Період оскарження умов закупівлі - по 16-10-2024, 00:00
| Статус: | Закупівля не відбулась |
| Бюджет: | 400 397 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 2 010 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | УПРАВЛІННЯ КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА КОЛОМИЙСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
| ЄДРПОУ: | 31692820 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Галина Лесних |
| Телефон: | +380343320759 |
| E-mail: | vukm_k@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 78203, Україна, Івано-Франківська область,м. Коломия, площа Відродження, 1 |
2 |
Враховуючи вимоги Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закону), керуючись п. 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 року № 1178 (із змінами і доповненнями), є необхідність у затвердженні вимоги про усунення невідповідностей в документах Учасника, поданих у складі тендерної пропозиції, що підтверджують відповідність Учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до ст. 16 Закону та умовам тендерної документації. За результатами розгляду пропозиції Кооперативу «Будівельник», код ЄДРПОУ 19399200 (далі - Учасник), поданої на участь у відкритих торгах за предметом закупівлі: «ДК 021:2015 код 45220000-5 – Інженерні та будівельні роботи (Встановлення павільйону автобусної зупинки по пр. Грушевського в м. Коломиї)», встановлено наступні факти невідповідності: 1. Для підтвердження кваліфікаційного критерію Учасником надано довідку про досвід виконання аналогічного договору від 13.10.2024 року № 4, в якій зазначено про виконання договору від 13.09.2023 року № 0509 по об'єкту: «Облаштування автобусної зупинки в селі Татарів Надвірнянського району Івано-Франківської області. Нове будівництво.» (ДК 021:2015 код 45450000-6 – Будівництво критих автобусних зупинок). Проте, Учасником не надано всіх необхідних документів, відповідно до прописаних вимог тендерної документації, а саме: - Додаток № 1 до договору «Договірна ціна» не відповідає сумі договору; - Додаток № 2 до договору «Календарний графік виконання робіт» - відсутні дата і номер договору; - Надані акти виконаних робіт на суму 1 361 435,00 грн, а сума виконання договору, яка вказана у відгуку становить 1 453 774,73 грн; - Акти виконаних робіт за липень 2024 року, а термін дії договору і календарний графік виконання - до 31.12.2023 року; - У актах виконаних робіт відсутні реквізити договору, а також дати. 2. Для документального підтвердження наявності в Учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, Учасником надано довідку від 13.10.2024 року № 19 з переліком таких працівників: головний інженер-інженер з охорони праці, кошторисник, плиточник, водій, зварник, маляр. Проте, відсутнє документальне підтвердження про прийом на роботу даних фахівців. Відповідно до Наказу № 240 від 09.02.2024 р., Порціна Андрія Сергійовича прийнято на посаду маляра-штукатура, а в довідці зазначено, що даний працівник працює столяром. 3. Згідно умов, прописаних у пункті 9 розділу «Інші документи від учасника» Додатку 1 до тендерної документації, вимагається надати довідку з інформацією про найменуванням та місцезнаходженням щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати як субпідрядника для надання послуг у обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю у разі залучення субпідрядників, або довідку про незалучення субпідрядників. Учасник не надав даної довідки. З метою усунення невідповідностей в документах, Учаснику необхідно: 1. Надати всі необхідні документи для підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного договору. 2. Привести у відповідність інформацію у довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації до підтверджуючих документів. 3. Надати довідку з інформацією про найменуванням та місцезнаходженням щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати як субпідрядника для надання послуг у обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю у разі залучення субпідрядників, або довідку про незалучення субпідрядників. Учаснику процедури закупівлі, Кооперативу «Будівельник», виправити виявлені замовником невідповідності протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Враховуючи вимоги Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закону), керуючись п. 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 року № 1178 (із змінами і доповненнями), є необхідність у затвердженні вимоги про усунення невідповідностей в документах Учасника, поданих у складі тендерної пропозиції, що підтверджують відповідність Учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до ст. 16 Закону та умовам тендерної документації. За результатами розгляду пропозиції Фізичної особи-підприємця Тодоріва Богдана Мирославовича, інд. номер 2274103750 (далі - Учасник), поданої на участь у відкритих торгах за предметом закупівлі: «ДК 021:2015 код 45220000-5 – Інженерні та будівельні роботи (Встановлення павільйону автобусної зупинки по пр. Грушевського в м. Коломиї)», встановлено наступні факти невідповідності: 1. Згідно умов, прописаних у пункті 1 розділу «Інші документи від учасника» Додатку 1 до тендерної документації, вимагається надати Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, виданий не раніше як за 30 днів до дати подання. Учасник надав Виписку з Єдиного державного реєстру юридичних осіб фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, що не відповідає вимозі тендерної документації. 2. У пункті 4 вимагається надати копію свідоцтва про реєстрацію платника податку (ПДВ чи єдиного), або копія витягу з реєстру платників податку на додану вартість чи єдиного податку, у відповідності до порядку оподаткування учасника. Учасник не надав даного документа. 3. У пункті 9 вимагається надати довідку з інформацією про найменуванням та місцезнаходженням щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати як субпідрядника для надання послуг у обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю у разі залучення субпідрядників, або довідку про незалучення субпідрядників. Учасник не надав даної довідки. 4. Для документального підтвердження наявності в Учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, учасник повинен надати копії наказів про призначення, про прийом на роботу, або копії цивільно-правових угод з особами, які будуть задіяні для виконання договору. У тендерній пропозиції відсутні копії наказів. 5. Відсутня інформація в тендерній пропозиції Учасника про наявність досвіду виконання аналогічного договору. З метою усунення невідповідностей в документах, Учаснику необхідно: 1. Завантажити Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, виданий не раніше як за 30 днів до дати подання. 2. Завантажити копію свідоцтва про реєстрацію платника податку (ПДВ чи єдиного), або копія витягу з реєстру платників податку на додану вартість чи єдиного податку, у відповідності до порядку оподаткування учасника. 3. Надати довідку з інформацією про найменуванням та місцезнаходженням щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати як субпідрядника для надання послуг у обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю у разі залучення субпідрядників, або довідку про незалучення субпідрядників. 4. Завантажити копії наказів про призначення, про прийом на роботу працівників, згідно поданої Учасником Довідки про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. 5. Надати Довідку згідно наведеної форми, за підписом Учасника, про наявність досвіду виконання аналогічного договору, сканкопію договору (про який вказана інформація у таблиці) з усіма невід'ємними частинами, в тому числі додатковими угодами (якщо таке мало місце), документи, що підтверджують їх виконання та сканкопiю позитивного відгуку замовника за наданим аналогічним договором, відповідно до кваліфікаційних вимог пункту 2.1 Додатку 1 до тендерної документації. Учаснику процедури закупівлі, Фізичній особі-підприємцю Тодоріву Богдану Мирославовичу, виправити виявлені замовником невідповідності протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.