані документи надано з деякими невідповідностями . Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями 1. Гарантійний лист щодо гарантійного терміну на обладнання, яке буде встановлюватись та який буде становити не менше 5 років на інвертор та не менше 12 років на фотоелектричний модуль. Учасник на підтвердження гарантійного терміну на обладнання надає у складі тендерної пропозиції гарантійний лист, у якому зазначає найменування обладнання, яке буде використовуватись та гарантійний термін
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.