Період оскарження умов закупівлі - по 27-10-2024, 00:00
Відповідно до вимог Закону України "Про публічні закупівлі" (далі-Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями)(далі Особливості/Постанова № 1178)
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 8 728 841 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Роботи |
| Мінімальний крок аукціону: | 87 288,41 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Забезпечення пропозиції: | 43 644,20 UAH |
| Замовник: | Відділ капітального будівництва, комунальної власносності та житлово-комунального господарства Сквирської міської ради |
| ЄДРПОУ: | 44153671 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Приндюк Лариса Миколаївна |
| Телефон: | +380456853605 |
| E-mail: | 1020vkb@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 09001, Україна, Київська область,Сквира, вул. Болсуновського Карла, 28, Київська облась |
4 |
Згідно частини 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. за № 1178, із змінами та доповненнями (далі – Постанова №1178) та частини 16 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції. Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЗВЕДЕНО» #42740897 (далі - Учасник) в процедурі відкритих торгів з особливостями на закупівлю робіт: «Капітальний ремонт фасаду Сквирського академічного ліцею № 2 по пров. Каштановий, буд.2 в м. Сквира, Білоцерківського району Київської області» (ідентифікатор закупівлі: UA-2024-10-14-015052-a) (Код ДК 021:2015- 45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація ) виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, а саме: 1. Учасником надано оборотно-сальдові відомості по рахунку 103 і 104 за 22 жовтня 2024 року, які не містять підпису головного бухгалтера/бухгалтера підприємства, що не відповідає пп.1.2 пункту 1 «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій»; 2. Учасником надано довідку про наявність власних або орендованих виробничих баз, офісних приміщень за вих.№020/29/10/24 від 29 жовтня 2024 року, яка містить інформацію щодо Договору оренди нерухомого майна №24-О від 01.07.2024 року, що відсутній в складі тендерної пропозиції. 3. Учасником не надано свідоцтво про реєстрацію на Автонавантажувача б/к, інформація про який міститься в довідці про наявність власних або орендованих виробничих баз, офісних приміщень за вих.№020/29/10/24 від 29 жовтня 2024 року. 4. Учасником не надано на власні основні засоби (автонавантажувач б/к та екскавартор-навантажувач) інвентарні картки обліку основних засобів, які включені учасником до довідки, що є на балансі учасника; 5. Учасником не надано на всіх працівників, що зазначені в довідці про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід № 018/29/10/24 від 29.10.2024, відповідних документів, що підтверджують наявність працівників, а саме: скановану копію наказу про призначення на відповідну посаду або скановані копії інших документів (копії трудової угоди або цивільно-правового договору, трудової книжки чи виписки з трудової книжки, тощо). 6. Учасником надано довідку про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід № 018/29/10/24 від 29.10.2024 не містить інформації щодо кваліфікації робітника з кваліфікацією штукатура не менше 3 розряду, що не відповідає пп 2.1 пункту 2 Додатка №1 до Тендерної документації; 7. В складі тендерної пропозиції надано тендерну пропозицію, заповнений проект договору та кошторисну документацію, яка містить суму пропозиції, що не відповідає сумі зазначені в заповненому рядку електронної системи закупівель, надати пояснення про дані невідповідності; 8. Учасником не надано документу, що підтверджує право користування ФОП «Мацелюк Олег Євгенійович» спеціалізованим вантажним самоскидом КАМАЗ моделі 55111, власником якого є Барковський Олександр Миколайович та не надано оригіналу листа-підтвердження власника щодо не заперечення використання його машин, для виконання робіт ( надання послуг) на весь строк надання послуг/ виконання робіт за предметом закупівлі. 9. Учасником не надано документу, що підтверджує зміну прізвища начальника виробничого відділу Гук Лариси Іванівни, для встановлення приналежності їй документу про вищу освіту, який виданий на прізвище – Сенченко. Згідно частини 40 Постанови №1178 та частини 9 статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Учаснику необхідно завантажити оновлені, виправлені документи та нові документи протягом 24 годин,
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.