Період оскарження умов закупівлі - по 11-11-2024, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 1 211 732 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 12 117,32 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Оноківська сільська рада |
| ЄДРПОУ: | 04350168 Досьє YouControl |
| Сайт: | https://onokivska-gromada.gov.ua/ |
| Контактна особа: | Володимир Неймет |
| Телефон: | +380312739844 |
| E-mail: | zakupivli.onok.oth@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 89412, Україна, Закарпатська область,с. Оноківці, вул. Головна, буд. 59 |
2 |
ПРОТОКОЛ ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ «20» листопада 2024р. № 12/11 с.Оноківці Про продовження терміну розгляду пропозиції Згідно з п.37 Особливостей Замовник розглядає тендерну пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною відповідно до цих особливостей (далі - найбільш економічно вигідна тендерна пропозиція), щодо її відповідності вимогам тендерної документації. Строк розгляду найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення її електронною системою закупівель найбільш економічно вигідною. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. У зв’язку з необхідністю продовження строку розгляду тендерної пропозиції по причині з великим обсягом інформації та документів, що підлягають розгляду та уникнення можливих порушень, уповноважена особа ВИРІШИВ: 1. В процедурі відкритих торгів з особливостями № UA-2024-10-29-013120-a продовжити строк розгляду тендерної пропозиції, що визначена електронною системою закупівель найбільш економічно вигідною, на строк не більше ніж 20 робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. 2. Оприлюднити повідомлення про продовження строку на розгляд відповідної тендерної пропозиції в електронній системі закупівель з урахуванням частини 10 статті 29 Закону. Уповноважена особа з питань проведення процедур закупівель Володимир НЕЙМЕТ
ПРОТОКОЛ щодо прийняття рішення уповноваженою особою «22» листопада 2024р. № 14/11 с.Оноківці Порядок денний: 1. Про розгляд та затвердження вимоги про усунення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником ТОВ «ЗАХІДБУДМОНТАЖСЕРВІС» (далі — Учасник) у складі тендерної пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією щодо закупівлі «Послуги з прокату спецтехніки для виконання робіт з благоустрою територій населених пунктів Оноківської сільської ради на період 2024-2025рр.» (код за ДК 021:2015: 45520000-8)» (далі — Закупівля). 2. Розміщення в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей. Закупівля зареєстрована за ідентифікатором: № UA-2024-10-29-013120-a. Під час розгляду першого питання порядку денного: Відповідно до пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) (далі — Особливості), розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону «Про публічні закупівлі» не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей. Згідно з пунктом 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного й того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Відповідно до абзацу першого пункту 31 Особливостей тендерні пропозиції подаються відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону, крім положень частин першої, четвертої, шостої та сьомої статті 26 Закону. Згідно з частиною дев'ятою статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей. Згідно з розглядом тендерної пропозиції відповідно до пункту 41 Особливостей, з урахуванням норм пункту 43 Особливостей та статті 26 Закону є необхідність затвердити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, поданих у складі тендерної пропозиції Учасника та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, такого змісту: Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: 1) Перелік виявлених невідповідностей; 2) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності; 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: 1. Додатком 1 Тендерної документації «Кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям» встановлено вимогу про наявність в учасника процедури закупівлі документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Для документального підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів, Учасник повинен надати не менше одного аналогічного договору, а саме: - копії аналогічних договорів з усіма до них додатками та додатковими угодами; Для діючих договорів необхідно вказати відсоток виконання. Договори, термін яких закінчився, повинні бути виконані. На підтвердження Учасник додатково надає Акти наданих послуг. Аналогічним вважається договір про надання послуг спецтехнікою/виконанням робіт. Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції надано Довідку про підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів з інформацією про такі договори, копії договорів, однак Учасником не зазначено відсоток виконання договорів та не надано документів щодо підтвердження виконання. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями надати документи щодо встановленого кваліфікаційного критерію згідно вимог тендерної документації. 2. Додатком 1 Тендерної документації «Кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям» встановлено вимогу про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Серед зазначених працівників обов’язкова наявність оператори машин, механізмів та водіїв з відповідними категоріями на право керування заявленими ТЗ, що підтверджується наданням документів про трудові відносини між учасником та працівниками, зазначеними в довідці відповідні документи: копії трудових книжок (1 сторінка та сторінки із записами про прийом на роботу) або накази про прийняття на роботу, або копії трудових договорів або копії договорів цивільно-правового характеру. У складі пропозиції надати підтверджуючі сканкопії документів про операторів машин та механізмів (на право керування спецтехнікою), а також водіїв з відповідними категоріями. Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції надано «Довідку про наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» та документи, що підтверджують трудові відносини з частиною працівників. Однак Учасником не надано підтвердження відносин із Багрич А.М., Мороз В.І., Обихвост О.А., Перевертайло С.Г.. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно у строк, визначений Особливостями надати документи, що підтверджують відносини із вищезазначеними працівниками. 3. Додатком 1 Тендерної документації «Кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям» встановлено вимогу про наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. На підтвердження наявності на обладнання, матеріально-технічної бази та технологій учасник процедури закупівлі має надати довідку про наявність спецтехніки. На підтвердження інформації зазначеної в довідці Учасники повинен надати: - Для власного обладнання Учасник повинен надати підтверджуючі документи: копії свідоцтв про реєстрацію. - У разі відсутності власного обладнання та використання їх на договірних умовах, про це зазначається у довідці із наданням сканкопій оригіналів документів, що підтверджують право користування обладнанням (свідоцтва про реєстрацію, договір оренди, договір про співпрацю, договір користування чи договір про надання послуг (або інші документи) з усіма додатками і додатковими угодами, на підставі яких учасник користується обладнанням, які є діючими на момент подання пропозиції учасником та мають бути укладені на строк, що дорівнює або перевищує строк виконання договору про закупівлю, або містити умови про можливість його пролонгації, у разі якщо його строк менше строку договору про закупівлю, на строк надання послуг. Якщо строк договору оренди (договору про співпрацю та/або договору користування та/або договору про надання послуг тощо) менше строку договору про закупівлю, Учасник повинен отримати від Орендодавця лист-гарантію за підписом керівника і печаткою, щодо продовження відповідного договору на строк, необхідний для повного виконання договору про закупівлю робіт та завантажити його у складі своєї тендерної пропозиції. Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції надано «Довідку про наявність спецтехніки» та документи, що підтверджують право власності у орендодавців, однак Учасником не надано документи на право користування такої техніки (договори оренди з Тунік А.В. та ТОВ «ВІА ДОРБУД». Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно у строк, визначений Особливостями надати документи щодо встановленого кваліфікаційного критерію згідно вимог тендерної документації. 4. Для виконання робіт на об’єктах Замовника згідно поточних завдань виникає потреба у вантажних автомобілях з меншою тоннажністю. Відповідно передбачалось надання послуг вантажними автомобілями самоскидами вантажопідйомністю 15-20т. Також при розрахунку очікуваної вартості брався той факт, що надання послуг автомобілями меншої тоннажності коштує дешевше. Учасником надано інформацію про наявність автомобілів вантажопідйомністю 26,5т. Однак не надано інформації про наявність в Учасника вантажних автомобілів вантажопідйомністю 15-20т. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно у строк, визначений Особливостями надати інформацію про наявність вантажних автомобілів самоскидів вантажопідйомністю 15-20т у порядку визначеному в тендерній документації або надати інформацію про готовність надання послуг більшими автомобілями, але на умовах та по цінах, що характерні для надання послуг автомобілями самоскидами вантажопідйомністю 15-20т (технічно і технологічно більша техніка може виконати роботу яка передбачається меншою). Під час розгляду другого питання порядку денного: Відповідно до пункту 43 Особливостей необхідно розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у строк не менше ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій протягом 24годин ВИРІШИЛА: 1. Затвердити вимогу про усунення невідповідностей Учасника щодо Закупівлі. 2. Розмістити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у строк, передбачений Особливостями. Уповноважена особа з питань проведення процедур закупівель КЕП_____ Володимир НЕЙМЕТ підпис
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.