Закупівлю оголошено - 23-10-2024, 13:53. Дата останніх змін - 23-10-2024, 13:58

Капітальний ремонт заміна вікон та дверей житлового будинку за адресою: вулиця Малакових Братів,9 у Шевченківському районі м. Києва, за кодом ДК 021:2015-45453000-7-Капітальний ремонт і реставрація

Капітальний ремонт заміна вікон та дверей житлового будинку за адресою: вулиця Малакових Братів,9 у Шевченківському районі м. Києва, за кодом ДК 021:2... Державна закупівля - UA-2024-10-23-008379-a Капітальний ремонт заміна вікон та дверей житлового будинку за адресою: вулиця Малакових Братів,9 у Шевченківському районі м. Києва, за кодом ДК 021:2015-45453000-7-Капітальний ремонт і реставрація від замовника Управління містобудування, архітектури та землекористування Шевченківської районної в місті Києві державної адміністрації від 10/23/2024 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Закупівля: UA-2024-10-23-008379-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2024-10-23-010279-a
Період уточнень
Триває
Завершився
з 23-10-2024, 13:53
по 04-11-2024, 00:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 23-10-2024, 13:53
по 07-11-2024, 17:00
Аукціон Період аукціонів
Очікується
з 08-11-2024, 11:53

Період оскарження умов закупівлі - по 04-11-2024, 00:00

Місцезнаходження Замовника: 03190, м. Київ,вул.Всеволода Петріва,12, код ЄДРПОУ: 37470154, Категорія Замовника: І категорія, орган державної влади, визначені у пункті 1 частини першої статті 2 Закону «Про публічні закупівлі». Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська мова. Обсяг виконання робіт зазначено в технічному завданні Додатку 2 до тендерної документації.

Відкриті торги з особливостями
Статус:Очікування пропозицій
Бюджет:
209300
209 300,00 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Роботи
Мінімальний крок аукціону:1 046,50 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Замовник:Управління містобудування, архітектури та землекористування Шевченківської районної в місті Києві державної адміністрації
ЄДРПОУ:37470154 Досьє YouControl
Контактна особа:Дунін Денис Олегович
Телефон:380444270340
E-mail:[email protected]
Місцезнаходження:
01030, Україна, Київська область,Київ, вул.Богдана Хмельницького, будинок 24
1



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Активний
Капітальний ремонт заміна віко ...
209 300,00 UAH (з ПДВ)
Аукціон очікується з Аукціон очікується з Аукціон триває з Аукціон відбувся 08-11-2024, 11:53
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Капітальний ремонт заміна вікон та дверей житлового будинку за адресою: вулиця Малакових Братів,9 у Шевченківському районі м. Києва

1
робота
04060 Україна Київська область Київ вулиця Малакових Братів, 9
по 31-12-2024
45453000-7
Капітальний ремонт і реставрація


Документи позиції
Тип документа: Критерії прийнятності
ФайлСтанДата та час
Експортовано:23-10-2024, 13:51:24
Тип документа: Технічний опис предмету закупівлі
ФайлСтанДата та час
Експортовано:23-10-2024, 13:50:10
Тип документа: Проект договору
ФайлСтанДата та час
Експортовано:23-10-2024, 13:54:12
Тип документа: Тендерна документація
ФайлСтанДата та час
Експортовано:23-10-2024, 13:54:52
Розмір файлу не повинен перевищувати 50MB
+-
Документи
Тип документа: Критерії прийнятності
ФайлСтанДата та час
Експортовано:23-10-2024, 13:48:50
Тип документа: Технічний опис предмету закупівлі
ФайлСтанДата та час
Експортовано:23-10-2024, 13:48:15
Тип документа: Проект договору
ФайлСтанДата та час
Експортовано:23-10-2024, 13:49:19
Тип документа: Тендерна документація
ФайлСтанДата та час
Експортовано:23-10-2024, 13:50:53
Розмір файлу не повинен перевищувати 50MB
+-
Пропозиції
+ -
Документи тендеру
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
ФайлСтанДата та час
Експортовано:23-10-2024, 13:56:54
Тип документа: Критерії прийнятності
ФайлСтанДата та час
Експортовано:23-10-2024, 13:45:10
Тип документа: Технічний опис предмету закупівлі
ФайлСтанДата та час
Експортовано:23-10-2024, 13:45:10
Тип документа: Проект договору
ФайлСтанДата та час
Експортовано:23-10-2024, 13:45:10
Тип документа: Тендерна документація
ФайлСтанДата та час
Експортовано:23-10-2024, 13:45:48
Електронні тендерні вимоги
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник фізична особа підтверджує, що
1 - Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус: Активна
Дата створення: 23-10-2024, 13:49:02
Учасник юридична особа підтверджує, що
2 - Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус: Активна
Дата створення: 23-10-2024, 13:49:02
2. Вчинення економічних правопорушень
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус: Активна
Дата створення: 23-10-2024, 13:49:02
3. Вчинення корупційних правопорушень
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус: Активна
Дата створення: 23-10-2024, 13:49:02
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус: Активна
Дата створення: 23-10-2024, 13:49:02
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус: Активна
Дата створення: 23-10-2024, 13:49:02
5. Порушення справ про банкрутство
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус: Активна
Дата створення: 23-10-2024, 13:49:02
6. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Застосовується до:
Замовника
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Замовник підтверджує, що
1 - Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус: Активна
Дата створення: 23-10-2024, 13:49:02
7. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Застосовується до:
Замовника
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Замовник підтверджує, що
1 - Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус: Активна
Дата створення: 23-10-2024, 13:49:02
8. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус: Активна
Дата створення: 23-10-2024, 13:49:02
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Статус: Активна
Дата створення: 23-10-2024, 13:49:02
1. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Закупівлі
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Мова тендерної пропозиції українська
Статус: Активна
Дата створення: 23-10-2024, 13:49:02
1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Лоту Капітальний ремонт заміна вікон та дверей житлового будинку за адресою: вулиця Малакових Братів,9 у Шевченківському районі м. Києва, за кодом ДК 021:2015-45453000-7-Капітальний ремонт і реставрація
Законодавство:
Підтверджується, що
1 - 1.1.Надати довідку (на бланку підприємства) у довільній формі, щодо обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, яка має підтвердити спроможність учасника здійснити виконання умов Договору Обов’язкова наявність: - адміністративного приміщення/складського на правах власності (оренди); - транспортного засобу (не менше одного) для забезпечення виконання договірних зобов’язань, власного або орендованого. Надати документи, що підтверджують наявність такого транспорту: якщо засіб власний - свідоцтво про державну реєстрацію, якщо засіб залучений - договір оренди чи суборенди чи надання транспортних послуг із обов’язковим додаванням свідоцтва про державну реєстрацію автомобіля (або техпаспорту, тощо); - ліцензованого програмного забезпечення для виконання кошторисних розрахунків (власність/оренда/користування); - на зазначені в довідці електроінструменти надати протоколи перевірки та випробування електроінструменту зазначеного в довідці (додатково надати Сертифікат/Свідоцтво визнання вимірювальних можливостей на організацію де було здійснено перевірку електроінструменту). 1.2.Учасник повинен підтвердити наведену інформацію щодо власності (оренди, тощо) на період виконання робіт наступними копіями можливих документів: договору купівлі-продажу, або свідоцтва про право власності, або договору оренди (з переліком обладнання, матеріально-технічної бази та технологій), або договору на надання послуг (з переліком обладнання матеріально-технічної бази та технологій), або бухгалтерського документу (витяг з оборотно-сальдової відомості учасника станом на дату оголошення про закупівлю), або технічних паспортів (чи інших реєстраційних документів із зазначенням власника). Якщо договори оренди, надання послуг рахуються пролонгованими на наступний період, надати відповідне підтвердження (додаткова угода або лист від учасника про пролонгацію на певний період, завірений орендодавцем). 1.3. На підтвердження інформації стосовно наявності технологій, необхідних для виконання робіт визначених у технічних вимогах (завданні) учасник повинен надати інформацію про наявність ліцензії\ сертифікату або копію декларації на провадження господарської діяльності, що підтверджує право використання учасником технологій, визначених у технічному завданні. На виконання даної вимоги Учасник надає сканований з оригіналу Дозвіл Державної служби України з питань праці або скановану з оригіналу копію Декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з охорони праці, зареєстрованої уповноваженими органами у відповідності до Постанови Кабінету Міністрів України від 26.10.2011 № 1107 «Про затвердження Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки». Наданий Учасником документ повинен містити наступні види робіт: роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 метра; верхолазні роботи; вантажно-розвантажувальні роботи за допомогою машин і механізмів; монтаж, демонтаж та капітальний ремонт будинків споруд, а також відновлення зміцнення їх аварійних частин. У випадку надання Декларації: Декларація подається за формою відповідно до “Додаток 8 до Порядку (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 3 лютого 2021 р. № 77) У графі «місце виконання робіт підвищеної небезпеки» адреси, де будуть виконуватися роботи/послуги за даною закупівлею, або найменування об’єкту замовника, або «м. Київ».
Статус: Активна
Дата створення: 23-10-2024, 13:49:02
Способи підтвердження:
Документ
1. Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій* , Додаток 1 до ТД
2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Лоту Капітальний ремонт заміна вікон та дверей житлового будинку за адресою: вулиця Малакових Братів,9 у Шевченківському районі м. Києва, за кодом ДК 021:2015-45453000-7-Капітальний ремонт і реставрація
Законодавство:
Підтверджується, що
1 - 2.1. Учасник повинен надати довідку в довільній формі про наявність працівників (інженерно –технічних та робочих професій), у тому числі таких, що будуть залучатися на договірних підставах тощо, які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт відповідно до предмету закупівлі. Обов’язкова наявність таких працівників Учасника (в штаті або на підставі угод цивільно-правового характеру): Інженерно-технічні працівники - інженера – проектувальника з наданням копії в складі пропозиції кваліфікаційного сертифікату на роботи (послуги), пов’язані зі створенням об’єктів архітектури, спроможність виконання яких визначено кваліфікаційним сертифікатом, не нижче СС2 та посвідчення про навчання з питань НПАОП 0.00-7.15-18 «Вимоги щодо безпеки захисту здоров’я працівників під час роботи з екранними пристроями». - інженера – проектувальника з наданням копії в складі пропозиції кваліфікаційного сертифікату на роботи (послуги), пов’язані зі створенням об’єктів архітектури, спроможність виконання яких визначено кваліфікаційним сертифікатом: інженерно – будівельне проектування у частині кошторисної документації та посвідчення про навчання з питань НПАОП 0.00-7.15-18 «Вимоги щодо безпеки захисту здоров’я працівників під час роботи з екранними пристроями». Виконроб або Керівник робіт (особа котра виконує обов’язки вказаного працівника), котрий повинен мати вищу освіту. Виконавці • Монтажник-складальник металопластикових конструкцій у кількості не менше 2-х, освітній рівень відповідно до ДКХП - не нижче 3-го розряду; • Маляра (або штукатур) у кількості не менше одного, освітній рівень відповідно до ДКХП - не нижче 3-го розряду; • Робітник (робітник відповідно до законодавства - особа, яка бере участь у певному трудовому процесі, працює за певним фахом на підприємстві учасника), освітній рівень відповідно до ДКХП - не нижче 3-го розряду; На керівника робіт/виконроба та кожного з виконавців надати протокол та посвідчення: про проходження навчання з питань «Правила охорони праці під час виконання робіт на висоті» (НПАОП 0.00-1.15-07); «Правила охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями» (НПАОП 0.00-1.71-13), навчання з питань електробезпеки (ПБЕЕС,ПТЕЕС,ПЕЕЗ,ПРРЕЕ,ПУЕ); «Правила охорони праці під час експлуатації обладнання що працює під тиском» (НПАОП 0.00-1.81-18). На кожного з працівників зазначених в п. 2.1. надати: копії документів про профільну освіту та отримання необхідного розряду або копію свідоцтва про присвоєння (підвищення) робітничої кваліфікації або копію посвідчення, що підтверджує отримання/присвоєння/здобуття кваліфікації та копію повідомлення про прийняття працівника на роботу з відміткою, що підтверджує її прийняття відповідним державним органом або з квитанцією №2 чи аналогічним документом котрий видавався в момент працевлаштування працівника Учасника, а також «картка працівника, який підлягає попередньому (періодичному) медичному огляду» або «медичної довідки про проходження попереднього (періодичного) медичного огляду працівника», по формі затвердженої Наказом МОЗ України № 246 від 21.07.2007р, або копія за формою № 1-ОМК «Особиста медична книжка», затвердженою наказом Міністерства охорони здоров’я України від 21.02.2013 № 150 з відмітками про проходження медичного огляду та додатково посвідчення про навчання з питань чинного законодавства України про охорону праці, організації роботи з охорони праці, вибухонебезпеки виробництва і вибухозахисту, пожежної безпеки, електробезпеки, гігієни праці, медичних оглядів, профілактики професійних отруєнь і захворювань, надання домедичної допомоги потерпілим у разі нещасного випадку, управління роботами з профілактики та ліквідації наслідків аварій, безпеки праці в галузі; протокол та посвідчення про проходження навчання «Правил пожежної безпеки в Україні» (ППБУ). 2.2. У зв’язку з наявністю шкідливих та небезпечних умов праці на об’єкті та керуючись постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.1992 № 442, Учасник повинен надати в складі тендерної пропозиції документ (акт, або довідку, або інший документ) щодо вивчення матеріалів атестації робочих місць Учасника за умовами праці, виданий територіальним органом управління Держпраці або технічною інспекцією праці профспілок щодо керівника робіт або виконроба (відповідно до займаної посади на підприємстві Учасника), інженера з проектно-кошторисної роботи, маляра, монтажника-складальника металопластикових конструкцій).
Статус: Активна
Дата створення: 23-10-2024, 13:49:02
Способи підтвердження:
Документ
. Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід , Додаток 1 до ТД
3. Наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів)
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Лоту Капітальний ремонт заміна вікон та дверей житлового будинку за адресою: вулиця Малакових Братів,9 у Шевченківському районі м. Києва, за кодом ДК 021:2015-45453000-7-Капітальний ремонт і реставрація
Законодавство:
Підтверджується, що
1 - 3.1.Довідка у довільній формі щодо досвіду виконання робіт з капітального ремонту ( відповідно технічному завданню Додаток №2 ТД) в якій повинна бути зазначена інформація про найменування суб’єкта господарювання, з яким було укладено договір, його адресу та контактний телефон, а також стан належного виконання договору стосовно якості та строків. (не менше одного договору) 3.2.Для підтвердження зазначеної у довідці інформації учасник повинен надати оригінал (-ли) або копію (-ї) виконаного (-них) договору (-ів) та усіх актів виконанних робіт форми КБ-2 та довідка КБ-3) 3.3.Надати відгук(або рекомендаційний лист) від попереднього замовника про виконання аналогічних робіт (виданий суб’єктом господарювання (з яким було укладено договір) із зазначенням дати і номеру договору (на який надано відгук) та інформації про належне виконання договору, у тому числі стосовно якості та строків).
Статус: Активна
Дата створення: 23-10-2024, 13:49:02
Способи підтвердження:
Документ
. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) , Додаток 1 до ТД
ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ