Закупівлю оголошено - 29-10-2024, 17:30. Дата останніх змін - 29-10-2024, 17:54

Капітальний ремонт (заміна вікон, дверей та оздоблення) адмінбудівлі ГУ ДПС у Миколаївській області, що розташована за адресою: м. Миколаїв, вул. Героїв Рятувальників, 6 (ліквідація наслідків збройної агресії Російської Федерації, пов'язаних із пошкодженням будівель та споруд)

Капітальний ремонт (заміна вікон, дверей та оздоблення) адмінбудівлі ГУ ДПС у Миколаївській області, що розташована за адресою: м. Миколаїв, вул. Геро... Державна закупівля - UA-2024-10-29-014593-a Капітальний ремонт (заміна вікон, дверей та оздоблення) адмінбудівлі ГУ ДПС у Миколаївській області, що розташована за адресою: м. Миколаїв, вул. Героїв Рятувальників, 6 (ліквідація наслідків збройної агресії Російської Федерації, пов'язаних із пошкодженням будівель та споруд) від замовника Головне управління ДПС у Миколаївській області від 10/29/2024 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Закупівля: UA-2024-10-29-014593-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2024-10-21-004311-a
Період уточнень
Триває
Завершився
з 29-10-2024, 17:30
по 10-11-2024, 00:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 29-10-2024, 17:30
по 13-11-2024, 10:00
Аукціон Період аукціонів
Буде визначено після завершення періоду уточнень

Період оскарження умов закупівлі - по 10-11-2024, 00:00

Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо Учасником, викладаються українською мовою. У разі, якщо документ або інформація, надання яких передбачено цією тендерною документацією, складені іншою мовою, ніж передбачено умовами цієї тендерної документації, у складі тендерної пропозиції надається документ мовою оригіналу з обов’язковим перекладом українською мовою. Якщо учасник торгів є нерезидентом України, він може подавати свою тендерну пропозицію іншою мовою з обов’язковим перекладом українською мовою. Переклад (або справжність підпису перекладача) має бути засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою. У разі, якщо у змісті тендерної пропозиції зустрічаються торгова марка, загальноприйняті міжнародні терміни, адреси електронної пошти тощо, які неможливо перекласти з іноземної мови та/або з метою збереження їх ідентифікації, допускається їх зазначення без перекладу.

Відкриті торги з особливостями
Статус:Очікування пропозицій
Бюджет:
3144000
3 144 000,00 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Роботи
Мінімальний крок аукціону:31 440,00 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Забезпечення пропозиції:15 720,00 UAH Отримати банківську гарантію
Замовник:Головне управління ДПС у Миколаївській області
ЄДРПОУ:44104027 Досьє YouControl
Контактна особа:Чернієнко Галина Олександрівна
Телефон:+380512501857
E-mail:[email protected]
Місцезнаходження:
54001, Україна, Миколаївська область,місто Миколаїв, вулиця Лягіна, будинок 6
0



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Активний
Капітальний ремонт (заміна вік ...
3 144 000,00 UAH (з ПДВ)
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Капітальний ремонт (заміна вікон, дверей та оздоблення) адмінбудівлі ГУ ДПС у Миколаївській області, що розташована за адресою: м. Миколаїв, вул. Героїв Рятувальників, 6 (ліквідація наслідків збройної агресії Російської Федерації, пов'язаних із пошкодженням будівель та споруд)

1
робота
54001 Україна Миколаївська область м. Миколаїв вул. Героїв Рятувальників, 6
по 20-12-2024
45453000-7
Капітальний ремонт і реставрація


+-
Пропозиції
+ -
Документи тендеру
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
ФайлСтанДата та час
Експортовано:29-10-2024, 17:54:11
Тип документа: Тендерна документація
ФайлСтанДата та час
Експортовано:29-10-2024, 17:30:20
Електронні тендерні вимоги
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник фізична особа підтверджує, що
1 - Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус: Активна
Дата створення: 29-10-2024, 17:30:18
Учасник юридична особа підтверджує, що
2 - Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус: Активна
Дата створення: 29-10-2024, 17:30:18
2. Вчинення економічних правопорушень
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус: Активна
Дата створення: 29-10-2024, 17:30:18
3. Вчинення корупційних правопорушень
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус: Активна
Дата створення: 29-10-2024, 17:30:18
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус: Активна
Дата створення: 29-10-2024, 17:30:18
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус: Активна
Дата створення: 29-10-2024, 17:30:18
5. Порушення справ про банкрутство
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус: Активна
Дата створення: 29-10-2024, 17:30:18
6. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Застосовується до:
Замовника
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Замовник підтверджує, що
1 - Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус: Активна
Дата створення: 29-10-2024, 17:30:18
7. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Застосовується до:
Замовника
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Замовник підтверджує, що
1 - Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус: Активна
Дата створення: 29-10-2024, 17:30:18
8. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус: Активна
Дата створення: 29-10-2024, 17:30:18
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Статус: Активна
Дата створення: 29-10-2024, 17:30:18
1. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Закупівлі
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Мова тендерної пропозиції українська
Статус: Активна
Дата створення: 29-10-2024, 17:30:18
2. Забезпечення тендерних пропозицій
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Лоту Капітальний ремонт (заміна вікон, дверей та оздоблення) адмінбудівлі ГУ ДПС у Миколаївській області, що розташована за адресою: м. Миколаїв, вул. Героїв Рятувальників, 6 (ліквідація наслідків збройної агресії Російської Федерації, пов'язаних із пошкодженням будівель та споруд)
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
Повний опис умов та розміру надання забезпечення:
Розмір забезпечення тендерної пропозиції (0,5%): 15 720,00 грн. (п’ятнадцять тисяч сімсот двадцять грн. 00 коп.). Вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія, що має містити ствердження про виконання зобов’язань щодо сплати відповідних коштів замовнику у разі невиконання учасником умов, передбачених у частині 3 статті 25 Закону. Банківська гарантія повинна бути оформлена в електронному вигляді, на бланку банку-гаранта та підписана керівником банку-гаранта або уповноваженою ним посадовою особою (в такому разі у складі тендерної пропозиції учасника надається копія документу, що підтверджує право підписання уповноваженою особою банківської гарантії), з дотриманням вимог законодавства про електронний документообіг та кваліфікований електронний підпис, тобто документ має бути підписано кваліфікованим електронним підписом (КЕП). Учасник у складі тендерної пропозиції надає копію письмового договору, укладеного з банком, який видав банківську гарантію. Ненадання учасником у складі тендерної пропозиції копії письмового договору, укладеного з банком, який видав банківську гарантію, призведе до відхилення тендерної пропозиції учасника. Усі витрати, пов’язані з наданням забезпечення тендерної пропозиції, відшкодовуються за рахунок коштів учасника. Банківські реквізити замовника: Одержувач: ГУ ДПС у Миколаївській області Код ЄДРПОУ (одержувача): 44104027 р/рахунок: UA 078201720355179002092161744 Банк одержувача: Державна казначейська служба України, м. Київ Строк дії забезпечення тендерної пропозиції: не менше ніж 90 (дев’яносто) днів із дати кінцевого строку подання пропозицій включно. Умови надання забезпечення тендерної пропозиції: вимоги та умови до забезпечення тендерної пропозиції зазначаються відповідно до наказу Мінекономіки від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» (далі — Вимоги), з урахуванням Особливостей, а саме: 1. Ці Вимоги визначають обов’язкові вимоги до гарантії, яка надається як забезпечення тендерної пропозиції, передбаченої пунктом 10 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — гарантія), банками (далі — гарант). 2. Терміни, зазначені у вимогах і формі забезпечення тендерної пропозиції (далі — форма), вживаються у значеннях, визначених Цивільним кодексом України, Законом, Особливостями, постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» (у редакції постанови Правління Національного банку України від 25.01.2018 № 5). 3. Реквізити гарантії, визначені у формі, яка наведена у цьому додатку до тендерної документації, є обов’язковими для складання гарантії. 4. У реквізитах гарантії: 1) щодо повного найменування гаранта зазначається інформація:  повне найменування гаранта, його ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань;  код банку (у разі наявності);  адреса місцезнаходження;  поштова адреса для листування;  адреса електронної пошти гаранта, на яку отримуються документи; — SWIFT-адреса гаранта (у разі, якщо гарантом є банк); 2) щодо повного найменування принципала, яким є учасник процедури закупівлі, зазначається інформація:  повне найменування — для юридичної особи;  прізвище, ім’я та по батькові (у разі наявності) — для фізичної особи;  ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань — для принципала юридичної особи — резидента;  реєстраційний номер облікової картки платника податків — для принципала фізичної особи — резидента (у разі наявності);  серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичної особи, яка через свої релігійні переконання відмовляється від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків) або індивідуальний податковий номер платника податку на додану вартість (у разі відсутності паспорта);  адреса місцезнаходження; 3) щодо повного найменування бенефіціара, яким є замовник, зазначається інформація:  повне найменування юридичної особи;  ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, його категорія;  адреса місцезнаходження; 4) сума гарантії зазначається цифрами і словами, назва валюти — словами; 5) у назві валюти, у якій надається гарантія, зазначається валюта, у якій надається гарантія, та її цифровий і літерний код відповідно до Класифікатора іноземних валют та банківських металів, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 04 лютого 1998 року № 34; 6) датою початку строку дії гарантії зазначається дата видачі гарантії або дата набрання нею чинності; 7) зазначається дата закінчення строку дії гарантії, якщо жодна з подій, передбачених у пункті 4 форми, не настане; 8) зазначаються унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, у форматі UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X та назва і вебсайт інформаційно-телекомунікаційної системи «PROZORRO»; 9) в інформації щодо тендерної документації зазначаються:  дата рішення замовника, яким затверджена тендерна документація;  назва предмета закупівлі / частини предмета закупівлі (лота) згідно з оголошенням про проведення конкурентної процедури закупівлі; 10) строк сплати коштів за гарантією зазначається в робочих або банківських днях; 11) у разі якщо надавачем гарантії є страхова організація, зазначається:  назва договору, відповідно до якого надається гарантія, його номер та інші реквізити договору в разі їх наявності;  ліцензія на здійснення страхової діяльності. 5. Гарантія та договір, який укладається між гарантом та принципалом, не може містити додаткових умов щодо:  вимог надання принципалом листів або інших документів (крім випадків надання принципалом повідомлення гаранту про настання обставин, за яких строк дії гарантії вважається закінченим, зазначених у абзаці 4 пункту 4 форми, яка наведена у цьому додатку до тендерної документації;  вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку;  можливості часткової сплати суми гарантії. 6. Гарантія, яка складається на паперовому носії, підписується уповноваженою(ими) особою(ами) гаранта та скріплюється печатками (у разі наявності). 7. Гарантія, яка надається в електронній формі, підписується шляхом накладання кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) гаранта та його печатки відповідно. 8. Зміни до гарантії можуть бути внесені в порядку, передбаченому законодавством України, після чого вони стають невід’ємною частиною цієї гарантії.
Статус: Активна
Дата створення: 29-10-2024, 17:30:18
Способи підтвердження:
Документ
, Банківська гарантія
1. Наявність працівників відповідної кваліфікації
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Закупівлі
Законодавство:
Підтвреджується, що
1 - Наявність в Учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід
Статус: Активна
Дата створення: 29-10-2024, 17:30:18
Способи підтвердження:
Документ
, Інформаційна довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід та будуть залучені до виконання робіт, які є предметом даної закупівлі (за формою згідно з додатком 1.2.1 до тендерної документації). В Учасника обов’язково мають бути наявні працівники робітничих спеціальностей, що будуть безпосередньо задіяні для виконання робіт за цим предметом закупівлі, інформацію про яких необхідно зазначити в інформаційній довідці (п. 1.1). На підтвердження інформації, вказаній у довідці (п. 1.1.), Учасник має надати копії: - наказів про прийняття на роботу або трудових договорів (термін дії яких не менший, ніж термін виконання робіт за даною закупівлею), або цивільно-правових договорів (термін дії яких не менший, ніж термін виконання робіт за даною закупівлею) або трудових книжок (надати всі заповнені сторінки трудових книжок). - свідоцтв про присвоєння (підвищення) робітничої кваліфікації та/або дипломів та/або посвідчень для кожного працівника, зазначеного у довідці (п. 1.1). - копії діючих медичних довідок, що відповідають вимогам Додатку № 7 до Наказу Міністерства охорони здоров’я України від 21 травня 2007 року № 246, всіх робітників з інструментом, які будуть залучені до надання послуг та зазначені у довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації.
2. Наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів)
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Закупівлі
Законодавство:
Підтвреджується, що
1 - Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)
Статус: Активна
Дата створення: 29-10-2024, 17:30:18
Способи підтвердження:
Документ
, Інформаційна довідка про наявність досвіду виконання аналогічних договорів* за предметом закупівлі (за формою згідно з додатком 1.2.2 до тендерної документації), яка має містити інформацію про виконання аналогічного (-их) договору (-ів), тобто своєчасності повного виконання такого (-их) договору (-ів). На підтвердження інформації, вказаній у довідці (п. 2.1.), Учасник має надати: - копію(-ї) вказаного(-их) договору(-ів), (крім відомостей, що становлять комерційну таємницю), з усіма додатками та додатковими угодами, якщо такі було укладено до договору(-ів), - копії всіх актів приймання виконаних будівельних робіт, для підтвердження достовірності та повноти виконання аналогічного (-их) договору (-ів), наведеного (-их) у додатку 1.2.2, - копію(-ї) листа (-ів) відгука (-ів) від замовника(-ів), який(-і) зазначений(-і) у додатку 1.2.2, що підтверджує (-ють) достовірність, своєчасність та повноту виконання наведеного(-их) аналогічного(-их) договору(-ів).
ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ