Період оскарження умов закупівлі - по 27-10-2024, 00:00
Більш детальну інформацію зазначено в тендерній документації. Проєкт договору в тендерній документації. Строк надання послуг - протягом 60 (шестидесяти) календарних днів з дати отримання ВИКОНАВЦЕМ рознарядки ЗАМОВНИКА.
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 250 000 UAH(без ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 2 500 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | ФІЛІЯ "ВОКЗАЛЬНА КОМПАНІЯ " АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
| ЄДРПОУ: | 43665271 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Галина Міщенко |
| Телефон: | 380443097731 |
| E-mail: | mishchenko.g.i@uz.gov.ua |
| Місцезнаходження: | Україна |
0 |
ПОВІДОМЛЕННЯ з вимогою про усунення невідповідностей 1. Найменування замовника: філія «Вокзальна компанія» акціонерного товариства «Українська залізниця» 2. Ідентифікаційний код: ЄДРПОУ 43665271 3. Місцезнаходження замовника: м. Київ 4. Предмет закупівлі: код ДК 021:2015 – 45260000-7 Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи (Послуги з ремонту та улаштування водостічних лотків на дворовій частині вокзалу станції Кривий Ріг). 5. Ідентифікатор процедури закупівлі в електронній системі закупівель: № UA-2024-10-22-015930-a. 6. Відповідно до пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) (далі — Особливості), розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону «Про публічні закупівлі» не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей. Згідно з пунктом 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. 7. Перелік виявлених невідповідностей учасника ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ГОНЧАРОВА ГАННА МИХАЙЛІВНА, код ІПН – 3164007685 (далі – Учасник): 7.1. Зазначена назва предмета договору у Листі-відгуку (файл: «Довідка аналог. договорів. pdf») не співпадає з назвою предмета договору у наданій Довідці про наявність досвіду виконання аналогічного (-их) договору (-ів) (файл: «Довідка аналог. договорів. pdf»), що не відповідає вимогам позиціям 3.1. та 3.2. підпункту 3 пункту 2 Додатку 2 до тендерної документації. Дозавантажити документ, приведений у відповідності до вимог позиціям 3.1. та 3.2. підпункту 3 пункту 2 Додатку 2 до тендерної документації. Уповноважена особа Менеджер-начальник відділу закупівель філії «ВК» АТ «Укрзалізниця» _______________________ Галина МІЩЕНКО
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.