Період оскарження умов закупівлі - по 20-10-2024, 00:00
Закупівля проводиться з урахуванням особливостей, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами)
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 1 739 400 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 8 697 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Забезпечення пропозиції: | 26 091 UAH |
| Замовник: | ДЕПАРТАМЕНТ ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
| ЄДРПОУ: | 40506248 Досьє YouControl |
| Сайт: | https://humpolitic.dniprorada.gov.ua/ |
| Контактна особа: | Олена Потапенко |
| Телефон: | +380634075064 |
| E-mail: | potapenkoolena@dhp.dniprorada.gov.ua |
| Місцезнаходження: | 49000, Україна, Дніпропетровська область,м. Дніпро, просп. Д.Яворницького 75 |
3 |
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах від 07.11.2024 р. 1. Перелік виявлених невідповідностей. 2. Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен надати учасник для усунення виявлених невідповідностей. 1.1. Учасник надав медичні книжки з терміном наступного медичного огляду, який вже минув, а саме: на працівників– Гошкодар В.В., Волков А.В. – 19.10.2024р., на працівника Рибачок О.І. – 18.10.2024р., на працівників Черевко О.О. та Куліков Є.Г.- 17.10.2024р. 1.2. Документи, що надаються, повинні бути дійсними на час розкриття тендерної пропозиції Учасника, тобто, термін дії їх не повинен закінчитися та пункт 1 «Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» - копії особистих медичних книжок та медичних карток на усіх працівників робітничих спеціальностей, вказаних у довідці про наявність працівників (особисті медичні книжки мають бути надані за формою 1-ОМК, затвердженою наказом Міністерства охорони здоров’я України від 21.02.2013 № 150, та медичні картки за формою № 140-5/о, затвердженою наказом Міністерства охорони здоров’я України від 21.02.2013 № 150 або наказом Міністерства охорони здоров’я України від 28.07.2014 № 527). 1.3. Надати медичні книжки на працівників– Гошкодар В.В., Волков А.В., Рибачок О.І., Черевко О.О., Куліков Є.Г. з відповідним терміном наступного медичного огляду, який ще не закінчився. 2.1. Учасник надав файд «10. довідка про наявність досвіду виконання аналогічного договору по.pdf» де зазначено предмет закупівлі – «Поточний ремонт покрівлі будівлі за адресою: м. Дніпро, провулок Океанський, 3Б», ДОГОВІР ПРО НАДАННЯ ПОСЛУГ № 517-П від 19.02.2024р, на суму - 365584.01 грн. Проте, сам аналогічний Договір № 501-Д від 15.01.2024 року надано за предметом закупівлі - «Демонтаж підсобних приміщень за адресою : м. Дніпро, вл. Варваріська. 2». 2.2. Пункт 3 «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» Додатку 3 до документації - Наявність в учасника досвіду виконання аналогічного договору (під аналогічним розуміється договір щодо виконання поточного / капітального ремонту приміщень / будівлі або послуги/роботи з демонтажу будівель). 2.3. Привести у відповідність та надати підтверджуючі документи відповідно до вимог пункту 3 «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» Додатку 3 тендерної документації Замовника. Уповноважена особа Замовника Олена ПОТАПЕНКО
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах від 01.11.2024 р. 1. Перелік виявлених невідповідностей. 2. Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен надати учасник для усунення виявлених невідповідностей. 1. Документи пропозиції Учасника підписані УЕП. 1.2. Пункт 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» до документації - Відповідно до частини третьої статті 12 Закону під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги", а саме документи тендерної пропозиції можуть бути завантажені у формі електронних документів з накладенням кваліфікованого електронного підпису (КЕП) особи уповноваженої на підписання тендерної пропозиції (окрім учасників-нерезидентів). Замовник перевіряє КЕП учасника на сайті центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify 1.3. Підписати пропозицію відповідно до вимог пункту 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції». 2.1. Копія документу щодо права користування складським/виробничим приміщенням. Документи відсутні.. 2.2. 2. Вимога пункту 1 «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» Додатку № 3 «Інформація про спосіб документального підтвердження відповідності Учасника встановленим кваліфікаційним критеріям та вимогам згідно із законодавством» - Наявність в учасника складського/виробничого приміщення у власності або на правах оренди (строком оренди не менше ніж до 31.12.2024). 2.3. Надати документ щодо права користування складським/виробничим приміщенням. 3.1. Наявність у штаті учасника або із залученням на договірних засадах 1 (одного) виконроба, 1 (одного) інженера з охорони праці та не менше 4 (чотирьох) працівників робітничих спеціальностей. На підтвердження відповідності цим вимогам учасником у складі пропозиції мають бути надані: - довідка про наявність працівників із зазначенням прізвища, ім’я, по батькові та посади працівника; - копії трудових книжок / витягів з трудових книжок або копії договорів співпраці цивільно-правового характеру / трудових договорів, або копії наказів про прийняття на роботу на усіх вказаних у довідці працівників; - копія наказу про призначення на посаду / виконання функцій інженера з охорони праці, копії документів про проходження навчання з охорони праці (посвідчення та протокол/витяг з протоколу); - копії особистих медичних книжок та медичних карток на усіх працівників робітничих спеціальностей, вказаних у довідці про наявність працівників (особисті медичні книжки мають бути надані за формою 1-ОМК, затвердженою наказом Міністерства охорони здоров’я України від 21.02.2013 № 150, та медичні картки за формою № 140-5/о, затвердженою наказом Міністерства охорони здоров’я України від 21.02.2013 № 150 або наказом Міністерства охорони здоров’я України від 28.07.2014 № 527). Усі документи відсутні. 3.2. Вимога пункту 1 «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» Додатку № 3 «Інформація про спосіб документального підтвердження відповідності Учасника встановленим кваліфікаційним критеріям та вимогам згідно із законодавством». 3.3. Надати усі підтверджуючі документи у відповідності до вимог пункту 1 «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» Додатку № 3 «Інформація про спосіб документального підтвердження відповідності Учасника встановленим кваліфікаційним критеріям та вимогам згідно із законодавством» тендерної документації Замовника. 4.1. Наявність в учасника досвіду виконання аналогічного договору (під аналогічним розуміється договір щодо виконання поточного / капітального ремонту приміщень / будівлі або послуги/роботи з демонтажу будівель). На підтвердження відповідності цим вимогам учасником у складі пропозиції мають бути надані: - довідка про наявність досвіду виконання аналогічного договору; - копія вказаного у довідці аналогічного договору та документів, що підтверджують виконання робіт за наданим договором (в тому числі мають бути надані додаткові угоди щодо зміни істотних умов договору); - лист-відгук від контрагенту із зазначенням номеру, дати договору та інформації про якісне виконання зобов’язань за договором. 4.2. Вимога пункту 1 «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» Додатку № 3 «Інформація про спосіб документального підтвердження відповідності Учасника встановленим кваліфікаційним критеріям та вимогам згідно із законодавством». 4.3. Надати усі підтверджуючі документи у відповідності до вимог пункту 1 «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» Додатку № 3 «Інформація про спосіб документального підтвердження відповідності Учасника встановленим кваліфікаційним критеріям та вимогам згідно із законодавством» тендерної документації Замовника. Уповноважена особа Замовника Олена ПОТАПЕНКО Уповноважена особа Замовника Олена ПОТАПЕНКО
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.