Період оскарження умов закупівлі - по 02-11-2024, 00:00
Тендерні пропозиції викладаються українською мовою
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 310 396,37 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 1 551,98 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Управління освіти Шосткинської міської ради |
| ЄДРПОУ: | 22978663 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Бортяш Олена Володимирівна |
| Телефон: | +380544971837 |
| E-mail: | shst.mr-osvita@sm.gov.ua |
| Місцезнаходження: | 41100, Україна, Сумська область,Шостка, вул.Садовий бульвар,буд.9 |
0 |
ПРОТОКОЛ ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ ШОСТКИНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ 06.11.2024 року м. Шостка Керуючись вимогами статті 11 до Закону України «Про публічні закупівлі» та з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178, Положенням про уповноважену особу, що затверджене наказом «Про затвердження уповноваженої особи управління освіти Шосткинської міської ради та нової редакції Положення про уповноважену особу» від 03.12.2021 № 182-ОД Порядок денний: 1. Про розгляд та затвердження вимоги про усунення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником Фізичною особою-підприємцем Ліфіренко Миколою Миколайовичем (код ЄДРПОУ 2335203738), що діє на підставі Витягу з єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців №2633000 0000003422 від 11.12.2007р. (далі-Учасник) у складі тендерної пропозиції та /або подання яких передбачалося тендерною документацією щодо закупівлі робіт/послуг: Заходи з усунення аварії. Поточний ремонт віконних конструкцій комунальної організації (установа, заклад) "Шосткинська комплексна дитяча- юнацька спортивна школа " Барса" Шосткинської міської ради Сумської області" за адресою м. Шостка, вул. Чернігівська 20 код CPV за ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» 45420000-7 (столярні та теслярні роботи деталізований код 45421132-8 встановлення вікон). 2. Розміщення в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей. Закупівля зареєстрована за ідентифікатором:№ UA-2024-10-28-002254-а. Під час розгляду першого питання порядку денного: Розгляд та оцінка тендерних пропозицій відбуваються відповідно до пунктів 37 і 38 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів робіт і послуг для замовників передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі- Особливості) з урахуванням пункту 40 Особливостей. Згідно з пунктом 40 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачається тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. В ході розгляду тендерної пропозиції Учасника уповноваженою особою виявлено наступні невідповідності в документах: 1. Учасник Фізична особа-підприємець Ліфіренко Микола Миколайович (далі - Учасник) у складі тендерної пропозиції вказав у довідці №103 від 30.10.2024р. відповідно до Зразку №2 Додатку №2 «Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід»» тендерної Документації №25 від 28.10.2024 року наявність наступних працівників: Троян Н.М, Кужельний В.М. , Холопцов С.Ю. . Відповідно до пункту 2 Додатку №2 на підтвердження наявності саме цих працівників надано цивільно-правові договори №01/2024 від 11.11.2024 р., №02/2024 від 11.11.2024р. та №03/2024 від 11.11.2024р.. Проте дата заключення договору не може бути пізнішою ніж дата надання пропозиції (зокрема довідки №103 від 30.10.2024р.). 2. Учасник Фізична особа-підприємець Ліфіренко Микола Миколайович (далі - Учасник) у складі тендерної пропозиції вказав у довідці №103 від 30.10.2024р. відповідно до Зразку №2 Додатку №2 «Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід»» тендерної Документації №25 від 28.10.2024 року наступні посади на працівників: посада штукатур-маляр на працівника Троян Н.М., посада слюсар зі складання металевих конструкцій на працівника Кужельний В.М., посада штукатур-маляр на працівника Холопцов С.Ю,. Відповідно до пункту 2 Додатку №2 на підтвердження наявності саме цих працівників надано цивільно-правові договори №01/2024 від 11.11.2024 р., №02/2024 від 11.11.2024р. та №03/2024 від 11.11.2024р., проте щодо змісту договорів ЦПХ, то всі працівники найняті будівельниками, що не відповідає посадам зазначеним у довідці №103 . Під час розгляду другого питання порядку денного: Відповідно до частини 9 статті 26 Закону Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей (частина 9 стаття 26 Закону). Таким чином є необхідність розміщення в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення вищезазначених невідповідностей. У зв’язку із вищезазначеним, ВИРІШИЛА У зв’язку з розбіжністю між наданими Довідкою №103 від 30.10.2024р. та Договорами ЦПХ №01/2024 від 11.11.2024 р., №02/2024 від 11.11.2024р. та №03/2024 від 11.11.2024р. в частині посад, помилковою датою договорів, яка ще наступила розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в документах в електронній системі закупівель, та 1. Учаснику Фізичній особі-підприємцю Ліфіренко Миколі Михайловичу виправити невідповідності в інформації та/або документах шляхом завантаження через електронну систему закупівель відсутніх документів та/або виправлення невідповідностей в інформації: протягом 24 годин з моменту розміщення повідомлення про усунення невідповідностей. 2. Розглянути подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення Учасником виявлених невідповідностей. Економіст централізованої бухгалтерії, уповноважена особа управління освіти Шосткинської міської ради Оксана САВЧЕНКО
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.