Період оскарження умов закупівлі - по 15-10-2024, 00:00
Докладніше про обсяг надання послуг та про вимоги до предмета закупівлі у ДОДАТКУ 3 до тендерної документації.
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 803 652 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 4 821,91 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Забезпечення пропозиції: | 4 018,26 UAH |
| Замовник: | Районна адміністрація Запорізької міської ради по Хортицькому району |
| ЄДРПОУ: | 37573712 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Лариса Гавриленко |
| Телефон: | +380612788191 |
| E-mail: | larysa.gavrylenko@zp.gov.ua |
| Місцезнаходження: | 69123, Україна, Запорізька область,м. Запоріжжя, б-р Будівельників, 19 |
4 |
Під час розгляду тендерної пропозиції комунального підприємства "Експлуатаційне лінійне управління автомобільних шляхів", далі – КП «ЕЛУАШ» або УЧАСНИК, замовником виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, а саме: У файлі «Водії підтвердж..pdf» УЧАСНИКОМ надані ксерокопії наступних документів, завірені уповноваженою особою учасника та печаткою УЧАСНИКА: наказ (розпорядження) КП «ЕЛУАШ» №41 від 11 вересні 2024 р. про прийняття на роботу; повідомлення про прийняття працівника на роботу/укладення гіг-контракту (дата формування повідомлення у страхувальника 11.09.2024); наказ (розпорядження) КП «ЕЛУАШ» №39 від 09 вересня 2024 р. про прийняття на роботу; повідомлення про прийняття працівника на роботу/укладення гіг-контракту (дата повідомлення у страхувальника 09.09.2024); повідомлення про прийняття працівника на роботу (дата повідомлення у страхувальника 28.12.2019); повідомлення про прийняття працівника на роботу (дата формування повідомлення у страхувальника 06.12.2017); повідомлення про прийняття працівника на роботу (дата формування повідомлення у страхувальника 16.01.2020); повідомлення про прийняття працівника на роботу (дата формування повідомлення у страхувальника 09.11.2020). У файлі «Дорожні робітн. підтв..pdf» УЧАСНИКОМ надані ксерокопії наступних документів, завірені уповноваженою особою учасника та печаткою УЧАСНИКА: наказ (розпорядження) КП «ЕЛУАШ» №36 від 3 листопада 2023 р. про прийняття на роботу; повідомлення про прийняття працівника на роботу/укладення гіг-контракту (дата формування повідомлення у страхувальника 03.11.2023); наказ (розпорядження) КП «ЕЛУАШ» №11 від 9 квітня 2024 р. про прийняття на роботу; повідомлення про прийняття працівника на роботу/укладення гіг-контракту (дата формування повідомлення у страхувальника 09.04.2024); наказ (розпорядження) КП «ЕЛУАШ» №26 від 15 липня 2024 р. про прийняття на роботу; повідомлення про прийняття працівника на роботу/укладення гіг-контракту (дата формування повідомлення у страхувальника 15.07.2024); наказ (розпорядження) КП «ЕЛУАШ» №33 від 1 серпня 2024 р. про прийняття на роботу; повідомлення про прийняття працівника на роботу/укладення гіг-контракту (дата формування повідомлення у страхувальника 01.08.2024); наказ (розпорядження) КП «ЕЛУАШ» №20 від 21 липня 2023 р. про прийняття на роботу; повідомлення про прийняття працівника на роботу/укладення гіг-контракту (дата формування повідомлення у страхувальника 21.07.2023); наказ (розпорядження) КП «ЕЛУАШ» №43 від 16 вересня 2024 р. про прийняття на роботу; повідомлення про прийняття працівника на роботу/укладення гіг-контракту (дата формування повідомлення у страхувальника 16.09.2024); наказ (розпорядження) КП «ЕЛУАШ» №20 від 3 червня 2024 р. про прийняття на роботу; повідомлення про прийняття працівника на роботу/укладення гіг-контракту (дата формування повідомлення у страхувальника 03.06.2024); наказ (розпорядження) КП «ЕЛУАШ» №29 від 31 серпня 2023 р. про прийняття на роботу; повідомлення про прийняття працівника на роботу/укладення гіг-контракту (дата формування повідомлення у страхувальника 31.08.2023); наказ (розпорядження) КП «ЕЛУАШ» №37 від 7 листопада 2023 р. про прийняття на роботу; повідомлення про прийняття працівника на роботу/укладення гіг-контракту (дата формування повідомлення у страхувальника 07.11.2023); наказ (розпорядження) КП «ЕЛУАШ» №10 від 25 березня 2024 р. про прийняття на роботу; повідомлення про прийняття працівника на роботу/укладення гіг-контракту (дата формування повідомлення у страхувальника 25.03.2024); наказ (розпорядження) КП «ЕЛУАШ» №17 від 27 травня 2024 р. про прийняття на роботу; повідомлення про прийняття працівника на роботу/укладення гіг-контракту (дата формування повідомлення у страхувальника 27.05.2024); наказ (розпорядження) КП «ЕЛУАШ» №50 від 30 вересня 2024 р. про прийняття на роботу; повідомлення про прийняття працівника на роботу/укладення гіг-контракту (дата формування повідомлення у страхувальника 30.09.2024); наказ (розпорядження) КП «ЕЛУАШ» №26 від 15 серпня 2023 р. про прийняття на роботу; повідомлення про прийняття працівника на роботу/укладення гіг-контракту (дата формування повідомлення у страхувальника 15.08.2023); наказ (розпорядження) КП «ЕЛУАШ» №40 від 10 вересня 2024 р. про прийняття на роботу; повідомлення про прийняття працівника на роботу/укладення гіг-контракту (дата формування повідомлення у страхувальника 10.09.2024). У файлі «Квітковський підтвердж..pdf» УЧАСНИКОМ надані ксерокопії наступних документів, завірені уповноваженою особою учасника та печаткою УЧАСНИКА: повідомлення про прийняття працівника на роботу (дата формування повідомлення у страхувальника 20.05.2019); посвідчення №6303 про перевірку знань з питань охорони праці. У файлі «Повноваження Гучков А.В..pdf» УЧАСНИКОМ надані ксерокопії наступних документів, завірені уповноваженою особою учасника та печаткою УЧАСНИКА: контракт з керівником підприємства, що належить до комунальної власності територіальної громади міста від 16 липня 2024 року; розпорядження Запорізького міського голови від 18.09.2024 №2028к/тр; додаткова угода до контракту від 16.07.2024 з начальником комунального підприємства «Експлуатаційне лінійне управління автомобільних шляхів» Гучковим Андрієм Володимировичем від 18.09.2024; паспорт громадянина України – Гучкова А.В. У файлі «Хохлова підтвердж..pdf» УЧАСНИКОМ надані ксерокопії наступних документів, завірені уповноваженою особою учасника та печаткою УЧАСНИКА: наказ №20к КП «ЕЛУАШ» від 10.02.2023; повідомлення про прийняття працівника на роботу/укладення гіг-контракту (дата формування повідомлення у страхувальника 09.02.2023). Згідно з п.п. 1.1.5 п. 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації якщо документи, які надає учасник, готуються (розробляються) безпосередньо учасником як паперові документи, то такі документи відскановуються із збереженням кольорів та завантажуються в електронну систему закупівель (бажано у форматі «pdf.»). Згідно з п.п. 1.1.6 п. 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації зазначена в тендерний документації вимога замовника надати у складі тендерної пропозиції той чи інший документ, виданий учаснику та/або уповноваженій особі учасника та/або працівнику учасника і т. і., який видавався уповноваженим на це органом, установою, підприємством і т. і. на паперових носіях та/або на пластиковій основі (зокрема, але не виключно: свідоцтва, дозволи, посвідчення, і т. і.), або документ, якій укладався учасником з іншим суб’єктом господарювання та/або установою та/або фізичною особою-підприємцем і т. і. на паперових носіях і т. і. (зокрема, але не виключно: договори оренди, договори підряду, документ/документи про створення об’єднання учасників і т. і.), або установчі документи (статут учасника, установчій договір і т. і.) означає, що сканується оригінал такого паперового/пластикового документу із збереженням кольорів (бажано у форматі «pdf.»). Якщо в складі тендерної пропозиції учасник надає документ, який подавався ним як електронний документ до відповідних органів (зокрема, але не виключно: фінансова звітність підприємства тощо), то у такому випадку учасник роздруковує такий документ на папері, сканує із збереженням кольорів та завантажує в електронну систему бажано у форматі «pdf.». Такий документ повинен мати передбачену законодавством відмітку про прийняття його відповідним уповноваженим органом в електронному вигляді і т.і. Згідно з п.п. 24.4 ДОДАТКУ 8 до тендерної документації учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати повідомлення про прийняття працівника на роботу (або з відміткою територіального органу Державної податкової служби або з квитанцією про прийняття електронної звітності), поданого за формою та в порядку, передбаченими постановою Кабінету Міністрів України від 17.06.2015 № 413 «Про порядок повідомлення Державній податковій службі та її територіальним органам про прийняття працівника (домашнього працівника) на роботу/укладення гіг-контракту або припинення трудового договору з домашнім працівником» зі змінами. Вищезазначені документи, надані у складі тендерної пропозиції УЧАСНИКОМ, не відповідають вищезазначеним вимогам тендерної документації до документів. УЧАНИК повинен надати скановані оригінали власних документів (наказів КП «ЕЛУАШ» про прийняття на роботу) та скановані оригінали документів, виданих іншими органами, установами, підприємствами і т. і. на паперових носіях (посвідчення №6303 про перевірку знань з питань охорони праці, контракт з керівником підприємства, що належить до комунальної власності територіальної громади міста від 16 липня 2024 року, розпорядження Запорізького міського голови від 18.19.2024 №2028к/тр, додаткову угоду до контракту від 16.07.2024 з начальником комунального підприємства «Експлуатаційне лінійне управління автомобільних шляхів» Гучковим Андрієм Володимировичем від 18.09.2024, паспорт громадянина України – Гучкова А.В.). Якщо повідомлення про прийняття працівника на роботу подавалися УЧАСНИКОМ до органу Державної податкової служби як електронні документи, то такі документи повинні бути роздруковані та відскановані та надані разом з квитанцією про прийняття електронної звітності, а якщо повідомлення про прийняття працівника на роботу подавалися до органу Державної податкової служби в паперовому вигляді, то такі документи повинні мати відповідну відмутку територіального органу Державної податкової служби, та відскановані із збереженням кольорів. Виправленні невідповідності подаються УЧАСНИКОМ з урахуванням вимог (у разі необхідності), зазначених у п. 21 та п. 22 ДОДАТКУ 8 до тендерної документації та п.п. 1.1.10 п. 1 розділу ІІІ тендерної документації. УЧАСНИК повинен виправити вищезазначені невідповідності, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових інформації та/або документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель цього повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.