Період оскарження умов закупівлі - по 27-10-2024, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 22 459 987,20 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Роботи |
| Мінімальний крок аукціону: | 112 299,93 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Забезпечення пропозиції: | 112 299,93 UAH |
| Замовник: | Комунальне некомерційне підприємство Київської обласної ради "Київська обласна дитяча лікарня" |
| ЄДРПОУ: | 01994451 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Мостіпан Лідія Вікторівна |
| Телефон: | 380459836803 |
| E-mail: | kodl.tender@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 08150, Україна, Київська область,Боярка, вулиця Хрещатик будинок 83 |
9 |
Відповідно до пункту 43 постанови КМУ від 1178 від 12.10.2023 р. «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», ч. 16 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерної документації на закупівлю «Капітальний ремонт існуючих ліфтів з їх заміною головного корпусу комунального некомерційного підприємства Київської обласної ради «Київська обласна дитяча лікарня» (КНП КОР «КОДЛ») за адресою: вул.Хрещатик 83, м.Боярка, Київської області (коригування)» (Код ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація) при розгляді тендерної пропозиції учасника ТОВ «ТАЛО» були виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані Учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією. Перелік виявлених невідповідностей з посиланнями на вимоги тендерної документації, щодо яких виявлені невідповідності: 1. Відповідно до підпункту 3.1. пункту 3 Додатку 4 до тендерної документації, у складі тендерної пропозиції повинні бути: Довідка виконання аналогічних двох договорів в період 2022-2024 років, за підписом уповноваженої особи та скріплена печаткою Учасника – таблиця № 3. Підтверджується сканованими копіями документів виготовлених з оригіналів – зазначеного договору в повному обсязі (включно з додатками), – актів виконаних робіт (на актах обов’язково повинні бути наявні такі реквізити, як номер та дата відповідного аналогічного договору), – відгука від замовника про його виконання, відгук повинен бути на фірмовому бланку з номером та датою видачі відгуку, також містити інформацію про номер та дату договору до якого надається відгук, про якість виконаних робіт, своєчасність, наявність чи відсутність зауважень. Всупереч зазначених вимог, у складі тендерної пропозиції відсутні вищезазначені документи. 2. Відповідно до пунктів 20 – 22 Додатку 8 до тендерної документації, у складі тендерної пропозиції необхідно надати: - Скановану кольорову копію, зроблену з оригіналу сертифікату на систему управління якістю Учасника ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT), який підтверджує, що система управління якістю, стосовно монтажу, капітального ремонту, пусконалагоджувальних робіт та випробування ліфтів та ліфтового обладнання Учасника відповідає вимогам ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) (сертифікат має бути чинним на дату подання пропозиції, виданим органом з сертифікації (ОС)/органом з оцінки відповідності (ООВ), який акредитований в установленому порядку Національним агентством з акредитації України (НААУ), на підтвердження чого надається атестат про акредитацію органу з сертифікації (ОС)/органу з оцінки відповідності (ООВ); - Скановану кольорову копію, зроблену з оригіналу сертифікату на систему екологічного управління ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT) «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування», який підтверджує, що система екологічного управління, стосовно монтажу, капітального ремонту, пусконалагоджувальних робіт та випробування ліфтів та ліфтового обладнання Учасника відповідає вимогам ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT) (сертифікат має бути чинним на дату подання пропозиції, виданим органом з сертифікації (ОС)/органом з оцінки відповідності (ООВ), який акредитований в установленому порядку Національним агентством з акредитації України (НААУ), на підтвердження чого надається атестат про акредитацію органу з сертифікації (ОС)/органу з оцінки відповідності (ООВ); - Скановану кольорову копію, зроблену з оригіналу сертифікату на систему управління охороною здоров’я та безпекою праці ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018, IDT) «Системи управління охороною здоров’я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування», який підтверджує, що системи управління охороною здоров’я та безпекою праці, стосовно монтажу, капітального ремонту, пусконалагоджувальних робіт та випробування ліфтів та ліфтового обладнання Учасника відповідає вимогам ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018, IDT) (сертифікат має бути чинним на дату подання пропозиції, виданим органом з сертифікації (ОС)/органом з оцінки відповідності (ООВ), який акредитований в установленому порядку Національним агентством з акредитації України (НААУ), на підтвердження чого надається атестат про акредитацію органу з сертифікації (ОС)/органу з оцінки відповідності (ООВ). На виконання зазначених вимог, у складі тендерної пропозиції ТОВ «ТАЛО» містяться відповідні сертифікати, видані органом з сертифікації – ТОВ «Центр оцінки відповідності «ФАКТУМ», на підтвердження чого надано Атестат про акредитацію цього органу з сертифікації №8О095 від 29 листопада 2023 року. Ознайомившись із згаданим Атестатом ро акредитацію цього органу з сертифікації №8О095 від 29 листопада 2023 року, встановлено, що він містить в собі наступну інформацію: «Сфера сертифікації визначена додатком до цього атестата від 21 листопада 2023 року, що складається з 06 аркушів. Додаток є невід’ємною частиною цього атестата». При цьому, у складі тендерної пропозиції ТОВ «ТАЛО» відсутня сфера сертифікації визначена додатком до атестата від 21 листопада 2023 року, що складається з 06 аркушів, адже такий додаток є невід’ємною частиною цього атестата. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. Довідку виконання аналогічних двох договорів в період 2022-2024 років, за підписом уповноваженої особи та скріплену печаткою Учасника – таблиця № 3. Підтверджується сканованими копіями документів виготовлених з оригіналів – зазначеного договору в повному обсязі (включно з додатками), – актів виконаних робіт (на актах обов’язково повинні бути наявні такі реквізити, як номер та дата відповідного аналогічного договору), – відгука від замовника про його виконання, відгук повинен бути на фірмовому бланку з номером та датою видачі відгуку, також містити інформацію про номер та дату договору до якого надається відгук, про якість виконаних робіт, своєчасність, наявність чи відсутність зауважень. 2. Сферу сертифікації, що складається з 06 аркушів, що є невід’ємною частиною Атестата про акредитацію цього органу з сертифікації №8О095 від 29 листопада 2023 року
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.