Період оскарження умов закупівлі - по 28-10-2024, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 988 400 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 4 942 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Управління освіти Дарницької районної в місті Києві державної адміністрації |
| ЄДРПОУ: | 37448113 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Чигир Галина Іванівна |
| Телефон: | 380445631724 |
| E-mail: | tender-uo2@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 02091, Україна, Київська область,Київ, вул. Харківське шосе, 168-к |
3 |
ПОВІДОМЛЕННЯ про усунення невідповідностей в інформації та/або документах. Під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, а саме: 1. На підтвердження наявності матеріально-технічної бази, надано Довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази в якій зазначено «п.10. Молотки відбійні пневматичні, при роботі від пересувних компресорних станцій – DeWALT D25899». Учасник на підтвердження не надав копії документів, що не відповідає вимогам п.1.2 Додатку № 1 до тендерної документації. У зв’язку з цим, прошу надати документи, які усувають всі вищезазначені невідповідності.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.