Період оскарження умов закупівлі - по 29-10-2024, 00:00
Під однією послугою варто розуміти обсяг визначений Технічною специфікацією (Додаток 3)
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 548 542,80 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 2 742,71 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Дочірнє підприємство "Парк-Високий Замок" Львівського комунального підприємства "Зелений Львів" |
| ЄДРПОУ: | 31804324 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Прокопів Наталія Василівна |
| Телефон: | 380322601610 |
| E-mail: | v-zamok@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 79019, Україна, Львівська область,Львів, вул. Високий Замок, буд. 1 |
9 |
ПОВІДОМЛЕННЯ з вимогою про усунення невідповідностей: Директору ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОУД ЛЬВІВ" Роману Семеновичу Тельці, Україна,79035, м. Львів, вул.Зелена,204. Відповідно до пункту 43 постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2023 №1178 «Про затвердження Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами), просимо протягом 24 год. з моменту оприлюднення інформації про виправлення невідповідності в інформації та/або документах, усунути недоліки та подати документи, передбачені тендерною документацією (додатками до тендерної документації) щодо закупівлі по предмету закупівлі ДК 021:2015(CPV)45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (Поточний ремонт пішохідної доріжки (каштанова алея) в парку "Високий замок" по вул. Високий Замок,1 у м. Львові (оголошення UA-2024-10-24-015979-a) Перелік виявлених невідповідностей та посилання на вимогу: під час розгляду тендерної пропозиції виявлено невідповідність у поданих документах, а саме: відповідно до вимог пункту 1 Частини 1 Додатку №1 до Тендерної документації, Учасники в складі тендерної пропозиції документально підтверджують наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій необхідних для надання послуг що є предметом закупівлі: довідкою за підписом керівника або особи уповноваженої учасником на підписання тендерної пропозиції про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій необхідних для надання послуг та її документальним підтвердженням згідно наведеної форми; наявність в учасника обладнання, матеріально-технічної бази та технологій для виконання договору згідно предмету закупівлі, документально підтверджуються в складі тендерної пропозиції наступними скан-копіями документів:- на підтвердження наявності орендованого/згідно договірних відносин обладнання/механізмів, автотранспортного засобу, матеріально-технічної бази учасники надають скан-копії сканкопії договорів (оренда, суборенда, надання послуг, тощо) з усіма додатками, зазначеними в договорі, як невід'ємні частини договору та додатковими угодами/договорами за наявності таких, дійсних та чинних, а також скан-копії свідоцтв про державну реєстрацію транспортних засобів/дорожніх машин; - на підтвердження наявності власного обладнання/механізмів учасники надають довідку про знаходження на балансі/обліку вказаного обладнання та механізмів або інший документ, що підтверджує право власності (обліку), а щодо транспортних засобів/дорожніх машин учасники надають скан-копії свідоцтв про державну реєстрацію. На підтверження даної вимоги Учасник, у складі тендерної пропозиції надає ДОВІДКУ ПРО НАЯВНІСТЬ ОБЛАДНАННЯ, МАТЕРІАЛЬНО-ТЕХНІЧНОЇ БАЗИ ТА ТЕХНОЛОГІЙ № 03/30/10 від 30.10.2024р. де в п.4 як «Найменування обладнання та технологій» зазначає «Компресорна станція ПКСД-5,25Д, з молотками відбійними», відповідно до скан-копії Договору оренди транспортного засобу №02/09/24-3 від 02.09.2024 року та згідно копії свідоцтва про реєстрацію машини Серія ЕЕ №122512 зазначено найменування та марка «Компресорна станція ПКСД-5,25Д» відмітки, що дана машина з молотками відбійними – відсутня; згідно п.5 даної Довідки вбачається, що учасник має власне обладнання «Відбійна машина для стабілізації грунту ВІБЕР УГМС-16» на підтвердження права власності (обліку) учасник надає копію Оборотно-сальдової відомості по рахунку 10 за 18 вересня 2024 року де присутня інформація про наявність основного засобу «Відбійна машина для стабілізації грунту ВІБЕР УГМС-16», відповідно до п.1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації передбачено, що усі документи (довідки, інформаційні довідки, листи, гарантійні листи, тощо), які складаються безпосередньо учасником та завантажуються в електронну систему закупівель, повинні бути сформовані станом не раніше дати оголошення цієї закупівлі, складені на фірмовому бланку учасника (у разі наявності) та обов’язково повинні містити дату, посаду, прізвище, ініціали, підпис керівника або особи уповноваженої учасником на підписання тендерної пропозиції, учасник не надав на підтвердження наявності власного обладнання/механізмів довідку про знаходження на балансі/обліку вказаного обладнання та механізмів або інший документ, що підтверджує право власності (обліку); згідно п.7 даної довідки учасник зазначає про найменування обладнання та технологій «Нежитлове приміщення, яке знаходиться за адресою м. Львів, вул. Зелена, буд.204», а згідно копії Договору суборенди приміщення №С-2022/04-1 від 01.04.2022р. «Нежитлове приміщення, яке знаходиться за адресою м. Львів, вул. Зелена, буд.204, загальною площею 5 м²» Перелік інформації та/або документів, які повинен надати учасник для усунення виявленої невідповідностей: - оновлену довідку за підписом керівника або особи уповноваженої учасником на підписання тендерної пропозиції про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій необхідних для надання послуг згідно наведеної форми; - довідку про знаходження на балансі/обліку вказаного обладнання та механізмів або інший документ документ, що підтверджують право власності на транспортні засоби/дорожні машини учасника, в тому числі оновлену Оборотно-сальдову відомість по рахунку 10 де присутня інформація про наявність основного засобу «Відбійна машина для стабілізації грунту ВІБЕР УГМС-16» відповідно до вимог пункту 3 Частини 1 Додатку №1 до Тендерної документації, Учасники в складі тендерної пропозиції документально підтверджують наявність досвіду виконання аналогічного (-их) за предметом закупівлі договору (-ів) наступними інформацією та документами: Довідкою за підписом керівника або особи уповноваженої учасником на підписання тендерної пропозиції про наявність досвіду виконання аналогічного (-их)* за предметом закупівлі договору (-ів) та її документальним підтвердженням згідно наведеної форми. *Аналогічним за предметом закупівлі буде вважатись подання не менше одного договору за предметом закупівлі, а саме поточного ремонту доріжок, доріг, який є виконаний. Наявність в учасника досвіду виконання аналогічного (-их) договору (-ів) документально підтверджується в складі тендерної пропозиції наступними документами: - скан-копiєю (-ми) аналогічного (-их) договору (-ів) (з усіма додатками та специфікаціями, зазначеними в договорі, та додатковими угодами/договорами за наявності таких), інформація по якому (-их) відображена в Довідці; - скан-копiєю (-ми) документу (-ів) на підтвердження фактичного надання послуг за аналогічним (-и) договором (-ами), зазначеного (-их) в наданій Учасником Довідці (акти виконаних робіт, тощо) та документ, що підтверджує факт оплати виконаних робіт/наданих послуг (виписка з банку, тощо);- скан-копiєю (-ми) листа (-ів) відгука (-ів) контрагента (-ів) (за наданим ( -и) аналогічним (-и) договором (-ами)). На підтверження вимоги щодо наявності досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору Учасник, у складі пропозиції, надає документ - ДОВІДКУ ПРО НАЯВНІСТЬ ДОСВІДУ ВИКОНАННЯ АНАЛОГІЧНОГО(-ИХ) ЗА ПРЕДМЕТОМ ЗАКУПІВЛІ ДОГОВОРУ (-ІВ) № 03/30/10 від 30.10.2024р. В довідці Учасник зазначає інформацію про предмет договору «ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та переліки робіт»; ДК 021:2015(CPV)45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь. Послуги з поточного ремонту доріг, вулиць, міжквартальних проїздів та тротуарів Франківського району м.Львова». Відповідно до скан-копії Договору про надання послуг №26/04 від 26.04.2021, предметом договору є «1.1.Виконавець зобов’язується у 2021 році власними силами і засобами, в обумовлений строк надати Замовнику послуги, а Замовник-прийняти і оплатити надані Виконавцем послуги. 1.2. Найменування послуги: ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та переліки робіт»; ДК 021:2015(CPV)45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь. Послуги з поточного ремонту доріг, вулиць, міжквартальних проїздів та тротуарів Франківського району м.Львова «далі-Послуги». 1.3. Обсяги закупівлі послуг можуть бути зменшені залежно від реального фінансування видатків.239,27375». Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявленої невідповідностей: -оновлену Довідку за підписом керівника або особи уповноваженої учасником на підписання тендерної пропозиції про наявність досвіду виконання аналогічного (-их) за предметом закупівлі договору (-ів) згідно наведеної форми.
ПОВІДОМЛЕННЯ з вимогою про усунення невідповідностей учаснику Фізичній особі-підприємцю Новіцькому Роману Івановичу по предмету закупівлі ДК 021:2015(CPV)45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (Поточний ремонт пішохідної доріжки (каштанова алея) в парку "Високий замок" по вул. Високий Замок,1 у м. Львові (оголошення UA-2024-10-24-015979-a) (у відповідності до норм пункту 43 Особливостей) Перелік виявлених невідповідностей та посилання на вимогу: під час розгляду тендерної пропозиції виявлено невідповідність у поданих документах, а саме: - відповідно до вимог пункту 1 Частини 1 Додатку №1 до Тендерної документації, учасники в складі тендерної пропозиції документально підтверджують наявність в учасника обладнання, матеріально-технічної бази та технологій для виконання договору згідно предмету закупівлі, документально підтверджуються в складі тендерної пропозиції наступними скан-копіями документів: -довідкою за підписом керівника або особи уповноваженої учасником на підписання тендерної пропозиції про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій необхідних для надання послуг та її документальним підтвердженням згідно наведеної форми; - на підтвердження наявності власного обладнання/механізмів учасники надають довідку про знаходження на балансі/обліку вказаного обладнання та механізмів або інший документ, що підтверджує право власності (обліку), а щодо транспортних засобів/дорожніх машин учасники надають скан-копії свідоцтв про державну реєстрацію. На підтверження даної вимоги Учасник, у складі пропозиції щодо транспортних засобів/дорожніх машин, надає ДОВІДКУ ПРО НАЯВНІСТЬ ОБЛАДНАННЯ, МАТЕРІАЛЬНО-ТЕХНІЧНОЇ БАЗИ ТА ТЕХНОЛОГІЙ № 147 від 31.10.2024р. де як «Найменування обладнання та технологій» зазначає «Автомобіль КАМАЗ», а в свідоцтві про державну реєстрацію транспортного засобу зазначено «спеціалізований вантажний спеціалізований самоскид КАМАЗ» також в Довідці про знаходження обладнання та механізмів вказаного в довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази та технологій №148 від 31.10.2024р. зазначено «Автомобіль КАМАЗ», а в свідоцтві про державну реєстрацію транспортного засобу зазначено «спеціалізований вантажний спеціалізований самоскид КАМАЗ» скан-копії належним чином засвідчених копії документів, а саме свідоцтво про державну реєстрацію транспортного засобу на спеціалізований вантажний самоскид КАМАЗ та свідоцтво про реєстрацію машини – екскаватора-навантажувача у вигляді сканкопій (файли з розширенням «pdf», але учасник надав неякісні скан-копії (не чітке зображення), що унеможливлюють їх розгляд. Відповідно до п.1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації передбачено, що усі документи, що подаються учасником у складі своєї тендерної пропозиції повинні бути скановані з оригіналів або належним чином засвідчених копій документів у вигляді сканкопій придатних для машинозчитування (файли з розширенням «..pdf.», «..jpeg.», тощо), зміст та вигляд яких повинен відповідати оригіналам відповідних документів, згідно яких виготовляються такі сканкопії. Водночас зазначено, що у разі надання неякісних сканованих копій документів або пошкоджених електронних файлів, що унеможливлюють їх розгляд (нечітке зображення, зміщене зображення, файл не відкривається, невірний формат файлу, встановлено обмеження перегляду файлів шляхом встановлення на них паролів або у будь-який інший спосіб, тощо) такі документи Замовником не розглядаються і вважаються неподаними учасником. Перелік інформації та/або документів, які повинен надати учасник для усунення виявленої невідповідностей: - оновлену довідку за підписом керівника або особи уповноваженої учасником на підписання тендерної пропозиції про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій необхідних для надання послуг згідно наведеної форми; оновлену довідку про знаходження на балансі/обліку вказаного обладнання та механізмів або інший документ; документи, що підтверджують право власності на транспортні засоби/дорожні машини учасника, а саме скан-копії належної якості, з чітким зображенням без зміщення свідоцтва про державну реєстрацію транспортного засобу - спеціалізований вантажний спеціалізований самоскид КАМАЗ та свідоцтво про реєстрацію машини Екскаватора-навантажувача; - відповідно до вимог пункту 3 Частини 1 Додатку №1 до Тендерної документації, Учасники в складі тендерної пропозиції документально підтверджують наявність досвіду виконання аналогічного (-их) за предметом закупівлі договору (-ів) наступними інформацією та документами: Довідкою за підписом керівника або особи уповноваженої учасником на підписання тендерної пропозиції про наявність досвіду виконання аналогічного (-их)* за предметом закупівлі договору (-ів) та її документальним підтвердженням згідно наведеної форми. *Аналогічним за предметом закупівлі буде вважатись подання не менше одного договору за предметом закупівлі, а саме поточного ремонту доріжок, доріг, який є виконаний. Наявність в учасника досвіду виконання аналогічного (-их) договору (-ів) документально підтверджується в складі тендерної пропозиції наступними документами: - скан-копiєю (-ми) аналогічного (-их) договору (-ів) (з усіма додатками та специфікаціями, зазначеними в договорі, та додатковими угодами/договорами за наявності таких), інформація по якому (-их) відображена в Довідці; - скан-копiєю (-ми) документу (-ів) на підтвердження фактичного надання послуг за аналогічним (-и) договором (-ами), зазначеного (-их) в наданій Учасником Довідці (акти виконаних робіт, тощо) та документ, що підтверджує факт оплати виконаних робіт/наданих послуг (виписка з банку, тощо);- скан-копiєю (-ми) листа (-ів) відгука (-ів) контрагента (-ів) (за наданим ( -и) аналогічним (-и) договором (-ами)). На підтверження вимоги щодо наявності досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору Учасник, у складі пропозиції, надає документ - ДОВІДКУ ПРО НАЯВНІСТЬ ДОСВІДУ ВИКОНАННЯ АНАЛОГІЧНОГО ЗА ПРЕДМЕТОМ ЗАКУПІВЛІ ДОГОВОРУ №150 від 21.10.2024р. В довідці Учасник зазначає інформацію про предмет договору «Поточний ремонт тротуару на вул. Антонича,22 у м. Львові». Відповідно до скан-копії Договору про надання послуг №19/21 від 15.07.2021, предметом договору є «Замовник доручає, а Виконавець приймає на себе зобов’язання протягом 2021 року надати Замовнику послуги: ДК 021:2015-45112730-1 (Благоустрій доріг і шосе) – Поточний ремонт тротуару на вул.Антонича,22 у м. Львові.» На підтвердження фактичного надання послуг за аналогічним договором, зазначеного в наданій Учасником Довідці Учасник надає Акт №3 приймання виконаних будівельних робіт за липень 2021 року датований 05.07.2021 року (найменування об’єкта: Поточний ремонт тротуару на вул.Антонича,22 у м. Львові) та документ, що підтверджує факт оплати виконаних робіт/наданих послуг, а саме виписка по особовому рахунку UA343003460000026002014421101 за період з 01.08.2021 по 31.08.2021 з якого вбачається, що11.08.2021 року здійснена оплата в сумі 49092,00 грн. за послуги з поточного ремонту тротуару на вул. Антонича,22; -Лист-відгук №34-вих-120547 від 22.08.2024 виданий Сихівською районною адміністрацією про відсутність претензій щодо якості наданих послуг: Поточний ремонт тротуару на вул.Антонича,22 у м. Львові згідно укладеного договору. Отже, Учасник не надав у складі тендерної пропозиції документального підтвердження про наявність досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору, надавши перелічені вище документи, оскільки відповідно до вимог пункту 3 Частини 1 Додатку №1 до Тендерної документації чітко зазначено, що «*Аналогічним за предметом закупівлі буде вважатись подання не менше одного договору за предметом закупівлі, а саме поточного ремонту доріжок, доріг, який є виконаний.» Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявленої невідповідностей: - надати документи на підтвердження про наявність досвіду виконання аналогічного (-их) за предметом закупівлі договору (-ів), а саме:-оновлену Довідку за підписом керівника або особи уповноваженої учасником на підписання тендерної пропозиції про наявність досвіду виконання аналогічного (-их)* за предметом закупівлі договору (-ів) та її документальним підтвердженням згідно наведеної форми; - скан-копiєю (-ми) аналогічного (-их) договору (-ів) (з усіма додатками та специфікаціями, зазначеними в договорі, та додатковими угодами/договорами за наявності таких), - скан-копiєю (-ми) документу (-ів) на підтвердження фактичного надання послуг за аналогічним (-и) договором (-ами), зазначеного (-их) в наданій Учасником Довідці (акти виконаних робіт, тощо) та документ, що підтверджує факт оплати виконаних робіт/наданих послуг (виписка з банку, тощо);- скан-копiєю (-ми) листа (-ів) відгука (-ів) контрагента (-ів) (за наданим ( -и) аналогічним (-и) договором (-ами)). *Аналогічним за предметом закупівлі буде вважатись подання не менше одного договору за предметом закупівлі, а саме поточного ремонту доріжок, доріг, який є виконаний. - відповідно до вимог пункту 3 Частини 3 Додатку №1 до Тендерної документації, Учасники в складі тендерної пропозиції надають Довідку за підписом керівника або особи уповноваженої учасником на підписання тендерної пропозиції, що містить відомості про учасника, згідно наведеної форми. На підтверження вимоги Учасник в складі тендерної пропозиції подає ДОВІДКУ, ЩО МІСТИТЬ ВІДОМОСТІ ПРО УЧАСНИКА № 155 від 31.10.2024 року і в п.8 «Назва установчого документу відповідно до якого учасник здійснює діяльність» зазначає «Виписка з ЄДР» хоча в складі пропозиції надає скан-копію Виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (Фізична особа-підприємець Новіцький Роман Іванович). Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявленої невідповідностей: - надати оновлену Довідку за підписом керівника або особи уповноваженої учасником на підписання тендерної пропозиції, що містить відомості про учасника, згідно наведеної форми.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.