Період оскарження умов закупівлі - по 10-11-2024, 00:00
Капітальний ремонт захисної споруди цивільного захисту - протирадіаційного укриття Славутицької гімназії «КрОКус» Славутицької міської ради Вишгородського району Київської області, що зареєстроване в органах ДСНС за №255036 (удосконалення захисних властивостей, поліпшення умов для розміщення людей) за адресою: Київська область, Вишгородський р-н, м. Славутич, вул. Атомників, 17. (ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт)
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 32 239 554 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Роботи |
| Мінімальний крок аукціону: | 161 197,77 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Забезпечення пропозиції: | 161 197,77 UAH |
| Замовник: | Управління інфраструктури та капітального будівництва Славутицької міської ради Вишгородського району Київської області |
| ЄДРПОУ: | 40204093 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Легка Аліна Юріївна |
| Телефон: | +380951294722 |
| E-mail: | Legka.A@slav.gov.ua |
| Місцезнаходження: | 07101, Україна, Київська область,Славутич, Центральна площа, 7. |
6 |
У зв’язку із необхідністю детального вивчення великого обсягу документів, що надані у складі тендерних пропозицій Учасника, керуючись вимогами постанови Кабінету Міністрів України № 1178 від 12.10.2022 року «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», із змінами та доповненнями (далі – Постанова), Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 р. № 922-VIII, із змінами та доповненнями (далі – Закон), відповідно до п. 41 Постанови, розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Постанови. Згідно з частиною першою статті 29 Закону оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначеної замовником у тендерній документації, шляхом застосування електронного аукціону. Згідно з частиною десятою статті 29 Закону строк розгляду тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. Відповідно до п.43 Постанови, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Враховуючи викладене, є необхідність продовжити строк розгляду тендерної пропозиції Учасників до 20 робочих днів. На виконання норм частини 10 статті 29 Закону з урахуванням Постанови є необхідність оприлюднити повідомлення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції Учасника до 20 робочих днів протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення у вигляді цього протоколу. ВИРІШИЛА: 1. Продовжити строк розгляду тендерної пропозиції ТОВ "ВКФ Промкомплект ", під час проведення відкритих торгів з особливостями № UA-2024-10-29-012072-a щодо закупівлі робіт Капітальний ремонт захисної споруди цивільного захисту - протирадіаційного укриття Славутицької гімназії «КрОКус» Славутицької міської ради Вишгородського району Київської області, що зареєстроване в органах ДСНС за №255036 (удосконалення захисних властивостей, поліпшення умов для розміщення людей) за адресою: Київська область, Вишгородський р-н, м. Славутич, вул. Атомників, 17. (ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт) (далі - Закупівля). 2. Оприлюднити повідомлення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції - у вигляді прийнятого протокольного рішення.
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей Додатком 1 до тендерної документації визначено перелік документів, які учасник повинен завантажити у складі тендерної пропозиції, а саме: Абзацом 4 пункту 1 Додатку 1 до тендерної документації встановлено «Документально підтверджується наявність у Учасника матеріально-технічної бази в частині обладнання, машин та механізмів, інструментів, автомобілів тощо, які були зазначені ним у Довідці, шляхом надання одного з наступних документів: - копії документів, які підтверджують право власності (свідоцтво про реєстрацію транспортних засобів (обов’язково у разі їх залучення до виконання робіт); - витяг з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно або оборотно-сальдова відомість чи витяг з неї, або видаткові накладні, або акти приймання - передачі, або інший документ, яким учасник може підтвердити право власності); - діючий договір, що підтверджує наявність у Учасника права користування обладнаннями, машинами та механізмами, інструментами, автомобілями (договір оренди/суборенди, тощо). У разі залучення транспортних засобів додати свідоцтво про реєстрацію транспортних засобів орендодавця.». В складі тендерної пропозиції ТОВ "ТЕП-КЕПІТАЛ." надано довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій від 11.11.2024 №2-012072 в якій визначено перелік обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. Відсутні свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів орендодавця по пунктам 26,27,28,29,30,32,33,34,35. Також відсутнє підтвердження по пунктам 42,44. Прошу усунути невідповідності протягом 24 годин з моменту розміщення в електронній системі закупівель цього повідомлення. Згідно з частиною 9 статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.