Закупівлю оголошено - 21-10-2024, 07:54. Дата останніх змін - 21-10-2024, 07:55

«Капітальний ремонт із заміни ліфтового обладнання 3-х ліфтів КНП «6-а міська поліклініка м.Львова» за адресою:м.Львів, вул.Медової Печери,1». (Код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” : 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація)

«Капітальний ремонт із заміни ліфтового обладнання 3-х ліфтів КНП «6-а міська поліклініка м.Львова» за адресою:м.Львів, вул.Медової Печери,1». (Код на... Державна закупівля - UA-2024-10-21-000058-a «Капітальний ремонт із заміни ліфтового обладнання 3-х ліфтів КНП «6-а міська поліклініка м.Львова» за адресою:м.Львів, вул.Медової Печери,1». (Код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” : 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація) від замовника Комунальне некомерційне підприємство "6-а міська поліклініка м.Львова" від 10/21/2024 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Закупівля: UA-2024-10-21-000058-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2024-10-21-000087-a
Період уточнень
Триває
Завершився
з 21-10-2024, 07:54
по 02-11-2024, 00:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 21-10-2024, 07:54
по 05-11-2024, 00:00
Аукціон Період аукціонів
Буде визначено після завершення періоду уточнень

Період оскарження умов закупівлі - по 02-11-2024, 00:00

Відкриті торги з особливостями
Статус:Очікування пропозицій
Бюджет:
4792131.44
4 792 131,44 UAH(без ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Роботи
Мінімальний крок аукціону:23 960,65 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Замовник:Комунальне некомерційне підприємство "6-а міська поліклініка м.Львова"
ЄДРПОУ:01996674 Досьє YouControl
Контактна особа:Марчишин-Бандур Олена Володимирівна
Телефон:380974722911
E-mail:[email protected]
Місцезнаходження:
79038, Україна, Львівська область,Львів, вул. Медової Печери, будинок 1
1



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Активний
«Капітальний ремонт із заміни ...
4 792 131,44 UAH(без ПДВ)
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

«Капітальний ремонт із заміни ліфтового обладнання 3-х ліфтів КНП «6-а міська поліклініка м.Львова» за адресою:м.Львів, вул.Медової Печери,1». (Код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” : 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація)

1
робота
79038 Україна Львівська область Львів вул. Медової Печери, будинок 1
по 31-12-2025
45453000-7
Капітальний ремонт і реставрація


+-
Пропозиції
+ -
Документи тендеру
Тип документа: Тендерна документація
ФайлСтанДата та час
Експортовано:21-10-2024, 07:50:41
Експортовано:21-10-2024, 07:50:41
Експортовано:21-10-2024, 07:50:41
Експортовано:21-10-2024, 07:50:41
Експортовано:21-10-2024, 07:50:41
Експортовано:21-10-2024, 07:50:41
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
ФайлСтанДата та час
Експортовано:21-10-2024, 07:55:39
Електронні тендерні вимоги
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник фізична особа підтверджує, що
1 - Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус: Активна
Дата створення: 21-10-2024, 07:54:55
Учасник юридична особа підтверджує, що
2 - Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус: Активна
Дата створення: 21-10-2024, 07:54:55
2. Вчинення економічних правопорушень
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус: Активна
Дата створення: 21-10-2024, 07:54:55
3. Вчинення корупційних правопорушень
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус: Активна
Дата створення: 21-10-2024, 07:54:55
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус: Активна
Дата створення: 21-10-2024, 07:54:55
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус: Активна
Дата створення: 21-10-2024, 07:54:55
5. Порушення справ про банкрутство
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус: Активна
Дата створення: 21-10-2024, 07:54:55
6. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Застосовується до:
Замовника
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Замовник підтверджує, що
1 - Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус: Активна
Дата створення: 21-10-2024, 07:54:55
7. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Застосовується до:
Замовника
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Замовник підтверджує, що
1 - Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус: Активна
Дата створення: 21-10-2024, 07:54:55
8. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус: Активна
Дата створення: 21-10-2024, 07:54:55
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Статус: Активна
Дата створення: 21-10-2024, 07:54:55
1. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Закупівлі
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Мова тендерної пропозиції українська
Статус: Активна
Дата створення: 21-10-2024, 07:54:55
1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Лоту «Капітальний ремонт із заміни ліфтового обладнання 3-х ліфтів КНП «6-а міська поліклініка м.Львова» за адресою:м.Львів, вул.Медової Печери,1». (Код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” : 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація)
Законодавство:
Підтверджується, що
1 - 1.1. Довідка складена у формі таблиці, в якій вказані найменування і кількість обладнання, будівельних машин і механізмів, які передбачається використовувати учасником для виконання робіт; власне чи орендоване (чи знаходиться у користуванні, чи надаються послуги таким обладнанням, механізмами, машинами тощо); найменування орендодавця (надавача послуг тощо). Дана довідка повинна відображати основні машини, механізми, обладнання, передбачені кошторисом учасника («Підсумкова відомість ресурсів» розділ ІІ «Будівельні машини і механізми»). 1.2. У випадку, якщо для виконання робіт буде використовуватись власне обладнання та матеріально-технічна база, учасник подає, згідно інформації, яка міститься у довідці: - документи, що підтверджують право власності (оборотно-сальдову відомість / або договір купівлі-продажу / або технічний паспорт / або свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу, / або інший документ, що підтверджує право власності) (в зазначених документах має чітко зазначатися обладнання та матеріально-технічна база, якими володіє учасник). 1.3. У випадку, якщо для виконання робіт буде використовуватись не власні обладнання та матеріально-технічна база, учасник подає, згідно інформації, яка міститься у довідці: - договір оренди / або договір надання послуг / або інший документ, що підтверджує право користування (в зазначених документах мають чітко зазначатися обладнання та матеріально-технічна база, якими користується учасник; договори повинні бути належно оформлені, та укладені на строк, не менший ніж строк виконання робіт по предмету закупівлі), а також скан-копії свідоцтв на всі транспортні засоби та\або механізми, що підлягають державній реєстрації та будуть залучені до виконання замовлення (в тому числі в разі використання транспортними засобами та\або механізмами субпідрядника). 1.4. Якщо учасник залучатиме потужності інших суб’єктів господарювання, як субпідрядників/співвиконавців для підтвердження своєї відповідності кваліфікаційним критеріям таким, як наявність обладнання, матеріально-технічної бази то такий учасник підтверджує їх наявність у субпідрядників/співвиконавців документами, які є аналогічними документам, встановленими для Учасників у відповідності до вище зазначених умов. А також, надає у складі тендерної пропозиції оригінал(-и) листа-підтвердження (листів-підтверджень) від субпідрядників/співвиконавців із зазначенням замовника та учасника закупівлі, підтверджуючого виконання робіт (надання послуг) як субпідрядник/співвиконавець протягом періоду виконання робіт (надання послуг) за предметом закупівлі із зазначенням переліку техніки (машин, механізмів, техніки) субпідрядника/співвиконавця, що залучатиметься до виконання робіт (надання послуг).
Статус: Активна
Дата створення: 21-10-2024, 07:54:55
Способи підтвердження:
Документ
Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій , 1.1. Довідка складена у формі таблиці, в якій вказані найменування і кількість обладнання, будівельних машин і механізмів, які передбачається використовувати учасником для виконання робіт; власне чи орендоване (чи знаходиться у користуванні, чи надаються послуги таким обладнанням, механізмами, машинами тощо); найменування орендодавця (надавача послуг тощо). Дана довідка повинна відображати основні машини, механізми, обладнання, передбачені кошторисом учасника («Підсумкова відомість ресурсів» розділ ІІ «Будівельні машини і механізми»). 1.2. У випадку, якщо для виконання робіт буде використовуватись власне обладнання та матеріально-технічна база, учасник подає, згідно інформації, яка міститься у довідці: - документи, що підтверджують право власності (оборотно-сальдову відомість / або договір купівлі-продажу / або технічний паспорт / або свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу, / або інший документ, що підтверджує право власності) (в зазначених документах має чітко зазначатися обладнання та матеріально-технічна база, якими володіє учасник). 1.3. У випадку, якщо для виконання робіт буде використовуватись не власні обладнання та матеріально-технічна база, учасник подає, згідно інформації, яка міститься у довідці: - договір оренди / або договір надання послуг / або інший документ, що підтверджує право користування (в зазначених документах мають чітко зазначатися обладнання та матеріально-технічна база, якими користується учасник; договори повинні бути належно оформлені, та укладені на строк, не менший ніж строк виконання робіт по предмету закупівлі), а також скан-копії свідоцтв на всі транспортні засоби та\або механізми, що підлягають державній реєстрації та будуть залучені до виконання замовлення (в тому числі в разі використання транспортними засобами та\або механізмами субпідрядника). 1.4. Якщо учасник залучатиме потужності інших суб’єктів господарювання, як субпідрядників/співвиконавців для підтвердження своєї відповідності кваліфікаційним критеріям таким, як наявність обладнання, матеріально-технічної бази то такий учасник підтверджує їх наявність у субпідрядників/співвиконавців документами, які є аналогічними документам, встановленими для Учасників у відповідності до вище зазначених умов. А також, надає у складі тендерної пропозиції оригінал(-и) листа-підтвердження (листів-підтверджень) від субпідрядників/співвиконавців із зазначенням замовника та учасника закупівлі, підтверджуючого виконання робіт (надання послуг) як субпідрядник/співвиконавець протягом періоду виконання робіт (надання послуг) за предметом закупівлі із зазначенням переліку техніки (машин, механізмів, техніки) субпідрядника/співвиконавця, що залучатиметься до виконання робіт (надання послуг).
2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Лоту «Капітальний ремонт із заміни ліфтового обладнання 3-х ліфтів КНП «6-а міська поліклініка м.Львова» за адресою:м.Львів, вул.Медової Печери,1». (Код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” : 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація)
Законодавство:
Підтверджується, що
1 - 2.1. На підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід учасник процедури закупівлі має надати довідку, за підписом уповноваженої особи учасника, на бланку (за наявності) за нижче вказаною формою. Довідка про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід Учасник _________ (зазначається інформація про назву учасника) на виконання вимог тендерної документації замовника надає інформацію про працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, а саме: № ПІБ Посада Загальний стаж роботи Підстава використання праці __________________ _______________ посада, прізвище та ім’я уповноваженої особи учасника (підпис) М.П. 2.2. Для підтвердження інформації про наявність працівників (п. 2.1.) учасник повинен надати: - штатний розпис / або трудові книжки (1 сторінка та сторінки із записами про прийом на роботу) / або витяги з трудових книжок із записами про прийом на роботу / або накази / або витяги з наказів про прийняття на роботу /або цивільно-правові договори . 2.3. Якщо учасник залучатиме потужності інших суб’єктів господарювання, як субпідрядників/співвиконавців для підтвердження своєї відповідності кваліфікаційним критеріям таким, як наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід то такий учасник підтверджує їх наявність у субпідрядників/співвиконавців документами, які є аналогічними документам, встановленими для Учасників у відповідності до умов пунктів 2.1 та 2.2. А також, надає у складі тендерної пропозиції оригінал(-и) листа-підтвердження (листів-підтверджень) від субпідрядників/співвиконавців із зазначенням замовника та учасника закупівлі, підтверджуючого виконання робіт (надання послуг) як субпідрядник/співвиконавець протягом періоду виконання робіт (надання послуг) за предметом закупівлі (вказати конкретну назву предмету закупівлі) із зазначенням ім’я, прізвища та посад працівників субпідрядника/співвиконавця, що залучатимуться до виконання робіт (надання послуг).
Статус: Активна
Дата створення: 21-10-2024, 07:54:55
Способи підтвердження:
Документ
Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід , 2.1. На підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід учасник процедури закупівлі має надати довідку, за підписом уповноваженої особи учасника, на бланку (за наявності) за нижче вказаною формою. Довідка про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід Учасник _________ (зазначається інформація про назву учасника) на виконання вимог тендерної документації замовника надає інформацію про працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, а саме: № ПІБ Посада Загальний стаж роботи Підстава використання праці __________________ _______________ посада, прізвище та ім’я уповноваженої особи учасника (підпис) М.П. 2.2. Для підтвердження інформації про наявність працівників (п. 2.1.) учасник повинен надати: - штатний розпис / або трудові книжки (1 сторінка та сторінки із записами про прийом на роботу) / або витяги з трудових книжок із записами про прийом на роботу / або накази / або витяги з наказів про прийняття на роботу /або цивільно-правові договори . 2.3. Якщо учасник залучатиме потужності інших суб’єктів господарювання, як субпідрядників/співвиконавців для підтвердження своєї відповідності кваліфікаційним критеріям таким, як наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід то такий учасник підтверджує їх наявність у субпідрядників/співвиконавців документами, які є аналогічними документам, встановленими для Учасників у відповідності до умов пунктів 2.1 та 2.2. А також, надає у складі тендерної пропозиції оригінал(-и) листа-підтвердження (листів-підтверджень) від субпідрядників/співвиконавців із зазначенням замовника та учасника закупівлі, підтверджуючого виконання робіт (надання послуг) як субпідрядник/співвиконавець протягом періоду виконання робіт (надання послуг) за предметом закупівлі (вказати конкретну назву предмету закупівлі) із зазначенням ім’я, прізвища та посад працівників субпідрядника/співвиконавця, що залучатимуться до виконання робіт (надання послуг).
3. Наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів)
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Лоту «Капітальний ремонт із заміни ліфтового обладнання 3-х ліфтів КНП «6-а міська поліклініка м.Львова» за адресою:м.Львів, вул.Медової Печери,1». (Код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” : 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація)
Законодавство:
Підтверджується, що
1 - 2.1. На підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід учасник процедури закупівлі має надати довідку, за підписом уповноваженої особи учасника, на бланку (за наявності) за нижче вказаною формою. Довідка про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід Учасник _________ (зазначається інформація про назву учасника) на виконання вимог тендерної документації замовника надає інформацію про працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, а саме: № ПІБ Посада Загальний стаж роботи Підстава використання праці __________________ _______________ посада, прізвище та ім’я уповноваженої особи учасника (підпис) М.П. 2.2. Для підтвердження інформації про наявність працівників (п. 2.1.) учасник повинен надати: - штатний розпис / або трудові книжки (1 сторінка та сторінки із записами про прийом на роботу) / або витяги з трудових книжок із записами про прийом на роботу / або накази / або витяги з наказів про прийняття на роботу /або цивільно-правові договори . 2.3. Якщо учасник залучатиме потужності інших суб’єктів господарювання, як субпідрядників/співвиконавців для підтвердження своєї відповідності кваліфікаційним критеріям таким, як наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід то такий учасник підтверджує їх наявність у субпідрядників/співвиконавців документами, які є аналогічними документам, встановленими для Учасників у відповідності до умов пунктів 2.1 та 2.2. А також, надає у складі тендерної пропозиції оригінал(-и) листа-підтвердження (листів-підтверджень) від субпідрядників/співвиконавців із зазначенням замовника та учасника закупівлі, підтверджуючого виконання робіт (надання послуг) як субпідрядник/співвиконавець протягом періоду виконання робіт (надання послуг) за предметом закупівлі (вказати конкретну назву предмету закупівлі) із зазначенням ім’я, прізвища та посад працівників субпідрядника/співвиконавця, що залучатимуться до виконання робіт (надання послуг). 3.1. На підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору (не менше одного договору) учасник процедури закупівлі має надати довідку за нижче вказаною формою. Довідка про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник _________ (зазначається інформація про назву учасника) на виконання вимог тендерної документації замовника надає інформацію про наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), а саме: № з/п Номер та дата договору, ідентифікатор закупівлі, якщо її було здійснено через електронну систему публічних закупівель Prozorro Предмет договору у відповідності до тексту договору Повне найменування та код ЄДРПОУ контрагента, з яким укладено договір, контактні телефони особи контрагента, відповідального за виконання умов договору Сума (ціна) договору Інформація про виконання договору (у відсотках / або сума фактичної оплати виконаних робіт 1 2 3 4 5 6 1 ______________________________________________ посада, ім’я, прізвище уповноваженої особи учасника (підпис) 3.2. Сканований з оригіналу аналогічний договір (не менше одного договору) з усіма додатками та додатковими угодами, який повністю виконаний, інформацію щодо якого вказано у довідці про виконання аналогічного договору. Для розуміння даної тендерної документації - аналогічний договір є договір (двосторонній або декілька сторонній), подібний за змістом, своєю правовою природою та предметом закупівлі, а саме: роботи із заміною чи встановленням ліфтового обладнання / АБО капітальний ремонт ліфта / або капітальний ремонт ліфтового обладнання . 3.3. На підтвердження факту виконання надати лист-відгук про співпрацю за договором від замовника, що вказаний в довідці п. 3.1. Відгук повинен мати посилання на договір який виконувався та бути належно оформлений, містити вихідний номер та дату видачі. Також надати документи, що засвідчують факт виконання робіт (довідка КБ-2 та КБ-3).
Статус: Активна
Дата створення: 21-10-2024, 07:54:55
Способи підтвердження:
Документ
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору , 2.1. На підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід учасник процедури закупівлі має надати довідку, за підписом уповноваженої особи учасника, на бланку (за наявності) за нижче вказаною формою. Довідка про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід Учасник _________ (зазначається інформація про назву учасника) на виконання вимог тендерної документації замовника надає інформацію про працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, а саме: № ПІБ Посада Загальний стаж роботи Підстава використання праці __________________ _______________ посада, прізвище та ім’я уповноваженої особи учасника (підпис) М.П. 2.2. Для підтвердження інформації про наявність працівників (п. 2.1.) учасник повинен надати: - штатний розпис / або трудові книжки (1 сторінка та сторінки із записами про прийом на роботу) / або витяги з трудових книжок із записами про прийом на роботу / або накази / або витяги з наказів про прийняття на роботу /або цивільно-правові договори . 2.3. Якщо учасник залучатиме потужності інших суб’єктів господарювання, як субпідрядників/співвиконавців для підтвердження своєї відповідності кваліфікаційним критеріям таким, як наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід то такий учасник підтверджує їх наявність у субпідрядників/співвиконавців документами, які є аналогічними документам, встановленими для Учасників у відповідності до умов пунктів 2.1 та 2.2. А також, надає у складі тендерної пропозиції оригінал(-и) листа-підтвердження (листів-підтверджень) від субпідрядників/співвиконавців із зазначенням замовника та учасника закупівлі, підтверджуючого виконання робіт (надання послуг) як субпідрядник/співвиконавець протягом періоду виконання робіт (надання послуг) за предметом закупівлі (вказати конкретну назву предмету закупівлі) із зазначенням ім’я, прізвища та посад працівників субпідрядника/співвиконавця, що залучатимуться до виконання робіт (надання послуг). 3.1. На підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору (не менше одного договору) учасник процедури закупівлі має надати довідку за нижче вказаною формою. Довідка про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник _________ (зазначається інформація про назву учасника) на виконання вимог тендерної документації замовника надає інформацію про наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), а саме: № з/п Номер та дата договору, ідентифікатор закупівлі, якщо її було здійснено через електронну систему публічних закупівель Prozorro Предмет договору у відповідності до тексту договору Повне найменування та код ЄДРПОУ контрагента, з яким укладено договір, контактні телефони особи контрагента, відповідального за виконання умов договору Сума (ціна) договору Інформація про виконання договору (у відсотках / або сума фактичної оплати виконаних робіт 1 2 3 4 5 6 1 ______________________________________________ посада, ім’я, прізвище уповноваженої особи учасника (підпис) 3.2. Сканований з оригіналу аналогічний договір (не менше одного договору) з усіма додатками та додатковими угодами, який повністю виконаний, інформацію щодо якого вказано у довідці про виконання аналогічного договору. Для розуміння даної тендерної документації - аналогічний договір є договір (двосторонній або декілька сторонній), подібний за змістом, своєю правовою природою та предметом закупівлі, а саме: роботи із заміною чи встановленням ліфтового обладнання / АБО капітальний ремонт ліфта / або капітальний ремонт ліфтового обладнання . 3.3. На підтвердження факту виконання надати лист-відгук про співпрацю за договором від замовника, що вказаний в довідці п. 3.1. Відгук повинен мати посилання на договір який виконувався та бути належно оформлений, містити вихідний номер та дату видачі. Також надати документи, що засвідчують факт виконання робіт (довідка КБ-2 та КБ-3).
4. Наявність фінансової спроможності
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Лоту «Капітальний ремонт із заміни ліфтового обладнання 3-х ліфтів КНП «6-а міська поліклініка м.Львова» за адресою:м.Львів, вул.Медової Печери,1». (Код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” : 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація)
Законодавство:
Підтверджується, що
1 - Наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю: Для юридичних осіб: - сканована копія з оригіналу Балансу підприємства за останній звітній період (2023 рік); - сканована копія з оригіналу Звіту про фінансові результати за останній звітній період (2023 рік); - сканована копія з оригіналу Звіту про рух грошових коштів за останній звітній період (2023 рік); У випадку, якщо для Учасника законодавством не передбачено складання фінансової звітності, такий учасник, у складі своєї тендерної пропозиції подає пояснювальну записку з обґрунтуванням та причинами неподання зазначених документів з посиланнями на відповідні нормативно-правові акти та довідку про обсяг річного доходу (виручки) за 2023 рік. Для фізичних осіб-підприємців: - податкова декларація платника єдиного податку за останній звітній період; У випадку, якщо для Учасника законодавством не передбачено складання вище вказаних документів, такий учасник, у складі своєї тендерної пропозиції подає пояснювальну записку з обґрунтуванням та причинами неподання зазначених документів з посиланнями на відповідні нормативно-правові акти та довідку про обсяг річного доходу (виручки) за 2023 рік. Якщо учасник процедури закупівлі є новоствореним підприємством (працює менше року), учасник має надати фінансову звітність за період роботи).
Статус: Активна
Дата створення: 21-10-2024, 07:54:55
Способи підтвердження:
Документ
Наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю , Наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю: Для юридичних осіб: - сканована копія з оригіналу Балансу підприємства за останній звітній період (2023 рік); - сканована копія з оригіналу Звіту про фінансові результати за останній звітній період (2023 рік); - сканована копія з оригіналу Звіту про рух грошових коштів за останній звітній період (2023 рік); У випадку, якщо для Учасника законодавством не передбачено складання фінансової звітності, такий учасник, у складі своєї тендерної пропозиції подає пояснювальну записку з обґрунтуванням та причинами неподання зазначених документів з посиланнями на відповідні нормативно-правові акти та довідку про обсяг річного доходу (виручки) за 2023 рік. Для фізичних осіб-підприємців: - податкова декларація платника єдиного податку за останній звітній період; У випадку, якщо для Учасника законодавством не передбачено складання вище вказаних документів, такий учасник, у складі своєї тендерної пропозиції подає пояснювальну записку з обґрунтуванням та причинами неподання зазначених документів з посиланнями на відповідні нормативно-правові акти та довідку про обсяг річного доходу (виручки) за 2023 рік. Якщо учасник процедури закупівлі є новоствореним підприємством (працює менше року), учасник має надати фінансову звітність за період роботи).
ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ