Період оскарження умов закупівлі - по 19-10-2024, 00:00
Закупівля здійснюється за рахунок власних коштів ПрАТ «АК «Київводоканал». Категорія: Юридичні особи та/або суб’єкти господарювання, які здійснюють діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у пункті 4 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування). Єдиним критерієм оцінки тендерних пропозицій є ціна з ПДВ. Питома вага цінового критерію – 100 відсотків. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська.
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 307 924,64 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 3 079,25 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "АКЦІОНЕРНА КОМПАНІЯ "КИЇВВОДОКАНАЛ" |
| ЄДРПОУ: | 03327664 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://vodokanal.kiev.ua/ua |
| Контактна особа: | Бойко Інна Гаврилівна |
| Телефон: | 380442801536 |
| E-mail: | igboiko@vodokanal.kiev.ua |
| Місцезнаходження: | 01015, Україна, Київська область,Київ, 01015, місто Київ, ВУЛ.ЛЕЙПЦИЗЬКА, будинок 1-А |
1 |
1) Відповідно до пункту 3 Додатку 3 тендерної документації по закупівлі згідно з ДК 021:2015 – 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт (послуги з поточного ремонту та установки металопластикових вікон у приміщеннях Головної лабораторії ПрАТ «АК «Київводоканал» за адресою: м. Київ, вул. Овруцька, 25) учасник надає на підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) шляхом завантаження в електронну систему закупівель: копію(-ї) договору(-ів) за предметом закупівлі, який(-і) повинен (-ні) свідчити, що учасник має досвід виконання аналогічного (-их) договору(-ів) з обов’язковим наданням підтверджуючих документів щодо виконання цього(-их) договору(-ів). Предмет договору визначається за найменуванням послуг наведених у Додатку 5 тендерної документації та/або за предметом закупівлі. Підтверджуючими документами виконання аналогічного договору є копії: - акту (-ів) виконаних підрядних робіт за формою № КБ-2в та/або довідкою №КБ-3 (або іншими документами, які передбачені порядком приймання-передачі закінчених робіт (об’єкта будівництва) умовами договору підряду); - листа-відгуку від попереднього контрагента (контрагентів), який підтверджує факт виконання договору (договорів), оформлений на фірмовому бланку контрагента за підписом керівника або іншої уповноваженої службової/посадової особи, із зазначенням: номеру та дати договору, предмет договору. Допускається надання діючого договору. Допускається відсутність окремих сторінок договору та/або додатків до нього, у випадку якщо зміст відсутніх сторінок не впливає на можливість Замовника упевнитися, що наданий договір є аналогічним, і що надані підтвердні документи стосуються безпосередньо наданого договору. На підтвердження даного кваліфікаційного критерію учасником ТОВ «ІНТЕР-НОРМ» не надано позитивний Лист - відгук від попереднього контрагента (контрагентів), який підтверджує факт виконання договору (договорів), оформленим на фірмовому бланку контрагента за підписом керівника або іншої уповноваженої службової/посадової особи, із зазначенням: номеру та дати договору, предмет договору до наданого аналогічного договору від 28.11.2022 № 7/28-11. Відповідно до пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі - Особливості) якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Отже, керуючись частиною дев’ятою статті 26 Закону України «Про публічні закупівлі» учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Ураховуючи зазначене, для виправлення невідповідностей учаснику ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ІНТЕР-НОРМ» необхідно завантажити в електрону систему закупівель: - позитивний Лист - відгук від попереднього контрагента (контрагентів), який підтверджує факт виконання договору (договорів), оформленим на фірмовому бланку контрагента за підписом керівника або іншої уповноваженої службової/посадової особи, із зазначенням: номеру та дати договору, предмет договору до наданого аналогічного договору від 28.11.2022 № 7/28-11. - або для оновленого договору копію(-ї) договору(-ів) за предметом закупівлі, який(-і) повинен (-ні) свідчити, що учасник має досвід виконання аналогічного (-их) договору(-ів) з обов’язковим наданням підтверджуючих документів щодо виконання цього(-их) договору(-ів). Предмет договору визначається за найменуванням послуг наведених у Додатку 5 тендерної документації та/або за предметом закупівлі. Підтверджуючими документами виконання аналогічного договору є копії: - акту (-ів) виконаних підрядних робіт за формою № КБ-2в та/або довідкою №КБ-3 (або іншими документами, які передбачені порядком приймання-передачі закінчених робіт (об’єкта будівництва) умовами договору підряду); - листа-відгуку від попереднього контрагента (контрагентів), який підтверджує факт виконання договору (договорів), оформлений на фірмовому бланку контрагента за підписом керівника або іншої уповноваженої службової/посадової особи, із зазначенням: номеру та дати договору, предмет договору. Допускається надання діючого договору. Допускається відсутність окремих сторінок договору та/або додатків до нього, у випадку якщо зміст відсутніх сторінок не впливає на можливість Замовника упевнитися, що наданий договір є аналогічним, і що надані підтвердні документи стосуються безпосередньо наданого договору.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.