Період оскарження умов закупівлі - по 09-11-2024, 00:00
| Статус: | Закупівля не відбулась |
| Бюджет: | 400 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 2 000 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "АРХАНГЕЛЬСЬКИЙ ОПОРНИЙ ЗАКЛАД ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ" ВИСОКОПІЛЬСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ |
| ЄДРПОУ: | 24947276 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Богдан Валерійович Жук |
| Телефон: | +380961321245 |
| E-mail: | zhuk.bogdan2017@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 74022, Україна, Херсонська область,Високопільський р-н, смт. Архангельське, вул. Тараса Шевченка, буд. 44 |
0 |
Статус:
Невдале скасування
Опис скасування закупівлі/лоту:
Відкриті торги відмінено на підставі пп. 2 п. 50 Особливостей у зв’язку з неузгодженістю між технічними характеристиками, встановленими замовником в тендерній документації. Такі неузгодженості не дають змогу коректно та однозначно сформувати тендерну пропозицію учаснику процедури закупівлі, призводять до невідповідності тендерної пропозиції учасника вимогам тендерної документації в частині тих чи інших умов технічної специфікації та інших вимог щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Причина скасування закупівлі/лоту:
Дата:
15-11-2024, 14:27
Період оскарження:
з 15-11-2024, 14:30 по 26-11-2024, 00:00
Документи:
У зв’язку з розглядом Комісією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель скарги UA-2024-11-04-009864-a.c1, поданої Учасником на рішення від 15.11.2024 №39 щодо відміни Закупівлі на підставі підпункту 2 пункту 50 Особливостей: «неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень», та технічним блокуванням процедури в електронній системі закупівель, виникає необхідність продовжити строк розгляду тендерної пропозиції. Враховуючи викладене, є необхідність продовжити строк розгляду тендерної пропозиції Учасника до 20 робочих днів.
1) Перелік виявлених невідповідностей: всупереч вимог підпункту 5.3. пункту 5 додатка 3 до тендерної документації на тендерну пропозицію ФОП "КОРШУНОВОЇ ВІТИ МИКОЛАЇВНИ" накладено удосконалений електронний підпис. 2) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: підпункт 5.3. пункту 5 додатка 3 до тендерної документації: перелік інших документів та/або інформації, необхідність подання яких учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції встановлена відповідно до законодавства: кваліфікований електронний підпис, накладений на тендерну пропозицію відповідно до підпункту 1.3. пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації. Підпунктом 1.3. пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації передбачено наступне «Відповідно до частини третьої статті 12 Закону під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги". Розміщення інформації в електронній системі закупівель здійснюється учасником шляхом заповнення електронних полів, визначених адміністратором електронної системи закупівель і реалізованих в електронній системі закупівель, та завантаження відповідних документів через автоматизоване робоче місце учасника. Після внесення інформації в електронні поля, на неї накладається кваліфікований електронний підпис посадової особи, (тобто тендерна пропозиція повинна містити накладений кваліфікований електронний підпис учасника/ уповноваженої особи учасника процедури закупівлі, повноваження якої щодо підпису документів тендерної пропозиції підтверджуються у спосіб, встановлений Додатком 3 до цієї тендерної документації)». 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно накласти на тендерну пропозицію кваліфікований електронний підпис відповідно до підпункту 1.3. пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.