Період оскарження умов закупівлі - по 11-11-2024, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 4 138 054 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Роботи |
| Мінімальний крок аукціону: | 20 690,27 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Департамент освіти і науки Запорізької міської ради |
| ЄДРПОУ: | 37573094 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Надія Шевцова |
| Телефон: | +380617086970 |
| E-mail: | tender_uon@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 69037, Україна, Запорізька область,м. Запоріжжя, вул. Незалежної України, 39-Б |
1 |
Відповідно до частини 10 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами та доповненнями) з урахуванням п. 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою КМУ № 1178 від 12.10.2022 (надалі - Постанова 1178) строк розгляду тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. У зв’язку зі значним обсягом інформації щодо розгляду документів тендерної пропозиції учасника у процедурі закупівлі UA-2024-10-30-012452-a «Капітальний ремонт частини приміщення підвалу будівлі закладу Запорізької гімназії № 5 Запорізької міської ради, з метою можливого використання як найпростішого укриття, за адресою: м. Запоріжжя, вул. Тургенєва, 33». Коригування. Відповідно до настанови з визначення вартості будівництва № 281 від 01.11.2021 (код ДК 021:2015 – 45200000-9 - Роботи, пов’язані з об’єктами завершеного чи незавершеного будівництва та об’єктів цивільного будівництва) розгляд найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції продовжено до 20 робочих днів, відповідно до протоколу уповноваженої особи № 107-Пр від 19.11.2024.
Відповідно до пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою КМУ № 1178 від 12.10.2022 (надалі - Постанова 1178) Замовником виявлені невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією: 1. У складі тендерної пропозиції учасника для підтвердження наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій надана відповідна довідка, в якій найменування обладнання не відповідають пункту 1 таблиці 1 додатку 2 до тендерної документації. 2. У складі тендерної пропозиції учасника відсутня інформація щодо екскаваторів-навантажувачів не менше 2 од., яка є обов’язковою за вимогами пункту 1 таблиці 1 додатку 2 до тендерної документації, натомість надана інформація на одну одиницю екскаватора CATERPSLLFR 330 CL (реєстраційний номер Т 08567 АР). 3. У складі тендерної пропозиції учасника для підтвердження наявності працівників надано відповідну довідку, в якій некоректно зазначено інформацію. 4. У складі тендерної пропозиції учасника для підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору наданий «Акт приймання виконаних будівельних робіт» (форма № КБ-2в), де невірно зазначена дата договору. 5. У складі тендерної пропозиції учасника надана довідка на вимогу пункту 5 додатку 8 тендерної документації, в якій некоректно зазначено інформацію. У зв’язку з вищенаведеним, керуючись приписами пункту 43 Постанови 1178, пропонуємо: - усунути невідповідності у тендерній пропозиції шляхом надання оновленої довідки щодо підтвердження наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій відповідно пункту 1 таблиці 1 додатку 2 до тендерної документації; - усунути невідповідності у тендерній пропозиції шляхом надання оновленої інформації щодо екскаваторів-навантажувачів; - усунути невідповідності у тендерній пропозиції шляхом надання оновленої довідки щодо підтвердження наявності працівників; - усунути невідповідності у тендерній пропозиції шляхом надання «Акту приймання виконаних будівельних робіт» (форма № КБ-2в)відповідно до наданого договору; - усунути невідповідності у тендерній пропозиції шляхом надання оновленої довідки відповідно пункту 5 додатку 8 тендерної документації.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.