Період оскарження умов закупівлі - по 11-11-2024, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 2 177 412 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Роботи |
| Мінімальний крок аукціону: | 21 774,12 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Забезпечення пропозиції: | 10 887 UAH |
| Замовник: | Київське квартирно-експлуатаційне управління |
| ЄДРПОУ: | 22991617 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Коваль Людмила |
| Телефон: | 380978579998 |
| E-mail: | kkeu-tender2@post.mil.gov.ua |
| Місцезнаходження: | Україна |
7 |
Керуючись вимогами статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), п 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (далі- Особливості), затверджених Постановою КМУ від 12.10.2022 № 1178, Положенням про уповноважену особу, що затверджене рішенням начальника Київського квартирно-експлуатаційного управління від 30.12.2021 р. № 386 замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «МП СТРУМ» в процедурі відкритих торгів (з особливостями) на закупівлю за кодом CPV ДК 021-2015 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт (Капітальний ремонт зовнішніх електричних мереж до будівлі № ** військового містечка № ** в м. Києві) виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, а саме: 1) Відповідно до п.5.3 КНУ Настанова з визначення вартості будівництва "Вартість людино-години, яка відповідає середньому нормативному розрядові робіт або за видами робіт, або по об’єкту будівництва в цілому, визначається виходячи з середньомісячної заробітної плати на одного працівника в режимі повної зайнятості, яку учасник процедури закупівлі (підрядник) планує отримувати на об’єкті замовлення, з урахуванням показника середньомісячної норми тривалості робочого часу, встановленого центральним органом виконавчої влади з формування та забезпечення реалізації державної політики у сфері праці, зайнятості населення, трудової міграції, трудових відносин, соціального захисту, соціального діалогу." Станом на сьогоднішній день середньомісячна тривалість виконання робіт при 40-ка годинному робочому тижні, з урахуванням вступу в дію Закону про затвердження Указу Президента України "Про продовження строку строку дії воєнного стану у Україні" № 4024-ІХ від 29.10.2024р. становить 174,67 л/год. Учаснику необхідно привести середньомісячну тривалість виконання робіт при 40-ка годинному робочому тижні у відповідність до показника 174,67; 2) У складі додатку №3 до тендерної документації Замовником наведено Перелік робіт П.42 якого передбачено "Схема контролю ізоляції електричної мережі за допомогою електровимірювальних приладів" з одиницею вимірювання "схема", у кількості 3шт. Учасником ці роботи не враховано у складі ЛК02-01-02 "пусконалагоджувальні роботи". Учаснику необхідно врахувати роботи, передбачені П.42 Переліку робіт. 3) У складі локального кошторису №02-01-01 "ремонті роботи" Учасником П.21 ЛК враховано роботи що передбачені П.17 Переліку робіт, що наведений у складі Додатку №3 до тендерної документації. Врахована Учасником РЕКНм П.21 КМ10-349-3 віднесена до збірника на монтаж устаткування зв'язку. Роботи які передбачені П.17 Переліку робіт відносяться до електромонтажних робіт. Учаснику необхідно заміни враховану у складі П.21 ЛК №02-01-01 РЕКНм на відповідну норму на електромонтажні роботи. Відповідно до п. 43 Особливостей, з метою забезпечення права учасника процедури закупівлі на усунення невідповідностей в інформації та/або документах: ВИРІШИЛА: 1. Надати учаснику ТОВ «МП СТРУМ» 24 години на виправлення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією шляхом завантаження до електронної системи закупівель наступних документів, а саме: - скоригованих кошторисних документів у відповідності до виявлених недоліків.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.