Період оскарження умов закупівлі - по 09-11-2024, 00:00
45233253-7: Влаштування тротуарного покриття
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 3 030 360,70 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 30 304 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Єланецька селищна рада |
| ЄДРПОУ: | 04375079 Досьє YouControl |
| Сайт: | https://elanecka-gromada.gov.ua |
| Контактна особа: | Рудінський Максим Олександрович |
| Телефон: | +380980647691 |
| E-mail: | 04375079@mail.gov.ua |
| Місцезнаходження: | 55501, Україна, Миколаївська область,Єланець, вулиця Паркова, 15А |
3 |
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: пп.1.3.2. п.1.3 Додатку 1: «На підтвердження інформації, зазначеної в довідці, Учасник торгів надає посвідчені копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів, будівельних (дорожніх) машин та механізмів. Якщо транспортні засоби, будівельні (дорожні) машини та механізми тощо не підлягають державній реєстрації, - інший документ, що посвідчує право власності (обліку)/копії технічних паспортів або бухгалтерські документи, що підтверджують облік основних засобів. Якщо техніка не є власністю Учасника торгів, а залучена, то Учасником торгів на всю, вказану у довідці техніку (транспортні засоби, будівельні (дорожні) машини, механізми, обладнання та устаткування), додатково подається: - посвідчені копії договорів, які укладені Учасником торгів, дійсних та чинних, протягом всього строку* виконання договору про закупівлю: оренди (лізингу), надання послуг та ін. (*договори, що посвідчують право користування: оренди, надання послуг та ін., крім лізингу, на всю техніку, зазначену Учасником у складі пропозиції, мають бути укладені на строк, що дорівнює або перевищує строк виконання договору про закупівлю, або містити умови про можливість його пролонгації, у разі якщо його строк менше строку договору про закупівлю, на строк надання послуг; - посвідчені акт(и) приймання-передачі Учаснику торгів (або інший(і) документ(и), який(і) підтверджує(ють) факт отримання Учасником таких транспортних засобів, будівельних машин, механізмів, обладнання та устаткування до договорів (у разі, коли вимогами чинного законодавства України та/або умовами зазначених договорів передбачено їх складання);» Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції надано: Довідку від 05.11.2024 року № 2 про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для виконання робіт, визначених у технічних вимогах, із зазначенням найменування, кількості та правової підстави володіння/ користування за формою Таблиці 3. В якій зазначено 30 найменувань. Також Учасником надано Договір №1 оренди обладнання та інструменту від 01.10.2024 року та Акт приймання-передачі №1 від 01.10.2024 року в якому зазначено 27 найменувань. Але Учасник відповідно до умов тендерної документації не підтвердив інформацію на все обладнання вказане в довідці. Також не надав документи, що посвідчує право власності(обліку). Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями: На все обладнання в довідці: На підтвердження інформації, зазначеної в довідці, Учасник торгів надає посвідчені копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів, будівельних (дорожніх) машин та механізмів. Якщо транспортні засоби, будівельні (дорожні) машини та механізми тощо не підлягають державній реєстрації, - інший документ, що посвідчує право власності (обліку)/копії технічних паспортів або бухгалтерські документи, що підтверджують облік основних засобів. Якщо техніка не є власністю Учасника торгів, а залучена, то Учасником торгів на всю, вказану у довідці техніку (транспортні засоби, будівельні (дорожні) машини, механізми, обладнання та устаткування), додатково подається: - посвідчені копії договорів, які укладені Учасником торгів, дійсних та чинних, протягом всього строку* виконання договору про закупівлю: оренди (лізингу), надання послуг та ін. (*договори, що посвідчують право користування: оренди, надання послуг та ін., крім лізингу, на всю техніку, зазначену Учасником у складі пропозиції, мають бути укладені на строк, що дорівнює або перевищує строк виконання договору про закупівлю, або містити умови про можливість його пролонгації, у разі якщо його строк менше строку договору про закупівлю, на строк надання послуг; - посвідчені акт(и) приймання-передачі Учаснику торгів (або інший(і) документ(и), який(і) підтверджує(ють) факт отримання Учасником таких транспортних засобів, будівельних машин, механізмів, обладнання та устаткування до договорів (у разі, коли вимогами чинного законодавства України та/або умовами зазначених договорів передбачено їх складання). Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: пп.1.3.3. п.1.3 Додатку 1: «На підтвердження інформації стосовно наявності технологій, необхідних для надання послуг / виконання робіт, визначених у технічних вимогах, учасник повинен надати інформацію про патент або наявність ліцензії, або інший документ, що підтверджує право використання учасником технологій, визначених у технічних вимогах до предмета закупівлі. У разі, якщо предмет закупівлі не передбачає застосування технологій, учасник повинен надати довідку у довільній формі з відповідним поясненням.» Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції Не надано жодних документів або довідки в довільній формі. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями: На підтвердження інформації стосовно наявності технологій, необхідних для надання послуг / виконання робіт, визначених у технічних вимогах, учасник повинен надати інформацію про патент або наявність ліцензії, або інший документ, що підтверджує право використання учасником технологій, визначених у технічних вимогах до предмета закупівлі. У разі, якщо предмет закупівлі не передбачає застосування технологій, учасник повинен надати довідку у довільній формі з відповідним поясненням. Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: П. 5 Додатку 1: «Перелік документів та/або інформації щодо інформації про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам». Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції надано: Сертифікати відповідності та якості. Але, Сертифікат відповідності №UA.10231.01190-21, термін дії з 14 грудня 2021р. до 19 жовтня 2024 р. вже не діючий. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями: Перелік документів та/або інформації щодо інформації про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.