Період оскарження умов закупівлі - по 28-10-2024, 00:00
Початок надання послуг: впродовж десяти календарних днів з дати передачі будівельного майданчика Виконавцю. Закінчення надання послуг: впродовж 30 календарних днів з дати передачі будівельного майданчика Виконавцю, але не пізніше 30.11.2024р.* *Зазначена дата є орієнтовною, визначена розрахунковим методом та несе інформативний характер та не має жодних юридичних наслідків. Дана дата може не зазначатися в договорі про закупівлю
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 519 863 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 10 397 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | АТ "УКРГАЗВИДОБУВАННЯ" |
| ЄДРПОУ: | 30019775 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://ugv.com.ua/ |
| Контактна особа: | Олена Нос |
| Телефон: | +380532515489 |
| E-mail: | olena.nos@ugv.com.ua |
| Місцезнаходження: | 04053, Україна, м. Київ,м. Київ, Шевченківський район ВУЛИЦЯ КУДРЯВСЬКА будинок 26/28 |
1 |
Перелік виявлених невідповідностей тендерної пропозиції ТОВ "ІНТЕР-НОРМ" 1 На підтвердження вимоги про наявність Опитувальника юридичної особи учасником надано файл «7. Додаток 5 Опитувальник Контрагента - юридичної особи.pdf », який не відповідає формі затвердженій додатком № 5 до тендерної документації. Також звертаємо увагу, що пунктом 8.3. Опитувальника передбачено надання структури власності як обов’язкової для усіх Контрагентів. 2 На підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом договору Учасником надано файл «2. Довідка вартість аналогічного договору.pdf2» , в якому не зазначено строк дії договору №40 від 23.08.2023р., а саме: 31.12.2023р. Посилання на вимоги тендерної документації, щодо яких виявлені невідповідності: 1 п.1 розділу ІІ Додатку №1 до тендерної документації; Додаток №5 до тендерної документації; 2 п.п.1., п.1,1,, розділу І Додатку №1 до тендерної документації. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1 Учаснику необхідно надати оновлений «Опитувальник Контрагента - юридичної особи» згідно форми затвердженої додатком №5 до тендерної документації та структуру власності. 2 Учаснику необхідно надати оновлену довідку у формі визначеною тендерною документацією (Таблиця №1) за підписом керівника/Уповноваженої особи Учасника про виконання *аналогічного (-их) договору (-ів) щодо надання послуг із зазначенням предмета договору або складу/наповнення роботами чи послугами, що відповідає предмету закупівлі та вважається *аналогічним(-ми)., ІЗ ЗАЗНАЧЕННЯМ СТРОКУ ДІЇ АНАЛОГІЧНОГО ДОГОВОРУ. *Аналогічний договір - це договір щодо надання послуг/виконання робіт з ремонту/заміни вікон. Вимоги до інформації, що має бути надана Учасником, зокрема: назва, ЄДРПОУ, адреса та контактний телефон замовника(-ів) за договором, предмет договору або склад/наповнення роботами чи послугами дата укладення, номер договору та строк дії договору, статус виконання, наявність претензійної роботи До уваги Учасника: документи/інформація, які надаються учасником на виконання «Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей», створюються та подаються з урахуванням вимог п.1 «Зміст і спосіб подання тендерних пропозицій» Розділу ІІІ. «Інструкція з підготовки тендерних пропозицій» тендерної документації шляхом накладання кваліфікованого електронного підпису або удосконаленого електронного підпису, який базується на кваліфікованому сертифікаті відкритого ключа, учасника процедури закупівлі або уповноваженої особи учасника процедури закупівлі.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.