Період оскарження умов закупівлі - по 06-11-2024, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 85 667 132 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Роботи |
| Мінімальний крок аукціону: | 428 335,66 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Забезпечення пропозиції: | 428 335 UAH |
| Замовник: | Дубівська селищна рада |
| ЄДРПОУ: | 04349633 Досьє YouControl |
| Сайт: | https://dubove.gov.ua/ |
| Контактна особа: | Артур Лапчак |
| Телефон: | +380680053322 |
| E-mail: | arturlapchak33@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 90531, Україна, Закарпатська область,смт. Дубове, вул. Подольського Д., 46 |
3 |
Замовником під час розгляду тендерної пропозиції Учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією. У зв’язку з чим Учаснику необхідно здійснити усунення наступних невідповідностей, а саме: 1. На виконання Додатку 5 Тендерної документації Учасник надав Довідку про наявність Учасника торгів обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для виконання робіт за предметом закупівлі, однак у вказаній довідці не зазначена інформація щодо механізмів зазначених у підсумкових відомостях ресурсів до локальних кошторисів, які надані Учасником. 2. Відповідно Додатку 6 Тендерної документації необхідно надати Довідку про наявність в Учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, де графа «Серія, номер кваліфікаційного сертифіката» зазначається для працівників, щодо яких законодавством передбачено проведення професійної атестації з видачею відповідного кваліфікаційного сертифіката. Учасником надано Довідку №188/17 де в графі «Серія, номер кваліфікаційного сертифіката» зазначено дані дипломів про освіту працівників. У зв’язку з чим необхідно привести у відповідність Довідку про наявність в Учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, а саме графу «Серія, номер кваліфікаційного сертифіката». 3. Відповідно Додатку 7 Тендерної документації необхідно надати Довідку про наявність у Учасника торгів документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів. Відповідний досвід роботи: не менше 2 виконаних аналогічних договорів (у тому числі договорів субпідряду) протягом останніх 5 років з урахуванням, що клас наслідків (відповідальності) об’єкта за аналогічним договором повинен бути не нижче класу наслідків об’єкта за предметом закупівлі. Клас наслідків об’єкта за предметом закупівлі – СС2. У наданій Довідці №188/35 Учасником зазначено 3 (три) виконані аналогічні договори, один з яких, а саме Договір підряду №22/04/2024 відповідає класу наслідків об’єкта СС1. У зв’язку з чим необхідно привести у відповідність Довідку про наявність у Учасника торгів документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів, в якій зазначити тільки виконані аналогічні договори з урахуванням, що клас наслідків (відповідальності) об’єкта за аналогічним договором повинен бути не нижче класу наслідків об’єкта за предметом закупівлі. 4. Відповідно Додатку 7 Тендерної документації, до Довідки про наявність у Учасника торгів документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів додаються скан-копії підтверджуючих документів про прийняття в експлуатацію завершених об’єктів будівництва. Учаснику необхідно надати вказані документи до зазначених у вказаній Довідці аналогічних договорів або надати пояснення щодо відсутності всіх підтверджуючих документів про прийняття в експлуатацію завершених об’єктів будівництва. 5. На виконання вимог Додатку 7 Тендерної документації Учасник надав аналогічний Договір № 20/09-19 від 20 вересня 2019 року, однак сума актів виконаних робіт не відповідає вказаній вартості договору. Вимагаємо надати пояснення щодо невідповідності сум актів та договору.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.