Період оскарження умов закупівлі - по 17-11-2024, 00:00
| Статус: | Торги відмінено |
| Бюджет: | 1 365 902,40 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Роботи |
| Мінімальний крок аукціону: | 6 829,51 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | НАЦІОНАЛЬНИЙ УНІВЕРСИТЕТ "ПОЛТАВСЬКА ПОЛІТЕХНІКА ІМЕНІ ЮРІЯ КОНДРАТЮКА" |
| ЄДРПОУ: | 02071100 Досьє YouControl |
| Сайт: | https://nupp.edu.ua/ |
| Контактна особа: | Сіроштан Ілона Олегівна |
| Телефон: | 380532608733 |
| E-mail: | zakupivli@nupp.edu.ua |
| Місцезнаходження: | 36011 , Україна, Полтавська область,Полтава, проспект Першотравневий, будинок 24 |
5 |
Статус:
Виконано
Опис скасування закупівлі/лоту:
У зв’язку з закінченням 2024 року, у якому були заплановані видатки на здійснення робіт по встановленню пожежної сигналізації за програмою 2201140 Фонд розвитку закладів фахової передвищої та вищої освіти, та у зв’язку з тим, що такі видатки не передбачені відповідною програмою у 2025 році (скорочення обсягу видатків на здійснення закупівлі відповідних робіт у порівнянні з попереднім бюджетним роком), прийняти рішення щодо відміни процедури відкритих торгів, на закупівлю «ДК 021:2015 - 45310000-3 – Електромонтажні роботи (Капітальний ремонт будівлі гуртожитку №1 (встановлення пожежної сигналізації) Національного університету «Полтавська політехніка імені Юрія Кондратюка» за адресою: м. Полтава, проспект Першотравневий, 29 (Коригування) – 45312100-8)» та вжиття у зв’язку з цим заходів, передбачених підпунктом 3 пункту 50 постанови КМУ «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178 (далі – Постанова).
Причина скасування закупівлі/лоту:
Дата:
03-02-2025, 00:00
Період оскарження:
з 23-01-2025, 16:42 по 03-02-2025, 00:00
Документи:
Найбільш економічно вигідною пропозицією електронна система визначила пропозицію Учасника № 1 – ТОВ «Антарес-3000», код ЄДРПОУ 35439877 – 710 000,00 грн (Сімсот десять тисяч грн 00 коп) з ПДВ. В результаті розгляду тендерної пропозиції Учасника № 1 – ТОВ «Антарес-3000», код ЄДРПОУ 35439877, (надалі – Учасник) та відповідно до пункту 43 Постанови якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. У зв’язку з вищевказаним, НАЦІОНАЛЬНИЙ УНІВЕРСИТЕТ «ПОЛТАВСЬКА ПОЛІТЕХНІКА ІМЕНІ ЮРІЯ КОНДРАТЮКА» вимагає усунути наступні невідповідності в інформації та документах, що подані Учасником в складі тендерної пропозиції, шляхом розміщення необхідної інформації та документів в електронній системі закупівель у встановлений законом строк. 2.1. Перелік виявлених невідповідностей. 2.1.1. Відповідно до підпункту 1.1. пункту 1 Таблиці 1 Додатку 1 Тендерної документації – Учасник повинен надати довідку в довільній формі про наявність в Учасника відповідної матеріально-технічної бази із зазначенням правового режиму володіння майном (власність, оренда, інше право користування). Дана довідка має бути надана за формою що зазначена в п. 1.2. пункту 1 Таблиці 1 Додатку 1 Тендерної документації. Учасником надано довідку від 14.11.24 №07 в якій не зазначено електронну пошту орендодавця ФОП Гапусенка Анатолія Григоровича. 2.1.2. Відповідно до підпункту 1.1. пункту 1 Таблиці 1 Додатку 1 Тендерної документації – Учасник повинен надати довідку в довільній формі про наявність в Учасника відповідної матеріально-технічної бази із зазначенням правового режиму володіння майном (власність, оренда, інше право користування). Дана довідка має бути надана за формою що зазначена в п. 1.2. пункту 1 Таблиці 1 Додатку 1 Тендерної документації. Учасником надано довідку від 14.11.24 №07 в якій вказано автогідропідйомник та механізми як орендоване майно. При цьому, на підтвердження даної інформації, Учасником надано копію договору про надання послуг (робіт) від 01.10.24 №1022/24 в якому предметом договору є не оренда, а надання послуг та виконання робіт. В свою чергу, згідно довідки від 14.11.24 №07 Учасником зазначено, що до надання послуг субпідрядники/співвиконавці залучатись не будуть. 2.1.3. Відповідно до підпункту 2.3. пункту 2 Таблиці 1 Додатку 1 Тендерної документації – Учасник повинен надати довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, яка повинна містити інформацію про наявність у Учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (прізвище, ім'я, по-батькові, посада, рівень освіти, спеціальність, досвід роботи), які будуть залучені до виконання умов договору. Довідка подається за підписом уповноваженої особи Учасника за формою, наведеною в тендерній документації. Учасником надано довідку від 14.11.24 №08 в якій в обох працівників зазначена назва навчального закладу Національний університет «Полтавська політехніка імені Юрія Кондратюка». Національний університет «Полтавська політехніка імені Юрія Кондратюка» було перейменовано згідно наказу Міністерства освіти і науки України від 02.08.2019 №1054. Зважаючи на досвід роботи даних працівників, назва вузу мала би відповідати тій, що вказана у дипломові, не враховуючи перейменування. 2.1.4. Відповідно до підпункту 2.5. пункту 2 Таблиці 1 Додатку 1 Тендерної документації – Учасник повинен надати сертифікат від виробника (-ів) про проходження відповідного навчання щодо використання обладнання (систем автоматичної пожежної сигналізації, систем оповіщення та управління евакуацією людей) персоналом, що буде задіяний для виконання умов договору. Учасником надано даний сертифікат тільки на одного з двох залучених до виконання робіт працівників. 2.1.5. Відповідно до підпункту 5.9. пункту 5 Таблиці Інші документи (для учасників - юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців) Додатку 1 Тендерної документації – Учасник повинен надати копію дозволу або ліцензії на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання такого дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законодавством.. Учасником не було надано декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці щодо виконання робіт на висоті понад 1,3 м. Даний документ дозвільного характеру, передбачений постановою КМУ від 26.10.2011 №1107. 2.1.6. Відповідно до абзацу 2 Примітки Додатку 1 Тендерної документації – документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції. Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником. У випадку ненадання у складі тендерної пропозиції Учасником документів та інформації з вказаної причини, Учасник повідомляє про це листом у довільній формі за підписом уповноваженої особи Учасника, з обгрунтуванням такої причини, та надає інший документ, що містить аналогічну інформацію (за наявності). Учасником не надано лист у довільній формі за підписом уповноваженої особи Учасника, що містить інформацію про документи які не надані в складі тендерної пропозиції. 2.2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності. 2.2.1. Підпункт 1.1. пункту 1 Таблиці 1 Додатку 1 Тендерної документації. 2.2.2. Підпункт 1.1. пункту 1 Таблиці 1 Додатку 1 Тендерної документації. 2.2.3. Підпункт 2.3. пункту 2 Таблиці 1 Додатку 1 Тендерної документації. 2.2.4. Підпункт 2.5. пункту 2 Таблиці 1 Додатку 1 Тендерної документації. 2.2.5. Підпункт 5.9. пункту 5 Таблиці Інші документи (для учасників - юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців) Додатку 1 Тендерної документації. 2.2.6. Абзац 2 Примітки Додатку 1 Тендерної документації. 2.3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. 2.3.1. Довідка в довільній формі про наявність в Учасника відповідної матеріально-технічної бази із зазначенням правового режиму володіння майном (власність, оренда, інше право користування) в якій не зазначено електронну пошту орендодавця ФОП Гапусенка Анатолія Григоровича. 2.3.2. Договір оренди на автогідропідйомник та механізми. 2.3.3. Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, яка повинна містити інформацію про наявність у Учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (прізвище, ім'я, по-батькові, посада, рівень освіти, спеціальність, досвід роботи), які будуть залучені до виконання умов договору з коректним зазначенням назви навчального закладу. 2.3.4. Сертифікат від виробника (-ів) про проходження відповідного навчання щодо використання обладнання (систем автоматичної пожежної сигналізації, систем оповіщення та управління евакуацією людей) персоналом, що буде задіяний для виконання умов договору. 2.3.5. Декларація відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці щодо виконання робіт на висоті понад 1,3 м. 2.3.6. Лист у довільній формі за підписом уповноваженої особи Учасника, що містить інформацію про документи які не надані в складі тендерної пропозиції
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.