Період оскарження умов закупівлі - по 14-11-2024, 00:00
Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), не має антикорупційної програми чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 млн. гривень (у тому числі за лотом).Учасник процедури закупівлі підтверджує відсутність підстави шляхом самостійного декларування відсутності такої підстави в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції. У разі відсутності самостійного деклаування в електронній системі закупівель, учасник надає лист довільної форми про відсутність даної підстави.
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 37 261 762,80 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Роботи |
| Мінімальний крок аукціону: | 186 308,81 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | ДНЗ "Сумський центр ПТО харчових технологій, торгівлі та ресторанного сервісу" |
| ЄДРПОУ: | 02547286 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Бойко Світлана Євгенівна |
| Телефон: | +380662407119 |
| E-mail: | tenderbuh@splxtt.ukr.education |
| Місцезнаходження: | 40002, Україна, Сумська область,Суми, Вул. Роменська, буд. 96 |
3 |
ДНЗ "СУМСЬКИЙ ЦЕНТР ПТО ХАРЧОВИХ ТЕХНОЛОГІЙ, ТОРГІВЛІ ТА РЕСТОРАННОГО СЕРВІСУ" Код ЄДРПОУ 02547286 40002, Україна , Сумська обл., Суми, Вул. Роменська, буд. 96 Категорія замовника: юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади ПРОТОКОЛ ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ м. Суми №63 22.11.2024р. Керуючись вимогами статті 4 та 11 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), Положенням про уповноважену особу, мною Бойко Світланою Євгенівною, вирішено розглянути наступні питання: розгляд тендерної пропозиції учасника та ухвалення відповідного рішення, оприлюднення інформації відповідно до законодавства. Щодо питання No1: Відповідно до п. 41 Особливостей, розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 цих особливостей. 29.10.2024р. оголошено процедуру закупівлі відкриті торги з особливостями № UA-2024-10-29-010539-a за предметом закупівлі «Реконструкція будівлі та підвальних приміщень під споруду подвійного призначення з властивостями ПРУ (протирадіаційного укриття) в будівлі гуртожитку (Літера «Б») Державного навчального закладу «Сумський центр професійно-технічної освіти харчових технологій, торгівлі та ресторанного сервісу» за адресою: м. Суми, вул. Роменська, 96», код ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція. Для участі у закупівлі свої пропозиції подав один учасник: Найменування учасника Ідентифікаційний код учасника в ЄДР ПРИВАТНА ФІРМА "ТІМВЕЛ" 23046766 Відповідно до ч.1, ч.9 та ч.10 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі», оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, шляхом застосування електронного аукціону. Після оцінки тендерних пропозицій замовник розглядає на відповідність вимогам тендерної документації тендерну пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною. Строк розгляду тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. Враховуючи велику кількість документів у тендерній пропозиції учасника, замовник потребує більше часу для розгляду та аналізу документів тендерної пропозиції. ВИРІШИЛА: 1. Продовжити строк розгляду тендерної пропозиції у закупівлі № UA-2024-10-29-010539-a за предметом закупівлі «Реконструкція будівлі та підвальних приміщень під споруду подвійного призначення з властивостями ПРУ (протирадіаційного укриття) в будівлі гуртожитку (Літера «Б») Державного навчального закладу «Сумський центр професійно-технічної освіти харчових технологій, торгівлі та ресторанного сервісу» за адресою: м. Суми, вул. Роменська, 96», код ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція. 2. Оприлюднити повідомлення про продовження строку розгляду в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення Уповноважена особа БОЙКО Світлана ___________________
мною Бойко Світланою Євгенівною, вирішено розглянути наступні питання: розгляд тендерної пропозиції учасника та ухвалення відповідного рішення, оприлюднення інформації відповідно до законодавства. Щодо питання No1: Відповідно до п. 41 Особливостей, розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 цих особливостей. 29.10.2024р. оголошено процедуру закупівлі відкриті торги з особливостями № UA-2024-10-29-010539-a за предметом закупівлі «Реконструкція будівлі та підвальних приміщень під споруду подвійного призначення з властивостями ПРУ (протирадіаційного укриття) в будівлі гуртожитку (Літера «Б») Державного навчального закладу «Сумський центр професійно-технічної освіти харчових технологій, торгівлі та ресторанного сервісу» за адресою: м. Суми, вул. Роменська, 96», код ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція. Для участі у закупівлі свої пропозиції подав один учасник: Найменування учасника Ідентифікаційний код учасника в ЄДР ПРИВАТНА ФІРМА "ТІМВЕЛ" 23046766 За наслідками розгляду тендерної пропозиції даного учасника, виявлено невідповідності в інформації та документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та подання яких передбачалося тендерною документацією. Відповідно до п. 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Зокрема, виявлено наступні невідповідності: 1) у Довідці учасника про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій №11-12/3 від 12.11.2024р. відсутня інформація щодо того, чи кран на автомобільному ходу при роботі на монтажі технологічного устаткування має вантажопідйомність не менше 10 т.. Також, якщо машини не є власністю учасника, а використовуються (експлуатуються) відповідно до договору/ів оренди та/або надання послуг, необхідно надати копію Дозволу з органу Держпраці, або копію Декларації відповідності МТБ вимогам законодавства з питань ОП, що дають право на експлуатацію (застосування) цих механізмів.Окрм того, інформація, подана у довідці, має бути документально підтверджена наступними документами: - у разі наявності власних машин та механізмів – - копії свідоцтва про реєстрацію на всі транспортні засоби та\або машини, механізми, що підлягають державній реєстрації, та будуть залучені як власні; - у разі оренди – копія договорів оренди, у яких повинно бути визначено перелік транспортних засобів, техніки, машин, механізмів тощо, які орендуються; - у разі замовлення послуг – копія договорів про надання послуг, у яких повинно бути визначено перелік транспортних засобів, техніки, машин, механізмів тощо, якими будуть виконуватися послуги (роботи). 2) Відсутній лист або інформація в електронній системі закупівель щодо відсутності нижченаведеної підстави для відхтлення тендерної пропозиції: Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), не має антикорупційної програми чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 млн. гривень (у тому числі за лотом) Учасник процедури закупівлі підтверджує відсутність підстави шляхом самостійного декларування відсутності такої підстави в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції. У разі відсутності самостійного деклаування в електронній системі закупівель, учасник надає лист довільної форми про відсутність даної підстави. 3) відсутній оригінал або копія дозволу (декларації) виданих на ім’я Учасника, дійсні на весь період робіт на виконання робіт підвищеної небезпеки, виданий Державною службою України з питань праці або її територіальними органами, або Держгірпромнаглядом або його територіальними органами на виконання робіт підвищеної небезпеки: будівництво, ремонт, експлуатація та ліквідація підземних споруд не пов’язаних з видобутком корисних копалин. Враховуючи вищезазначене, ВИРІШИЛА: 1. Розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідності в інформації та документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та подання яких передбачалося тендерною документацією в електронній системі закупівель наступного змісту: Виправити виявлені невідповідності шляхом завантаження виправлених або інших належним чином оформлених документів щодо наступних невідповідностей: 3) у Довідці учасника про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій №11-12/3 від 12.11.2024р. відсутня інформація щодо того, чи кран на автомобільному ходу при роботі на монтажі технологічного устаткування має вантажопідйомність не менше 10 т.. Також, якщо машини не є власністю учасника, а використовуються (експлуатуються) відповідно до договору/ів оренди та/або надання послуг, необхідно надати копію Дозволу з органу Держпраці, або копію Декларації відповідності МТБ вимогам законодавства з питань ОП, що дають право на експлуатацію (застосування) цих механізмів.Окрм того, інформація, подана у довідці, має бути документально підтверджена наступними документами: - у разі наявності власних машин та механізмів – - копії свідоцтва про реєстрацію на всі транспортні засоби та\або машини, механізми, що підлягають державній реєстрації, та будуть залучені як власні; - у разі оренди – копія договорів оренди, у яких повинно бути визначено перелік транспортних засобів, техніки, машин, механізмів тощо, які орендуються; - у разі замовлення послуг – копія договорів про надання послуг, у яких повинно бути визначено перелік транспортних засобів, техніки, машин, механізмів тощо, якими будуть виконуватися послуги (роботи). 4) Відсутній лист або інформація в електронній системі закупівель щодо відсутності нижченаведеної підстави для відхтлення тендерної пропозиції: Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), не має антикорупційної програми чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 млн. гривень (у тому числі за лотом) Учасник процедури закупівлі підтверджує відсутність підстави шляхом самостійного декларування відсутності такої підстави в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції. У разі відсутності самостійного деклаування в електронній системі закупівель, учасник надає лист довільної форми про відсутність даної підстави. 3) відсутній оригінал або копія дозволу (декларації) виданих на ім’я Учасника, дійсні на весь період робіт на виконання робіт підвищеної небезпеки, виданий Державною службою України з питань праці або її територіальними органами, або Держгірпромнаглядом або його територіальними органами на виконання робіт підвищеної небезпеки: будівництво, ремонт, експлуатація та ліквідація підземних споруд не пов’язаних з видобутком корисних копалин. Посилання на вимогу тендерної документації, по відношенню до якої виявлено невідповідності: 1. «Додаток №2 до тендерної документації: «перелік документів та інформації, які повинні бути надані учасником у складі тендерної пропозиції, в тому числі шляхом зазначення відповідної інформації в електронній системі закупівель. 1. інформація та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям» 1. Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. 1.1. Учасник має надати довідку, яка повинна містити відомості про наявність в Учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. Обов’язково в учасника/субпідрядника для транспортування та розвантаження матеріалів, здійснення робіт повиннні бути: - автомобіль бортовий вантажопідйомністю не менше 5 тон; - кран на автомобільному ходу при роботі на монтажі технологічного устаткування, вантажопідйомністю не менше 10 т. Якщо машини не є власністю учасника, а використовуються (експлуатуються) відповідно до договору/ів оренди та/або надання послуг, необхідно надати копію Дозволу з органу Держпраці, або копію Декларації відповідності МТБ вимогам законодавства з питань ОП, що дають право на експлуатацію (застосування) цих механізмів безпосередньому власникові машин та механізмів або учасника. 1.2. Інформація подана у довідці має бути документально підтверджена наступними документами: - у разі наявності власних машин та механізмів – - копії свідоцтва про реєстрацію на всі транспортні засоби та\або машини, механізми, що підлягають державній реєстрації, та будуть залучені як власні; - у разі оренди – копія договорів оренди, у яких повинно бути визначено перелік транспортних засобів, техніки, машин, механізмів тощо, які орендуються; - у разі замовлення послуг – копія договорів про надання послуг, у яких повинно бути визначено перелік транспортних засобів, техніки, машин, механізмів тощо, якими будуть виконуватися послуги (роботи). 2. «Додаток №2 до тендерної документації: «перелік документів та інформації, які повинні бути надані учасником у складі тендерної пропозиції, в тому числі шляхом зазначення відповідної інформації в електронній системі закупівель. 2. ІНФОРМАЦІЯ ПРО ВІДСУТНІСТЬ ПІДСТАВ ДЛЯ ВІДМОВИ УЧАСНИКУ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ В УЧАСТІ У ВІДКРИТИХ ТОРГАХ 10. Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), не має антикорупційної програми чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 млн. гривень (у тому числі за лотом) Учасник процедури закупівлі підтверджує відсутність підстави шляхом самостійного декларування відсутності такої підстави в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції. У разі відсутності самостійного деклаування в електронній системі закупівель, учасник надає лист довільної форми про відсутність даної підстави. 3. «Додаток №2 до тендерної документації: «перелік документів та інформації, які повинні бути надані учасником у складі тендерної пропозиції, в тому числі шляхом зазначення відповідної інформації в електронній системі закупівель. 11. Оригінал або копію дозволу (декларації) виданих на ім’я Учасника, дійсний на весь період робіт на виконання робіт підвищеної небезпеки, виданий Державною службою України з питань праці або її територіальними органами, або Держгірпромнаглядом або його територіальними органами на виконання робіт підвищеної небезпеки: - монтаж, демонтаж та капітальний ремонт будинків споруд, а також відновлення та зміцнення їх аварійних частин; - будівницво, ремонт, експлуатація та ліквідація підземних споруд не пов’язаних з видобутком корисних копалин; - роботи, що виконуються на висоті понад 1,3метра; - верхолазні роботи та промисловий альпінізм - зварювальні роботи; - газополум’яні . 2. Оприлюднити дану інформацію в електронній системі закупівель. Уповноважена особа БОЙКО Світлана ___________________
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.