Закупівлю оголошено - 29-10-2024, 15:51. Дата останніх змін - 29-10-2024, 15:52

ДК 021:2015 код 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи (Капітальний ремонт трьох приміщень у радіологічному відділенні денного перебування хворого КНП "КМКОЦ" по вул. Верховинна, 69 у Святошинському районі м.Києві"

ДК 021:2015 код 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи (Капітальний ремонт трьох приміщень у радіологічному відділенні денного перебування хвор... Державна закупівля - UA-2024-10-29-011797-a ДК 021:2015 код 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи (Капітальний ремонт трьох приміщень у радіологічному відділенні денного перебування хворого КНП "КМКОЦ" по вул. Верховинна, 69 у Святошинському районі м.Києві" від замовника Комунальне некомерційне підприємство «Київський міський клінічний онкологічний центр» Виконавчого органу Київської міської ради(Київська міська державна адміністрація). від 10/29/2024 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Закупівля: UA-2024-10-29-011797-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2024-10-03-007065-a
Період уточнень
Триває
Завершився
з 29-10-2024, 15:51
по 11-11-2024, 00:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 29-10-2024, 15:51
по 14-11-2024, 10:00
Аукціон Період аукціонів
Буде визначено після завершення періоду уточнень

Період оскарження умов закупівлі - по 11-11-2024, 00:00

Відкриті торги з особливостями
Статус:Очікування пропозицій
Бюджет:
1570000
1 570 000,00 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Роботи
Мінімальний крок аукціону:7 850,00 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Забезпечення пропозиції:6 280,00 UAH Отримати банківську гарантію
Замовник:Комунальне некомерційне підприємство «Київський міський клінічний онкологічний центр» Виконавчого органу Київської міської ради(Київська міська державна адміністрація).
ЄДРПОУ:13697965 Досьє YouControl
Контактна особа:планово економічний відділ
Телефон:380443650755, 380444230750
E-mail:[email protected]
Місцезнаходження:
03115, Україна, Київська область,Київ, вулиця Верховинна, будинок 69
1



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Активний
ДК 021:2015 код 45450000-6 Інш ...
1 570 000,00 UAH (з ПДВ)
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

ДК 021:2015 код 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи Капітальний ремонт трьох приміщень у радіологічному відділенні денного перебування хворого КНП "КМКОЦ" по вул. Верховинна,69 у Святошинському районі м. Києва

1
робота
03115 Україна Київська область Київ вулиця Верховинна, будинок 69
по 30-12-2024
45450000-6
Інші завершальні будівельні роботи


+-
Пропозиції
+ -
Документи тендеру
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
ФайлСтанДата та час
Експортовано:29-10-2024, 15:51:33
Тип документа: Проект договору
ФайлСтанДата та час
Експортовано:29-10-2024, 15:45:11
Інші
ФайлСтанДата та час
Експортовано:29-10-2024, 15:45:11
Експортовано:29-10-2024, 15:45:11
Експортовано:29-10-2024, 15:45:11
Експортовано:29-10-2024, 15:45:11
Тип документа: Тендерна документація
ФайлСтанДата та час
Експортовано:29-10-2024, 15:45:11
Тип документа: Технічний опис предмету закупівлі
ФайлСтанДата та час
Експортовано:29-10-2024, 15:45:11
Електронні тендерні вимоги
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник фізична особа підтверджує, що
1 - Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус: Активна
Дата створення: 29-10-2024, 15:50:52
Учасник юридична особа підтверджує, що
2 - Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус: Активна
Дата створення: 29-10-2024, 15:50:52
2. Вчинення економічних правопорушень
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус: Активна
Дата створення: 29-10-2024, 15:50:52
3. Вчинення корупційних правопорушень
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус: Активна
Дата створення: 29-10-2024, 15:50:52
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус: Активна
Дата створення: 29-10-2024, 15:50:52
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус: Активна
Дата створення: 29-10-2024, 15:50:52
5. Порушення справ про банкрутство
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус: Активна
Дата створення: 29-10-2024, 15:50:52
6. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Застосовується до:
Замовника
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Замовник підтверджує, що
1 - Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус: Активна
Дата створення: 29-10-2024, 15:50:52
7. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Застосовується до:
Замовника
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Замовник підтверджує, що
1 - Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус: Активна
Дата створення: 29-10-2024, 15:50:52
8. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус: Активна
Дата створення: 29-10-2024, 15:50:52
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Статус: Активна
Дата створення: 29-10-2024, 15:50:52
1. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Закупівлі
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Мова тендерної пропозиції українська
Статус: Активна
Дата створення: 29-10-2024, 15:50:52
2. Забезпечення тендерних пропозицій
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Лоту ДК 021:2015 код 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи (Капітальний ремонт трьох приміщень у радіологічному відділенні денного перебування хворого КНП "КМКОЦ" по вул. Верховинна,69 у Святошинському районі м. Києва )
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
Повний опис умов та розміру надання забезпечення:
Замовником вимагається надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції у формі: електронної банківської гарантії (далі - гарантія) (безвідкличної, безумовної банківської гарантії, оформленої відповідно до вимог Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14 грудня 2020 року №2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції»), із зобов’язанням банку у разі виникнення обставин, передбачених пунктом 3 Розділу ІІІ Тендерної документації, відшкодувати на рахунок Замовника кошти у сумі забезпечення тендерної пропозиції, визначеній в тендерній документації. Подати у складі пропозиції підтверджуючі документи від банківської установи, якою видана відповідна банківська гарантія. Розмір забезпечення тендерної пропозиції складає 0,4 % очікуваної вартості - 6280,00 грн. ( шість тисяч двісті вісімдесят гривень 00 коп.) Строк дії забезпечення тендерної пропозиції – не менше 120 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Банківська гарантія повинна відповідати таким вимогам: Форма забезпечення тендерної пропозиції (обов’язкова до застосування учасниками при підготовці та поданні забезпечення тендерної пропозиції) ГАРАНТІЯ № ________ (назва в разі необхідності) 1. Реквізити Дата видачі ______________ Місце складання ____________________ Повне найменування гаранта ____________ Повне найменування принципала _________ Найменування бенефіціара_______________ Сума гарантії ______________ Назва валюти, у якій надається гарантія ____________ Дата початку строку дії гарантії (набрання чинності) __________ Дата закінчення строку дії гарантії, якщо жодна з подій, передбачених у пункті 4 форми, не настане___________ Номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі ________________ Інформація щодо тендерної документації ___________________ Відомості про договір, відповідно до якого видається гарантія банком / страховою організацією / фінансовою установою (у разі наявності) _____________ Ця гарантія застосовується для цілей забезпечення тендерної пропозиції відповідно до Закону України “Про публічні закупівлі” (далі – Закон). Реквізити Беніфіціара (Замовника) для оформлення банківської гарантії: IBAN UA 163204780000026008924881235 в ПАТ АБ «Укргазбанк» МФО 320478 2.3. Вимоги до забезпечення тендерної пропозиції. 1. Ці Вимоги визначають обов’язкові вимоги до гарантії, яка надається як забезпечення тендерної пропозиції, передбаченої пунктом 10 частини першої статті 1 Закону України “Про публічні закупівлі” (далі – гарантія), банками, іншими фінансовими установами та страховими організаціями (далі – гарант). 2. Терміни, зазначені в цих Вимогах і формі забезпечення тендерної пропозиції (далі – форма), затвердженій цим наказом, вживаються у значеннях, визначених Цивільним кодексом України, Законом України “Про публічні закупівлі”, постановою Правління Національного банку України від 15 грудня 2004 року № 639 “Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах” (у редакції постанови Правління Національного банку України від 25 січня 2018 року N 5). 3. Реквізити гарантії, визначені у формі, є обов’язковими для складання гарантії. 4. У реквізитах гарантії: 1) щодо повного найменування гаранта зазначається інформація: повне найменування гаранта, його ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, його категорія; код банку (у разі наявності); адреса місцезнаходження; поштова адреса для листування; адреса електронної пошти гаранта, на яку отримуються документи; SWIFT-адреса гаранта (у разі, якщо гарантом є банк); 2) щодо повного найменування принципала, яким є учасник процедури закупівлі, зазначається інформація: повне найменування – для юридичної особи; прізвище, ім’я та по батькові (у разі наявності) – для фізичної особи; ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, його категорія – для принципала юридичної особи – резидента; реєстраційний номер облікової картки платника податків – для принципала фізичної особи – резидента (у разі наявності); серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичної особи, яка через свої релігійні переконання відмовляється від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків) або індивідуальний податковий номер платника податку на додану вартість (у разі відсутності паспорта); адреса місцезнаходження; 3) щодо повного найменування бенефіціара, яким є замовник, зазначається інформація: повне найменування юридичної особи; ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, його категорія; адреса місцезнаходження; 4) сума гарантії зазначається цифрами і словами, назва валюти – словами; 5) у назві валюти, у якій надається гарантія, зазначається валюта, у якій надається гарантія, та її цифровий і літерний код відповідно до Класифікатора іноземних валют та банківських металів, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 04 лютого 1998 року N 34; 6) датою початку строку дії гарантії зазначається дата видачі гарантії або дата набрання нею чинності; 7) зазначається дата закінчення строку дії гарантії, якщо жодна з подій, передбачених у пункті 4 форми, не настане; 8) зазначаються унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, у форматі UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X та назва і вебсайта інформаційно-телекомунікаційної системи “PROZORRO”; 9) в інформації щодо тендерної документації зазначаються: дата рішення замовника, яким затверджена тендерна документація; назва предмета закупівлі / частини предмета закупівлі (лота) згідно з оголошенням про проведення конкурентної процедури закупівлі; 10) строк сплати коштів за гарантією зазначається в робочих або банківських днях; 11) у разі якщо надавачем гарантії є страхова організація, зазначається: назва договору, відповідно до якого надається гарантія, його номер та інші реквізити договору в разі їх наявності; ліцензія на здійснення страхової діяльності. 5. Гарантія та договір, який укладається між гарантом та принципалом, не може містити додаткових умов щодо: вимог надання принципалом листів або інших документів (крім випадків надання принципалом повідомлення гаранту про настання обставин, за яких строк дії гарантії вважається закінченим, зазначених у абзаці четвертому пункту 4 форми); вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку; можливості часткової сплати суми гарантії. 6. Гарантія, яка складається на паперовому носії, підписується уповноваженою(ими) особою(ами) гаранта та скріплюється печатками (у разі наявності). 7. Гарантія, яка надається в електронній формі, підписується шляхом накладання кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) гаранта та його печатки відповідно. 8. Зміни до гарантії можуть бути внесені в порядку, передбаченому законодавством України, після чого вони стають невід’ємною частиною цієї гарантії. Вимога надсилається шляхом письмового звернення Замовника до банку-гаранта з вимогою сплати суми банківської гарантії до відповідного бюджету/на рахунок замовника згідно з визначеними замовником реквізитами рахунку не пізніше 5 робочих днів з дня отримання банком-гарантом письмової вимоги замовника, у випадку одноразового порушення Постачальником. До файлу гарантії надаються: Банківська ліцензія; Докази повноважень посадової особи Банку. Надані документи повинні вільно відкриватися. Файли, для відкриття яких необхідне встановлення додаткового програмного забезпечення вважаються такими, що не надані Учасником. Документ підписаний КЕП підписом та печаткою є оригінальним документом. Файли підписані шляхом накладення КЕП повинен бути придатний для перевірки на сайті Центрального засвідчувального органу за посиланням –http://czo.gov.ua/verify. Усі витрати, пов'язані з поданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок коштів Учасника. Тендерні пропозиції, що не супроводжуються забезпечення тендерної пропозиції або забезпечення тендерної пропозиції оформлені не у відповідності з умовами тендерної документації, відхиляються Замовником.
Статус: Активна
Дата створення: 29-10-2024, 15:50:52
Способи підтвердження:
Документ
3. Забезпечення виконання договору
Застосовується до:
Переможця тендеру
Стосується:
Лоту ДК 021:2015 код 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи (Капітальний ремонт трьох приміщень у радіологічному відділенні денного перебування хворого КНП "КМКОЦ" по вул. Верховинна,69 у Святошинському районі м. Києва )
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю
Повний опис умов та розміру надання забезпечення:
Відповідно до ч.2 ст.546 Цивільного кодексу України та ст.26 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII учасник - переможець процедури закупівлі забезпечує виконання договору про закупівлю шляхом перерахування грошових коштів у гривнях на рахунок Замовника. Термін перерахування коштів – не пізніше дати укладання договору про закупівлю. Розмір забезпечення – 4% (чотири) відсотки від вартості договору. У разі надання забезпечення (перерахування грошових коштів) учасник - переможець процедури закупівлі повинен надати Замовнику документ, що підтверджує внесення забезпечення виконання договору (платіжне доручення тощо). Договір укладається тільки після отримання Замовником платіжного доручення тощо. Усі витрати, пов'язані з поданням забезпечення виконання договору про закупівлю, здійснюються за рахунок коштів Учасника. Внесення забезпечення виконання договору про закупівлю не припиняє виконання зобов'язань Учасника за договором про закупівлю. Переможець, упродовж двох днів з дня визначення його переможцем, направляє на електронну пошту Замовнику лист щодо надання реквізитів для перерахування коштів, як забезпечення виконання договору, і перераховує кошти на рахунок Замовника, але не пізніше встановлених для підписання договору термінів згідно п.49 Особливостей. Переможець надає Замовнику на електронну пошту скан – копію платіжного доручення тощо. Не перерахування учасником – переможцем грошових коштів в строк, визначений для укладання договору, є відмовою учасника – переможця від укладання договору і Замовник відхиляє пропозицію такого учасника. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору (у разі якщо вони не повертаються), підлягають перерахуванню до до відповідного бюджету/ на рахунок замовника.
Статус: Активна
Дата створення: 29-10-2024, 15:50:52
Способи підтвердження:
Документ
1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Лоту ДК 021:2015 код 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи (Капітальний ремонт трьох приміщень у радіологічному відділенні денного перебування хворого КНП "КМКОЦ" по вул. Верховинна,69 у Святошинському районі м. Києва )
Законодавство:
Підтверджується, що
1 - 1.1.1 Довідка у довільній формі, що містить інформацію про наявність офісу, складу (приміщення) та обладнання Учасника для надання послуг/виконання робіт, яка обов’язково має містити наступні дані : найменування, телефони посадових осіб, кількість та підстава використання (власне, залучене). 1.1.2. На підтвердження наявності офісу та складу (приміщення) для надання послуг Учасник надає актуальний/діючий договір оренди/послуг/лізингу тощо, з усіма додатками, що є невід’ємними частинами такого договору, а також акт приймання-передачі до договорів.
Статус: Активна
Дата створення: 29-10-2024, 15:50:52
Способи підтвердження:
Документ
2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Лоту ДК 021:2015 код 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи (Капітальний ремонт трьох приміщень у радіологічному відділенні денного перебування хворого КНП "КМКОЦ" по вул. Верховинна,69 у Святошинському районі м. Києва )
Законодавство:
Підтверджується, що
1 - Учасник в складі тендерної пропозиції надає довідку з інформацією про повне найменування, місцезнаходження, код ЄДРПОУ та ПІБ керівника щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання послуг як субпідрядника / співвиконавця в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю (надається у разі залучення). 1.2.1. Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, за формою Таблиці 1. Таблиця 1 Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід ПІБ Кваліфікація Загальний стаж роботи Працівник учасника Примітки 1.2.2. До довідки додати документ, який засвідчує можливість використання праці (наприклад: штатний розпис або трудовий договір або договір про надання послуг або копію трудової книжки (перша сторінка, що містить інформацію про ПІБ працівника та сторінка, що містить запис про прийняття на роботу) або наказ про прийняття або цивільно-правову угоду або інший документ). 1.2.3. Обов’язкова наявність у штаті Учасника персоналу в складі: 1.2.3.1. особи, яка пройшла навчання з питань охорони праці, а саме: Загальний курс з ОП; НПАОП 0.00-1.15-07; НПАОП 0.00-1.80-18; НПАОП 0.00-1.81-18; НПАОП 0.00-1.62-12; НПАОП 45.2-7.02-12; НПАОП 0.00-1.71-13, що вказано у витягу з протоколу на підтвердження перевірки знань з питань охорони праці (надати посвідчення та витяг з протоколу на підтвердження перевірки знань) та навчань з питань пожежної безпеки осіб підприємств, установ, організацій для працівників зайнятих на роботах з підвищеною пожежною небезпекою (надати посвідчення про проходження навчання з питань пожежної безпеки та витяг з протоколу на підтвердження перевірки знань з питань пожежної безпеки); 1.2.3.2. особи, яка пройшла навчання з питань охорони праці, а саме: Загальний курс з ОП; НПАОП 0.00-1.15-07; НПАОП 0.00-1.80-18; НПАОП 0.00-1.81-18; НПАОП 0.00-1.62-12; НПАОП 45.2-7.02-12; НПАОП 0.00-1.71-13, що вказано у витягу з протоколу на підтвердження перевірки знань з питань охорони праці (надати посвідчення та витяг з протоколу на підтвердження перевірки знань) та навчань з питань пожежної безпеки осіб підприємств, установ, організацій для працівників зайнятих на роботах з підвищеною пожежною небезпекою (надати посвідчення про проходження навчання з питань пожежної безпеки та витяг з протоколу на підтвердження перевірки знань з питань пожежної безпеки). 1.2.3.3. особи, відповідальної за складання кошторисної документації. Надати кваліфікаційний сертифікат такої особи. Учасник також надає довідку щодо займаних посад осіб відповідно до зазначених у п.п 1.2.3.1., 1.2.3.2. та 1.2.3.3. Якщо учасник планує залучати субпідрядні організації то ним надається наступна інформація про субпідрядників: Назва субпідрядника, його ЄДРПОУ та юридична адреса Види робіт, які передбачається доручити субпідряднику Орієнтована вартість робіт субпідрядника у вiдcoткax (%) до ціни тендерної пропозиції До довідки додаються: • Копія укладеного договору Учасника з субпідрядником/субпідрядниками із зазначенням обсягів та вартості послуг/робіт, які він/вони будуть виконувати у разі акцепту тендерної пропозиції Учасника. • Наявність у субпідрядника працівників відповідної кваліфікації, які будуть залучені до виконання робіт, що є об’єктом торгів, які мають необхідні знання та досвід. № п/п Посада Прізвище, ім’я, по-батькові працівника Загальний стаж роботи (років) Освіта • Інформаційна довідка, складена у довільній формі, в якій зазначається інформація про наявність у субпідрядника обладнання та матеріально – технічної бази за формою: Довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази № з/п Найменування обладнання, машин і механізмів Кількість, шт. 1 2 3 Вартість робіт виконаних субпідрядними організаціями не повинна бути меншою ніж 20% від суми договору генпідрядної організації. Заповнюється, якщо учасник планує залучити для підтвердження кваліфікації працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, спроможності субпідрядника / співвиконавця Обов’язкова наявність у штаті Учасника персоналу в складі який забезпечує виконання робіт згідно технічного завдання. У разі відсутності таких спеціальностей у Учасника, вони можуть бути доповнені субпідрядниками. 1.2.5. Наказ про призначення відповідальної особи за пожежну безпеку та документ про проходження відповідальною особою навчань з пожежної безпеки.
Статус: Активна
Дата створення: 29-10-2024, 15:50:52
Способи підтвердження:
Документ
3. Наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів)
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Лоту ДК 021:2015 код 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи (Капітальний ремонт трьох приміщень у радіологічному відділенні денного перебування хворого КНП "КМКОЦ" по вул. Верховинна,69 у Святошинському районі м. Києва )
Законодавство:
Підтверджується, що
1 - На підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі за четвертою цифрою ДК 021:2015 договору (договорів) Учасник має надати: 1.3.1.1. довідку в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) та копію не менше одного договору із додатками до нього, а саме: акт(и) виконаних робіт (складені за формою КБ-2) та довідку(и) про вартість виконаних будівельних робіт (складені за формою КБ-3) на суму не менше очікуваної вартості даної процедури.
Статус: Активна
Дата створення: 29-10-2024, 15:50:52
Способи підтвердження:
Документ
ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ