Закупівлю оголошено - 29-10-2024, 14:59. Дата останніх змін - 30-12-2024, 11:15

Реконструкція будівлі та підвальних приміщень під споруду подвійного призначення з властивостями ПРУ (протирадіаційного укриття) в будівлі гуртожитку (Літера «Б») Державного навчального закладу «Сумський центр професійно-технічної освіти харчових технологій, торгівлі та ресторанного сервісу» за адресою: м. Суми, вул. Роменська, 96

Реконструкція будівлі та підвальних приміщень під споруду подвійного призначення з властивостями ПРУ (протирадіаційного укриття) в будівлі гуртожитку... Державна закупівля - UA-2024-10-29-010539-a Реконструкція будівлі та підвальних приміщень під споруду подвійного призначення з властивостями ПРУ (протирадіаційного укриття) в будівлі гуртожитку (Літера «Б») Державного навчального закладу «Сумський центр професійно-технічної освіти харчових технологій, торгівлі та ресторанного сервісу» за від замовника ДНЗ "Сумський центр ПТО харчових технологій, торгівлі та ресторанного сервісу" від 10/29/2024 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Закупівля: UA-2024-10-29-010539-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2024-10-29-011242-a
Період уточнень
Триває
Завершився
з 29-10-2024, 14:59
по 14-11-2024, 00:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 29-10-2024, 14:59
по 17-11-2024, 00:00
Аукціон Період аукціонів
Аукціон не відбувся

Період оскарження умов закупівлі - по 14-11-2024, 00:00

Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), не має антикорупційної програми чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 млн. гривень (у тому числі за лотом).Учасник процедури закупівлі підтверджує відсутність підстави шляхом самостійного декларування відсутності такої підстави в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції. У разі відсутності самостійного деклаування в електронній системі закупівель, учасник надає лист довільної форми про відсутність даної підстави.

Відкриті торги з особливостями
Статус:Завершена закупівля
Бюджет:
37261762.8
37 261 762,80 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Роботи
Мінімальний крок аукціону:186 308,81 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Замовник:ДНЗ "Сумський центр ПТО харчових технологій, торгівлі та ресторанного сервісу"
ЄДРПОУ:02547286 Досьє YouControl
Контактна особа:Бойко Світлана Євгенівна
Телефон:+380662407119
E-mail:tenderbuh@splxtt.ukr.education
Місцезнаходження:
40002, Україна, Сумська область,Суми, Вул. Роменська, буд. 96
3



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Завершено
Реконструкція будівлі та підва ...
37 261 762,80 UAH (з ПДВ)
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Реконструкція будівлі та підвальних приміщень під споруду подвійного призначення з властивостями ПРУ (протирадіаційного укриття) в будівлі гуртожитку (Літера «Б») Державного навчального закладу «Сумський центр професійно-технічної освіти харчових технологій, торгівлі та ресторанного сервісу» за адресою: м. Суми, вул. Роменська, 96

1
робота
40002 Україна Сумська область м. Суми вул. Роменська, 96
по 10-08-2025
45454000-4
Реконструкція


+-
Пропозиції

Кваліфікація Учасників

Інформація про Переможця
Рішення підписано
Ім'я:
ПРИВАТНА ФІРМА "ТІМВЕЛ"   Досьє YouControl
Строк розгляду пропозиції:
з 17-11-2024 по 14-12-2024
Статус:
учасник виграв закупівлю
Контактна інформація:
Україна, Сумська область, місто Суми, ВУЛИЦЯ ЯРОСЛАВА МУДРОГО, будинок 68, 40009, Олександр Тимчук
Остаточна пропозиція:
34 950 000 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Дата акцепта:
11-12-2024, 16:36
Період подачі оскарження:
по 17-12-2024, 00:00

Продовження строку розгляду тендерної пропозиції

Дата публікації: 22-11-24, 09:08:44

ДНЗ "СУМСЬКИЙ ЦЕНТР ПТО ХАРЧОВИХ ТЕХНОЛОГІЙ, ТОРГІВЛІ ТА РЕСТОРАННОГО СЕРВІСУ" Код ЄДРПОУ 02547286 40002, Україна , Сумська обл., Суми, Вул. Роменська, буд. 96 Категорія замовника: юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади ПРОТОКОЛ ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ м. Суми №63 22.11.2024р. Керуючись вимогами статті 4 та 11 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), Положенням про уповноважену особу, мною Бойко Світланою Євгенівною, вирішено розглянути наступні питання: розгляд тендерної пропозиції учасника та ухвалення відповідного рішення, оприлюднення інформації відповідно до законодавства. Щодо питання No1: Відповідно до п. 41 Особливостей, розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 цих особливостей. 29.10.2024р. оголошено процедуру закупівлі відкриті торги з особливостями № UA-2024-10-29-010539-a за предметом закупівлі «Реконструкція будівлі та підвальних приміщень під споруду подвійного призначення з властивостями ПРУ (протирадіаційного укриття) в будівлі гуртожитку (Літера «Б») Державного навчального закладу «Сумський центр професійно-технічної освіти харчових технологій, торгівлі та ресторанного сервісу» за адресою: м. Суми, вул. Роменська, 96», код ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція. Для участі у закупівлі свої пропозиції подав один учасник: Найменування учасника Ідентифікаційний код учасника в ЄДР ПРИВАТНА ФІРМА "ТІМВЕЛ" 23046766 Відповідно до ч.1, ч.9 та ч.10 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі», оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, шляхом застосування електронного аукціону. Після оцінки тендерних пропозицій замовник розглядає на відповідність вимогам тендерної документації тендерну пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною. Строк розгляду тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. Враховуючи велику кількість документів у тендерній пропозиції учасника, замовник потребує більше часу для розгляду та аналізу документів тендерної пропозиції. ВИРІШИЛА: 1. Продовжити строк розгляду тендерної пропозиції у закупівлі № UA-2024-10-29-010539-a за предметом закупівлі «Реконструкція будівлі та підвальних приміщень під споруду подвійного призначення з властивостями ПРУ (протирадіаційного укриття) в будівлі гуртожитку (Літера «Б») Державного навчального закладу «Сумський центр професійно-технічної освіти харчових технологій, торгівлі та ресторанного сервісу» за адресою: м. Суми, вул. Роменська, 96», код ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція. 2. Оприлюднити повідомлення про продовження строку розгляду в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення Уповноважена особа БОЙКО Світлана ___________________

Кінцева дата розгляду пропозиції: 14-12-24, 00:00:00

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 25-11-24, 18:45:47
24

мною Бойко Світланою Євгенівною, вирішено розглянути наступні питання: розгляд тендерної пропозиції учасника та ухвалення відповідного рішення, оприлюднення інформації відповідно до законодавства. Щодо питання No1: Відповідно до п. 41 Особливостей, розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 цих особливостей. 29.10.2024р. оголошено процедуру закупівлі відкриті торги з особливостями № UA-2024-10-29-010539-a за предметом закупівлі «Реконструкція будівлі та підвальних приміщень під споруду подвійного призначення з властивостями ПРУ (протирадіаційного укриття) в будівлі гуртожитку (Літера «Б») Державного навчального закладу «Сумський центр професійно-технічної освіти харчових технологій, торгівлі та ресторанного сервісу» за адресою: м. Суми, вул. Роменська, 96», код ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція. Для участі у закупівлі свої пропозиції подав один учасник: Найменування учасника Ідентифікаційний код учасника в ЄДР ПРИВАТНА ФІРМА "ТІМВЕЛ" 23046766 За наслідками розгляду тендерної пропозиції даного учасника, виявлено невідповідності в інформації та документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та подання яких передбачалося тендерною документацією. Відповідно до п. 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Зокрема, виявлено наступні невідповідності: 1) у Довідці учасника про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій №11-12/3 від 12.11.2024р. відсутня інформація щодо того, чи кран на автомобільному ходу при роботі на монтажі технологічного устаткування має вантажопідйомність не менше 10 т.. Також, якщо машини не є власністю учасника, а використовуються (експлуатуються) відповідно до договору/ів оренди та/або надання послуг, необхідно надати копію Дозволу з органу Держпраці, або копію Декларації відповідності МТБ вимогам законодавства з питань ОП, що дають право на експлуатацію (застосування) цих механізмів.Окрм того, інформація, подана у довідці, має бути документально підтверджена наступними документами: - у разі наявності власних машин та механізмів – - копії свідоцтва про реєстрацію на всі транспортні засоби та\або машини, механізми, що підлягають державній реєстрації, та будуть залучені як власні; - у разі оренди – копія договорів оренди, у яких повинно бути визначено перелік транспортних засобів, техніки, машин, механізмів тощо, які орендуються; - у разі замовлення послуг – копія договорів про надання послуг, у яких повинно бути визначено перелік транспортних засобів, техніки, машин, механізмів тощо, якими будуть виконуватися послуги (роботи). 2) Відсутній лист або інформація в електронній системі закупівель щодо відсутності нижченаведеної підстави для відхтлення тендерної пропозиції: Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), не має антикорупційної програми чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 млн. гривень (у тому числі за лотом) Учасник процедури закупівлі підтверджує відсутність підстави шляхом самостійного декларування відсутності такої підстави в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції. У разі відсутності самостійного деклаування в електронній системі закупівель, учасник надає лист довільної форми про відсутність даної підстави. 3) відсутній оригінал або копія дозволу (декларації) виданих на ім’я Учасника, дійсні на весь період робіт на виконання робіт підвищеної небезпеки, виданий Державною службою України з питань праці або її територіальними органами, або Держгірпромнаглядом або його територіальними органами на виконання робіт підвищеної небезпеки: будівництво, ремонт, експлуатація та ліквідація підземних споруд не пов’язаних з видобутком корисних копалин. Враховуючи вищезазначене, ВИРІШИЛА: 1. Розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідності в інформації та документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та подання яких передбачалося тендерною документацією в електронній системі закупівель наступного змісту: Виправити виявлені невідповідності шляхом завантаження виправлених або інших належним чином оформлених документів щодо наступних невідповідностей: 3) у Довідці учасника про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій №11-12/3 від 12.11.2024р. відсутня інформація щодо того, чи кран на автомобільному ходу при роботі на монтажі технологічного устаткування має вантажопідйомність не менше 10 т.. Також, якщо машини не є власністю учасника, а використовуються (експлуатуються) відповідно до договору/ів оренди та/або надання послуг, необхідно надати копію Дозволу з органу Держпраці, або копію Декларації відповідності МТБ вимогам законодавства з питань ОП, що дають право на експлуатацію (застосування) цих механізмів.Окрм того, інформація, подана у довідці, має бути документально підтверджена наступними документами: - у разі наявності власних машин та механізмів – - копії свідоцтва про реєстрацію на всі транспортні засоби та\або машини, механізми, що підлягають державній реєстрації, та будуть залучені як власні; - у разі оренди – копія договорів оренди, у яких повинно бути визначено перелік транспортних засобів, техніки, машин, механізмів тощо, які орендуються; - у разі замовлення послуг – копія договорів про надання послуг, у яких повинно бути визначено перелік транспортних засобів, техніки, машин, механізмів тощо, якими будуть виконуватися послуги (роботи). 4) Відсутній лист або інформація в електронній системі закупівель щодо відсутності нижченаведеної підстави для відхтлення тендерної пропозиції: Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), не має антикорупційної програми чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 млн. гривень (у тому числі за лотом) Учасник процедури закупівлі підтверджує відсутність підстави шляхом самостійного декларування відсутності такої підстави в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції. У разі відсутності самостійного деклаування в електронній системі закупівель, учасник надає лист довільної форми про відсутність даної підстави. 3) відсутній оригінал або копія дозволу (декларації) виданих на ім’я Учасника, дійсні на весь період робіт на виконання робіт підвищеної небезпеки, виданий Державною службою України з питань праці або її територіальними органами, або Держгірпромнаглядом або його територіальними органами на виконання робіт підвищеної небезпеки: будівництво, ремонт, експлуатація та ліквідація підземних споруд не пов’язаних з видобутком корисних копалин. Посилання на вимогу тендерної документації, по відношенню до якої виявлено невідповідності: 1. «Додаток №2 до тендерної документації: «перелік документів та інформації, які повинні бути надані учасником у складі тендерної пропозиції, в тому числі шляхом зазначення відповідної інформації в електронній системі закупівель. 1. інформація та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям» 1. Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. 1.1. Учасник має надати довідку, яка повинна містити відомості про наявність в Учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. Обов’язково в учасника/субпідрядника для транспортування та розвантаження матеріалів, здійснення робіт повиннні бути: - автомобіль бортовий вантажопідйомністю не менше 5 тон; - кран на автомобільному ходу при роботі на монтажі технологічного устаткування, вантажопідйомністю не менше 10 т. Якщо машини не є власністю учасника, а використовуються (експлуатуються) відповідно до договору/ів оренди та/або надання послуг, необхідно надати копію Дозволу з органу Держпраці, або копію Декларації відповідності МТБ вимогам законодавства з питань ОП, що дають право на експлуатацію (застосування) цих механізмів безпосередньому власникові машин та механізмів або учасника. 1.2. Інформація подана у довідці має бути документально підтверджена наступними документами: - у разі наявності власних машин та механізмів – - копії свідоцтва про реєстрацію на всі транспортні засоби та\або машини, механізми, що підлягають державній реєстрації, та будуть залучені як власні; - у разі оренди – копія договорів оренди, у яких повинно бути визначено перелік транспортних засобів, техніки, машин, механізмів тощо, які орендуються; - у разі замовлення послуг – копія договорів про надання послуг, у яких повинно бути визначено перелік транспортних засобів, техніки, машин, механізмів тощо, якими будуть виконуватися послуги (роботи). 2. «Додаток №2 до тендерної документації: «перелік документів та інформації, які повинні бути надані учасником у складі тендерної пропозиції, в тому числі шляхом зазначення відповідної інформації в електронній системі закупівель. 2. ІНФОРМАЦІЯ ПРО ВІДСУТНІСТЬ ПІДСТАВ ДЛЯ ВІДМОВИ УЧАСНИКУ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ В УЧАСТІ У ВІДКРИТИХ ТОРГАХ 10. Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), не має антикорупційної програми чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 млн. гривень (у тому числі за лотом) Учасник процедури закупівлі підтверджує відсутність підстави шляхом самостійного декларування відсутності такої підстави в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції. У разі відсутності самостійного деклаування в електронній системі закупівель, учасник надає лист довільної форми про відсутність даної підстави. 3. «Додаток №2 до тендерної документації: «перелік документів та інформації, які повинні бути надані учасником у складі тендерної пропозиції, в тому числі шляхом зазначення відповідної інформації в електронній системі закупівель. 11. Оригінал або копію дозволу (декларації) виданих на ім’я Учасника, дійсний на весь період робіт на виконання робіт підвищеної небезпеки, виданий Державною службою України з питань праці або її територіальними органами, або Держгірпромнаглядом або його територіальними органами на виконання робіт підвищеної небезпеки: - монтаж, демонтаж та капітальний ремонт будинків споруд, а також відновлення та зміцнення їх аварійних частин; - будівницво, ремонт, експлуатація та ліквідація підземних споруд не пов’язаних з видобутком корисних копалин; - роботи, що виконуються на висоті понад 1,3метра; - верхолазні роботи та промисловий альпінізм - зварювальні роботи; - газополум’яні . 2. Оприлюднити дану інформацію в електронній системі закупівель. Уповноважена особа БОЙКО Світлана ___________________

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 26-11-24, 18:45:47
Договір
Договір опубліковано
Системний номер договору:
UA-2024-10-29-010539-a-b1
Номер договору:
27/12
Дата підписання договору:
27-12-2024, 00:00
Строк дії договору:
з 27-12-2024 по 31-12-2025
34 950 000 UAH
Ціна договору
29 125 000 UAH
Ціна договору без ПДВ

Пропозиції Учасників

Пропозицію подав:
ПРИВАТНА ФІРМА "ТІМВЕЛ"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
34 950 000 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Документи:
Тип документа:
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
2. Вчинення економічних правопорушень
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
3. Вчинення корупційних правопорушень
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
5. Порушення справ про банкрутство
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
6. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
1. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська
1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Підтвреджується, що
Учасник має надати документальне підтвердження наявності у власності чи оренді (копії договорів оренди, користування (з відповідними актами здачі приймання) або копії свідоцтва про право власності або інші документи, що підтверджують право власності) виробничої бази. Право власності (користування) повинно бути набутим раніше від дати публікації оголошення про проведення даної закупівлі. Якщо учасник орендує виробничі, складські або офісні приміщення чи будівлі, в складі пропозиції має бути подано копію повідомлення про об’єкти оподаткування або об’єкти, пов’язані з оподаткуванням або через які провадиться діяльність (Форма №20-ОПП) з відміткою про прийняття органами ДПС.
Учасник має надати довідку, яка повинна містити відомості про наявність в Учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Інформація подана у довідці має бути документально підтверджена наступними документами:
2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
Підтвреджується, що
2.2. Для інженерно-технічних працівників вимагаються наступні посвідчення про навчання та перевірку знань, що підтверджують відповідність працівників учасника або залучених субпідрядників учасника вимогам законодавства з питань охорони праці та пожежної безпеки:
Доказ:
Документ
Доказ:
Документ
2.1. Довідка про працівників/спеціалістів, у тому числі таких, що будуть залучатися на договірних підставах (всього має бути зазначено не менше 20 осіб). До переліку обов’язкових ключових посад інженерно-технічних та інших працівників (спеціалістів), які мають бути залучені до виконання робіт та, відповідно відображені в таблиці, відносяться: - начальник дільниці/виконавець робіт, або інша особа, яка виконує такі функції. - головний інженер або інша особа, яка здійснює технічне керівництво діяльності будівельної організації - спеціаліст, що відповідатиме за охорону праці(може співпадати із керівником чи іншою уповноваженою особою), про що робиться позначка у колонці посада/професія.
3. Наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів)
Підтвреджується, що
Відгук замовника, зазначеного у довідці, про належне та повне виконання умов договору
Доказ:
Документ
Доказ:
Документ
3.1. Довідка, складена Учасником про виконання аналогічного/них договору/ів
3.2. Копія аналогічного/их договіру/ів із додатками та додатковими угодами (або зазначення у довідці посилання на такий договір, що прикріплений в електронній системі закупівель). !!! Аналогічним слід вважати договір з нового будівництва, реконструкції чи капітального ремонту будівель (приміщень), що за класом наслідків (відповідальності) належить до об’єктів з середніми (СС2) або значними (СС3) наслідками, що виконаний для бюджетної установи у повному обсязі, в період з 2022 року по 2024 рік. Вартість фактично виконаних робіт, що підтверджується актами приймання виконаних будівельних робіт, за аналогічним договором повинна бути не менше 70% від очікуваної вартості даної закупівлі.
3.3. Копія документа, що підтверджує досвід роботи із обєктами, що за класом наслідків (відповідальності) належить до об’єктів з середніми (СС2) або значними (СС3) наслідками.
3.4. Копії акту/тів приймання виконаних будівельних робіт (КБ-2в) та довідки/ок про ватрість виконаних робіт та витрати (КБ-3), що підтверджують факт повного виконання умов договорум

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

+ -
Документи тендеру
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічний Видалено29-10-2024, 15:24:33
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічний Видалено08-11-2024, 13:39:12
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:12-11-2024, 14:47:11
      Інші
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Інший
        публічнийЕкспортовано:12-11-2024, 14:28:26
          Тип документа: Тендерна документація
            Файл
            Тип
            Приватність
            Стан
            Дата та час
            Дії
            Тендерна документація
            публічний Видалено29-10-2024, 14:59:56
            Тендерна документація
            публічнийЕкспортовано:08-11-2024, 12:46:27
            Тендерна документація
            публічнийЕкспортовано:08-11-2024, 12:46:27
            Тендерна документація
            публічний Видалено08-11-2024, 12:46:27
            Тендерна документація
            публічнийЕкспортовано:12-11-2024, 14:28:27
              Електронні тендерні вимоги
              1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Учасника процедури
              Законодавство:
              Учасник юридична особа підтверджує, що
              1 - Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
              Статус: Активна
              Дата створення: 29-10-2024, 14:59:55
              Учасник фізична особа підтверджує, що
              2 - Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
              Статус: Активна
              Дата створення: 29-10-2024, 14:59:55
              2. Вчинення економічних правопорушень
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Учасника процедури
              Законодавство:
              Учасник підтверджує, що
              1 - Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
              Статус: Активна
              Дата створення: 29-10-2024, 14:59:55
              3. Вчинення корупційних правопорушень
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Учасника процедури
              Законодавство:
              Учасник підтверджує, що
              1 - Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
              Статус: Активна
              Дата створення: 29-10-2024, 14:59:55
              Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
              Статус: Активна
              Дата створення: 29-10-2024, 14:59:55
              4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Учасника процедури
              Законодавство:
              Учасник підтверджує, що
              1 - Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
              Статус: Активна
              Дата створення: 29-10-2024, 14:59:55
              5. Порушення справ про банкрутство
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Учасника процедури
              Законодавство:
              Учасник підтверджує, що
              1 - Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
              Статус: Активна
              Дата створення: 29-10-2024, 14:59:55
              6. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Учасника процедури
              Законодавство:
              Учасник підтверджує, що
              1 - Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
              Статус: Активна
              Дата створення: 29-10-2024, 14:59:55
              У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
              Статус: Активна
              Дата створення: 29-10-2024, 14:59:55
              7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
              Застосовується до:
              Замовника
              Стосується:
              Учасника процедури
              Законодавство:
              Замовник підтверджує, що
              1 - Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
              Статус: Активна
              Дата створення: 29-10-2024, 14:59:55
              8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
              Застосовується до:
              Замовника
              Стосується:
              Учасника процедури
              Законодавство:
              Замовник підтверджує, що
              1 - Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
              Статус: Активна
              Дата створення: 29-10-2024, 14:59:55
              1. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Учасник підтверджує, що
              1 - Мова тендерної пропозиції українська
              Статус: Активна
              Дата створення: 29-10-2024, 14:59:55
              1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтвреджується, що
              1 - Учасник має надати документальне підтвердження наявності у власності чи оренді (копії договорів оренди, користування (з відповідними актами здачі приймання) або копії свідоцтва про право власності або інші документи, що підтверджують право власності) виробничої бази. Право власності (користування) повинно бути набутим раніше від дати публікації оголошення про проведення даної закупівлі. Якщо учасник орендує виробничі, складські або офісні приміщення чи будівлі, в складі пропозиції має бути подано копію повідомлення про об’єкти оподаткування або об’єкти, пов’язані з оподаткуванням або через які провадиться діяльність (Форма №20-ОПП) з відміткою про прийняття органами ДПС.
              Статус: Активна
              Дата створення: 12-11-2024, 14:28:24
              Способи підтвердження:
              Документ
              , Учасник має надати документальне підтвердження наявності у власності чи оренді (копії договорів оренди, користування (з відповідними актами здачі приймання) або копії свідоцтва про право власності або інші документи, що підтверджують право власності) виробничої бази. Право власності (користування) повинно бути набутим раніше від дати публікації оголошення про проведення даної закупівлі. Якщо учасник орендує виробничі, складські або офісні приміщення чи будівлі, в складі пропозиції має бути подано копію повідомлення про об’єкти оподаткування або об’єкти, пов’язані з оподаткуванням або через які провадиться діяльність (Форма №20-ОПП) з відміткою про прийняття органами ДПС.
              Інформація подана у довідці має бути документально підтверджена наступними документами:
              Статус: Активна
              Дата створення: 12-11-2024, 14:28:24
              Способи підтвердження:
              Документ
              , - у разі наявності власних машин та механізмів – - копії свідоцтва про реєстрацію на всі транспортні засоби та\або машини, механізми, що підлягають державній реєстрації, та будуть залучені як власні; - у разі оренди – копія договорів оренди, у яких повинно бути визначено перелік транспортних засобів, техніки, машин, механізмів тощо, які орендуються; - у разі замовлення послуг – копія договорів про надання послуг, у яких повинно бути визначено перелік транспортних засобів, техніки, машин, механізмів тощо, якими будуть виконуватися послуги (роботи).
              Учасник має надати довідку, яка повинна містити відомості про наявність в Учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
              Статус: Активна
              Дата створення: 12-11-2024, 14:28:24
              Способи підтвердження:
              Документ
              , Обов’язково в учасника/субпідрядника для транспортування та розвантаження матеріалів, здійснення робіт повиннні бути: - автомобіль бортовий вантажопідйомністю не менше 5 тон; - кран на автомобільному ходу при роботі на монтажі технологічного устаткування, вантажопідйомністю не менше 10 т. Якщо машини не є власністю учасника, а використовуються (експлуатуються) відповідно до договору/ів оренди та/або надання послуг, необхідно надати копію Дозволу з органу Держпраці, або копію Декларації відповідності МТБ вимогам законодавства з питань ОП, що дають право на експлуатацію (застосування) цих механізмів безпосередньому власникові машин та механізмів.
              Учасник має надати довідку, яка повинна містити відомості про наявність в Учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
              Статус: Архівована
              Дата створення: 29-10-2024, 14:59:55
              Дата архівування: 08-11-2024, 12:45:54
              Способи підтвердження:
              Документ
              , Обов’язково в учасника/субпідрядника для транспортування та розвантаження матеріалів, здійснення робіт повиннні бути: - автомобіль бортовий вантажопідйомністю не менше 5 тон; - кран на автомобільному ходу при роботі на монтажі технологічного устаткування, вантажопідйомністю не менше 10 т. Якщо машини не є власністю учасника, а використовуються (експлуатуються) відповідно до договору/ів оренди та/або надання послуг, необхідно надати копію Дозволу з органу Держпраці, або копію Декларації відповідності МТБ вимогам законодавства з питань ОП, що дають право на експлуатацію (застосування) цих механізмів безпосередньому власникові машин та механізмів.
              Інформація подана у довідці має бути документально підтверджена наступними документами:
              Статус: Архівована
              Дата створення: 29-10-2024, 14:59:55
              Дата архівування: 08-11-2024, 12:45:54
              Способи підтвердження:
              Документ
              , - у разі наявності власних машин та механізмів – - копії свідоцтва про реєстрацію на всі транспортні засоби та\або машини, механізми, що підлягають державній реєстрації, та будуть залучені як власні; - у разі оренди – копія договорів оренди, у яких повинно бути визначено перелік транспортних засобів, техніки, машин, механізмів тощо, які орендуються; - у разі замовлення послуг – копія договорів про надання послуг, у яких повинно бути визначено перелік транспортних засобів, техніки, машин, механізмів тощо, якими будуть виконуватися послуги (роботи).
              Учасник має надати документальне підтвердження наявності у власності чи оренді (копії договорів оренди, користування (з відповідними актами здачі приймання) або копії свідоцтва про право власності або інші документи, що підтверджують право власності) виробничої бази. Право власності (користування) повинно бути набутим раніше від дати публікації оголошення про проведення даної закупівлі. Якщо учасник орендує виробничі, складські або офісні приміщення чи будівлі, в складі пропозиції має бути подано копію повідомлення про об’єкти оподаткування або об’єкти, пов’язані з оподаткуванням або через які провадиться діяльність (Форма №20-ОПП) з відміткою про прийняття органами ДПС.
              Статус: Архівована
              Дата створення: 29-10-2024, 14:59:55
              Дата архівування: 08-11-2024, 12:45:55
              Способи підтвердження:
              Документ
              , Учасник має надати документальне підтвердження наявності у власності чи оренді (копії договорів оренди, користування (з відповідними актами здачі приймання) або копії свідоцтва про право власності або інші документи, що підтверджують право власності) виробничої бази. Право власності (користування) повинно бути набутим раніше від дати публікації оголошення про проведення даної закупівлі. Якщо учасник орендує виробничі, складські або офісні приміщення чи будівлі, в складі пропозиції має бути подано копію повідомлення про об’єкти оподаткування або об’єкти, пов’язані з оподаткуванням або через які провадиться діяльність (Форма №20-ОПП) з відміткою про прийняття органами ДПС.
              Учасник має надати довідку, яка повинна містити відомості про наявність в Учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
              Статус: Архівована
              Дата створення: 08-11-2024, 12:45:54
              Дата архівування: 12-11-2024, 14:09:44
              Способи підтвердження:
              Документ
              , Обов’язково в учасника/субпідрядника для транспортування та розвантаження матеріалів, здійснення робіт повиннні бути: - автомобіль бортовий вантажопідйомністю не менше 5 тон; - кран на автомобільному ходу при роботі на монтажі технологічного устаткування, вантажопідйомністю не менше 10 т. Якщо машини не є власністю учасника, а використовуються (експлуатуються) відповідно до договору/ів оренди та/або надання послуг, необхідно надати копію Дозволу з органу Держпраці, або копію Декларації відповідності МТБ вимогам законодавства з питань ОП, що дають право на експлуатацію (застосування) цих механізмів безпосередньому власникові машин та механізмів.
              Інформація подана у довідці має бути документально підтверджена наступними документами:
              Статус: Архівована
              Дата створення: 08-11-2024, 12:45:54
              Дата архівування: 12-11-2024, 14:09:44
              Способи підтвердження:
              Документ
              , - у разі наявності власних машин та механізмів – - копії свідоцтва про реєстрацію на всі транспортні засоби та\або машини, механізми, що підлягають державній реєстрації, та будуть залучені як власні; - у разі оренди – копія договорів оренди, у яких повинно бути визначено перелік транспортних засобів, техніки, машин, механізмів тощо, які орендуються; - у разі замовлення послуг – копія договорів про надання послуг, у яких повинно бути визначено перелік транспортних засобів, техніки, машин, механізмів тощо, якими будуть виконуватися послуги (роботи).
              Учасник має надати документальне підтвердження наявності у власності чи оренді (копії договорів оренди, користування (з відповідними актами здачі приймання) або копії свідоцтва про право власності або інші документи, що підтверджують право власності) виробничої бази. Право власності (користування) повинно бути набутим раніше від дати публікації оголошення про проведення даної закупівлі. Якщо учасник орендує виробничі, складські або офісні приміщення чи будівлі, в складі пропозиції має бути подано копію повідомлення про об’єкти оподаткування або об’єкти, пов’язані з оподаткуванням або через які провадиться діяльність (Форма №20-ОПП) з відміткою про прийняття органами ДПС.
              Статус: Архівована
              Дата створення: 08-11-2024, 12:45:55
              Дата архівування: 12-11-2024, 14:09:44
              Способи підтвердження:
              Документ
              , Учасник має надати документальне підтвердження наявності у власності чи оренді (копії договорів оренди, користування (з відповідними актами здачі приймання) або копії свідоцтва про право власності або інші документи, що підтверджують право власності) виробничої бази. Право власності (користування) повинно бути набутим раніше від дати публікації оголошення про проведення даної закупівлі. Якщо учасник орендує виробничі, складські або офісні приміщення чи будівлі, в складі пропозиції має бути подано копію повідомлення про об’єкти оподаткування або об’єкти, пов’язані з оподаткуванням або через які провадиться діяльність (Форма №20-ОПП) з відміткою про прийняття органами ДПС.
              Учасник має надати довідку, яка повинна містити відомості про наявність в Учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
              Статус: Архівована
              Дата створення: 12-11-2024, 14:09:44
              Дата архівування: 12-11-2024, 14:28:24
              Способи підтвердження:
              Документ
              , Обов’язково в учасника/субпідрядника для транспортування та розвантаження матеріалів, здійснення робіт повиннні бути: - автомобіль бортовий вантажопідйомністю не менше 5 тон; - кран на автомобільному ходу при роботі на монтажі технологічного устаткування, вантажопідйомністю не менше 10 т. Якщо машини не є власністю учасника, а використовуються (експлуатуються) відповідно до договору/ів оренди та/або надання послуг, необхідно надати копію Дозволу з органу Держпраці, або копію Декларації відповідності МТБ вимогам законодавства з питань ОП, що дають право на експлуатацію (застосування) цих механізмів безпосередньому власникові машин та механізмів.
              Інформація подана у довідці має бути документально підтверджена наступними документами:
              Статус: Архівована
              Дата створення: 12-11-2024, 14:09:44
              Дата архівування: 12-11-2024, 14:28:24
              Способи підтвердження:
              Документ
              , - у разі наявності власних машин та механізмів – - копії свідоцтва про реєстрацію на всі транспортні засоби та\або машини, механізми, що підлягають державній реєстрації, та будуть залучені як власні; - у разі оренди – копія договорів оренди, у яких повинно бути визначено перелік транспортних засобів, техніки, машин, механізмів тощо, які орендуються; - у разі замовлення послуг – копія договорів про надання послуг, у яких повинно бути визначено перелік транспортних засобів, техніки, машин, механізмів тощо, якими будуть виконуватися послуги (роботи).
              Учасник має надати документальне підтвердження наявності у власності чи оренді (копії договорів оренди, користування (з відповідними актами здачі приймання) або копії свідоцтва про право власності або інші документи, що підтверджують право власності) виробничої бази. Право власності (користування) повинно бути набутим раніше від дати публікації оголошення про проведення даної закупівлі. Якщо учасник орендує виробничі, складські або офісні приміщення чи будівлі, в складі пропозиції має бути подано копію повідомлення про об’єкти оподаткування або об’єкти, пов’язані з оподаткуванням або через які провадиться діяльність (Форма №20-ОПП) з відміткою про прийняття органами ДПС.
              Статус: Архівована
              Дата створення: 12-11-2024, 14:09:44
              Дата архівування: 12-11-2024, 14:28:24
              Способи підтвердження:
              Документ
              , Учасник має надати документальне підтвердження наявності у власності чи оренді (копії договорів оренди, користування (з відповідними актами здачі приймання) або копії свідоцтва про право власності або інші документи, що підтверджують право власності) виробничої бази. Право власності (користування) повинно бути набутим раніше від дати публікації оголошення про проведення даної закупівлі. Якщо учасник орендує виробничі, складські або офісні приміщення чи будівлі, в складі пропозиції має бути подано копію повідомлення про об’єкти оподаткування або об’єкти, пов’язані з оподаткуванням або через які провадиться діяльність (Форма №20-ОПП) з відміткою про прийняття органами ДПС.
              2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтвреджується, що
              1 - 2.2. Для інженерно-технічних працівників вимагаються наступні посвідчення про навчання та перевірку знань, що підтверджують відповідність працівників учасника або залучених субпідрядників учасника вимогам законодавства з питань охорони праці та пожежної безпеки:
              Статус: Активна
              Дата створення: 12-11-2024, 14:28:24
              Способи підтвердження:
              Документ
              , - інженера з охорони праці- посвідчення про перевірку знань загального курсу з охорони праці (перевірка знань законодавчих актів з охорони праці, гігієни праці, надання домедичної допомоги потерпілим, електробезпеки, пожежної безпеки); - для виконроба: посвідчення про перевірку знань загального курсу з охорони праці (перевірка знань законодавчих актів з охорони праці, гігієни праці, надання домедичної допомоги потерпілим, електробезпеки, пожежної безпеки). Учасник має право надавати у таблиці інформацію про осіб, які будуть залучені для викнання робіт, передбачених даною закупівлею, навіть якщо на данй час такі особи відсутні у штаті або з ними не укладені договори на надання послуг/виконання робіт.
              2.1. Довідка про працівників/спеціалістів, у тому числі таких, що будуть залучатися на договірних підставах (всього має бути зазначено не менше 20 осіб). До переліку обов’язкових ключових посад інженерно-технічних та інших працівників (спеціалістів), які мають бути залучені до виконання робіт та, відповідно відображені в таблиці, відносяться: - начальник дільниці/виконавець робіт, або інша особа, яка виконує такі функції. - головний інженер або інша особа, яка здійснює технічне керівництво діяльності будівельної організації - спеціаліст, що відповідатиме за охорону праці(може співпадати із керівником чи іншою уповноваженою особою), про що робиться позначка у колонці посада/професія.
              Статус: Активна
              Дата створення: 12-11-2024, 14:28:24
              Способи підтвердження:
              Документ
              , 2.1. Довідка про працівників/спеціалістів, у тому числі таких, що будуть залучатися на договірних підставах (всього має бути зазначено не менше 20 осіб), за формою згідно п.2.1 Додатку №2 тендерної документації
              2.1. Довідка про працівників/спеціалістів, у тому числі таких, що будуть залучатися на договірних підставах (всього має бути зазначено не менше 20 осіб). До переліку обов’язкових ключових посад інженерно-технічних та інших працівників (спеціалістів), які мають бути залучені до виконання робіт та, відповідно відображені в таблиці, відносяться: - начальник дільниці/виконавець робіт, або інша особа, яка виконує такі функції. - головний інженер або інша особа, яка здійснює технічне керівництво діяльності будівельної організації - спеціаліст, що відповідатиме за охорону праці(може співпадати із керівником чи іншою уповноваженою особою), про що робиться позначка у колонці посада/професія.
              Статус: Архівована
              Дата створення: 29-10-2024, 14:59:55
              Дата архівування: 08-11-2024, 12:45:55
              Способи підтвердження:
              Документ
              , 2.1. Довідка про працівників/спеціалістів, у тому числі таких, що будуть залучатися на договірних підставах (всього має бути зазначено не менше 20 осіб), за формою згідно п.2.1 Додатку №2 тендерної документації
              2.2. Для інженерно-технічних працівників вимагаються наступні посвідчення про навчання та перевірку знань, що підтверджують відповідність працівників учасника або залучених субпідрядників учасника вимогам законодавства з питань охорони праці та пожежної безпеки:
              Статус: Архівована
              Дата створення: 29-10-2024, 14:59:55
              Дата архівування: 08-11-2024, 12:45:55
              Способи підтвердження:
              Документ
              , - інженера з охорони праці- посвідчення про перевірку знань загального курсу з охорони праці (перевірка знань законодавчих актів з охорони праці, гігієни праці, надання домедичної допомоги потерпілим, електробезпеки, пожежної безпеки); - для виконроба: посвідчення про перевірку знань загального курсу з охорони праці (перевірка знань законодавчих актів з охорони праці, гігієни праці, надання домедичної допомоги потерпілим, електробезпеки, пожежної безпеки). Учасник має право надавати у таблиці інформацію про осіб, які будуть залучені для викнання робіт, передбачених даною закупівлею, навіть якщо на данй час такі особи відсутні у штаті або з ними не укладені договори на надання послуг/виконання робіт.
              2.1. Довідка про працівників/спеціалістів, у тому числі таких, що будуть залучатися на договірних підставах (всього має бути зазначено не менше 20 осіб). До переліку обов’язкових ключових посад інженерно-технічних та інших працівників (спеціалістів), які мають бути залучені до виконання робіт та, відповідно відображені в таблиці, відносяться: - начальник дільниці/виконавець робіт, або інша особа, яка виконує такі функції. - головний інженер або інша особа, яка здійснює технічне керівництво діяльності будівельної організації - спеціаліст, що відповідатиме за охорону праці(може співпадати із керівником чи іншою уповноваженою особою), про що робиться позначка у колонці посада/професія.
              Статус: Архівована
              Дата створення: 08-11-2024, 12:45:55
              Дата архівування: 12-11-2024, 14:09:44
              Способи підтвердження:
              Документ
              , 2.1. Довідка про працівників/спеціалістів, у тому числі таких, що будуть залучатися на договірних підставах (всього має бути зазначено не менше 20 осіб), за формою згідно п.2.1 Додатку №2 тендерної документації
              2.2. Для інженерно-технічних працівників вимагаються наступні посвідчення про навчання та перевірку знань, що підтверджують відповідність працівників учасника або залучених субпідрядників учасника вимогам законодавства з питань охорони праці та пожежної безпеки:
              Статус: Архівована
              Дата створення: 08-11-2024, 12:45:55
              Дата архівування: 12-11-2024, 14:09:45
              Способи підтвердження:
              Документ
              , - інженера з охорони праці- посвідчення про перевірку знань загального курсу з охорони праці (перевірка знань законодавчих актів з охорони праці, гігієни праці, надання домедичної допомоги потерпілим, електробезпеки, пожежної безпеки); - для виконроба: посвідчення про перевірку знань загального курсу з охорони праці (перевірка знань законодавчих актів з охорони праці, гігієни праці, надання домедичної допомоги потерпілим, електробезпеки, пожежної безпеки). Учасник має право надавати у таблиці інформацію про осіб, які будуть залучені для викнання робіт, передбачених даною закупівлею, навіть якщо на данй час такі особи відсутні у штаті або з ними не укладені договори на надання послуг/виконання робіт.
              2.1. Довідка про працівників/спеціалістів, у тому числі таких, що будуть залучатися на договірних підставах (всього має бути зазначено не менше 20 осіб). До переліку обов’язкових ключових посад інженерно-технічних та інших працівників (спеціалістів), які мають бути залучені до виконання робіт та, відповідно відображені в таблиці, відносяться: - начальник дільниці/виконавець робіт, або інша особа, яка виконує такі функції. - головний інженер або інша особа, яка здійснює технічне керівництво діяльності будівельної організації - спеціаліст, що відповідатиме за охорону праці(може співпадати із керівником чи іншою уповноваженою особою), про що робиться позначка у колонці посада/професія.
              Статус: Архівована
              Дата створення: 12-11-2024, 14:09:44
              Дата архівування: 12-11-2024, 14:28:24
              Способи підтвердження:
              Документ
              , 2.1. Довідка про працівників/спеціалістів, у тому числі таких, що будуть залучатися на договірних підставах (всього має бути зазначено не менше 20 осіб), за формою згідно п.2.1 Додатку №2 тендерної документації
              2.2. Для інженерно-технічних працівників вимагаються наступні посвідчення про навчання та перевірку знань, що підтверджують відповідність працівників учасника або залучених субпідрядників учасника вимогам законодавства з питань охорони праці та пожежної безпеки:
              Статус: Архівована
              Дата створення: 12-11-2024, 14:09:45
              Дата архівування: 12-11-2024, 14:28:24
              Способи підтвердження:
              Документ
              , - інженера з охорони праці- посвідчення про перевірку знань загального курсу з охорони праці (перевірка знань законодавчих актів з охорони праці, гігієни праці, надання домедичної допомоги потерпілим, електробезпеки, пожежної безпеки); - для виконроба: посвідчення про перевірку знань загального курсу з охорони праці (перевірка знань законодавчих актів з охорони праці, гігієни праці, надання домедичної допомоги потерпілим, електробезпеки, пожежної безпеки). Учасник має право надавати у таблиці інформацію про осіб, які будуть залучені для викнання робіт, передбачених даною закупівлею, навіть якщо на данй час такі особи відсутні у штаті або з ними не укладені договори на надання послуг/виконання робіт.
              3. Наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів)
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтвреджується, що
              1 - Відгук замовника, зазначеного у довідці, про належне та повне виконання умов договору
              Статус: Активна
              Дата створення: 12-11-2024, 14:28:25
              Способи підтвердження:
              Документ
              , Відгук замовника, зазначеного у довідці, про належне та повне виконання умов договору
              3.4. Копії акту/тів приймання виконаних будівельних робіт (КБ-2в) та довідки/ок про ватрість виконаних робіт та витрати (КБ-3), що підтверджують факт повного виконання умов договорум
              Статус: Активна
              Дата створення: 12-11-2024, 14:28:25
              Способи підтвердження:
              Документ
              , 3.4. Копії акту/тів приймання виконаних будівельних робіт (КБ-2в) та довідки/ок про ватрість виконаних робіт та витрати (КБ-3), що підтверджують факт повного виконання умов договору
              3.3. Копія документа, що підтверджує досвід роботи із обєктами, що за класом наслідків (відповідальності) належить до об’єктів з середніми (СС2) або значними (СС3) наслідками.
              Статус: Активна
              Дата створення: 12-11-2024, 14:28:25
              Способи підтвердження:
              Документ
              , 3.3. Копія документа, що підтверджує досвід роботи із обєктами, що за класом наслідків (відповідальності) належить до об’єктів з середніми (СС2) або значними (СС3) наслідками.
              3.2. Копія аналогічного/их договіру/ів із додатками та додатковими угодами (або зазначення у довідці посилання на такий договір, що прикріплений в електронній системі закупівель). !!! Аналогічним слід вважати договір з нового будівництва, реконструкції чи капітального ремонту будівель (приміщень), що за класом наслідків (відповідальності) належить до об’єктів з середніми (СС2) або значними (СС3) наслідками, що виконаний для бюджетної установи у повному обсязі, в період з 2022 року по 2024 рік. Вартість фактично виконаних робіт, що підтверджується актами приймання виконаних будівельних робіт, за аналогічним договором повинна бути не менше 70% від очікуваної вартості даної закупівлі.
              Статус: Активна
              Дата створення: 12-11-2024, 14:28:24
              Способи підтвердження:
              Документ
              , 3.2. Копія аналогічного/их договіру/ів із додатками та додатковими угодами (або зазначення у довідці посилання на такий договір, що прикріплений в електронній системі закупівель). !!! Аналогічним слід вважати договір з нового будівництва, реконструкції чи капітального ремонту будівель (приміщень), що за класом наслідків (відповідальності) належить до об’єктів з середніми (СС2) або значними (СС3) наслідками, що виконаний для бюджетної установи у повному обсязі, в період з 2022 року по 2024 рік. Вартість фактично виконаних робіт, що підтверджується актами приймання виконаних будівельних робіт, за аналогічним договором повинна бути не менше 70% від очікуваної вартості даної закупівлі.
              3.1. Довідка, складена Учасником про виконання аналогічного/них договору/ів
              Статус: Активна
              Дата створення: 12-11-2024, 14:28:24
              Способи підтвердження:
              Документ
              , відповідно до форми таблиці згідно п.3.1. Додатку №2 тендерної документації
              3.1. Довідка, складена Учасником про виконання аналогічного/них договору/ів
              Статус: Архівована
              Дата створення: 29-10-2024, 14:59:55
              Дата архівування: 08-11-2024, 12:45:55
              Способи підтвердження:
              Документ
              , відповідно до форми таблиці згідно п.3.1. Додатку №2 тендерної документації
              3.2. Копія аналогічного/их договіру/ів із додатками та додатковими угодами (або зазначення у довідці посилання на такий договір, що прикріплений в електронній системі закупівель). !!! Аналогічним слід вважати договір з нового будівництва, реконструкції чи капітального ремонту будівель (приміщень), що за класом наслідків (відповідальності) належить до об’єктів з середніми (СС2) або значними (СС3) наслідками, що виконаний для бюджетної установи у повному обсязі, в період з 2022 року по 2024 рік. Вартість фактично виконаних робіт, що підтверджується актами приймання виконаних будівельних робіт, за аналогічним договором повинна бути не менше 70% від очікуваної вартості даної закупівлі.
              Статус: Архівована
              Дата створення: 29-10-2024, 14:59:55
              Дата архівування: 08-11-2024, 12:45:55
              Способи підтвердження:
              Документ
              , 3.2. Копія аналогічного/их договіру/ів із додатками та додатковими угодами (або зазначення у довідці посилання на такий договір, що прикріплений в електронній системі закупівель). !!! Аналогічним слід вважати договір з нового будівництва, реконструкції чи капітального ремонту будівель (приміщень), що за класом наслідків (відповідальності) належить до об’єктів з середніми (СС2) або значними (СС3) наслідками, що виконаний для бюджетної установи у повному обсязі, в період з 2022 року по 2024 рік. Вартість фактично виконаних робіт, що підтверджується актами приймання виконаних будівельних робіт, за аналогічним договором повинна бути не менше 70% від очікуваної вартості даної закупівлі.
              3.3. Копія документа, що підтверджує досвід роботи із обєктами, що за класом наслідків (відповідальності) належить до об’єктів з середніми (СС2) або значними (СС3) наслідками.
              Статус: Архівована
              Дата створення: 29-10-2024, 14:59:55
              Дата архівування: 08-11-2024, 12:45:55
              Способи підтвердження:
              Документ
              , 3.3. Копія документа, що підтверджує досвід роботи із обєктами, що за класом наслідків (відповідальності) належить до об’єктів з середніми (СС2) або значними (СС3) наслідками.
              3.4. Копії акту/тів приймання виконаних будівельних робіт (КБ-2в) та довідки/ок про ватрість виконаних робіт та витрати (КБ-3), що підтверджують факт повного виконання умов договорум
              Статус: Архівована
              Дата створення: 29-10-2024, 14:59:55
              Дата архівування: 08-11-2024, 12:45:55
              Способи підтвердження:
              Документ
              , 3.4. Копії акту/тів приймання виконаних будівельних робіт (КБ-2в) та довідки/ок про ватрість виконаних робіт та витрати (КБ-3), що підтверджують факт повного виконання умов договору
              Відгук замовника, зазначеного у довідці, про належне та повне виконання умов договору
              Статус: Архівована
              Дата створення: 29-10-2024, 14:59:55
              Дата архівування: 08-11-2024, 12:45:55
              Способи підтвердження:
              Документ
              , Відгук замовника, зазначеного у довідці, про належне та повне виконання умов договору
              3.1. Довідка, складена Учасником про виконання аналогічного/них договору/ів
              Статус: Архівована
              Дата створення: 08-11-2024, 12:45:55
              Дата архівування: 12-11-2024, 14:09:45
              Способи підтвердження:
              Документ
              , відповідно до форми таблиці згідно п.3.1. Додатку №2 тендерної документації
              3.2. Копія аналогічного/их договіру/ів із додатками та додатковими угодами (або зазначення у довідці посилання на такий договір, що прикріплений в електронній системі закупівель). !!! Аналогічним слід вважати договір з нового будівництва, реконструкції чи капітального ремонту будівель (приміщень), що за класом наслідків (відповідальності) належить до об’єктів з середніми (СС2) або значними (СС3) наслідками, що виконаний для бюджетної установи у повному обсязі, в період з 2022 року по 2024 рік. Вартість фактично виконаних робіт, що підтверджується актами приймання виконаних будівельних робіт, за аналогічним договором повинна бути не менше 70% від очікуваної вартості даної закупівлі.
              Статус: Архівована
              Дата створення: 08-11-2024, 12:45:55
              Дата архівування: 12-11-2024, 14:09:45
              Способи підтвердження:
              Документ
              , 3.2. Копія аналогічного/их договіру/ів із додатками та додатковими угодами (або зазначення у довідці посилання на такий договір, що прикріплений в електронній системі закупівель). !!! Аналогічним слід вважати договір з нового будівництва, реконструкції чи капітального ремонту будівель (приміщень), що за класом наслідків (відповідальності) належить до об’єктів з середніми (СС2) або значними (СС3) наслідками, що виконаний для бюджетної установи у повному обсязі, в період з 2022 року по 2024 рік. Вартість фактично виконаних робіт, що підтверджується актами приймання виконаних будівельних робіт, за аналогічним договором повинна бути не менше 70% від очікуваної вартості даної закупівлі.
              3.3. Копія документа, що підтверджує досвід роботи із обєктами, що за класом наслідків (відповідальності) належить до об’єктів з середніми (СС2) або значними (СС3) наслідками.
              Статус: Архівована
              Дата створення: 08-11-2024, 12:45:55
              Дата архівування: 12-11-2024, 14:09:45
              Способи підтвердження:
              Документ
              , 3.3. Копія документа, що підтверджує досвід роботи із обєктами, що за класом наслідків (відповідальності) належить до об’єктів з середніми (СС2) або значними (СС3) наслідками.
              3.4. Копії акту/тів приймання виконаних будівельних робіт (КБ-2в) та довідки/ок про ватрість виконаних робіт та витрати (КБ-3), що підтверджують факт повного виконання умов договорум
              Статус: Архівована
              Дата створення: 08-11-2024, 12:45:55
              Дата архівування: 12-11-2024, 14:09:45
              Способи підтвердження:
              Документ
              , 3.4. Копії акту/тів приймання виконаних будівельних робіт (КБ-2в) та довідки/ок про ватрість виконаних робіт та витрати (КБ-3), що підтверджують факт повного виконання умов договору
              Відгук замовника, зазначеного у довідці, про належне та повне виконання умов договору
              Статус: Архівована
              Дата створення: 08-11-2024, 12:45:55
              Дата архівування: 12-11-2024, 14:09:45
              Способи підтвердження:
              Документ
              , Відгук замовника, зазначеного у довідці, про належне та повне виконання умов договору
              3.1. Довідка, складена Учасником про виконання аналогічного/них договору/ів
              Статус: Архівована
              Дата створення: 12-11-2024, 14:09:45
              Дата архівування: 12-11-2024, 14:28:24
              Способи підтвердження:
              Документ
              , відповідно до форми таблиці згідно п.3.1. Додатку №2 тендерної документації
              3.2. Копія аналогічного/их договіру/ів із додатками та додатковими угодами (або зазначення у довідці посилання на такий договір, що прикріплений в електронній системі закупівель). !!! Аналогічним слід вважати договір з нового будівництва, реконструкції чи капітального ремонту будівель (приміщень), що за класом наслідків (відповідальності) належить до об’єктів з середніми (СС2) або значними (СС3) наслідками, що виконаний для бюджетної установи у повному обсязі, в період з 2022 року по 2024 рік. Вартість фактично виконаних робіт, що підтверджується актами приймання виконаних будівельних робіт, за аналогічним договором повинна бути не менше 70% від очікуваної вартості даної закупівлі.
              Статус: Архівована
              Дата створення: 12-11-2024, 14:09:45
              Дата архівування: 12-11-2024, 14:28:24
              Способи підтвердження:
              Документ
              , 3.2. Копія аналогічного/их договіру/ів із додатками та додатковими угодами (або зазначення у довідці посилання на такий договір, що прикріплений в електронній системі закупівель). !!! Аналогічним слід вважати договір з нового будівництва, реконструкції чи капітального ремонту будівель (приміщень), що за класом наслідків (відповідальності) належить до об’єктів з середніми (СС2) або значними (СС3) наслідками, що виконаний для бюджетної установи у повному обсязі, в період з 2022 року по 2024 рік. Вартість фактично виконаних робіт, що підтверджується актами приймання виконаних будівельних робіт, за аналогічним договором повинна бути не менше 70% від очікуваної вартості даної закупівлі.
              3.3. Копія документа, що підтверджує досвід роботи із обєктами, що за класом наслідків (відповідальності) належить до об’єктів з середніми (СС2) або значними (СС3) наслідками.
              Статус: Архівована
              Дата створення: 12-11-2024, 14:09:45
              Дата архівування: 12-11-2024, 14:28:25
              Способи підтвердження:
              Документ
              , 3.3. Копія документа, що підтверджує досвід роботи із обєктами, що за класом наслідків (відповідальності) належить до об’єктів з середніми (СС2) або значними (СС3) наслідками.
              3.4. Копії акту/тів приймання виконаних будівельних робіт (КБ-2в) та довідки/ок про ватрість виконаних робіт та витрати (КБ-3), що підтверджують факт повного виконання умов договорум
              Статус: Архівована
              Дата створення: 12-11-2024, 14:09:45
              Дата архівування: 12-11-2024, 14:28:25
              Способи підтвердження:
              Документ
              , 3.4. Копії акту/тів приймання виконаних будівельних робіт (КБ-2в) та довідки/ок про ватрість виконаних робіт та витрати (КБ-3), що підтверджують факт повного виконання умов договору
              Відгук замовника, зазначеного у довідці, про належне та повне виконання умов договору
              Статус: Архівована
              Дата створення: 12-11-2024, 14:09:45
              Дата архівування: 12-11-2024, 14:28:25
              Способи підтвердження:
              Документ
              , Відгук замовника, зазначеного у довідці, про належне та повне виконання умов договору
              ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ