Період оскарження умов закупівлі - по 08-11-2024, 00:00
| Статус: | Торги відмінено |
| Бюджет: | 81 169 202,20 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Роботи |
| Мінімальний крок аукціону: | 405 846,01 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Забезпечення пропозиції: | 405 846 UAH |
| Замовник: | Департамент житлово-комунального господарства, архітектури та земельних відносин Подільської міської ради Подільського району Одеської області |
| ЄДРПОУ: | 43944456 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Ковальова Олександра Юріївна |
| Телефон: | +380486223596 |
| E-mail: | alekovanna@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 66300, Україна, Одеська область,місто Подільськ, пр. Шевченка, будинок 7-А |
11 |
Статус:
Виконано
Опис скасування закупівлі/лоту:
Відповідно до Рішення сесії Подільської міської ради Подільського району Одеської області «Про бюджет Подільської міської ради на 2025 р.» № 1027-І від 20.12.2024 року видатків на: Нове будівництво захисної споруди цивільного захисту на території ЗЗСО І-ІІІ ст. №9 по просп. Перемоги, 9г, м. Подільськ, Подільського р-ну, Одеської області не передбачено. Розпорядники бюджетних коштів беруть бюджетні зобов’язання та здійснюють платежі тільки в межах бюджетних асигнувань, встановлених кошторисами (стаття 48 Бюджетного кодексу України).
Причина скасування закупівлі/лоту:
Дата:
31-01-2025, 00:00
Період оскарження:
з 20-01-2025, 08:29 по 31-01-2025, 00:00
Документи:
У зв’язку із значною кількістю документів, які подані учасником процедури закупівлі та які потребують детального вивчення.
Повідомлення з вимогою про усунення виявлених під час розгляду тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «ФЕНІКС ЛЕКО» невідповідностей. 1. Перелік виявлених невідповідностей: У складі тендерної пропозиції Учасником згідно додатку №1 до Тендерної документації не надано: 1. Довідку у довільній формі про незалучення субпідрядника / співвиконавця; 2. Довідку у довільній формі із зазначенням ID товару, який присвоєно електронною системою закупівель з інформацію щодо ступеня локалізації виробництва товару, який замовник набуває у власність під час надання послуг / виконання робіт, включений у перелік, та за умови, що вартість такого товару у складі предмета закупівлі дорівнює або перевищує 200 тис. грн, з підтвердженим ступенем локалізації за посиланням: https://prozorro.gov.ua/search/products. 3. Довідку в довільній формі з інформацією про країну походження товару, який замовник набуває у власність під час виконання робіт / надання послуг, відповідну угоду та документ, який підтверджує країну походження такого товару. 4. Довідку в довільній формі про те, що він не здійснює господарську діяльність у взаємодії з державою-агресором, незаконними органами влади, створеними на тимчасово окупованій території, у тому числі окупаційною адміністрацією держави-агресора та його місцезнаходження (місце проживання – для фізичних осіб-підприємців) не знаходиться на тимчасово окупованій території, в розумінні статті 13 Закону України «Про забезпечення прав і свобод громадян та правовий режим на тимчасово окупованій території України». У разі, якщо місцезнаходження (місце проживання) учасника зареєстроване на тимчасово окупованій території, учасник має надати підтвердження зміни податкової адреси на іншу територію України видане уповноваженим на це органом. Згідно Додатку №2 до Тендерної документації Учасник не надав: 5. Довідку, складену за Формою 1, наданою замовником за підписом уповноваженої особи учасника, що підтверджує наявність працівників для виконання робіт, які знаходяться у трудових відносинах з учасником. На підтвердження трудових відносинах між учасником та працівниками зазначених у довідці Учаснику необхідно надати: - Копії (оригінали) трудових книжок, або копії (оригінали) наказів, або копії (оригінали) трудових угод, або інших документів, які підтверджують факт працевлаштування, згідно із чинним законодавством України. 6. Фінансову звітність відповідно до Національного положення (стандарту) бухгалтерського обліку 1 «Загальні вимоги до фінансової звітності», затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 07.02.2013 № 73 або скорочену фінансову звітність відповідно до Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні». Учасник має надати у складі своєї пропозиції копії своєї фінансової звітності за останній завершений звітний період, для якого встановлений граничний термін подання такої звітності до відповідних органів на дату оголошення цієї закупівлі вже минув, а саме:- копію Балансу (форма №1), з підтвердженням (відміткою, квитанцією тощо) про прийняття відповідними органами, до яких він мав бути поданий; - копію Звіту про фінансові результати (форма №2) з підтвердженням (відміткою, квитанцією тощо) про прийняття відповідними органами, до яких він мав бути поданий. 7. Документи на підтвердження повноважень посадової особи або представника учасника процедури закупівлі на підписання документів, що входять до складу тендерної пропозиції (протокол та/або виписка та/або витяг з протоколу зборів (засідань тощо) засновників та/або наказ про призначення керівника учасника та/або довіреність (доручення), тощо на представника учасника процедури закупівлі. У разі наявності в установчих документах певних обмежень, щодо підпису тендерної пропозиції та договору за результатами закупівлі (за строком, сумою тощо) – надати документ (рішення та/або протокол та/або дозвіл тощо), який надає право підписувати документи, що входять до складу тендерної пропозиції та договір за результатами закупівлі. У випадку надання довіреності (доручення) – документ повинен містити інформацію про право на підпис документів, що входять до складу тендерної пропозиції учасника та договору за результатами закупівлі. 8. Довідка, складена у довільній формі, яка містить відомості про учасника: повне найменування/прізвище, ім’я по батькові учасника; код ЄДРПОУ/ідентифікаційний код учасника; місцезнаходження; телефон; факс; E-mail; форма/система оподаткування; місце реєстрації учасника; організаційно-правова форма, найменування та МФО всіх обслуговуючих банків учасника. 9. Оригінал або завірена копія Статуту (для юридичних осіб) із змінами (в разі їх наявності) або іншого установчого документу. 10. Оригінал Витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців надано учасником що виданий у 2020 році. 11. Оригінал або завірену копію Свідоцтва про реєстрацію платника ПДВ або витягу з реєстру платників ПДВ (якщо Учасник є платником ПДВ) або платника єдиного податку (якщо Учасник є платником єдиного податку). У разі якщо учасник, відповідно до норм чинного законодавства не є платником податку на додану вартість або єдиного податку. 2.Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 2.1. Відповідно до Додатку №1 Тендерної документації «Учасник у складі тендерної пропозиції надає інформацію у довільній формі про повне найменування та місцезнаходження щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника / співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю або довідку у довільній формі про незалучення субпідрядника / співвиконавця». 2.2. Відповідно до Додатку №1 Тендерної документації «Учасник у складі тендерної пропозиції має надати довідку у довільній формі із зазначенням ID товару, який присвоєно електронною системою закупівель. Замовник самостійно перевіряє інформацію щодо ступеня локалізації виробництва товару, який замовник набуває у власність під час надання послуг / виконання робіт, включений у перелік, та за умови, що вартість такого товару у складі предмета закупівлі дорівнює або перевищує 200 тис. грн, з підтвердженим ступенем локалізації за посиланням: https://prozorro.gov.ua/search/products». 2.3. Відповідно до Додатку №1 Тендерної документації «Учасник у складі тендерної пропозиції має надати виключно довідку в довільній формі з інформацією про країну походження товару, який замовник набуває у власність під час виконання робіт / надання послуг, відповідну угоду та документ, який підтверджує країну походження такого товару. Таким документом може бути: довідка / лист / інший документ в довільній формі або сертифікат про походження товару або декларація про походження товару або сертифікат про регіональне найменування товару або інший документ». 2.4. Відповідно до Додатку №1 Тендерної документації «Учасник у складі тендерної пропозиції має надати довідку в довільній формі про те, що він не здійснює господарську діяльність у взаємодії з державою-агресором, незаконними органами влади, створеними на тимчасово окупованій території, у тому числі окупаційною адміністрацією держави-агресора та його місцезнаходження (місце проживання – для фізичних осіб-підприємців) не знаходиться на тимчасово окупованій території, в розумінні статті 13 Закону України «Про забезпечення прав і свобод громадян та правовий режим на тимчасово окупованій території України». У разі, якщо місцезнаходження (місце проживання) учасника зареєстроване на тимчасово окупованій території, учасник має надати підтвердження зміни податкової адреси на іншу територію України видане уповноваженим на це органом». 2.5. Відповідно до Додатку №2 Тендерної документації «Довідка, складена за Формою 1, наданою замовником за підписом уповноваженої особи учасника, що підтверджує наявність працівників для виконання робіт, які знаходяться у трудових відносинах з учасником. На підтвердження трудових відносинах між учасником та працівниками зазначених у довідці Учаснику необхідно надати: - Копії (оригінали) трудових книжок, або копії (оригінали) наказів, або копії (оригінали) трудових угод, або інших документів, які підтверджують факт працевлаштування, згідно із чинним законодавством України. Обов’язкова наявність наступних працівників:-інженера-проектувальника, що має кваліфікаційний сертифікат відповідального виконавця окремих видів робіт (послуг), пов’язаних зі створенням об’єктів архітектури (інженерно-будівельне проектування у частині кошторисної документації) (з наданням копії діючого кваліфікаційного сертифікату, виданого інженеру, що підтверджує спроможність виконання таким інженером робіт (послуг) з інженерно-будівельного проектування у частині кошторисної документації (у випадках, передбачених законодавством – додатково разом з копією документу, що підтверджує підвищення кваліфікації такого інженера-проектувальника за відповідними програмами за напрямом професійної атестації);- відповідальної особи з охорони праці на підприємстві (надати розпорядчі документи, що підтверджують відповідні повноваження відповідальної особи, копію протоколу (ів) (або витягу з нього (них)) засідання комісії з перевірки знань з питань охорони праці та наданого на його підставі посвідчення (посвідчень), що підтверджують навчання та/або перевірку знань з питань охорони праці, електробезпеки, пожежної безпеки згідно п. 5.1 НПАОП 0.00-4.12-05, правил охорони праці і промислової безпеки у будівництві (НПАОП 45.2-7.02-12)». 2.6. Відповідно до Додатку №2 Тендерної документації «На підтвердження фінансової спроможності учасник процедури закупівлі має надати фінансову звітність відповідно до Національного положення (стандарту) бухгалтерського обліку 1 «Загальні вимоги до фінансової звітності», затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 07.02.2013 № 73 або скорочену фінансову звітність відповідно до Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні». Учасник має надати у складі своєї пропозиції копії своєї фінансової звітності за останній завершений звітний період, для якого встановлений граничний термін подання такої звітності до відповідних органів на дату оголошення цієї закупівлі вже минув, а саме:- копію Балансу (форма №1), з підтвердженням (відміткою, квитанцією тощо) про прийняття відповідними органами, до яких він мав бути поданий; - копію Звіту про фінансові результати (форма №2) з підтвердженням (відміткою, квитанцією тощо) про прийняття відповідними органами, до яких він мав бути поданий. У випадку, якщо Учасником на законних підставах не складається чи не складалася уся чи частина передбаченої цією документацією для такого Учасника фінансової звітності, Учасник має надати у складі своєї пропозиції лист із відповідними поясненнями, обґрунтованими належними посиланнями на відповідні нормативно-правові акти». 2.7. Відповідно до Додатку №2 Тендерної документації «Документи на підтвердження повноважень посадової особи або представника учасника процедури закупівлі на підписання документів, що входять до складу тендерної пропозиції (протокол та/або виписка та/або витяг з протоколу зборів (засідань тощо) засновників та/або наказ про призначення керівника учасника та/або довіреність (доручення), тощо на представника учасника процедури закупівлі. У разі наявності в установчих документах певних обмежень, щодо підпису тендерної пропозиції та договору за результатами закупівлі (за строком, сумою тощо) – надати документ (рішення та/або протокол та/або дозвіл тощо), який надає право підписувати документи, що входять до складу тендерної пропозиції та договір за результатами закупівлі. У випадку надання довіреності (доручення) – документ повинен містити інформацію про право на підпис документів, що входять до складу тендерної пропозиції учасника та договору за результатами закупівлі». 2.8. Відповідно до Додатку №2 Тендерної документації «Довідка, складена у довільній формі, яка містить відомості про учасника: повне найменування/прізвище, ім’я по батькові учасника; код ЄДРПОУ/ідентифікаційний код учасника; місцезнаходження; телефон; факс; E-mail; форма/система оподаткування; місце реєстрації учасника; організаційно-правова форма, найменування та МФО всіх обслуговуючих банків учасника». 2.9. Відповідно до Додатку №2 Тендерної документації «Оригінал або завірена копія Статуту (для юридичних осіб) із змінами (в разі їх наявності) або іншого установчого документу. У разі, якщо учасник здійснює діяльність на підставі модельного статуту, необхідно надати довідку у довільній формі про здійснення діяльності на підставі модельного статуту». 2.10. Відповідно до Додатку №2 Тендерної документації «Оригінал або завірена копія Витягу або виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців (документ повинен бути виданий не раніше 2024 року)». 2.11. Відповідно до Додатку №2 Тендерної документації «Оригінал або завірена копія Свідоцтва про реєстрацію платника ПДВ або витягу з реєстру платників ПДВ (якщо Учасник є платником ПДВ) або платника єдиного податку (якщо Учасник є платником єдиного податку). У разі якщо учасник, відповідно до норм чинного законодавства не є платником податку на додану вартість або єдиного податку, такий учасник подає довідку в довільній формі із зазначенням системи оподаткування, яку він обрав, подає підтверджуючі документи (у разі наявності) та зазначає інформацію про законодавчі підстави для їх ведення». 3.Перелік інформації та / або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 3.1. Учасник у складі тендерної пропозиції надає інформацію у довільній формі про повне найменування та місцезнаходження щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника / співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю або довідку у довільній формі про незалучення субпідрядника / співвиконавця. 3.2. Учасник у складі тендерної пропозиції має надати довідку у довільній формі із зазначенням ID товару, який присвоєно електронною системою закупівель. Замовник самостійно перевіряє інформацію щодо ступеня локалізації виробництва товару, який замовник набуває у власність під час надання послуг / виконання робіт, включений у перелік, та за умови, що вартість такого товару у складі предмета закупівлі дорівнює або перевищує 200 тис. грн, з підтвердженим ступенем локалізації за посиланням: https://prozorro.gov.ua/search/products. 3.3.Учасник у складі тендерної пропозиції має надати виключно довідку в довільній формі з інформацією про країну походження товару, який замовник набуває у власність під час виконання робіт / надання послуг, відповідну угоду та документ, який підтверджує країну походження такого товару. Таким документом може бути: довідка / лист / інший документ в довільній формі або сертифікат про походження товару або декларація про походження товару або сертифікат про регіональне найменування товару або інший документ. 3.4.Учасник у складі тендерної пропозиції має надати довідку в довільній формі про те, що він не здійснює господарську діяльність у взаємодії з державою-агресором, незаконними органами влади, створеними на тимчасово окупованій території, у тому числі окупаційною адміністрацією держави-агресора та його місцезнаходження (місце проживання – для фізичних осіб-підприємців) не знаходиться на тимчасово окупованій території, в розумінні статті 13 Закону України «Про забезпечення прав і свобод громадян та правовий режим на тимчасово окупованій території України». У разі, якщо місцезнаходження (місце проживання) учасника зареєстроване на тимчасово окупованій території, учасник має надати підтвердження зміни податкової адреси на іншу територію України видане уповноваженим на це органом. 3.5 Довідка, складена за Формою 1, наданою замовником за підписом уповноваженої особи учасника, що підтверджує наявність працівників для виконання робіт, які знаходяться у трудових відносинах з учасником. На підтвердження трудових відносинах між учасником та працівниками зазначених у довідці Учаснику необхідно надати: - Копії (оригінали) трудових книжок, або копії (оригінали) наказів, або копії (оригінали) трудових угод, або інших документів, які підтверджують факт працевлаштування, згідно із чинним законодавством України. Обов’язкова наявність наступних працівників:-інженера-проектувальника, що має кваліфікаційний сертифікат відповідального виконавця окремих видів робіт (послуг), пов’язаних зі створенням об’єктів архітектури (інженерно-будівельне проектування у частині кошторисної документації) (з наданням копії діючого кваліфікаційного сертифікату, виданого інженеру, що підтверджує спроможність виконання таким інженером робіт (послуг) з інженерно-будівельного проектування у частині кошторисної документації (у випадках, передбачених законодавством – додатково разом з копією документу, що підтверджує підвищення кваліфікації такого інженера-проектувальника за відповідними програмами за напрямом професійної атестації);- відповідальної особи з охорони праці на підприємстві (надати розпорядчі документи, що підтверджують відповідні повноваження відповідальної особи, копію протоколу (ів) (або витягу з нього (них)) засідання комісії з перевірки знань з питань охорони праці та наданого на його підставі посвідчення (посвідчень), що підтверджують навчання та/або перевірку знань з питань охорони праці, електробезпеки, пожежної безпеки згідно п. 5.1 НПАОП 0.00-4.12-05, правил охорони праці і промислової безпеки у будівництві (НПАОП 45.2-7.02-12); 3.6.На підтвердження фінансової спроможності учасник процедури закупівлі має надати фінансову звітність відповідно до Національного положення (стандарту) бухгалтерського обліку 1 «Загальні вимоги до фінансової звітності», затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 07.02.2013 № 73 або скорочену фінансову звітність відповідно до Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні». Учасник має надати у складі своєї пропозиції копії своєї фінансової звітності за останній завершений звітний період, для якого встановлений граничний термін подання такої звітності до відповідних органів на дату оголошення цієї закупівлі вже минув, а саме:- копію Балансу (форма №1), з підтвердженням (відміткою, квитанцією тощо) про прийняття відповідними органами, до яких він мав бути поданий; - копію Звіту про фінансові результати (форма №2) з підтвердженням (відміткою, квитанцією тощо) про прийняття відповідними органами, до яких він мав бути поданий. У випадку, якщо Учасником на законних підставах не складається чи не складалася уся чи частина передбаченої цією документацією для такого Учасника фінансової звітності, Учасник має надати у складі своєї пропозиції лист із відповідними поясненнями, обґрунтованими належними посиланнями на відповідні нормативно-правові акти. 3.7.Документи на підтвердження повноважень посадової особи або представника учасника процедури закупівлі на підписання документів, що входять до складу тендерної пропозиції (протокол та/або виписка та/або витяг з протоколу зборів (засідань тощо) засновників та/або наказ про призначення керівника учасника та/або довіреність (доручення), тощо на представника учасника процедури закупівлі. У разі наявності в установчих документах певних обмежень, щодо підпису тендерної пропозиції та договору за результатами закупівлі (за строком, сумою тощо) – надати документ (рішення та/або протокол та/або дозвіл тощо), який надає право підписувати документи, що входять до складу тендерної пропозиції та договір за результатами закупівлі. У випадку надання довіреності (доручення) – документ повинен містити інформацію про право на підпис документів, що входять до складу тендерної пропозиції учасника та договору за результатами закупівлі. 3.8.Довідка, складена у довільній формі, яка містить відомості про учасника: повне найменування/прізвище, ім’я по батькові учасника; код ЄДРПОУ/ідентифікаційний код учасника; місцезнаходження; телефон; факс; E-mail; форма/система оподаткування; місце реєстрації учасника; організаційно-правова форма, найменування та МФО всіх обслуговуючих банків учасника. 3.9.Оригінал або завірена копія Статуту (для юридичних осіб) із змінами (в разі їх наявності) або іншого установчого документу. У разі, якщо учасник здійснює діяльність на підставі модельного статуту, необхідно надати довідку у довільній формі про здійснення діяльності на підставі модельного статуту. 3.10.Оригінал або завірена копія Витягу або виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців (документ повинен бути виданий не раніше 2024 року). 3.11.Оригінал або завірена копія Свідоцтва про реєстрацію платника ПДВ або витягу з реєстру платників ПДВ (якщо Учасник є платником ПДВ) або платника єдиного податку (якщо Учасник є платником єдиного податку). У разі якщо учасник, відповідно до норм чинного законодавства не є платником податку на додану вартість або єдиного податку, такий учасник подає довідку в довільній формі із зазначенням системи оподаткування, яку він обрав, подає підтверджуючі документи (у разі наявності) та зазначає інформацію про законодавчі підстави для їх ведення.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.