Період оскарження умов закупівлі - по 10-11-2024, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 261 300 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 2 613 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Головне управління Національної поліції в Сумській області |
| ЄДРПОУ: | 40108777 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://su.npu.gov.ua |
| Контактна особа: | Дмитро Калашник |
| Телефон: | +380542667165 |
| E-mail: | dmitrijkalashnik1990@gmail.com |
| Місцезнаходження: | Україна |
1 |
Відповідно до пункту 43 Особливостей «Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.» Відповідно до Додатку 1 «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі”»: Документи, які підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям Пункт 1. Довідка в довільній формі, що містить інформацію про наявність працівників, які залучаються для надання послуг відповідно до предмета закупівлі (із зазначенням посади, освіти, досвіду роботи (у роках), кваліфікаційного розряду тощо). Пункт 2. Копія (копії) розпорядчого (розпорядчих) документа (документів) про призначення на посаду працівників учасника та/або оригінали чи копії документів/оригінали чи копії витягів з документів, що підтверджують наявність трудових відносин працівників з учасником (копії трудового договору, контракту або іншого документу, який підтверджує можливість залучення працівників) Пункт 3. На підтвердження досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору Учасник має надати довідку у довільній формі про досвід виконання аналогічного договору (аналогічним є договір в межах якого виконувалися роботи з капітального або поточного ремонту адміністративних будівель) та не менше 1 копії виконаного договору (з усіма укладеними додатковими угодами, додатками до договору). протягом 2021-2024 років - копії документів на підтвердження виконання наданого договору . (Відповідно до словника національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», що затверджений наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23.12.2015 р. № 1749 «Аналогічний договір» - це договір, який відповідає предмету закупівлі за четвертою цифрою ДК 021:2015, якщо інше не зазначено в умовах документації)
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.