Закупівля здійснюється відповідно до ПКМУ 1275 від 11.11.2022 Деякі питання здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 7 554 310 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Роботи |
| Мінімальний крок аукціону: | 37 771,55 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Розгляд пропозицій: | Поступовий |
| Мінімальна кількість пропозицій: | 1 |
| Наявність прекваліфікації: | Ні |
| Замовник: | Військова частина 3002 НГУ |
| ЄДРПОУ: | 08682683 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Савчук Роман |
| Телефон: | +380322634214 |
| E-mail: | r.savchuk@ngu.gov.ua |
| Місцезнаходження: | 79060, Україна, Львівська область,Львів, м. Львів |
4 |
Під час розгляду пропозиції учасника спрощеної закупівлі виявлено невідповідність у документах, подання яких вимагалося оголошенням про проведення спрощеної закупівлі. Документи, зазначені в Додатку №1 «Документи, які надаються Учасниками для підтвердження відповідності вимогам документації», подано не в повному обсязі і потребують уточнення. Зокрема, скан-копія дозволу, виданого територіальним органом Держпраці, є в наявності, однак містить неповний перелік. Не вказано наступне: роботи що виконуються на висоті понад 1,3 м; нанесення лакофарбових покрить, грунтовок та шпакльовок на основі нітрофарб, полімерних композицій; зведення, монтаж і демонтаж будинків, споруд, зміцнення їх аварійних частин; вантажно-розвантажувальні роботи за допомогою машин та механізмів; застосування скловати, шлаковати, азбесту.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.