Період оскарження умов закупівлі - по 15-10-2024, 00:00
Оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 №1178 (зі змінами). Відповідно до пункту 38 Особливостей, дата і час розкриття тендерних пропозицій, дата і час проведення електронного аукціону визначаються електронною системою закупівель автоматично в день оприлюднення замовником оголошення про проведення відкритих торгів в електронній системі закупівель. Учасник процедури закупівлі підтверджує відсутність підстав, визначених пунктом 47 Особливостей (крім підпунктів 1 і 7 цього пункту), шляхом самостійного декларування відсутності таких підстав в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції. . Дана процедура закупівлі оголошується для виконання вимог Закону України «Про дорожній рух» та Закону України «Про автомобільні дороги» з метою забезпечення безпечного дорожнього руху та безпеки пересування пішоходів, спрямовані на захист і збереження життя і здоров’я активним і пасивним учасникам дорожнього руху, а також захист і збереження довкілля та майна.
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 200 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 1 000 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Шевченківська районна адміністрація Львівської міської ради |
| ЄДРПОУ: | 04056115 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Потурай Орислава Василівна |
| Телефон: | 380322521984 |
| E-mail: | o.poturay@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 79058, Україна, Львівська область,Львів, ВУЛИЦЯ ЛИПИНСЬКОГО, будинок 11 |
2 |
ПОВІДОМЛЕННЯ з вимогою про усунення невідповідностей учаснику Товариство з обмеженою відповідальністю «Західне інноваційне об'єднання» по предмету закупівлі ДК 021:2015 (CPV) 45340000-2 – Зведення огорож, монтаж поручнів і захисних засобів (Послуги з виготовлення та встановлення пішохідних огорож та стовпчиків) (оголошення № UA-2024-10-10-005578-a) (у відповідності до норм пункту 43 Особливостей) 1.Перелік виявлених невідповідностей: під час розгляду тендерної пропозиції виявлено невідповідність у поданих документах, а саме: - вимогами пункту 1 Частини 1 Додатку №1 до Тендерної документації, що учасник на підтвердження наявності обладнання та матеріально-технічної бази та технологій надає у складі тендерної пропозиції довідку за підписом керівника або особи уповноваженої учасником на підписання тендерної пропозиції про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій необхідних для надання послуг згідно наведеної форми. Так, за формою довідки встановленої у пункті 1 Частини 1 Додатку №1 до Тендерної документації, у стовпці 5 учасники повинні зазначити примітку, а саме, інформацію про те, чи обладнання, матеріально-технічна база та технології є власним, залучено у субпідрядника/співвиконавця, оренда, згідно договірних відносин тощо В складі тендерної пропозиції учасника міститься довідка від 17.10.2024 вих. №1 про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. Так, відповідно до вказаної довідки в учасника наявне офісне приміщення та виробничо-складське приміщення, та у стовпці 5 зазначено «Фізична особа Зюбрик Ігор Олексійович». Однак, дана довідка не містить типу договірних відносин (оренда, послуга, тощо) на підставі яких приміщення перебуває у ТОВ «Західне Інноваційне Об’єднання». - на виконання вимог пункту 2 Частини 1 Додатку №1 до Тендерної документації, учасник надав у складі тендерної пропозиції, зокрема, скан-копію штатного розпису ТОВ «Західне Інноваційне Об’єднання». Однак, слід зазначити, що наданий у складі тендерної пропозиції штатного розпису ТОВ «Західне Інноваційне Об’єднання» є нечітким, а саме частково обмежено перегляд даного документу, що унеможливлює його розгляд. Відповідно до пункту 1 Розділу ІІІ Тендерної документації у разі надання неякісних сканованих копій документів або пошкоджених електронних файлів, що унеможливлюють їх розгляд (нечітке зображення, зміщене зображення, файл не відкривається, невірний формат файлу, встановлено обмеження перегляду файлів шляхом встановлення на них паролів або у будь-який інший спосіб, тощо) такі документи Замовником не розглядаються і вважаються неподаними учасником. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: вимоги пункту 1 Частини 1 Додатку №1 до Тендерної документації; вимоги пункту 2 Частини 1 Додатку №1 до Тендерної документації. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - доповнити довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази та технологій від 17.10.2024 вих. №1 інформацією про тип договірних відносин (оренда, послуга, тощо) на підставі яких приміщення перебуває у ТОВ «Західне Інноваційне Об’єднання» - надати скан-копію штатного розпису ТОВ «Західне Інноваційне Об’єднання» прийнятним для читання у повному обсязі.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.