Період оскарження умов закупівлі - по 23-10-2024, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 2 209 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Роботи |
| Мінімальний крок аукціону: | 11 045 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Забезпечення пропозиції: | 16 000 UAH |
| Замовник: | ВІдділ освіти, молоді, спорту, культури і туризму Грабовецько-Дулібівської ради Стрийського району Львівської області |
| ЄДРПОУ: | 43968849 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Морозик Марія Ярославівна |
| Телефон: | +380501684993 |
| E-mail: | osvitaduliby@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 82435, Україна, Львівська область,Грабовець, вул.Лопатинського 121 |
1 |
ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ 29 жовтня 2024 р. № 49 с.Дуліби Враховуючи пункт 41 , пункт 43 Постанови КМУ 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», Положення про уповноважену особу, що затверджене наказом від 03.02.2021 року №5 по відділу освіти, молоді, спорту, культури і туризму Грабовецько-Дулібівської сільської ради Стрийського району Львівської області у зв’язку з наявністю підстав для відхилення пропозиції, поданої на участь у процедурі відкритих торгів з особливостями згідно з предметом закупівлі за кодом ДК 021:2015: 45210000-2 - Будівництво будівель (Нове будівництво спортивного майданчика зі штучним покриттям в с. Любинці Стрийського району Львівської області (коригування) , ідентифікатор закупівлі UA-2024-10-11-013850-a та вжиття у зв’язку із цим заходів: ВИРІШИЛА: 1. Розглянувши документи тендерної пропозиції ФОП Лецюк Микола Іванович наданої для участі у відкритих торгах із особливостями, виявлено наступне: - згідно вимог тендерної документації, п. 1.1 розділу 1. ««Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально- технічної бази та технологій» для підтвердження інформації про наявність обладнання, матеріальної бази та технологій учасника потрібно надати скан-копії свідоцтв на всі транспортні засоби та\або механізми, що підлягають державній реєстрації та будуть залучені до виконання замовлення (в тому числі в разі використання транспортними засобами та\або механізмами субпідрядника). Даних документів не надано. Відповідно до долученого у складі тендерної пропозиції документів субпідрядником при виконанні робіт по об’єкту (Нове будівництво спортивного майданчика зі штучним покриттям в с. Любинці Стрийського району Львівської області (коригування) визначено ТзОВ «К МОН БУД». -згідно вимог тендерної документації, п.2 п. п. 1.1. «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально- технічної бази та технологій»» зазначається про те, якщо учасник залучатиме потужності інших суб’єктів господарювання, як субпідрядників/співвиконавців для підтвердження своєї відповідності кваліфікаційним критеріям таким, як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій то такий учасник підтверджує їх наявність у субпідрядників/співвиконавців документами, які є аналогічними документам, встановленими для Учасників у відповідності до умов пункту 1. А також, надає у складі тендерної пропозиції оригінал(-и) листа-підтвердження (листів-підтверджень) від субпідрядників/співвиконавців із зазначенням замовника та учасника закупівлі, підтверджуючого виконання робіт (надання послуг) як субпідрядник/співвиконавець протягом періоду виконання робіт (надання послуг) за предметом закупівлі (вказати конкретну назву предмету закупівлі) із зазначенням переліку техніки (машин, механізмів, техніки) субпідрядника/співвиконавця, що залучатиметься до виконання робіт (надання послуг). - Всупереч вищенаведеному документів для підтвердження даної інформації не надано. -згідно вимог тендерної документації п.п. 3 п. 1.2. «Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» якщо учасник залучатиме потужності інших суб’єктів господарювання, як субпідрядників/співвиконавців для підтвердження своєї відповідності кваліфікаційним критеріям таким, як наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід то такий учасник підтверджує їх наявність у субпідрядників/співвиконавців документами, які є аналогічними документам, встановленими для Учасників у відповідності до умов пунктів 1 – 2. А також, надає у складі тендерної пропозиції оригінал(-и) листа-підтвердження (листів-підтверджень) від субпідрядників/співвиконавців із зазначенням замовника та учасника закупівлі, підтверджуючого виконання робіт (надання послуг) як субпідрядник/співвиконавець протягом періоду виконання робіт (надання послуг) за предметом закупівлі (вказати конкретну назву предмету закупівлі) із зазначенням ім’я ПРІЗВИЩА та посад працівників субпідрядника/співвиконавця, що залучатимуться до виконання робіт (надання послуг). Інформації по виконанню даної вимоги не надано. Пунктом п.43 Постанови КМУ від 12.10.2022 року№ 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» передбачено: якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж 2 р. д. до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей. 1. Враховуючи вищенаведене, у зв’язку із ненаданням всіх документів та у потребі дооформлення деяких наданих документів згідно вимог тендерної документації, відповідно до статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», пункт 41 , пункт 43 Постанови КМУ 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», також п. п 3.10 тендерної документації «Виправлення невідповідності в інформації та\або документах, що подані учасниками у тендерній пропозиції вирішено надати учаснику ФОП Лецюк Микола Іванович 24 години для усунення невідповідностей. 2.Оприлюднити в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня ухвалення цього рішення відповідну інформацію згідно чинного законодавства. Підпис: Уповноважена особа Морозик Марія Ярославівна
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.