Повний опис умов та розміру надання забезпечення:
Вид забезпечення пропозиції: гарантія (електронна банківська гарантія). Замовник вимагає надання Учасниками забезпечення пропозиції у формі банківської гарантії у вигляді електронного документа, скріпленого КЕП банка-гаранта. Файл з КЕП (створюється програмним комплексом, наприклад, файл у форматі .p7s) при завантаженні документів повинен бути доступний для перегляду та перевірки Замовником шляхом завантаження у відповідний програмний комплекс, у якому підпис накладений. У тексті (або колонтитулах) банківської гарантії має бути вказано посилання на програмний комплекс, яким накладено КЕП. При цьому зазначений у тексті банківської гарантії підписант має співпадати з підписантом, який наклав КЕП. Вимоги та умови до забезпечення пропозиції зазначаються у відповідності до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» та Закону. Банківська гарантія повинна свідчити про безумовний обов’язок банку сплатити на користь Замовника суму забезпечення пропозиції, при виникненні обставин, передбачених п. 2 ч. 11 розділу І оголошення про проведення спрощеної закупівлі; а також містити строк її дії, назву предмета закупівлі, повну або скорочену назву Учасника (для фізичної особи - прізвище, ім'я, по батькові), місцезнаходження (місце проживання) Учасника, та його код за ЄДРПОУ (реєстраційний номер облікової картки платника податків) тощо. Гарантія також має містити такі реквізити: 1) назву документа; 2) номер, місце складання, дату видачі; 3) повне найменування принципала - юридичної особи, для принципала - фізичної особи - прізвище, ім'я та по батькові (за наявності); 4) код згідно з ЄДРПОУ - для принципала - юридичної особи-резидента; реєстраційний номер облікової картки платника податків - для принципала - фізичної особи-резидента або серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків); 5) назву валюти, у якій надається гарантія; 6) суму гарантії цифрами та словами; 7) назву валюти платежу, якщо вона відрізняється від валюти, у якій надається гарантія; 8) дату, номер і назву (у разі наявності таких реквізитів) відповідного документа, з якого виникають базові відносини; 9) найменування бенефіціара - юридичної особи, для бенефіціара - фізичної особи - прізвище, ім'я, по батькові (за наявності); 10) код згідно з ЄДРПОУ - для бенефіціара - юридичної особи-резидента; реєстраційний номер облікової картки платника податків - для бенефіціара - фізичної особи-резидента або серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків); 11) найменування банку-гаранта; 12) дату закінчення дії або строк дії гарантії чи обставини, за яких строк дії гарантії є закінченим; 13) умови, за яких надається право вимагати платіж; 14) умови щодо зменшення/збільшення суми гарантії (у разі потреби); 15) підпис(и) уповноваженої(их) особи(іб) банку-гаранта. Усі витрати, пов’язані з поданням забезпечення пропозиції, здійснюються за рахунок Учасника. Пропозиція Учасника, що супроводжується банківською гарантією, яка не відповідає вимогам оголошення про проведення спрощеної закупівлі та додатків до нього, відхиляється. Розмір забезпечення пропозиції становить 2 % від очікуваної вартості предмета закупівлі, а саме 57 200,00 (п’ятдесят сім тисяч двісті гривень 00 копійок). Банківська гарантія подається учасниками у складі пропозиції через електронну систему закупівель. Подання, отримання банківської гарантії здійснюється відповідно до положень Законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги». Строк дії забезпечення пропозиції Учасника (електронної банківської гарантії) має дорівнювати або перевищувати 90 (дев’яносто) днів з дати кінцевого строку подання пропозиції Учасника. До закінчення встановленого строку, Замовник має право вимагати від учасників продовження строку дії пропозиції Учасника та її забезпечення у формі банківської гарантії (у вигляді електронного документа, скріпленого КЕП банка – гаранта) відповідно до строку, на який продовжено пропозицію Учасника. Замовник вимагає надання учасниками забезпечення пропозиції у формі банківської гарантії із грошовим покриттям, на підтвердження наявності повного грошового покриття на весь строк дії гарантії надається довідка з Банку про наявність повного грошового покриття на весь строк дії відповідної гарантії та виписка з Банку по рахунку покриття, яка підтверджує зачислення грошового покриття на рахунок покриття, видані Банком-гарантом, завірені печаткою Банку-гаранта та підписом уповноваженої особи такого Банку-гаранта із наданням підтвердження повноважень такої уповноваженої особи від Банку-гаранта. Усі витрати, пов'язані з наданням забезпечення пропозиції, здійснюються за рахунок коштів Учасника. Замовник має право звернутися з відповідним запитом до установи, що надала гарантію, з метою підтвердження достовірності інформації щодо оформлення та надання учаснику гарантії згідно з вимогами чинного законодавства України.